اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

طراحی وب سایت اختصاصی
شرکت طراحی سایت با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی طبق نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و اخص را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف گوناگون ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای همگی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

چگونه خودمان طراحی وب‌سایت را شروع کنیم؟ - ویرگول

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی تارنما در شرکت می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری مقارن با ساخت سایت در سنجش با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این فرمایش مایه افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس، بنا به رسالت شرکت و پیشینه  نزدیک  به دو دهه خدمات تخصصی وب در ساحل طراحی وب با منظور ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی سپریدن می‌شود.

طراحی سایت اختصاصی چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند
نمایشگر ویدیو


هزینه طراحی سایت
قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به دیگر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد دربایستن است را به یکتا فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک تارنما هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.
خدمات خرید هاست و دامین چیره دست و پرسرعت را به صورت مجانی به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در چهره تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات مجانی هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه باعث می‌شود خرج طراحی وب و حفاظت و حمایت سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

طراحی وب سایت
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی تارنما ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و گسترش می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های به اتفاق و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از دسته دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات تارنما به شکل صحیح نمایش داده می شود.

 

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان بدست دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این برتری دیگر آن دسترسی راحت کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که مایه موفقیت راهبرد های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت
طراحی سایت اختصاصی در کمپانی با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت طهران با امکان جلسه حضوری
طراحی تارنما با php  یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
طراحی وب سایت ریسپانسیو  – بازتاب گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
عدم احتیاج به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به فرهنگ تخصصی به اتفاق با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و تعلیم حضوری به همراه جاسازی فیلم آموزشی
کد نویسی قالب سایت بر بنیاد اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
استفاده از ایده‌های روز برای طراحی تارنما خلاقانه
طراحی سایت

بُردِ مادر یا مادربرد یا برد اصلی تخته مداری الکتریکی است که بخش‌های گوناگون رایانه مانند واحد پردازنده مرکزی، حافظه دسترسی اتفاقی(RAM) و… بر روی آن سوار می‌شوند و قطعه‌های بسیار کاربردی و مهم دیجیتالی نظیر بایوس (BIOS) در آن قرار گرفته‌اند. در کامپیوترهای اپل آن را برد منطقی می‌نامند.

 

مادربرد اصلی‌ترین بخش یک رایانه به‌شمار می‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. خود پردازشگر با هیج کدام از ابزار آلات بیرونی ارتباط مستقیم ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست تنها یک پردازنده‌است. ارتباط پردازشگر با ابزار خارجی (به جز در موارد معدود) توسط بایوس (BIOS) انجام می‌گیرد و در حقیقت بین پردازشگر و ورودی/خروجی‌ها همواره یک مدار واسط وجود دارد.

 

انتخاب مادربرد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است .انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم ، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد . قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده ، جملگی به نوع مادربرد انتخابی بستگی خواهد داشت . امروزه بر روی مادربردها ، پورت های پیشرفته ای نظیر  FireWare IEEE 1394و یا USB 2.0 و حتی کارت های ( تراشه ) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر ، استفاده بعمل آورد.

 

 انواع مادربورد, خرید مادربورد

 مادربرد تخته مداری الکتریکی است که بخش‌های گوناگون رایانه بر روی آن سوار می‌شوند

 

تاریخچه مادربرد:

برد اصلی (MotherBoard) یکی از اجزای اساسی و مهم کامپیوترهای شخصی محسوب می گردد. در سال ۱۹۸۲همزمان با ارائه اولین کامپیوترهای شخصی از برد اصلی استفاده گردید. اولین برد اصلی از لحاظ اندازه نسبتا” بزرگ و بر روی آن ریزپردازنده ۸۰۸۰ نصب گردید. این برد شامل BIOS ، سوکت هائی برای حافظه مربوط به CPU و مجموعه ای از اسلات ها بود که کارت هائی از طریق آنها به برد اصلی متصل می گردیدند.

در صورتیکه قصد استفاده از فلاپی درایو و یا یک پورت موازی و … وجود داشت، می بایست یک برد جداگانه تهیه و آن را از طریق یکی از اسلات های موجود، به برد اصلی متصل کرد. وضعیت فوق سرگذشت اولین بردهای اصلی استفاده شده در کامپیوترهای شخصی بود.

 

شرکت های آی . بی .ام و اپل با ایجاد تغییرات اساسی، بردهائی را طراحی نمودند که امکان اضافه کرد پتانسیل های دلخواه و جدید در هر زمان میسر بوده و تولید کنندگان متعدد بتوانند محصولات خود را بر اساس استانداردهای فوق طراحی و به بازار عرضه نمایند. برد اصلی یک مدار چاپی چند لایه است.

 

مسیرهای مسی که Traces نامیده می گردند، امکان حرکت سیگنال و ولتاژ را بر روی برد اصلی فراهم می نمایند. از تکنولوژی چند لایه استفاده شده تا بدین طریق برخی از لایه های برد ، قادر به حمل داده برای BIOS ، پردازنده و حافظه بوده در حالیکه لایه های دیگر ولتاژ و Ground را بدون نگرانی از اتصال کوتاه جابجا نمایند.

 

اندازه گذرگاه داده (Data Bus) برد های اصلی جدید دارای یک گذرگاه داده ای شصت و چهار بیتی می باشند. گذرگاه فوق عرض بزرگراهی را نشان می دهد که داده ها در طول آن حرکت و دراحتیار پردازنده گذاشته شده و یا پردازنده نتایج عملیات خود را از طریق آنها ارسال می نماید.

 

 انواع مادربورد, خرید مادربورد

کار مادربرد کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است

 

اجزا مادربورد:

اسلات‌های پی‌سی‌آی (PCI)

این اسلات‌ها برای اتصال کارت‌های صدا، مودم، تلوزیون، شبکه و… مورد استفاده قرار می‌گیرند، تعداد آن‌ها در مادربردهای مختلف متفاوت است، کلمه‌ی Slot در زبان انگلیسی به معنای شکاف است، بنابراین از این به بعد هرجا از کلمه‌ی اسلات استفاده کردیم منظورمان شکافی‌است که یک قطعه سخت‌افزاری را در خود جای می‌دهد.

 

اسلات کارت گرافیک (AGP یا PCI Expres)

این اسلات برای اتصال کارت گرافیک مورد استفاده قرار میگیرد، در برخی از بردها پردازنده گرافیکی به همراه مادربرد وجود دارد، به همین دلیل ممکن است این اسلات را بر روی آن‌ها نبینید.

 

باتری پشتیبان

این باتری در زمانی که کامپیوتر خاموش است برق مورد نیاز ساعت سیستم و تنظیمات بایوس را جهت بوت شدن رایانه تامین میکند، این امکان وجود دارد که با خارج کردن این باتری تنظیمات بایوس سیستم ریست شود یا حتی پسورد ورود به ویندوز غیر فعال شود!

 

اسلات‌های ساتا (Sata)

این اسلات برای اتصال کابل ساتا به مادربرد استفاده میشود، این کابل را می‌توانید همراه هارد یا درایو سی دی و دی وی دی خود بیابید، معمولا ۴ عدد از این اسلات‌ها بر روی برد اصلی قرار دارد که به ترتیب اولویت با شماره های ۰، ۱، ۲ و ۳ بر روی برد مشخص شده.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/motherboard-familiarity2-components.html

این مطلب به شما می آموزد که چگونه سیستم عامل را بر روی یک کامپیوتر ویندوز یا Mac حذف و نصب مجدد کنید. انجام این کار به طور معمول به خاطر خرابی یا ویروسی شدن سیستم عامل است. قبل از نصب مجدد کامپیوتر خود، باید داده های خود را به یک هارد خارجی انتقال دهید.

 

روش 1

در ویندوز :

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

بر روی آرم ویندوز در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

تنظیمات (Settings) را باز کنید.(روی نماد چرخ دنده در سمت چپ پایین پنجره شروع کلیک کنید.)

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

رو Update & Security در انتهای پنجره تنظیمات کلیک کنید.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

روی برگه Recovery کلیک کنید. این در سمت چپ پنجره است.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

روی Get started کلیک کنید. این گزینه را در قسمت "Reset this PC" در بالای صفحه پیدا کنید.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

روی دکمه Remove everything کلیک کنید. این در بالای پنجره پاپ آپ است.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

روی Remove files and clean the drive کلیک کنید. این گزینه به طور کامل هارد دیسک کامپیوتر شما را پاک می کند و سپس ویندوز 10 را دوباره نصب می کند. 

شما ممکن است یک هشدار را در مورد عدم توانایی بازگرداندن به نسخه قبلی ویندوز در اینجا ببینید. اگر چنین است، قبل از ادامه، روی Next کلیک کنید. 

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

روی Reset کلیک کنید. کامپیوتر شما تنظیم مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

صبر کنید تا ویندوز به پایان برساند. فرایند بازنشانی می تواند چندین ساعت طول بکشد، بنابراین فقط مطمئن شوید که کامپیوتر به منبع برق وصل شده است تا اطمینان حاصل شود که آن خاموش نمیشود.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

روی دکمه Continue کلیک کنید. هنگامی که کامپیوتر شما تنظیم مجدد را انجام می دهد، این را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن، شما را به صفحه راه اندازی می برد.

 

مشکلات نصب مجدد ویندوز, نصب مجدد ویندوز

 

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. شما یک زبان را انتخاب کنید، به یک شبکه Wi-Fi متصل شوید، و انجام وظایف تنظیم دیگر را برای تکمیل نصب مجدد ویندوز 10 انجام دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/reinstal-windows10-removal.html

یک سایت چیره دست از دید شما چه سایتی است؟!
طراحی سایت پیشه ایشاخص های استاندارد یک سایت  چه مواردی هستند؟!
 با ما به اتفاق باشید الی به زبان ساده این شاخص ها را بیان کنیم.
  سایت حرفه ای  باید در نگاه اول مخاطب را به خویش جذب کند
مواردی که منجر به این امر می شوند گرافیک قشنگ و روشن به اتفاق با سرعت لود بالا  به به اتفاق در برگرفتن مفهوم و ماهیت اصلی سایت است.اگر چنین نباشد این تارنما دو باره از شاخص های مهم که گوگل جهت ارزیابی از آن ها استفاده می کند را از دست خواهد داد.bounce rate  و session duration

طراحی سایت حرفه ای
  وب سایت چیره دست باید عقیده بیشتری کاربران اینترنتی را جلب کند
نیل به این هدف نیازمند احصاء گیری از تجربه کاربران و تجزیه و تحلیل مخاطبان سایت است. به طور مثال باید بدانیم مخاطبان سایت  در چه ردیف سنی هستند،دستگاه هایی که برای اینترنت کاربرد می کنند از چه نوعی هستند منظور تارنما چه است و مخاطبان آن به دنبال چه چیزی هستند و .... تأثیر هریک از این موارد ممکن است  در طراحی و یا گونه پیاده سازی سایت چشم گیر باشد.
  محتوا در طراحی حرفه ای نقشی کلیدی ایفا می کند
نداشتن نادرست املایی،استفاده از فونت های پسندیده و به جا،چیدمان صحیح آیتم ها، تکراری نبودن  جملات و عبارت های کاربرد شده در متن  و .... .
  وب سایت باید به گونه ای باشد که بیننده بتواند تمام آن چیزی را که شما دوست دارید به راحتی پیدا کند
در مجموع تجربه تمامی مواردی که در رابط کاربری منعکس می گردند با اسم ux شناخته می شوند و سایتی موفق و حرفه ای طراحی شده است که ux را در مرکز پروا خود قرار داده باشد و آن را الی کران ممکن شفا ببخشد.
  باید همراه با موعد حرکت کند
همه چیز در حال گذار و تغییر و شفا است در این وسط تکنولوژی طراحی سایت و وب نیز با سرعت زیاد در حال گذار است. اگر چنین نباشد پس از گذشت چند سال، سال تولید تارنما را با یک نگاه می توان تشخیص عدل که حس احسان به مخاطب منتقل نخواهد کرد و در نتیجه این عدم انسجام کامیابی سایت پایین سؤال خواهد رفت. در اینجاست که بهترین فرصت برای رقبا جهت ورود  و  تسخیر بهره شما از بازار مهیا می شود.بنابراین مطمن شوید پروژه وب سایت شما به چهره خودکار بروز رسانی می شود.
  طراحی سایت چیره دست به گونه ایست که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز باره پروا پیمان دهد
موتورهای جستجو مثل گوگل نمی توانند سایت را هماهنند یک مخاطب ببینند و علاوه بر آن به جهت اینکه در هنگام جستجو نتایج ریزبین تری پرتو دهند نیازمند اطلاعات اضافه تری نیز هستند که شدنی است برای بیننده قابل نگریستن نباشد. به عنوان نمونه اگر تارنما شما حائز بخشی مشابه مقالات است گوگل نیاز دارد بداند تاریخ درج نوشتار و یا ویرایش آن چه زمانی است. در حالت عادی این موارد را برای گوگل اثر نمی دهیم ولی حالت درست این است که این موارد در زمان طراحی  و پیاده سازی کاربرد شوند.اگر تارنما شما محصولاتی پرتو می دهد  گوگل اخ دارد بداند کدام فرآورده شما از دید مشتریان بهتر است  و آن را در نتایجش منعکس کند  ولی  در حالت عادی  گوگل نمی تواند این موارد را تشخیص دهد  مگر اینکه مکانیزمی قرار داده شود تا گوگل از نتایج نظر سنجی مخاطبان سایت آگاه گردد. این شکل موارد را با تعریف  schema  می توان در تقسیم های گوناگون پوشش داد و تمامی این موارد از جمله نکاتی هستند که در بهینه سازی و سئو سایت  سایت مهم قلمداد می شوند.
 
همچنین شما می توانید در دوره تعلیم سئو نیز شرکت کنید لغایت ادب خویش در گویه سئو را افزایش دهید و خودتان سئوکار سایت خود باشید و یا از خدمات سئو کاربرد کنید.

  امروزه سایت موفق با شبکه های اجتماعی بستگی تنگاتنگی دارد
یک سایت چیره دست و موفق در شبکه های اجتماعی بسیار به اشتراک گذاشته می شود و در ضمن بسیاری از مخاطبان همنشین دارند رخداد های سایت مورد علاقه خویش را در شبکه های اجتماعی تعقیب کنند و یا بالعکس بعضی مخاطبان همنشین دارند ببینند در شبکه های اجتماعی  در مورد این وب سایت چه مطالبی است. یک مثال جهت بکار بگیری این مزیت نشان دیتا پست های شبکه های اجتماعی در وب سایت از راه  api شبکه اجتماعی مربوطه به صورت اتوماتیک است که در وب سایت های بیگانه بسیار باره استفاده پیمان می گیرد و این باره باید در طراحی تارنما لحاظ شود.در ایران اشتراک گذاری رویدادهای وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربری و مفید باشد.
 می بایست تجربه مخاطبان را تحلیل کند
مدتی بعد از مشاهده سایت توسط مخاطبان آن و مرور تقسیم های گوناگون آن لازم است  موارد پایین رسیدگی و متناسب با آن ها تصمیماتی اتخاذ شود:
-    صفحات ورود چه صفحاتی هستند؟ آن ها را اغلب باره توجه و بروز رسانی قرار دهیم
-    صفحاتی که کاربران پیش از بستن سایت در آن ها بوده اند چه صفحاتی هستند؟این صفحات حتما می بایست رسیدگی شوند چراکه شدنی است محتوای آن،عدم تکمیل آن و یا دیگر اشکالات موجود در آن مایه برونرفت کاربران شده باشند.
-    اکثریت مخاطبان سایت از چه دستگاه هایی کاربرد می کنند؟  ممکن است در کمپین تبلیغاتی خود بازنگری کنید.
-    اوج بازدیدها در چه ساعات و چه روزهایی هستند؟ شدنی است احتیاج باشد تغییراتی در موارد مختلف سپریدن دهید.
-    آمارگرفتن بازدید و تأثیرات آن را در سررسید آغاز کمپین تبلیغاتی با موعد قبل از آغاز آن بر روی نمودار اثر دیتا شود؟ نتیجه کمپین و تأثیرات آن را تحلیل کنید
 جهت کسب موفقیت نیازمند سرمایه گذاری، برنامه ریزی  و پژوهش و گسترش است
صرفا سفارش و طراحی سایت چیره دست  به خودی خود کافی نیست. متأسفانه در بسیاری از موارد در ایران می بینیم که  خرج ای هنگفت جهت طراحی سایت صرف می شود ولی به انگیزه عدم آگاهی و یا مشخص نبودن مسیرحرکت این وب سایت حرفه ای نه تنها موفق نمی شود بلکه حتی در مواردی آغاز به کار نمی کند.سایت حرفه ای نیازمند داشتن مسیری حرفه ای جهت حرکت و پیمودن راه نیز هست.باید وقت و نیروی کافی جهت مدیریت سایت و قبل برد اهداف آن  تعیین کرد.طراحی یک سایت حرفه ای  فقط وسیله  شروع کار است و به تنهایی هیچ وقت موفقیتی به به اتفاق نخواهد داشت.بنابراین نیروی کافی به اتفاق با داشتن تخصص مرتبط  در تمامی دسته های سایت  باید دیده شود.صرفا پرداخت هزینه طراحی وب سایت  چیره دست نباید به عنوان کل بودجه دسته اینترنتی و وب سایت شما باشد. بعد از شروع به شغل سایت می بایست جهت غنی سازی درونمایه و اطلاع رسانی های آن سرمایه گذاری لازم و نیروی کارآزموده آن را بکار گیرید.حداقل یک تن آشنا به اینترنت و تولید محتوا به چهره تمام وقت جهت مدیریت تارنما حتی در باره وب سایت هایی که زیاد ساده و بدون تعامل با بیننده هستند نیاز است  نه جهت کد نویسی صرفا جهت مدیریت درونمایه و قبل برد  اهداف سایت و مخاطبان آن و معرفی نیازهای آینده.


با رعایت این موارد به شما اطمینان می دهیم گام های لازم جهت موفقیت را برداشته اید.
اگر از مشترکین هستنید فقط  کافیست مورد واپسین،انجام را باره توجه قراردهید بقیه موارد مربوط به شرکت طراحی سایت شما است و کاملا رعایت شده اند.
 چرا باید در طراحی سایت خود از یک شرکت طراحی سایت چیره دست کمک بگیریم؟
داشتن وب سایت برای کسب و کارها در هر صنعتی زیاد مهم میباشد. وانگهی این راستی وجود دارد که فقط داشتن یک وب سایت ساده کافی نیست. در عوض یک وب سایت منحصر به فرد با کاربری آسان برای چشم وهمچشمی با رقیبان، مورد نیاز است.
به این ترتیب موفقیت آنلاین شما بستگی زیادی به نوع وب سایتی که برای کسب و کارتان طراحی میشود دارد. به همین انگیزه است که نحوه طراحی وب سایت شما بسیار اهمیت دارد. بنابرین وب سایت خویش را به شرکت حرفه ای طراحی سایت تهران بسپارید.
وجود یک وب سایت به کسب و کار شما کمک میکند الی :
•    دارای هویت درفضای اینترنت باشد.
•    به عنوان نقطه نخست تماس با کاربران یا مخاطبان گسترده تر باشد.
•    کمک میکند تا ایده ها و پیام های خویش را منتشر نمایید.
•    به کسب و کار دستور میدهد الی به مخاطبان اکثریت دسترسی پیدا کند و گسترده تر شود.
•    بازار ارشد و مفصل تری را فراهم میکند.
•    فرصت ارتباط با مخاطبان را فراهم می نماید.
•    امکان بستگی دو طرفه بین سوداگری و کاربرانش را فراهم میکند.
•    اشتراک گذاری ایده ها بین سوداگری و کاربرانش
•    امکان تبلیغات محصولات و خدمات کسب و کارها
•    مایه افزایش فروش و برگشت سرمایه میشود و جریان کسب درآمد را بهبود میبخشد.

همه ما با این مشکل روبرو شده ایم که گاهی مجبور هستیم تا عکس های خود را در ابعادی کوچکتر عرضه کنیم. این فرایند معمولا آزار دهنده است چراکه کاهش حجم عکس ها با کاهش و افت شدید عکس روبرو است.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید عکسی را که اسکن کرده اید یا با دوربین های دیجیتال گرفته اید، از طریق ایمیل برای آشنایان ارسال کنید.

 

ارسال عکس همراه با ایمیل یکی از کارهای معمول روزمره ماست که گاهی ما را دچار مشکل می سازد، چرا که ارسال عکس با حجم زیاد وقت زیادی صرف می کند بخصوص اگر اینترنت ما سرعت خوبی نداشته باشد. در این مواقع یکی از مشکلاتی که اغلب به آن بر می خوریم، حجم بالای عکسها است. در این مطلب میخواهیم بررسی داشته باشیم بر روی حجم عکسها به صورتی که حجم آنها به حداقل برسانید و از کیفیت آنها نیز حتی الامکان کاسته نشود؛ همچنین میخواهیم 6 فشرده ساز  که از نظر هزینه ای رایگان، آنلاین و مبتنی بر دسکتاپ میباشند را برایتان معرفی کنیم.

 

تمامی این موارد گفته شده به شما کمک می کنند تا تصاویر وب سایت تان را فشرده کنید و از همین رو پهنای باندتان را نیز حفظ کنید و عملکرد سایت را نیز بهبود دهید و یا به راحتی عکس‌تان را ایمیل کنید و یا بر روی سایتی آپلود کنید.

 

اگر با دوربین‌هایی با لنزهای بالا، حالا چه خانگی چه نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای، عکاسی کرده باشید باید بدانید که خانگی‌ها معمولا عکس را با کیفیت 72dpi می‌گیرند که حجم آن حدودا 3MB می‌شود، نیمه‌حرفه‌ای‌ها بسته به نوع دوربینی که دارند ولی معمولاً کیفیتشان 128dpi است و این یعنی حجم هر عکس حدوداً 4MB است، دوربین‌های حرفه‌ای هم کیفیت بالاتر و حجم بالاتر دارند.البته اگر بخواهیم عکس‌ها را فقط در کامپیوتر خودمان داشته باشیم با حجم بالای هاردهای امروزی حجم فایلها چندان اهمیتی ندارد.

 

حالا مشکل جدید از جایی شروع می‌شود که آدم هوس می‌کند عکس‌ها را در سایت یا وبلاگ گذاشته تا دیگران هم از آن لذت ببرند. چه دارنده یک وب سایت باشید یا نه اگر بخواهید تصاویر شخصی خود را فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال نماید، به یک سرویس فشرده سازی تصویر یا Image Compressor نیاز خواهید داشت. در سایت ها نیز فاکتور SEO گزینه قابل توجهی در این زمینه است و سرعت بارگذاری سریع تر به معنای رنک بهتر می باشد. در این میان اگوریتم های بسیاری برای کاهش حجم تصاویر وجود دارند.

 

 

مشکل دیگر این است که حالا حتی اگر ADSL هم داشته باشید با سرعت واقعی نهایتاً 20Kb (سرعت آپلود از دانلود پایین تر است) برای هر عکس حدوداً 4 دقیقه زمان لازم است تا آپلود بشود، حالا اگر بخواهیم تنها 5 تا عکس را آپلود کنیم حداقل 20 دقیقه معطل هستیم و حالا این نیمی از قضیه است، باید در نظر گرفت که کاربر هم متقابلاً حدوداً همین زمان را باید صرف دانلود کند. اجازه بدهید در مورد dial-up دیگر صحبت نکنیم! پس راهی که باقی می ماند این است که حجم عکس را کم کنیم، البته کیفیت قربانی می‌شود ولی نه تا حدی که جذابیت عکس از بین برود.

 

 

چه فایل تصویر شما JPEG ،PNG ،GIF یا SVG باشد، کاهش سایز و حجم عکس نکته مهمی است. حتی برای کسانی که طراح وب سایت نیستند یا وبلاگ ندارند. سرویس دهنده های ایمیل اجازه ارسال حجم مشخصی از عکس یا فایل ضمیمه را می دهند؛همچنین برای یک وبلاگ یا وب سایت نیز استفاده از عکس با حجم بالا مشکلات بسیاری را برای بازدید کننده و صاحب سایت بوجود می آورد حتی در کشورهایی با اینترنت پر سرعت این مورد توسط طراحان وب حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجم مناسب عکس برای ضمیمه در ایمیل چقدر است؟

حجم یک فایل عکس ضمیمه برای ایمیل بهتر است حدود 200kb و کمتر باشد. اندازه پیکسلی مناسب برای یک عکس ضمیمه در ایمیل به طور معمول در طول بین 1024 تا 450 و در عرض 768 تا حدود 350 است؛ البته قانون خاصی در این باره وجود ندارد اما معمولا این اندازه ها توصیه می شوند.

 

اندازه یا ابعاد استاندارد بنر های تبلیغاتی در سایت

برای بنرهای تبلیغاتی استانداردهایی وجود دارد که می تواند به عنوان مرجعی توسط طراحان رعایت شود.

 به طور مسلم هر چه اندازه طول و عرض عکس کمتر باشد حجم آن نیز کمتر خواهد بود در برخی نرم افزارهای مدیریت عکس کوتاهترین راه کم کردن طول و عرض عکس برای رسیدن به حجم کمتر است.

 

 

 

نحوه کار:

تصویر را در فتوشاپ باز می کنیم. اولین کار این است که دقت تصویر را پائین بیاورید. برای این کار از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. در این کادر در بخش Resolution در پائین کادر عدد 300 را تبدیل به 72 کنید و Ok را کلیک کنید. با این کار دقت تصویر به 72 نقطه در اینچ کاهش می یابد.

 

قدم بعدی این است که ابعاد عکس را کاهش دهید. این کار به میزان زیادی از حجم آن کم می کند. باز هم از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. این بار در بخش Document size طول و عرص عکس را کم کنید.

سپس ok را کلیک کنید. قدم آخر تغییر فرمت عکس است؛برای این کار از منوی File گزینه Save for web را انتخاب کنید. در بخش Settings فرمت Jpg را انتخاب کنید و در زیر آن کیفیت را روی Medium تنظیم کنید. میتوانید کیفیت عکس را در کادر سمت چپ ببینید. در بخش پائین نیز حجم عکس با کیفیت کنونی نشان داده می شود. دکمه Save را کلیک کنید، مکان ذخیره سازی و نام عکس را مشخص کرده و باز هم Save را کلیک کنید. در نهایت تصویر را بعد از انتخاب فرمت و تنظیم کیفیت ذخیره کنید.

می بینید که حجم عکس نهائی، اختلاف زیادی با عکس اصلی دارد. عکس اولیه با فرمت Tiff حدود 10 مگابایت و عکس نهائی حدود 5 کیلوبایت حجم دارد. یعنی یک دو هزارم.

 

راه حل خیلی ساده برای کاهش حجم

امروز راهی را به شما یاد می دهیم که به راحت ترین شکل ممکن می توانید حجم تصاویرتان را کم کنید. این راه هم چیزی نیست به جز استفاده از نرم افزار Paint که روی هر کامپیوتری پیدا میشود.

 

شما ابتدا باید عکس مورد نظرتان را در نرم افزار Paint باز کنید. سپس در هر جایی از عکس که دوست دارید یک نقطه قرار دهید. دقت کنید که نقطه را جایی و با رنگی قرار دهید که در عکس مشخص نباشد! (شاید بپرسید برای چه این کار را می کنیم ؟ جواب این است که برای اینکه تفاوتی در عکس ایجاد شود تا بتوانیم آن را ذخیره کنیم)

 

حال در منوی بالای صفحه روی گزینه ی File و سپس Save as  کلیک می کنیم  و عکس را با فرمت JPEG ذخیره می کنیم.

حالا اگر به حجم فایل نگاهی بیندازید می بینید که حجم آن از ۵۰ تا ۸۰ درصد کمتر شده است. اگر در اینترنت جستجو کنید می بینید راه های مختلفی است برای کم کردن حجم تصاویر وجود دارد از فتوشاپ گرفته تا یک نرم افزاری که کارش کم کردن حجم تصاویر است.

 

6 فشرده ساز رایگان

اگر در اینترنت جستجو کنید می بینید که راه های مختلفی برای کم کردن حجم تصاویر وجود دارد که یکی از آنها نرم افزار "Jpegmini" است.

 

 

 

JPEGMini می تواند سایز فایلی که می خواهید استفاده کنید را تا ۵ برابر کاهش دهد و کیفیت آن نیز دست نخورد. JPEGMini برای مک و ویندوز برنامه دسکتاپ ارائه می کند که می تواند رایگان (محدود) یا هزینه ای باشد.

 

Sharing O’Matic

Sharing O’Matic یک برنامه Adobe Air است که تصاویر را به آسانی دسته دسته و تغییر سایز می کند. این سرویس که توانایی پشتیبانی از JPG، GIF و PNG را داراست به شما اجازه می دهد تنها با دراگ اند دراپ تصاویر(کشیدن و رها تصاویرکردن) تصاویر ، سایز آن ها را تغییر دهید.

 

Smush.it

Smush.it این سرویس آنلاین از شبکه توسعه دهندگی Yahoo سرچشمه می گیرد که توانایی بهینه سازی تصاویر را داراست. برنامه آپلودر همچنین، از JPEG، GIF و فایل های PNG با سایز های حداکثری ۱MB استفاده می کند. نتایج بهینه سازی شده از یک URL موقتی قابل دانلود هستند که تا ۳۰ دقیقه بعد از تولید نیز امکان برای دانلود دارند. البته اگر شما وبمستر هستید و برای مدیریت سایت خود از وردپرس استفاده می کنید نیازی نیست تا تک تصاویر را با این روش حجم آنها را کم کنید و در وب سایت خود استفاده کنید. کافیست افزونه WP Smush.it را نصب کنید.

 

Image Optimizer

Image Optimizer از آن برنامه هایی است که به آچار فرانسه معروف است! این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را تغییر سایز دهید، فشرده سازید و آن ها را بهینه سازی نکنید. همچنین این برنامه به دو صورت رایگان و پولی هم به صورت آنلاین و هم به صورت اپلیکیشن دسکتاپ ارائه می شود که در صورتی که رایگان بودن را انتخاب کنید نوشته تبلیغاتی در زیر تصاویر را باید فراموش کنید.

 

RIOT

RIOT یا (ابزار بهینه سازی رادیکالی تصویر) یک برنامه رایگان برای بهینه سازی تصاویر برای کارامدی بهتر در سایت هاست. این سرویس نیز یک اینترفیس آسان بهره می گیرد تا در حین تغییر در عکس، در همان حال منبع اصلی آن را نیز مشاهده کنید، بنابراین می توانید مقایسه بهتری میان تصویر اول و نتیجه داشته باشید.

 

 

Png Gauntlet

این سرویس به شما اجازه بهینه سازی فایل های PNG را داده و برای ویندوز قابل دانلود است. PNG Gauntlet، سه برنامه PNGOUT، OptiPNG و DeflOpt را ترکیب می کند تا کوچکترین سایز های ممکن را ایجاد نماید که البته این فشرده سازی هیچ تاثیری بر روی کیفیت تصویر نخواهد داشت.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/images-compromising3-quality.html

هنگامی که توسط تلفن همراه یا دوربین دیجیتال خود عکاسی می‌کنید اطلاعات مختلفی همچون تاریخ و ساعت تهیه عکس، مدل دوربین، تنظیمات دوربین (اعم از سرعت، ایزو و ...) به همراه موقعیت جغرافیایی همراه با عکس شما ذخیره می‌شود.

 

این اطلاعات اضافه که به آنها اطلاعات EXIF (مخفف عبارت Exchangeable Image File Format) گفته می‌شود در مواردی مفید هستند، اما گاهی افشای اطلاعات موجود در عکس‌ها می‌تواند حریم خصوصی شما را با مشکل مواجه کند یا شاید به هر دلیل تمایلی به انتشار این اطلاعات نداشته باشید.

 

اگر قصد دارید با حذف این اطلاعات از حریم خصوصی خود حفاظت کنید و دلیلی نمی‌بینید افرادی که به عکس‌های شما دسترسی دارند به اطلاعاتی همچون مکان عکاسی، زمان تهیه عکس و ... نیز دسترسی داشته باشند باید اطلاعات EXIF را از روی عکس حذف کنید. حذف این اطلاعات در ویندوز براحتی و با استفاده از روش زیر امکان‌پذیر است:

 

روی عکس موردنظر کلیک راست ماوس را فشار داده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

 

به تب Details مراجعه کرده و در ادامه از پایین صفحه روی لینک Remove Properties and Personal Information کلیک کنید.

 

اکنون دو گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد. با انتخاب گزینه اول یعنی Create a copy with all possible properties removed همه اطلاعات قابل حذف از روی عکس شما حذف شده و عکس مربوطه به‌صورت یک فایل جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

گزینه دوم یعنی Remove the following properties from the file به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعاتی را که قصد دارید از روی عکس حذف شود به‌دلخواه انتخاب کنید. به‌عنوان مثال چنانچه فقط می‌خواهید اطلاعات جغرافیایی (مکان تهیه عکس) را حذف کنید کافی است علامت چک‌مارک گزینه‌های موجود در بخش GPS را فعال کنید.

 

در پایان با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کرده و پنجره‌های فعال را ببندید.

 

نکته: برای حذف اطلاعات EXIF از روی مجموعه‌ای از عکس‌ها پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزارهای مخصوص این کار کمک بگیرید. نرم‌افزار BatchPurifier در سیستم‌عامل ویندوز و نرم‌افزار Exif Remover در سیستم‌عامل مک برای انجام این کار گزینه‌های مناسبی هستند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/remove-information1-photos.html

آشنایی با انواع پست های اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام، برای شما که از کاربران وفادار و پر و پا قرص اینستاگرام هستید ضروریست. شاید از فرزانش وجودی اینستاگرام نیز

https://avashtech.com/cost-designing-instagram-post/

آگاه هستید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی نیرومند می‌باشد که پایه و پای بست، آن از طریق اشتراک گذاری عکس و فیلم (ویدیو) می‌باشد. گرافیک محور بودن، مایه گردیده است که طراحی پست اینستاگرام و یا ساخت پست اینستاگرام بسیار پر اهمیت باشد. البته در اینستاگرام، بخشی به نام کپشن هم هستی دارد که محل درج محتوای متنی و توضیحات عکس و فیلم های شماست.

قبل از اینکه با شیوه طراحی پست و قالب پست اینستاگرام و شرایط و تعرفه آنها آگاه شویم لازم است بدانیم که محتوای اینستاگرامی به چندین طبقه بخش می‌گردند که بعضی از آنها را در پیوسته اسم می‌بریم (چنانچه مایل نیستید این توضیحات را بخوانید مستقیماً به انتهای این صفحه و تقسیم نمونه کارها و تعرفه ها بروید):

عکس ساده (طراحی پست گرافیک معمولی با یک قالب گرافیکی عادی)
ویدیو ساده
ساخت ویدیو با عکس
میکس عکس با اهنگ (گذاشتن اراده روی عکس)
ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام گذاشتن خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام (طراحی عکس برای اینستاگرام و ساخت قالب پست)
هرکدام از گونه ها محتوا، روش طراحی و ساخت متفاوتی دارند. به عنوان مثال در طراحی پست اینستاگرام که تنها دربرگیرنده یک عکس می‌باشد، می‌توان از المان‌های گرافیکی زیاد زیبا و چشم نواز جهت طراحی عکس برای اینستاگرام کاربرد کرد. این طرح‌ها می‌بایست با توجه به هر پهنه کاری مشخص، به نحو خاصی طراحی گردند که تیم با تجربیات طولانی مدت در این مقوله و آشنا بودن با احتیاج بازار هر حوزه، طراحی عکس برای اینستاگرام شما را به بهترین نحو و حرفه‌ای ترین شکل ممکن به اتمام خواهند رساند و در هر حوزه، اقدام به طراحی قالب پست مختص به همان پهنه خواهند نمود.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام قراردادن یا خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
طراحی پست ویدیویی اینستاگرام و قالب های ویدیوی اینستاگرامی
این گونه از درونمایه دربرگیرنده فیلم‌ها و ویدیوهای ساده هستند که در زمان‌های 60 ثانیه‌ای یا کمتر برش خورده‌اند یا اصطلاحاً “کراپ” شده‌اند. این ویدیوها می‌توانند همان ویدیوهایی باشند که شما با تلفن همراهتان و یا دوربین دیجیتالتان آن‌ها را ثبت نموده‌اید. کاربران گاهاً ویدیوهای طولانی خویش را به چند ویدیوی 60 ثانیه‌ای برش دیتا و در اسلایدهای مختلفی به ترتیب قرار می‌دهند. البته اینستاگرام جهت انتشار ویدیوهای طولانی، دسته IGTV را راه‌اندازی نموده است که برای انتشار ویدیوهای بیش از 60 ثانیه بسیار مفید هستند. بعد از طراحی ویدیو اینستاگرام می‌توانید آن را به یگانه از طریق های روشنگری دیتا شده منتشر نمائید.

ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام گذاشتن اراده روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
ساخت ویدیو با عکس در یک قالب گرافیکی زیبا برای اینستاگرام
در این روش، معمولاً تصاویری که در کمر بستن دارید و یا ثبت نموده‌اید، به صورت متحرک و زیاد زیبا در قالب یک ویدیو زیاد زیبا ایجاد می‌شوند. این شاخه از تولید محتوا را می‌توان موشن گرافیک هم نامید. چرا که در موشن گرافیک هدف طراح، برپایی المان‌های متحرک از المان‌های تغییر ناپذیر همچون تصاویر معمولی است. پس در صورتی که منظور دارید به عکس ها خود زیبایی خاصی پوزش می‌خواهم و آنها را متحرک سازید، می‌توانید از سبک ساخت ویدیو با عکس بهره‌گیری نمائید.

ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام گذاشتن خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
گذاشتن اراده روی عکس (میکس عکس با اهنگ)
یکی از سبک‌های باره علاقه بسیاری از کاربران گذاشتن آهنگ روی عکس هایشان می‌باشد. آن‌ها قصد دارند با میکس عکس با اهنگ ، یک ویدیویی ایجاد نمایند که حائز صوت یا موسیقی (آهنگ) بوده اما تصویر ثابتی داشته باشد که همان عکس می‌باشد.

ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام قراردادن یا خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
طراحی استوری اینستاگرام و قالب استوری
در طراحی استوری اینستاگرام نیز همگی سبک‌های گفته شده در بالا راستگو است با این تفاوت که در استوری، تنها می‌توان یک ویدیوی 15 ثانیه‌ای برپایی کرد و ابعاد تصاویر طراحی شده در آن 16:9 می‌باشد. همچنین می توانید طراحی قالب استوری اینستاگرام را با طرح دلخواه خویش سفارش دهید.

هیچ گزینه خاصی برای بارگیری تصاویر از اینستاگرام وجود ندارد ، بنابراین برای انجام کار باید از نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید. در زیر دو روش برای Android و PC پیدا خواهید کرد.

 

مورد اول بسیار مناسب برای کاربران گاه به گاه است ، زیرا به شما امکان می دهد تصاویر را از اینستاگرام یک به یک و بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه خود بارگیری کنید. روش دوم نیاز به یک برنامه Android / Windows دارد و اگر قصد دارید تعداد زیادی از تصاویر را بارگیری کنید ، انتخاب بهتری است.

 

نحوه بارگیری تصاویر از اینستاگرام - Android

روش اول: DownloadGram

 

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

سایت دانلود عکس از اینستاگرام

 

دستورالعمل های مرحله به مرحله:

اینستاگرام خود را در دستگاه خود راه اندازی کرده و تصویری را که می خواهید دانلود کنید را پیدا کنید.

روی نماد بالای تصویر (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید.

گزینه "Copy Link" را انتخاب کنید.

به وب سایت DownloadGram به آدرس www.downloadgram.com مراجعه کنید.

لینک را در کادر متن بچسبانید. ( کپی و پیست).

روی "Download" ضربه بزنید ، و در ادامه "Download image" را بزنید.

 

روش دوم: FastSave برای اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

سایت دانلود عکس اینستاگرام 

 

FastSave برای اینستاگرام ممکن است به شما امکان دانلود چندین عکس را به یکباره ندهد ، اما بسیار سریعتر از روش اول عمل می کند. اگر قصد دارید تصاویر زیادی را از شبکه اجتماعی دانلود کنید ، این گزینه ای است که باید با آن بروید.

 

دستورالعمل های مرحله به مرحله:

FastSave را برای اینستاگرام دانلود کنید (این برنامه رایگان است).

برنامه را راه اندازی کنید، ویژگی “FastSave Service” را روشن کنید و روی "Open Instagram" ضربه بزنید.

روی نماد بالای تصویری که می خواهید دانلود کنید (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید.

برای دانلود تصویر در دستگاه خود ، گزینه "Copy Link" را انتخاب کنید.

تصاویر بارگیری شده را در گالری خود یا در برنامه FastSave for Instagram مشاهده کنید.

 

نحوه بارگیری تصاویر از اینستاگرام - PC

روش اول: DownloadGram

 

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

دانلود عکس های اینستاگرام

 

وب سایت مورد استفاده برای بارگیری تصاویر از اینستاگرام به یک دستگاه Android نیز می تواند برای رایانه شخصی شما استفاده شود. روند بسیار ساده است: 

به وب سایت اینستاگرام مراجعه کرده و تصویری را که می خواهید بارگیری کنید پیدا کنید.

بر روی نماد "…" (سه نقطه افقی) کلیک کنید ، که گزینه های مختلفی را ارائه می دهد.

گزینه “Go to post” را انتخاب کرده و URL صفحه را کپی کنید.

به وب سایت DownloadGram به آدرس www.downloadgram.com مراجعه کنید.

لینک را در جعبه متن قرار دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/instagram-images2-computer.html

بهترین راههای تبلیغات آنلاین را میشناسید؟ می دانید دنیای بسیار روبه  رشد اینترنت چه سفره عظیمی از تبلیغات را برای شما پهن کرده و منتظر ورود کسب و کار شما به این دنیای زیباست؟


من در این مطلب می خواهم آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ را به شما معرفی کنم که می تواند بهترین راهکارهای ممکن  در دنیای دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کند.


اما قبل از آن که نوین مارکتینگ را با خدمات هیجان انگیزش به شما معرفی کنم باید کمی درباره دیجیتال مارکتینگ برای شما صحبت کنم.


دیجیتال مارکتینگ چیست؟ پاسخ ساده به این پرسش این است که هر کاری که برای تبلیغات با استفاده از یک ابزار و رسانه دیجیتال انجام شود را میتوان دیجیتال مارکتینگ دانست.


استفاده از اس ام اس های تبلیغاتی تا استفاده از علم نسبتا پیچیدهای مانند big data یا اَبَر داده ، همه و همه در قلمرو دیجیتال مارکتینگ جای میگیرد. این موضوع معرفی کردن تمام ابعاد دیجیتال مارکتینگ را سخت و پیچیده میکند زیرا همین الان که شما در حال خواندن این کلمات هستید، احتمالا در گوشه و کناری از دنیا کسی در حال ساخت و ابداع روشی جدید در دیجیتال مارکتینگ است.


با این همه تغییر پس تکلیف چیست ما چه چیزی را باید بشناسیم؟

 

لطفا در دیجیتال مارکتینگ سود را بشناسید

این که در کجای جهان چه روشی در دیجیتال مارکتینگ ابداع شده و شما آیا آن را به کار گرفته اید یا نه، چندان مهم نیست. مهم این است که با این روش شما چقدر سود میکنید. هدف از دیجیتال مارکتینگ این است که کسب و کار شما سود قابل ملاحظهای را به دست آورد. برای آنکه منظورم را به شما بهتر برسانم یک مثال میزنم.


فرض کنید یک مغازه با متراژ 200 متر در خیابان لوکسی مانند میرداماد دارید. اما این مغازه ماهی 2 میلیون تومان درآمد دارد و هر ساله باید برای آن مالیات بسیار گزافی نیز بپردازید. تازه پول برق و تلفن و دیگر خرجها هم بماند. شما از خانه خود که همان حوالی است صبح به صبح راه میافتید به این مغازه میروید، و بی آنکه دخل و درستی داشته باشید دست از پا درازتر به خانه باز میگردید. تلاشهایی هم انجام دادهاید که کسب و کارتان رونق یابد اما چندان فایدهای نداشته و یا حداکثر به صورت مقطعی رشد کردهاید و مانند یک یویو بعد از رشد به سر جای قبلی برگشتهاید.


از قضای روزگار یک از اقوام دور شما فرض کنید عمو پدرتان، زبانم لال بعد از 120 سال به رحمت خدا می رود و شما تنها واراث این عموی پدرتان هستید که فقط چند بار تا به حال او را دیده اید.


از ایشان یک مغازه در قرچک ورامین باقی مانده که سند شش دانگ آن به شما منتقل میشود مغازه در یک کوچه بن بست است و یک بقالی فکستنی در آن دایر می باشد.


شما که صاحب یک مغازه لوکس خیابان بالا شهر هستید، در اولین فرصت به سراغ این مال باد آورده میروید. کرکره مغازه را بالا میدهید و در همان دقیقه اول یک حاج خانم چادر به سر میآید و میگوید پسرم مغازه ممد آقا را شما باز میکنید.


شما هم از این سوال اندکی شگفت زده میشوید و یک پاسخ بله میگویید.


چند دقیقه طول نمیکشد که چندین مشتری به سراغ شما میآید و چند خرت و پرت از شما میخرند و ساعتی بعد هم چند مشتری دیگر و تا آخر روز 4 میلیون تومان شما درآمد دارید که یک میلیون آن سود است.


روزهای دیگر هم در مغازه قرچک همین است روزی 1 میلیون تومان سود دارد و خرج آن هم بسیار پایینتر از مغازه 200 متری بالا شهر است . علل درآمد بیش از 10 برابری مغازه دور افتاده اینجا موضوع بحثمان نیست. من یک سوال دارم شما کدام مغازه را برای کسب و کار انتخاب میکنید مغازهای که در پایین شهر درآمد خوب دارد یا مغازهای که در بالای شهر درآمد کم و سود پایین دارد.


شاید بگویید مغازه بالا شهر آینده دارد اما شما الان به پول احتیاج دارید.


مغازه بالا شهر به سرعت شما را به طرف ورشکستگی میبرد نظر من این است که مغازه بالا شهر را اجاره دهید، مثلا به یک بانک، و خود به قرچک بروید و آنجا را اداره کنید. این گونه هم آینده طلایی مغازه بالا شهر را، اگر وجود داشته باشد، از دست نداده اید و همینطور از درآمد مغازه پایین شهر جا نمانده اید. فقط یک مقدار رفت آمد به قرچک سخت است که به هر حال برای درآمد نسبتا خوبی که دارد میتواند تحمل کردنی باشد.


بله سود روش دیجیتال مارکتینگ شما مهم است. این که چقدر قدیمی یا جدید باشد و یا اسامی آن چقدر دهن پر کن باشد چندان مهم نیست.


برای همین شاید روشهایی که در ادامه این مقاله به شما معرفی می کنم را جای دیگری هم شنیده باشید اما مهم این است که این روشها از 1385 که نوین مارکتینگ کار خود را آغاز کرده برای تمام مشتریانش سود بسیار خوبی را دربرداشته است.


این سه روش بسیار سود آور برای مشتریان نوین مارکتینگ عبارت اند از:
•    تبلیغات در گوگل
•    سئو ارگانیک
•    شبکه های اجتماعی

 

 

تبلیغات در گوگل یکی از پربازدهترین روشهای دیجیتال مارکتینگ است. شما با پرداخت مبلغی به ازای هر کلیک، که روی لینک سایت شما در گوگل انجام میشود، مبلغی را به گوگل میپردازید.


مهم این است که تعداد نمایش لینک شما در گوگل برای شما هزینهای در پی ندارد. بلکه هر وقت بازدید کننده روی لینک شما کلیک کند شما مبلغی را پرداخت میکنید.


اما برای این که یک حساب تبلیغات در گوگل داشته باشید چند مشکل بزرگ وجود دارد. در قدم اول مشکل این است که باید مبلغ را به ارزهای خارجی به گوگل پرداخت کند و نکته دوم هم این است که گوگل ادز ایران را تحریم کرده است. حتی اگر از سیستم هم معمول دور زدن این تحریمها استفاده کنید هم باز احتمال تعلیق شدن حساب شما بسیار بالا است. به این معنی که گوگل پول حساب شما را توقیف می کند و حتی پول را به شما پس نمیدهد.


نوین مارکتینگ با تأسیس یک شرکت با نام آریو مارکتینگ در شرق آسیا راه بسیار مطمئنی را برای گریز از تحریمهای گوگل پدید آورده به گونهای که تقریبا هیچ یک از مشتریان ما تا به امروز دچار مشکل تعلیق حساب نشدهاند.


شما با خیال راحت میتوانید به سایت نوین مارکتینگ مراجعه کنید و سفارش تبلیغات در گوگل بدهید. اگر نیاز داشتید که در این زمینه مشاوره بیشتری نیز دریافت کنید مشاوران دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ همیشه آمده پاسخگویی به شما هستید و در اسرع وقت شما را به صورت رایگان راهنمایی میکنند.

 

سئو ارگانیک

شاید تا الان با خود بگویید یعنی تمام کسانی که در خط اول گوگل لینک سایتشان نمایش داده میشود به گوگل پول دادهاند. ما میگوییم خیر؛ تنها کسانی که کنار لینکشان مستطیل کوچک سبزی با حروف AD یا تبلیغ نمایش داده می شود برای هر کلیک مبلغی را به گوگل پرداخت میکنند و وقتی که پول حسابشان هم تمام شد تبلیغات آنها از صفحه حذف میشود.


اما اگر می خواهید برای طولانی مدت در صفحه 1 گوگل به سر ببرید راه آن تبلیغ به ازای هر کلیک نیست. بلکه شما باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.


بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا Search Engine Optimization که به اختصار به آن SEO میگویند روشهای بسیار گستردهای است که روی سایت شما اعمال میشود و با بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل سایت شما بهینه سازی میشود.


به گونه ای که در این پروسه گوگل درمییابد، سایت شما محتوای بسیار خوبی را به کاربران ارائه میکند و همین سبب می شود که ابتدا و در اول لیست جستجوها سایت شما نمایش داده شود.


شما یک سری کلمات کلیدی در کسب و کار خود دارید مثلا اگر صاحب یک فروشگاه کفش هستید خیلی خوب است که اگر کسی کلمه خرید کفش را در گوگل سرچ کند اول لینک سایت شما ببیند. و این کار با سئو به صورت بسیار پایداری طولانی مدتی فراهم میشود. هر چقدر ادوردز روشی کوتاه مدت و البته در کوتاه مدت جوابگو است، سئو یک روش بلند مدت است که شاید کمی دیر اما بسیار پایدار به تبلیغ کسب و کار شما در گوگل میپردازد.

 

شبکه های اجتماعی

این روزها با در دسترس همه قرارگرفتن اینترنت، دیگر کسی نیست که در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و فیسبوک عضو نباشد و از آن استفاده نکند.


البته بسیاری افراد هم هستند که در این شبکه های اجتماعی به فعالیت تجاری میپردازند و اتفاقا سود خوبی هم نصیب آنها میشود.


اما اداره یک صفحه شبکه اجتماعی تجاری با یک صفحه شبکه اجتماعی شخصی  بسیار متفاوت است. این صفحات با استراژیهای خاصی اداره میشود و از این رو برای گرداندن یک شبکه اجتماعی تجاری نیاز به یک متخصص دارید.


نوین مارکتینگ دپارتمانی بسیار قوی برای اداره طراحی و همین طور به سود رسانی این دسته از صفحات بازاریابی شبکه های اجتماعی دارد با یک تماس می توانید جذاب ترین طرح های را برای اینستاگرام، لینکدین و تلگرام خود به دست آورید. طرح هایی که متناسب با سلیقه تفکر و استراتژیهای شما طراحی و ساخته شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/digital1-marketing-agency.html

اولین قدم مهمی که هر کسب و کاری، در مسیر ترقی و رسیدن به سود و فروش اغلب در مقوله ی بازرگانی الکترونیک باید بردارد، تاسیس و ساخت سایت فروشگاهی میباشد؛ چرا که امروزه ساخت سایت فروشگاهی مایه رونق سوداگری و معرفی هر چه اغلب و بهتر کمپانی و محصولات آن می‎شود و در ضمن اعتماد هرچه بیشتر مشتریان را نیز جلب می کند. تاسیس و طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، به روش‎ های مختلف، زیاد ساده و تند می‎تواند چهره بپذیرد.

ساخت سایت فروشگاهی بدست مدیر سایت
 اگر صاحب فروشگاه خود اقدام به ساخت سایت فروشگاهی کند؛ این شغل از دو روش شدنی است:

 ساده‎ ترین شیوه برای ساخت فروشگاه، به کارگیری فروشگاه‌ سازهای تحت وب است؛ که با ثبت‎ اسم در آنها یک سایت فروشگاه آماده وردپرس به چهره رایگان در کمر بستن متقاضی پیمان می ‎گیرد. این فروشگاه‎ ها معمولا ظاهر پسندیده و امکانات کافی ندارند و بعدها در مقوله توسعه دچار سخت می‎ شوند.

 طریق بعدی با به کارگیری سیستم‌ های مدیریت محتوای حاضر  میباشد. این شیوه از شیوه پیشین بهتر است و فروشگاه نسبتا کاملی را در اختیار مدیران فروشگاه قرار می‎ دهد. برای مطالعه مطلبی در باب وب سایت فروشگاهی آماده اینجا کلیک کنید.

 ولی رویهمرفته دو طریق بیان شده برای ساخت فروشگاه برای بازرگانی های بزرگ گزینه مناسبی نیست و مدیر سایت در دراز مدت بجای تمرکز بر روی سوداگری خود درگیر مسائل فنی وب‎سایت می‎شود و بهتر است فروشگاه های آماده از شرکت‎های طراحی سایت فروشگاهی جاسازی شوند.
گاه ساز حرفه ای طراحی وب ایرانیان را با با دیگر سیستمهای فروشگاهی سنجش نمایید.هزینه طراحی سایت فروشگاهی در این نوع از طراحی بسیار مقرون به صرفه میباشد و شما را توانا خواهد ساخت الی در کوتاهترین موعد فروش موفق محصولات خویش را تجربه نمایید.از آنجایی که طراحی اختصاصی یک سیستم فروشگاهی از پایه امریست که دربرگیرنده خرج های بسیار بالا جهت ساخت سایت فروشگاهی بوده و همیشه با خطاهای زیاد به اتفاق میباشد و دربرگیرنده حال امتحان و خطا و ارائه بسته های آپدیت و رفع خطا به دفعات خواهد بود و از طرفی مدت زمان دست کم یک ساله (برای سیستم فروشگاهی با امکانات متوسط) باره نیاز میباشد از این رو طراحی اختصاصی هیچگونه توجیهی در این رابطه نخواهد داشت و با مشکلات فراوان همراه خواهد بود.بدیهی ست سیستم فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان از پایه توسط متخصصین شرکت طراحی وب برنامه نویسی شده و تمامی مراحل آزمایش و امتحان و خطای خویش را در سالیان ماضی طی نموده و از این حیث آماده کاربرد بدون دغدغه مشکلات معمول میباشد.