اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۲۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

روی هم رفته سامسونگ برای سری گلکسی A علاقه‌ی زیادی به بهره‌گیری از ویژگی‌های جدید دارد و مثلا می‌توانیم به گلکسی A80 اشاره کنیم که تنها گوشی سامسونگ مجهز به دوربین چرخان محسوب می‌شود. طبق گزارش‌ها، ماژول دوربین گلکسی A72 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو با زوم ۳ برابری ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

 

 

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای دوربین تله‌فوتو این گوشی از همان دوربین تله‌فوتو موجود در گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن استفاده کند. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و می‌تواند کیفیت عکس‌های زوم را بهبود ببخشد. در همین زمینه مدتی قبل گزارشی منتشر شد که طبق آن گلکسی A72 اولین گوشی سری گلکسی A مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال خواهد بود. برای دوربین سلفی هم باید انتظار بهره‌گیری از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشیم.

 

گفته می‌شود در کنار این گوشی، گلکسی A52 هم معرفی می‌شود که جانشین گلکسی A51، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۰، به حساب می‌آید. این گوشی میان‌رده مانند نسل قبلی خود با دوربین چهارگانه به دست کاربران می‌رسد.

 

طبق گزارش‌ها، سامسونگ انتظار دارد مجموع فروش گوشی‌های گلکسی A72 و A52 به ۳۰ میلیون برسد که حدود ۱۰ درصد از حجم تولید گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11061905.html

یوتیوب یکی از بزرگترین سایت های جهان است که یومیه میلیون ها نفر از سراسر جهان برای مقاصد گوناگون به آن مراجعه می کنند. این سایت امکان تماشای ویدئوهای آنلاین را به کل کاربران می دهد با این حال امکان دانلود ویدئو از یوتیوب برای کاربران عادی آن فراهم نیست.

دانلود از یوتیوب گذرگاه های فراوانی دارد که برخی متعلق به ها نیازی به نرم انگیزه ها ندارد.

 

روش اول دانلود از یوتیوب

برای دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار گرد از طریق های ساده این است که ابتدای آدرس سایت یوتیوب عبارت pwn را تایپ کنیم. برای مثال اگر آدرس باره نظر این گونه باشد  برای دانلود آن بدون نیاز به نرم اسباب کافی است این ادرس را به این شکل تایپ نماییم . در صفحه ای که بعد از تایپ این آدرس می آید، گزینه های مختلفی برای دانلود در پسندیدن ما پیمان می گیرد. 

دانلود فیلم از یوتیوب بدون نیاز به نرم انگیزه ها +عکس آموزشی

 

برای این منظوز می توانید گزینه را گزینش کنید. البته این فقط سایت نیست و می توانید از سایت های دیگری نیز برای دانلود از یوتیوب بهره‌گیری کنید. بعد از وارد شدن به این آدرس چندین گزینه مختلف برای دانلود نگریستن می شود. هز یک از این لینک ها کیفیت های مختلفی از فیلم باره عقیده را دربرگیرنده می شود. 

دانلود فیلم از یوتیوب بدون دربایستن به نرم انگیزه ها +عکس آموزشی

 

روش دوم دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

 

یکی سایر از شیوه هایی که می توانید با استفاده از آن ویدئوی مورد نظرتان از یوتیوب را دانلود کنید به کارگیری سایت  است. در این طریق دیگر نیازی نیست به آدرس یوتیوب چیزی اضافه کنید و صرفا بس است که آدرس باره عقیده را کپی کرده و در این سایت پیمان دهید. 

دانلود فیلم از یوتیوب بدون احتیاج به نرم انگیزه ها +عکس آموزشی

در این سایت نیز گزینه های کیفیت مختلفی وجود دارد و با کلیک روی هر کدام می توانید آن ها را دانلود کنید. هم چنین می توانید فایل مورد نظر را به صورت صوتی نیز دانلود کنید.

منبع:

https://avashtech.com/download-sites-from-youtube/

اپل بالاخره از گوشی‌های آیفون ۱۲ رونمایی کرد. گوشی‌های این سری شامل آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس می‌شوند که در یک سری بخش‌ها نظیر طراحی، عملکرد سخت‌افزاری، نمایشگر، دوربین و اینترنت داده، به نسبت قبل تغییراتی اساسی داشتند. اما یک موضوع مهم در رابطه با ظرفیت و طول عمر باتری آیفون ۱۲ است که خوشبختانه بالاخره از آن مطلع شدیم. 

اپل معمولا در مراسم معارفه از آیفون‌ها، ظرفیت و طول عمر باتری آن‌ها را اعلام نمی‌کند. امسال هم همین موضوع را شاهد بودیم. اعلام نشدن ظرفیت باتری هم باعث شده از عملکرد این گوشی‌ها در نگه‌داری شارژ بی‌خبر باشیم. در وب‌سایت اپل هم خبری از بهبود عملکرد باتری نشد و این‌طور که به نظر می‌رسد، دلیل اشاره نشدن به این موضوع، نداشتن پیشرفت آیفون‌ها در این بخش است.

 

گویا طول عمر باتری آیفون ۱۲ و برادران بزرگترش، مشابه سری قبل است. البته به جز آیفون ۱۲ مینی که عضو جدید خانواده به حساب می‌آید و نمی‌توان آن را جانشین محصولی از گذشته دانست. سال گذشته آیفون ۱۱ پرو مکس نه تنها در بین باقی آیفون‌ها بلکه بین بسیاری از پرچم‌دارهای دیگر، از لحاظ نگه‌داری شارژ بهترین بود. یکی از دلایل مهم این موضوع، استفاده از چیپ کم مصرف A13 بود. دلیل دیگر را می‌توان به باتری ۳۹۶۹ میلی‌آمپر ساعتی آن نسبت داد که با توجه به اندازه‌ی نمایشگر و رفرش ریت ۶۰ هرتزی، توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

 

اکنون اما گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از پردازنده‌ی بسیار کم مصرف A14 بهره می‌برند که ۵ نانومتری بوده و ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور در آن به کار رفته است. در نتیجه‌ از لحاظ مصرف انرژی با یکی از بهینه‌ترین پردازنده‌ها روبه‌رو هستیم. نمایشگر هم همچنان ۶۰ هرتزی باقی ماند تا همه چیز برای افزایش طول عمر باتری مهیا شود. اما عملکرد باتری این گوشی‌ها پیشرفتی را به نسبت قبل نشان نمی‌دهد. دلیل اصلی هم می‌تواند به کاهش ظرفیت آن‌ها و اضافه شدن قابلیتی نظیر ۵G برگردد.

 

با این حال این شرایط برای اپل و طرفداران این شرکت چیز بدی به حساب نمی‌آید. شاید منتظر بودیم عملکرد آیفون‌های جدید از سری قبل بهتر باشد. اما اگر از زاویه‌ای دیگر به این موضوع نگاه کنیم می‌بینیم این اتفاق رخ داده. اینکه گوشی با نمایشگری بزرگتر و باکیفیت‌تر و بسیاری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدیدتر، عملکرد مشابهی با سری قبل داشته باشد، خبر بدی نیست.

 

می‌توانید مقایسه‌ی اولیه‌ بین طول عمر باتری نماینده‌های جدید را با گوشی‌های سری آیفون ۱۱ و X در زیر مشاهده کنید.

 

 

 

نکته‌ی جالب در این رابطه، عملکرد بهتر آیفون ۱۲ مینی به نسبت آیفون SE است. طبق ادعای اپل، در پخش موسیقی، آیفون ۱۲ مینی حدود ۵۰ ساعت دوام خواهد داشت که این میزان برای آیفون SE 2020 به ۴۰ ساعت می‌رسد که حدودا ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد. اختلاف در پخش ویدیو هم حدود ۱۵ درصد است. در حالی که آیفون SE نمایشگر کوچکتری هم دارد.

 

نکته‌ی مهمی هم که باید به خاطر بسپاریم، بهره‌مند نبودن محصولات جدید از شارژر درون جعبه است. اپل این تصمیم را در راستای کاهش تأثیر مخرب زیست‌محیطی گرفته و معتقد است به اندازه‌ی کافی شارژر در حال استفاده وجود دارد که کاربران بتوانند از آن برای شارژ گوشی خود استفاده کنند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063139.html

شب گذشته اپل در یک مراسم آنلاین از سری آیفون۱۲ رونمایی کرد. این سری شامل ۴ دستگاه مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت همراه است که قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

 

سری دستگاه های جدید اپل شامل آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و قیمت ۸۰۰ دلار است.  یک آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و قیمت ۷۰۰ دلار نیز عرضه می شود. در کنار این دو دستگاه اپل دو دستگاه رده بالاتر آیفون ۱۲ پرو با دوربین های قدرتمند و قیمت  هزار دلار و همچنین آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی و قیمت ۱۱۰۰ دلار رونمایی کرد.

 

این شرکت ادعا می کند استحکام این موبایل ها از نسخه های قبلی بیشتر است.به نوشته دیلی میل طراحی این دستگاه دارای گوشه های گرد و مشابه آی پد پرو است. همچنین سری آیفون ۱۲ دارای یک پوشش سرامیکی است که از تمام شیشه های موبایل موجود در بازار مقاوم تر است.به این ترتیب دستگاه نسبت به گرما و الکتریسیته نفوذ ناپذیر می شود و در برابر افتادن نیز مقاوم تر خواهد بود.

 

منبع:

http://blog.ir/panel/fanavari212/post_edit/386

با این‌که یوتیوب فرمان می‌دهد برخی از ویدئو‌هایش را به چهره آفلاین اندوخته کنید، استفاده از هر گونه خدمات و اپلیکیشن‌های دیگر برای دانلود ویدئو‌های یوتیوب خلاف قواعدشان تلقی می‌شود. قواعد استفاده از خدمات یوتیوب صریحا متذکر می‌شوند، کاربران نباید هیچ نوع محتوای موجود در یوتیوب را دانلود کنند، مگر این‌که دکمه‌ یا لینک دانلودی از طرف یوتیوب برای آن تعیین شده باشد. در این مقاله هم در ارتباط با ۸ بهترین روش دانلود از یوتیوب با اندروید به علاوه آموزش گام به گام برای شما توضیحات زیاد خوب و کاملی ارایه می کنیم. با ما به اتفاق باشید.

۸ بهترین روش دانلود از یوتیوب با اندروید

۸ بهترین روش دانلود از یوتیوب با اندروید
همانطور که گفتیم اگر می‌خواهید ویدئویی را که خودتان آپلودش کرده‌اید، دانلود کنید یا با پیشه با اپلیکیشن رسمی یوتیوب آسان نیست، هیچ نوع اپلیکیشن دانلود کننده رسمی از آن یوتیوب در پلی استور وجود ندارد. با هستی این، اپلیکیشن‌های آفلاین و آنلاین متفرقه‌ی بی‌شماری برای دانلود هستی دارند که در اندوخته کردن ویدئوهای یوتیوب می‌توانند کمک‌تان کنند. در این مقاله، فهرستی از ۸ اپلیکیشن برای دانلود از یوتیوب با اندروید برای‌تان تهیه‌ کرده‌ایم که کمک‌تان می‌کنند به چهره رایگان، ویدئوهای یوتیوب و بی‌شمار ویدئوهای سایر را از وب‌سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو دانلود کنید.

مطلب مرتبط: ۱۳ روش دانلود از یوتیوب با کامپیوتر و با گوشی

اندروید، به چهره پیش فرض، از نصب اپلیکیشن‌های بیرون از پلی استور گوگل بازداری می‌کند. بنابراین، پیش از هر اقدام، لازم است امکان نصب اپلیکیشن را از سایر منابع در اندروید فعال کنید. برای این کار، به صفحه‌ی تنظیمات (Settings) و سپس به بخش امنیت (Security) بروید. سپس عبارت “‌منابع نامعلوم یا Unknown sources‌”‌ را پیدا کنید و بسته به شیوه ویژه به اندروید گوشی همراه‌تان، آن را فعال کنید. با این کار، پیام هشداری ظاهر می‌شود که باید آن را تایید کنید.

دانلود از یوتیوب با اندروید
توجه: اپلیکیشن‌هایی که در این فهرست اجتماع کرده‌ایم جزء اپلیکیشن‌های موجود در پلی استور نیستند. به خاطر بسپارید، فریب تبلیغات و پیام‌های پاپ آپ وب‌سایت‌های دانلود را نخورید، زیرا ممکن است ورود به این سایت‌ها به دستگاه‌تان آسیب برساند. پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن‌ها را از سایت‌های رسمی‌شان یا از سایت‌ها یا برنامه‌های قابل اعتماد دیگر دانلود کنید. به علاوه، قبل از دانلود محتوای یوتیوب حتما سعی کنید از قواعد و شرایط استفاده از خدمات یوتیوب آگاه شوید.

در پیوستگی ۸ بهترین طریق دانلود از یوتیوب با اندروید آمده است
۱. Videoder
دانلود از یوتیوب با اندروید
ویدئودر (Videoder) دانلود کننده‌ی قدرتمندی برای دانلود ویدئو‌های یوتیوب در اندروید است. با به کارگیری این اپلیکیشن می‌توانید ویدئو‌های موجود در سایت‌های مختلفی را از قبیل یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام و غیره دانلود کنید. Videoder امکان پخش و دانلود ویدئو‌ها را در تمام قالب‌های (فرمت‌) موجود فراهم می‌کند. بسهولت می‌توانید کیفیت ویدئوی دلخواه‌تان را برگزیدن کنید، و هم‌چنین بدست همین اپلیکیشن،‌ ویدئو‌ها را به اشتراک بگذارید. Videoder دارای رابط کاربری زیاد عالی و کاربردی است، و کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت دلخواه‌شان تنظیم کنند. Videoder (ویدئو‌در) سرعت دانلود را افزایش می‌دهد؛ و هم‌چنین حائز تم‌های (پوسته) مختلف، حالت شبانه (night mode)، پخش کننده‌ی ویدئو‌ی درون برنامه، و غیره است.

مطلب مرتبط: گلایه به یوتیوب: چطور در یوتیوب گلایه نقض کپی رایت را گزارش کنیم

Videoder در پلی استور وجود ندارد، ولی می‌توانید این اپلیکیشن را به چهره رایگان از سایت رسمی‌اش دانلود، و در گوشی‌تان نصب کنید. این اپلیکیشن هیچ گونه خرید درون برنامه ندارد، اما در بر گیرنده تبلیغات است. با وجود این، اگر پلاگین (افزایه) Videoder Premium را از پلی استور خریداری کنید، تبلیغات درون برنامه حذف خواهند شد.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با استفاده از اپلیکیشن  Videoder
الف. یوتیوب را در این اپلیکیشن مفتوح کنید.
ب. به پیگیری ویدئو‌ی باره نظرتان بگردید.
پ. دکمه‌ی دانلود را لمس کنید؛ سپس لینک دانلودی ظاهر می‌شود؛ آن را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید قالب (فرمت) ویدئوی دلخواه‌تان را گزینش کنید؛ به علاوه، می‌توانید ویدئو را با فرمت MP3 نیز دانلود کنید.
ت. هم‌چنین، می‌توانید ویدئوی موجود در یوتیوب را در اپلیکیشن Videoder به اشتراک بگذارید؛ از این روش نیز لینک دانلود نما می‌شود.

اپلیکیشن Videoder را با لمس یا کلیک همین جمله دانلود کنید.

۲. TubeMate
دانلود از یوتیوب با اندروید
تیوب میت (TubeMate) نیز یکتا دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ها برای دانلود ویدئو در اندروید است. TubeMate دارای رابط کاربری زیاد زیبایی است که بسهولت می‌توان از آن استفاده کرد؛ با کمک این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای دلخواه‌تان را از سایت‌های گوناگون اشتراک گذاری ویدئو دانلود کنید. TubeMate حائز مرورگر تو برنامه‌ای است که در آن، می‌توانید به سایت‌های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب، می‌توانید ویدئو‌های سایت‌های دلخواه‌تان را دانلود کنید.

هم‌چنین این اپلیکیشن این امکان را در اختیارتان می‌گذارد که قبل از دانلود ویدئو، کیفیت و قالب (فرمت) فایل باره نظرتان را نیز انتخاب کنید. ویدئو‌های دانلود شده به صورت اتوماتیک در حافظه‌ی گوشی‌تان اندوخته می‌شوند. هم‌چنین می‌توانید ویدئو‌های یوتیوب را در فرمت MP3 نیز دانلود کنید، اما برای این کار باید از یک اپلیکیشن تبدیل کننده‌ی ویدئو به MP3 استفاده کنید. به طور کلی، TubeMate اپلیکیشن دانلود کننده‌ی ویدئو‌ی زیاد عالی برای اندروید است، ولی اثناء استفاده از این اپلیکیشن، باید تبلیغاتی را که هر از گاهی نما می‌شوند، بردباری کنید.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با استفاده از TubeMate
الف. اپلیکیشن را مفتوح کنید و سایت به اشتراک گذاری ویدئو‌ی مورد نظرتان را در آن، پیدا کنید.
ب. از وسط نتایج جستجو، ویدئو‌ی دلخواه‌تان را برگزیدن کنید. در این مرحله، TubeMate از شما می‌خواهد کیفیت ویدئو‌ی باره نظرتان را نیز تعیین کنید.
پ. پس از انتخاب کیفیت و وضوح (رزولوشن) ویدئو، می‌توانید دکمه‌ی دانلود را لمس کنید.
ت. هم‌چنین برای مشاهده‌ی لینک دانلود، می‌توانید ویدئو‌ها را از یوتیوب به Tubemate به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن TubeMate را با لمس یا کلیک همین جمله دانلود کنید.

۳. KeepVid
دانلود از یوتیوب با اندروید
کیپ وید (KeepVid) یگانه از بهترین دانلود کننده‌های ویدئو برای اندروید است. این دانلود کننده‌ی ویدئو، در سنجش با دیگر دانلود کننده‌های ویدئو، سرعت بیش‌تری دارد و هم‌چنین، به کاربران امکان می‌دهد از ۲۷ سایت به اشتراک گذاری ویدئو از قبیل فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و غیره دانلود کنند.

KeepVid دارای رابطه کاربری زیاد سهولت است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد ویدئو‌های HD را الی روشنی 4K دانلود کنند، و هم‌چنین حائز توزیع کننده‌ی فایل‌های صوتی و تصویری درون برنامه است. با استفاده از این اپلیکیشن حتی می‌توانید بدون احتیاج به پلاگین خارج از برنامه، ویدئو‌های یوتیوب را به چهره MP3 دانلود کنید.

مطلب پیوسته : ۱۰ پربیننده ترین فیلم یو تیوب در تمام دوران

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با به کارگیری KeepVid
الف. یوتیوب را در اپلیکیشن KeepVid باز کنید و به تعقیب ویدئو‌ی دلخواه‌تان بگردید.
ب. ویدئو‌ی باره نظر را برگزیدن کنید و سپس دکمه‌ی آبی رنگ دانلود، ذیل توزیع کننده‌ی ویدئو، را لمس کنید.
پ. کیفیت فایل را انتخاب کنید؛ به این ترتیب، ویدئو‌ی مورد نظیر به طور اتوماتیک در گوشی‌تان اندوخته می‌شود.

این اپلیکیشن به طور کلی مجانی است و حاوی هیچ نوع خرید درون برنامه یا بد افزاری (malware) نیست. با وجود این، KeepVid حاوی تبلیغات است؛ ولی برای رهایی از آن‌ها، می‌توانید نسخه‌ی پریمیوم (premium) آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن KeepVid را از سایت رسمی آن دانلود کنید.

۴. Snaptube
دانلود از یوتیوب با اندروید
اسنپ تیوب احد سایر از دانلود کننده‌های قابل اعتماد برای دانلود ویدئو‌ در اندروید به احصاییه می‌رود. این اپلیکیشن حائز رابط کاربری زیاد مناسبی است؛ در Snaptube سایت‌ها، ویدئو‌ها، و دسته‌بندی‌های دوست داشتنی به چهره مجزا سازمان‌دهی شده‌اند. هم‌چنین می‌توانید یکراست از طریق نوار جستجوی موجود در این اپلیکیشن، در یوتیوب جستجو کنید.

به علاوه، اسنپ تیوب به عنوان یکتا از دانلود کننده‌های پر سرعت ویدئو‌های یوتیوب در اندروید شناخته می‌شود، و می‌توانید پیش از دانلود ویدئو‌ها، کیفیت‌شان را نیز به صورت مد نظر برگزیدن کنید. هم‌چنین می‌توانید ویدئو‌های دانلود شده را از طریق همین اپلیکیشن در فیس‌بوک، توییتر، و غیره نیز به اشتراک بگذارید. ویدئو‌های دانلود شده به صورت خودکار در حافظه‌ی دستگاه‌تان ذخیره می‌شوند، و هم‌چنین می‌توانید فایل‌های دانلود شده را به چهره مجزا در دسته‌بندی‌های موسیقی و ویدئو تماشا کنید.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با به کارگیری اسنپ تیوب
الف. این اپلیکیشن را باز کنید، و از تو صفحه‌ی اصلی آن، ‌”‌سایت موبایل یوتیوب‌”‌ را برگزیدن کنید.
ب. در نوار جستجوی یوتیوب به تعقیب ویدئو‌ی دلخواه‌تان بگردید.
پ. ویدئو را برگزیدن کنید و دکمه‌ی دانلود قرمز رنگ موجود در سمت راست ویدئو را لمس کنید.
ت. سپس، کیفیت ویدئو را برگزیدن کنید؛ به این ترتیب، ویدئو دانلود خواهد شد.

می‌توانید اپلیکیشن اسنپ تیوب را از سایت رسمی آن دانلود کنید. این اپلیکیشن کاملا مجانی و بدون خرید درون برنامه است، ولی باید تبلیغات داخل برنامه را کمی بردباری کنید.

اپلیکیشن Snaptube را از این جا دانلود کنید.

۵. InsTube
دانلود از یوتیوب با اندروید
اینس تیوب نیز احد دیگر از دانلود کننده‌های زیاد عالی ویدئو‌های یوتیوب برای اندروید است. این اپلیکیشن می‌تواند ویدئو‌های متعلق به سایر سایت‌های محبوب، از جمله اینستاگرام، توییتر، ویمیو، و غیره را نیز دانلود کند. InsTube جزء اپلیکیشن‌های قابل اعتمادی است که ویدئو‌ها را زیاد سریع دانلود می‌کند.

قبل از دانلود ویدئو از یوتیوب، می‌توانید کیفیت ویدئو‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی می‌توانید ویدئو‌های یوتیوب را در درون اپلیکیشن یوتیوب به InsTube به اشتراک بگذارید. به علاوه، این اپلیکیشن را به آسانی می‌توانید به شکل دلخواه‌تان تنظیم کنید؛ هم‌چنین، می‌توانید سایت‌های باره علاقه‌تان را در این اپلیکیشن اندوخته (bookmarks) کنید. InsTube فضایی خصوصی را نیز در اختیارتان می‌گذارد که در صورت میل می‌توانید ویدئو‌های‌تان را در آن‌جا پنهان کنید.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با به کارگیری InsTube
الف. اپلیکیشن را مفتوح کنید و به وب‌سایت مورد علاقه‌تان بروید.
ب. ویدئو‌ی مورد نظرتان را جستجو کنید و در نهایت، آن را برگزیدن کنید.
پ. دکمه‌ی قرمز رنگ دانلود را لمس، و سپس، کیفیت ویدئو را نیز انتخاب کنید.
ت. در نهایت، ‌با لمس کلید ” fast download  (دانلود سریع)‌”‌، دانلود ویدئو‌تان شروع می‌شود.

تنها سخت به کارگیری این اپلیکیشن، هستی تبلیغاتی است که دائما نما می‌شوند و باید تحمل‌شان کنید، زیرا هیچ رهسپار برای رهایی از آن‌ها هستی ندارد.

InsTube را از سایت رسمی‌اش دانلود کنید.

۶. VidMate
دانلود از یوتیوب با اندروید
ویدمیت اپلیکیشن دانلود کننده‌ی ویدئو‌ی فوق‌العاده‌ای برای اندروید است. این اپلیکیشن برای دانلود ویدئو‌های یوتیوب بسیار قابل اعتماد است. در این اپلیکیشن، می‌توانید بر بنیاد دسته‌بندی‌های گوناگون از قبیل فیلم‌ها، موسیقی‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و غیره یا مستقیما از راه جستجوی فایل در نوار جستجو، موارد دلخواه‌تان را پیدا کنید.

VidMate سرعت دانلود ویدئو‌ی فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد، ولی در عین حال، امکانات دیگری نیز دارد؛ با بهره‌گیری بخش تنظیمات دانلود در این اپلیکیشن، می‌توانید سرعت دانلود را تنظیم، و محل دلخواه‌تان را برای ذخیر‌ه‌ی فایل انتخاب کنید. به علاوه، این اپلیکیشن حاوی پخش کننده‌ی ویدئو‌ و موسیقی داخل برنامه است. هم‌چنین، داخل این اپلیکیشن می‌توانید فضای رمز گذاری شده‌ای را برای نهان کردن ویدئو‌ها ایجاد کنید.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با به کارگیری VidMate
الف. این اپلیکیشن را مفتوح کنید، و روی بخش ‌”‌سایت موبایل یوتیوب‌”‌ را لمس کنید.
ب. ویدئو مورد نظرتان را جستجو کنید و سپس، دکمه‌ی قرمز رنگ دانلود را لمس کنید.
پ. در این مرحله، کیفیت ویدئو را نیز انتخاب، و کلید دانلود را لمس کنید. به این ترتیب، دانلود ویدئو‌تان شروع خواهد شد.

VidMate را از این جا دانلود کنید.

۷. YT3 Youtube Downloader
دانلود از یوتیوب با اندروید
YT3 دانلود کننده‌ی اندرویدی ویدئو‌های یوتیوب است که شغل با آن بسیار ساده است و به کمک آن می‌توانید ویدئو‌های یوتیوب را با فرمت‌های MP3 و MP4 دانلود کنید. این اپلیکیشن حائز رابط کاربری کاربر پسندی است و استفاده از آن بسیار راحت است. YT3 حائز گزینه‌ی قبل نمایشی است که به شما امکان می‌دهد، پیش از دانلود آهنگ، نگاهی به آن بیندازید.

این اپلیکیشن امکان دانلود سریع را برای‌تان فراهم می‌کند، و همه‌ی دانلود‌های‌تان نیز در فولدری به نام دانلود اندوخته می‌شوند. به علاوه، YT3 هم‌زمان با گوش دادن به موسیقی، ترانه‌ی آن را نیز نشان می‌دهد.

هم‌چنین، با به کارگیری این اپلیکیشن می‌توانید ویدئو‌ها را به چهره مختصر کیفیت یا با کیفیت بسیار دانلود کنید. YT3 موسیقی‌ها و ویدئو‌ها را تنها از یوتیوب دانلود می‌کند.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با استفاده از دانلود کننده‌ی YT3
الف. اپلیکیشن را باز کنید و ویدئو‌ی مورد نظرتان را برای دانلود برگزیدن کنید.
ب. میانی دو گزینه‌ی دانلود MP3 یا MP4 که در سمت راست ویدئو قرار دارند، یگانه را انتخاب کنید. هم‌چنین قبل از دانلود فایل صوتی می‌توانید پیش نمایش آن را گوش دهید.
پ. به علاوه، برای دانلود ویدئو‌ها می‌توانید آن‌ها را از اپلیکیشن یوتیوب در دانلود کننده‌ی YT3 به اشتراک بگذارید.

دانلود کننده‌ی YT3 برای اندروید را از این‌جا دانلود کنید.

۸. NewPipe
دانلود از یوتیوب با اندروید
اپلیکیشن نیوپایپ منظور دارد تجربه‌ی اصلی استفاده از اپلیکیشن یوتیوب را بدون نمایش تبلیغات آزاردهنده به کاربر ارائه دهد. NewPipe اپلیکیشنی با متن مفتوح است و رابط کاربری زیاد ساده‌ای دارد. بهترین خاصیت این اپلیکیشن، پخش موسیقی در پس زمینه‌ی گوشی است که کاربر را توانا می‌سازد، هم‌زمان با استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها، بتواند آهنگ‌های موجود در یوتیوب را نیز گوش دهد.

دانلود ویدئو با استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده و سریع خواهد بود. NewPipe برای دانلود ویدئو‌ها و موسیقی‌ها، فرمت‌ها و رزولوشن‌های مختلفی را در اختیارتان پیمان می‌دهد. به علاوه، این اپلیکیشن حریم شخصی را نیز به نکویی رعایت می‌کند، زیرا هیچ گونه داده‌های کاربری را ذخیره نمی‌کند یا از هیچ گونه خدماتی نیز استفاده نمی‌کند که بتواند رفتار کاربری‌تان را تحلیل کند. از سایر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی اپلیکیشن NewPipe می‌توان به به کارگیری اشتراک کانال‌ها، حالت پاپ آپ ویدئو، پشتیبانی از 4K، تم‌های (پوسته‌) مختلف، و غیره اشاره کرد. NewPipe اپلیکیشن سبک و رایگانی است که خریدهای داخل برنامه یا تبلیغات نیز ندارد.

نحوه دانلود از یوتیوب با اندروید با به کارگیری NewPipe
الف. اپلیکیشن را نصب کنید.
ب. آن را باز کنید و در نوار جستجو، به پیگیری ویدئو‌ی مورد نظرتان بگردید.
پ. ویدئو‌ی دلخواه‌تان را از میانی نتایج جستجو برگزیدن کنید.
ت. دکمه‌ی دانلود را لمس کنید و سپس، کیفیت و فرمت فایل را نیز برگزیدن کنید. هم‌چنین می‌توانید اسم فایل را نیز ویرایش کنید.
ث. با تایید نهایی، لینک دانلود به طور اتوماتیک ساخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد  و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.

 

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.

 

فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

 

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

 

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.​​​

 

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی کنند که تبلیغات ارسال می کنند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76418.html

به گزارش فارس به نقل از انگجت، تا پیش از این سیستم عامل ویندوز 10 به علت به روزرسانی های اجباری و بدون اجازه از کاربران شهرت داشت. اما حالا کاربران زیادی می گویند این سیستم عامل به زور رایانه های افراد را از نو راه اندازی می کند تا آنها بتوانند اپلیکیشن های تحت وب آفیس را که از طریق مرورگر اج راه اندازی می شود، نصب کنند.

  

 

این مشکل برای همه کاربرانی که از نسخه های استاندارد ویندوز 10 استفاده می کنند، وجود دارد و هنوز راه حلی نیز برای آن وجود ندارد. تا به حال نصب برنامه های یادشده اختیاری بود و ویندوز قبل از این کار از افراد اجازه می گرفت.

 

بسیاری از کاربران از مایکروسافت خواسته اند تا در مورد این تصمیم عجیب اطلاع رسانی کرده و توضیح دهد. اما این شرکت هنوز توضیحی در این زمینه نداده است. آنها می گویند از اینکه کنترلی بر روی رایانه های خود ندارند و مایکروسافت هر زمان که خواست آنها را دستکاری می کند، بسیار خشمگین هستند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063278.html

دانلود کردن از یوتیوب گرد از دشواری ها روزمره کاربران این سایت است. روزانه میلیاردها ویدئو در یوتیوب دیده می شود. با این حال این وب سایت دستور دانلود مستقیم را به کاربران خویش نمیدهد. حال اگر ویدئویی عقیده شما را جلب کرده و نیاز به دانلود ان دارید برای سپریدن این پیشه روش های متعددی وجود دارد که ما در اینجا بهترین راههها را برای حل سخت شما توصیه میکنیم.

مقدمه:
یوتیوب (YouTube) یک وب سایت یا شبکه اجتماعی پر پیرو محسوب می شود و احد از محصولات و سرویس‌های شرکت گوگل بوده که مالک آن گوگل است و پس از گوگل دومین تارنما پر بازدید می باشد. این شبکه اجتماعی خدماتی مثل بارگذاری، نگریستن و اشتراک گذاری ویدئو را در خدمت کاربران قرارداده است. این وب سایت گونه ها ویدئوها مانند کلیپ های فیلم، کلیپ های تلویزیون و کلیپ های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ ها، ویدئوهای اوریجینال اختصار و ویدئوهای آموزشی با استفاده از تکنولوژی فلش پلیر و HTML5 به نمایش می گذارد.

بیشتر ویدئوهایی که رد این تارنما آپلود می شوند بدست افارد عادی یا کمپانی ها و رسانه ها سپریدن میشود. تنها افراردی که ثبت نام اتمام داده اند می توانند فیلم خود را در این تارنما بارگذاری کنند و دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر بقیه کسان فقط توانا به تماشای آنها هسستند. ایران این شبکه اجتماعی را در سنه ۲۰۰۵ پالایه کرد.

بخش اول- دانلود از یوتیوب با کمک وب سایت های کمکی
روش اول:
۱- برای دانلود در این طریق ابتدا وارد این یوتیوب شده و روی ویدئوی دلخواه خود کلیک و بعد از اینکه فیلم آغاز به نمایش کرد Copy video URL at current time را انتخاب کنید.

به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم‌ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html

به نظر می‌رسد که این تصمیم اپل مبنی بر انجام این کار با توجه به کاهش هزینه‌های تولید، بیشتر به نفع اپل خواهد بود تا محیط زیست. اپل با انجام این کار در هزینه‌های خودش صرفه‌جویی کرده است اما کاربرانی که با توجه به نبود آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌ جدیدشان، به صورت جداگانه اقدام به خرید ایرپادز و آداپتور شارژر می‌کنند جنبه‌ی حفظ محیط زیستی این اقدام اپل را کم‌ رنگ‌تر می‌کنند.

 

اپل در رویداد آنلاین Hi, Speed اعلام کرد که آیفون‌های ۱۲ را تنها با کابل USB-C عرضه خواهد کرد. همان‌گونه که در خبر‌ها خوانده‌اید این شرکت حتی قصد دارد که آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 را هم بدون آداپتور شارژر و ایرپادز عرضه کند. اپل در رابطه با این اقدام می‌گوید که حذف آداپتور شارژر و ایرپادز از جعبه‌ی آیفون با توجه کاهش استخراج مواد مختلف از معادن، کاهش بسته‌بندی، کاهش گرمایش زمین و در نهایت کاهش کربن دی اکسید تولیدی در هنگام ساخت محصولات، برای حفظ محیط زیست خوب است.

 

این اقدام اپل با توجه به کاهش زباله‌های مربوط به لوازم الکترونیکی در آینده، تقدیر گروه‌های فعال در زمینه‌ی حفظ محیط زیست را به همراه داشت. با توجه به تولید محصول‌های مختلف توسط اپل این شرکت نقش بسیار زیادی را در تولید زباله‌های الکترونیکی دارد.

 

این اقدام اپل در رویداد آنلاین هفته گذشته باعث شد که اپل بیشتر از گذشته به شرکتی دوست‌دار محیط زیست تبدیل شود. اپل در واقع سیاست‌های خود در قبال حفظ محیط زیست را با توجه به تعهدی که در ماه جولای (تیر ماه) داده است، دنبال می‌کند. این شرکت در ماه جولای متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ با انجام کارهایی تولید گازهای که دارای اثر گلخانه‌ای هستند را متوقف م

  • مایع مشکین شوی رو ارزان تر از همه جا بخر!!

 

«آنجلو زینو» (Angelo Zino) که یکی از تحلیلگران صنعتی است در رابطه با این اقدام اپل می‌گوید که: «آن‌ها انجام این کار را اقدامی در راستای حفظ محیط زیست عنوان کرده‌اند». او در ادامه می‌گوید که اقدام اپل علاوه ‌بر کاهش زباله‌های الکترونیکی، سود خوبی را هم به دنبال خواهد داشت.

 

 

یکی از تحلیلگران تکنولوژی در رابطه با این اقدام اپل گفته است: «امسال اپل تمامی آیفون‌های ۱۲ را با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش هزینه‌ی تولید به دلیل استفاده از این فناوری جدید، اپل تصمیم گرفته است که برای کاهش هزینه‌های تولید، آیفون‌های ۱۲ را با لوازم جانبی کمتری در جعبه‌ی آن‌ها به فروش‌ برساند.»

 

 اپل تمامی آیفون‌های ۱۲ را با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه خواهد کرد. با توجه به افزایش هزینه‌ی تولید به دلیل استفاده از این فناوری جدید، اپل تصمیم گرفته است که برای کاهش هزینه‌های تولید، آیفون‌های ۱۲ را با لوازم جانبی کمتری در جعبه‌ی آن‌ها به فروش‌ برساند.

 

برای اولین‌بار تمامی آیفون‌های جدید با فناوری ۵G عرضه خواهند شد. به طور حتم انجام این کار باعث شده است که هزینه‌ی تولید آیفون‌ ۱۲ در مقایسه آیفون ۱۱ افزایش پیدا کند، زیرا سخت‌افزار‌های مربوط به این تکنولوژی جدید، ۵G، هم پیچیده‌تر هستند و هم قیمت بالایی دارند.

 

زینو در رابطه به فناوری ۵G به‌ کار رفته در آیفون‌های جدید تخمین می‌زند که سخت افزار مربوط به ارتباط رادیویی این فناوری در آیفون‌های جدید در حدود %۳۰ تا %۳۵ گران‌تر از آیفون‌های قبلی‌ است. او در رابطه با این موضوع می‌گوید: «با توجه به این موضوع اپل سعی کرده است تا هزینه‌های تولید آیفون را با روش‌های دیگر کاهش دهد.»

 

Gene Munster که در انجام کار‌های مدیریتی با شرکت سرمایه‌گذاری Loup Ventures همکاری دارد نظر خود را در رابطه با این اقدام اپل را این‌گونه توصیف می‌کند: «تصمیم اپل مبنی بر عرضه‌ نکردن آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌های جدید سود ناخالص این شرکت از فروش هر آیفون را در حدود %۱ افزایش خواهد داد.» او در ادامه می‌گوید: «من در کل اعتقاد دارم که اپل با انجام این کار قصد داشته است تا سود آوری آیفون‌های جدید را مانند قبل حفظ کند.»

 

به نظر می‌رسد که انجام دادن این کار توسط اپل که هم برای محیط زیست خوب است و در نهایت باعث افزایش سود اپل هم می‌شود یک تصمیم برد برد است. همان‌گونه که اپل اعلام کرد، این شرکت تصور می‌کند که تمامی افرادی که آیفون‌های جدید را تهیه می‌کنند، آداپتور شارژر و هدفون تلفن‌های همراه قبلی خود را دارند و از آن‌ها برای آیفون جدیدشان استفاده خواهند کرد.

 

    اگر کاربران جدید تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدیدشان ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، این اقدام سود فراوانی را برای اپل خواهد داشت، اما هیچ تأثیری را بر روی محیط زیست نمی‌گذارد.

 

Munster در ادامه می‌گوید: «اگر کاربران جدید تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدیدشان ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، این اقدام سود فراوانی را برای اپل خواهد داشت، اما هیچ تأثیری را بر روی محیط زیست نمی‌گذارد.» او ادامه می‌دهد: «اگر تعداد آیفون‌هایی که اپل امسال به فروش می‌رساند برابر با تعداد آیفون‌های فروخته شده در سال ۲۰۱۸ باشد، در حدود ۲۱۸ میلیون، و تنها %۵ درصد خریداران تصمیم بگیرند که همراه با آیفون ۱۲ جدید، ایرپادز بدون سیم اپل را هم تهیه کنند، اپل می‌توانند که در حدود ۷۰۰ میلیون دلار سود ناخالص بدست بیاورد.»

 

مشکل اصلی این است که زمانی که کاربران تصمیم بگیرند همراه با خرید آیفون جدید آداپتور شارژر یا هدفون را به صورت جداگانه تهیه کنند، این کار باعث می‌شود که تولید زباله‌های ناشی از بسته‌بندی و انتشار گاز کربن دی اکسید توسط تأمین‌کننده‌های دیگر افزایش پیدا کند.

 

انجام این کار توسط کاربران، اگر آن‌ها این لوازم جانبی را از خود اپل تهیه کنند، به طور حتم باعث خواهد شد که انتشار کربن دی‌ اکسید توسط اپل افزایش پیدا کند. اما اگر این کاربران این لوازم جانبی را شرکت‌های دیگر تهیه کنند، انجام این کار باعث افزایش انتشار کربن دی اکسید توسط آن شرکت‌ها خواهد شد.

 

در نهایت این اقدام اپل باعث کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نخواهد شد بلکه فقط باعث می‌شود که انتشار این نوع گازها توسط شرکت‌های مختلف صورت بگیرد.

 

Avi Greengart بنیان‌گذار و تحلیلگران ارشد Techsponential در رابطه با این اقدام اپل می‌گوید: «این کار اپل حداقل برای مدت کوتاهی، سود زیادی را برای تولیدکنندگان شارژر‌های USB-C به دنبال خواهد داشت.»

 

همان گونه که دیدیم اپل تنها کابل شارژر USB-C را در جعبه‌ی آیفون‌های جدید قرار خواهد داد. با توجه به اینکه این کابل USB-C است، نمی‌توان آن را به بسیاری از آداپتور‌های شارژری که تاکنون همراه با آیفون‌ها عرضه شده است، متصل کرد. به همین دلیل بسیاری از کاربرانی آداپتور‌های شارژر‌ مناسب آیفون ۱۲ جدید را ندارند، اقدام به خرید آداپتور‌های شارژر پشتیبانی کننده از USB-C یا شارژر‌های بدون سیم می‌کنند.

 

این هم یکی از دلایلی است که باعث می‌شود این اقدام اپل آن طور که باید تأثیری را بر روی محیط زیست و انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نداشته باشد. با توجه به استفادهنکردن  از آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه‌ی آیفون‌های ۱۲، جعبه‌ی این آیفون‌های جدید در مقایسه با آیفون‌های قبلی دارای ضخامت کمتری است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063377.html