اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

 

برخی از امکانات گوگل سرچ کنسول عبارتند از:

امکان نگریستن شمار نمایه مطالب سایت
ارائه گزارش آماری از تعداد ورودی های گوگل سایت در هر روز
قابلیت مشاهده صفحاتی که بیشترین ورودی گوگل را داشته اند
قابلیت تماشا واژه ها جستجو شده توسط کاربران در گوگل برای ورود به سایت
امکان نمایش بک لینک های درونی و خارجی
قابلیت نمایش لیست سایتهایی که به سایت ما لینک داده اند
افزایش سرعت نمایه مطالب با ثبت نقشه سایت xml در وبمستر تولز
امکان نمایش و مدیریت صفحات amp ایندکس شده سایت
قابلیت شناسایی مطالب برای ایندکس تندتر بدست افزار fetch as google
امکان رسیدگی و مدیریت عملکر فایل ربات تکست robots.txt سایت
امکان بررسی مسائل امنیتی در سایتهای هک شده بدست ابزار Security Issues
و …
پس از ثبت سایت چند معاش باید صبر کنید الی گوگل بتواند اطلاعات سایت را رسیدگی و موشکافی کند سپس میتواند به منبع آماری دقیقی دسترسی پیدا کنید. برای سئو در وردپرس به سایت آوش تک سر بزنید رهنمود میکنیم کمینه هفته ای یک بار گوگل سرچ کنسول سایت تان را رسیدگی کنید لغایت بتوانید مطابق با دربایستن بازدیدکنندگان سایت تان مقاله های آموزشی یا محصول منتشر کنید. من هر روز گوگل سرچ کنسول ایران تمز را رسیدگی میکنم لغایت بتوانم مقالات آموزشی هدفمند منتشر کنم.

۷- بهینه سازی مطالب وردپرس با نوشتن پست های سئو شده
محتوا پادشاه است!
منظور این جمله این است که مهمترین تقسیم هر سایت مطالب و مقالات با کیفیت آن است. اگر تمام نکات سئو را رعایت کرده باشید ولی مطالب سایت کیفیت لازم را نداشته باشند هیچ فایده ای ندارد زیرا نوشتن پست های بنیادین طبق معیارهای سئو جزو ضرورتهای سئو نوین است.

بهینه سازی مطالب وردپرس با نگارش پست های سئو شده

برخی نکات که در هنگام نوشتن مطلب باید رعایت کرد عبارتند از:

انتخاب کلیدواژه کانونی مناسب در افزونه سئو وردپرس
بکار بردن کلیدواژه نوشته در عنوان، لینک و توضیحات مطلب
نوشتن مقاله برای کاربر نه برای گوگل
ایجاد لینک درونی و خارجی در نوشته ها
رعایت چگالی کمتر از ۳ درصد کل کلمات مقاله
عدم لینک سازی داخلی بیش از حد
بکار بردن کلمه کلیدی در تگهای هدینگ درون نوشته
عدم کپی برداری از سایر سایتها
دادن لینک بیگانه به سایتهای معتبر و مرتبط با مقاله
استفاده از تصاویر اختصاصی برای مطلب
بکار بردن عنوان نوشته در خاصیت alt و title تصویر
استفاده از کلمه کلیدی اصلی در ابتدای نوشته و پاراگراف اول
هر نوشته حائز درازا دست کم ۳۰۰ کلمه باشد
عدم بکار بردن پاراگراف های طولانی
نهایت طول هر پاراگراف ۱۵۰ کلمه باید باشد
تعداد واژه ها بعد از هر زیرعنوان کمتر از ۳۰۰ واژه باشد
و …
موارد بیان شده بعضی از اصول نگارش مطلب سئو شده هستند که باید رعایت شوند.
اگر از افزونه سئو Yoast استفاده میکنید باید چراغ های تقسیم خوانایی و سئو سبز رنگ شوند.

۸- بهینه سازی نظرات یا نقطه نظر های مطالب

 

 

 یکی از ویژگی‌های بسیار کارآمد و تحسین‌شده‌ی اپل‌واچ، قابلیت تماس اضطراری آن است. حال با کمک این قابلیت، یکی از کاربران این گجت موفق‌ شده است در موقعیتی خطرناک، تماس اضطراری برقرار کند و جان خود را نجات دهد. به‌گزارش WBMM، فیلیپ اِشو، اهل شیکاگو می‌گوید اپل‌واچ جان او را هنگام غرق‌شدن نجات داده‌ است.

به‌گفته‌ی فیلیپ اِشو، وی در حال جت‌اسکی‌ سواری از بندرگاه خیابان سی‌ویکم به‌سمت مرکز همایش مک‌کورمیک پلیس (McCormick Place) و عکاسی از آسمان شهر بوده‌ است که موجی او را سرنگون و به‌همراه گوشی‌اش به‌داخل آب پرتاب می‌کند. به‌گفته‌ی اِشو، در این لحظه گوشی وی گم شد و افرادی که در قایق‌های مجاور بوده‌اند، نمی‌توانستند او را ببینند و صدایش را بشنوند؛ چراکه با وجود داشتن جلیقه‌ی نجات، موج‌ها او را دائم به زیر سطح آب می‌کشاندند.

مقاله‌‌ی مرتبط:

    • قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ سری 4 جان پیر زن ۸۷ ساله را نجات داد

بااین‌حال، خوشبختانه اِشو اپل‌واچ خود را به‌همراه داشت و از قابلیت تماس اضطراری آن استفاده‌ کرد و با سرویس‌های اورژانسی تماس‌ گرفت. او می‌گوید درابتدا متوجه‌ نشد تماس او برقرار شده است یا خیر؛ ولی اندکی بعد هلیکوپتر و پلیس شیکاگو و قایق‌های آتش‌نشانی را دید که برای نجات او نزدیک می‌شوند.

با توجه به اینکه موج‌های مرتفع دائما او را به زیر سطح آب می‌کشاندند و او هیچ راه دیگری برای کمک‌گرفتن نداشت، وی می‌گوید اگر نمی‌توانست با کمک اپل‌واچ با مراکز فوریت‌های پزشکی تماس‌ بگیرد،  نمی‌داند چه اتفاقی برایش می‌افتاد. 

تاکنون بارها اخباری مبنی‌بر قابلیت‌های نوار قلبی (ECG) اپل‌واچ و سایر قابلیت‌های مربوط به سلامتی آن شنیده‌ایم و داستان‌هایی درباره‌ی این موضوع خوانده‌ایم که چگونه وجود مشکلی خطرناک را به اطلاع افراد یاری‌رسان رسانده‌ است. باوجوداین، این داستان نمونه‌ای از اتصال همیشه‌ پایدار و قابلیت تماس اضطراری اپل‌واچ است که به یکی از کاربران کمک‌ کرده است در شرایطی که بدون اپل‌واچ ممکن نبود، با مراکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرد. 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/7/15/338079/apple-watch-emergency-sos-drowning/

طراحی اختصاصی و سفارشی

وب سایت‌های اختصاصی و سفارشی مشابه خانه‌هایی هستند که دقیقاً مطابق با بیچارگی صاحب منزل طراحی شده است. در صورتی که میل دارید وب سایت شما دقیقاً مطابق با نقشه و بیچارگی شما طراحی شود – و هیچ اطاقی خالی نماند – و یا وب سایت بزرگ و پیچیده ای مد نظرتان دارید که بسته‌های پیشنهادی ما توانا به رفع احتیاج شما نیستند، ما طراحی وب سایت اختصاصی را به شما رهنمود می‌کنیم. برای طراحی سایت اختصاصی به سایت آوش تک مراجعه کنید وب سایت‌های اختصاصی اصولاً وب سایت‌هایی با عملکرد ویژه هستند که نیاز به کد نویسی و طراحی از نخست دارند…

نکته :

وب سایت های اختصاصی و سفارشی جهت آغاز احتیاج به طرح عملیاتی تارنما دارند.

لنوو تینک‌پد ایکس وان (Lenovo Thinkpad X1) لپ‌تاپی  تبدیل‌پذیر تاشدنی است که به‌گفته‌ی شرکت سازنده‌ احتمالا در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار خواهد شد. بنابراین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر تینک‌پد ایکس وان، چند ماه پیش از دستگاه تازه‌ معرفی‌شده‌ی مایکروسافت یعنی سرفیس نئو عرضه خواهد شد.

اتخاذ این تصمیم از سوی لنوو می‌تواند مزیت‌های مهمی برای این شرکت به‌دنبال داشته باشد. درواقع لنوو با این تصمیم به‌صورت غیرمستقیم به‌رقابت مایکروسافت رفته است و قصد دارد محصول نوآورانه‌اش را پیش از محصول رقیب برابر چشم کاربران قرار دهد.

خبر عرضه‌ی لنوو تینک‌پد ایکس وان در رویداد Canalys Channels Forum در شهر بارسلونا منتشر شد؛ جایی که جیانفرانو لنسی، مدیر اجرایی ارشد لنوو، روی صحنه حاضر شد و اعلام کرد که «لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ایکس وان احتمالا در سه‌ماهه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد». 

لنوو تینک پد ایکس وان تاشدنی / Lenovo Thinkpad X1 Foldable

هنوز فاصله‌ی به‌نسبت زیادی تا زمان عرضه‌ی این لپ‌تاپ / تبلت هیبریدی در سال ۲۰۲۰ باقی مانده است، با این حال محصول لنوو در هر صورت زودتر از نمونه‌ی مایکروسافت در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. ردموندی‌ها هنگام رونمایی سرفیس نئو اعلام کردند که این دستگاه قرار است تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی (سه‌ماهه‌ی سوم همین سال) عرضه شود. 

طبق گفته‌های مطرح‌شده از سوی لنسی، سخت‌افزار لنوو تینک‌پد ایکس وان به‌صورت کامل آماده شده است. او در ادامه‌ی حرف‌هایش می‌گوید: «ما همچنان نیاز داریم برخی مشکلات را از حیطه‌ی نرم‌افزاری رفع کنیم؛ رفع این مشکلات به‌صورت صد درصد در دست خودمان نیست و موارد دیگری نیز روی آن تأثیرگذار هستند». این گفته‌ها به‌شکل درخورتوجهی شبیه گفته‌های مطرح‌شده از سوی مایکروسافت درمورد عرضه‌ی دیرهنگام سرفیس نئو است.

درواقع ردموندی‌ها نیز گفته بودند که نسخه‌ی ویژه‌ی ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر (ویندوز ۱۰ ایکس) هنوز هم جای کار دارد و باید تغییراتی روی آن صورت پذیر تا بهترین تجربه‌ی کاربری را ارائه دهد. در هر صورت فراموش نکنید لنوو تینک‌پد ایکس وان محصولی جدید و نوآورانه به‌شمار می‌آید و این شرکت برای اطمینان از موفقیت آن در بازار باید وسواس زیادی به‌خرج دهد.

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر تینک‌پد ایکس وان از نمایشگر OLED با وضوح 2K بهره‌مند است و کاربر می‌تواند این نمایشگر را تا کند. به‌گفته‌ی لنوو این محصول برای پردازش وظایف مختلف از تراشه‌ی ساخت اینتل بهره خواهد گرفت.

لنوو تینک پد ایکس وان تاشدنی / Lenovo Thinkpad X1 Foldable

مورد دیگر اینکه لنوو تینک‌پد ایکس وان به سیستم‌عامل ویندوز (به‌احتمال زیاد همان ویندوز ۱۰ ایکس) مجهز خواهد بود. ویندوز 10X نسخه‌ی سفارشی‌ ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر و دستگاه‌های تاشدنی است؛ همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، سرفیس نئو مایکروسافت نیز از این نسخه از ویندوز استفاده می‌کند.

با همه‌ی این‌ اوصاف، سرفیس نئو برخلاف تینک‌پد ایکس وان به‌جای یک نمایشگر از دو نمونه‌ی مجزا بهره خواهد گرفت. بین این دو نمایشگر شاهد تعبیه‌ی لولای خاصی خواهیم بود که امکان تاشدن دستگاه را فراهم می‌کند. 

لنوو و مایکروسافت امیدوار هستند که محصولات نوآورانه‌ی جدیدشان به‌لطف ویژگی‌های جذاب بتوانند توجه کاربران را به‌سمت خود جلب کنند. اگر لنوو بتواند تینک‌پد ایکس وان را پیش از سرفیس نئو در دسترس خریداران قرار دهد، می‌تواند چالش مهمی برای مایکروسافت ایجاد کند

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/10/18/341492/lenovo-thinkpad-x1-foldable-laptop-release-date-q2-2020/

 

امروزه با گروییدن کسان به سوداگری آنلاین و خصوصا وردپرس پروا به سئو نیز بیشتر شده است.این طبیعی است که هرچه رقابت اغلب میشود ، کوشش برای نتیجه گیری نیز بیشتر میشود .

اما در این مقاله از وب اپراتور میخواهیم کارهای اولیه را برای سئو وردپرس اتمام دهیم ؛

اولین گام برای سئو وردپرس تغییر چگونگی پیوند یکتا است ؛
به دسته تنظیمات در منوی سمت راست بروید.

روی زیرمنوی پیوندهای گرد کلیک کنید الی صفحه ذیل مفتوح شود .

سئو وردپرس

آن را روی نام نوشته قرار دهید.

دومین گام برای سئو وردپرس تنظیمات متا تگ عنوان است ؛
برای این شغل به سرنوشت تنظیمات و زیرمنوی همگانی بروید تا صفحه زیر باز شود.

تنظیمات متاتگ وردپرس

در بخش عنوان سایت : اسم سایت یا برندتان را وارد نمایید.

در تقسیم معرفی کوتاهی : باید به موتورهای جستجو بفهمانید که سایت شما در رابطه با چه موضوعاتی است. این کار به درک معنایی سایت شما بدست الگوریتم های موتورهای جستجو کمک شایانی میکند.

در عقیده داشته باشید باید از واژه ها پربازدید در حوزه کسب و کارتان در این سرنوشت کاربرد کنید.

آموزش کامل پیدا کردن واژه کلیدی پر بازدید برای سایت

سومین گام برای سئو وردپرس نصب و فعالسازی افزونه هایی برای کمک به سئو در وردپرس است ؛
پلاگین های سئو وردپرس

افزونه ها یا پلاگین های سئو وردپرس به ما کمک میکنند تا بدون نزاکت کدنویسی بتونیم سایت وردپرسیمون رو سئو کنیم . توجه داشته باشید که نصب چند افزونه سئو در وردپرس ممکنه به سئو وبسایت شما آسیب برسونه .

تعداد افزونه یا پلاگین های سئو وردپرس هم زیاد زیاده اما در این نوشتار از وب اپراتور ، بهترین افزونه های سئو در وردپرس رو شناسایی کردیم که میتونین اونهارو آشکارا از انبار- انباشتگاه وردپرس دانلود کنید.

چهارمین گام برای سئو وردپرس تنظیمات فایل robots.txt است ؛
برای آشنایی و نحوه ساخت فایل روبات یا Robot.txt اینجا کلیک کنید.

فایل روبات یگانه از مهمترین فایل های سایت برای سئو میباشد که توسط سایت های کبیر و حتی برای کسانی که دوره یا تعلیم سئو میدهند نادیده گرفته میشود !

این فایل اگر طبق چهارچوب نوشته شود به خزیدن روبات ها و خزنده های گوگل در وبسایت شما کمک میکند . برای اینکه سایت وردپرس خود را سئو کنید به شرکت آوش تک مراجعه کنید. شما باید با شناخت به سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ارور های پنل وبمستر تولز سایتتان این فایل را نوشته و اندوخته کنید.

آخرین گام برای سئو سایت وردپرس ، راه اندازی کنسول وبمستر برای سایتتان است ؛
سئو وردپرس وبمسترتولز

کنسول وبمستر گوگل یا وبمستر تولز ابزاری قدرتمند است که به شما کمک میکند الی نقاط ضعف و قوت سایت خودتان را از لحاظ بهینه سازی شناسایی کنید.

این کنسول همچنین خدمات دیگری را بصورت کاملا مجانی به وبمستران ارائه میکند که میتوان با به کارگیری این خدمات ارزشمند ، وبسایت را از چند جهت بهینه سازی کرد.

کمپانی اسپیس چین (SpaceChain) اولین کیف پول بیت کوین را به فضا فرستاد که اکنون با سرعت ۸ کیلومتر بر ثانیه دور زمین می‌چرخد. بر اساس گفته های مقامات این کمپانی، قرار دادن کیف پول در فضا، باعث می‌شود تا امنیت آن بسیار بالا برود.

اسپیس چین یک نود یک کیلوگرمی را به همراه محموله ۲۶۰۰ کیلوگرمی موشک SpaceX CRS-19 به ایستگاه فضایی بین‌المللی فرستاده است تا کیف پول بر پایه تکنولوژی بلاک چین را در فضا برپا کند. این کار یکی از اقدامات این کمپانی برای بالا بردن امنیت کیف پول خود بوده و بر اساس گفته‌های مدیرعامل این کمپانی، این بخش از فضا تحت کنترل هیچ کشوری نبوده و نسبت به هک‌های فیزیکی نیز کاملا مقاوم است.

بر اساس گفته‌های اسپیس چین، اقدام رادیکال این کمپانی باعث افزایش امنیت تراکنش‌های دیجیتالی می‌شود و به همین منظور، با همکاری ناسا سومین پرتاب خود و اولین پرتاب موشک از خاک آمریکا را انجام داده است. زی ژنگ (Zee Zheng) مدیرعامل اسپیس چین در این رابطه می‌گوید که هرگاه فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی بتوانند این نود را نصب کنند، برای یک سال، تمامی تراکنش‌های دیجیتالی توسط این نود امن‌سازی می‌شوند.

 

اسپیس چین

این پرتاب، کل ۲۳ نفر کارمند اسپیس چین را درگیر خود کرده و تقریبا کل سال ۲۰۱۹ صرف آماده‌سازی این پرتاب شد. از نظر ژنگ، این دستاورد بسیار خوبی برای پروژه‌ای است که تنها ۱۸ ماه از مطرح شدن آن می‌گذرد. با این حال ژنگ نگفته که چقدر هزینه پرتاب این موشک شده است. اما می‌گوید که این نود، نسبت به دو نود قبلی که به فضا فرستاده بودند، کارایی بسیار متفاوتی دارد.

او در این رابطه می‌گوید:

ما تمام منابع کمپانی را برای این کار استفاده کردیم و کمی برای ما مشکل بود. زیرا امروز، سخت‌افزاری وجود ندارد که در فضا تست شده باشد و ما برای نصب سیستم‌عامل خودمان روی این نود، باید بسیاری از جنبه‌های آن را باز طراحی می‌کردیم. با این حال ساختن یک کیف بول بیت کوین فضایی یک چیز است، سازگار کردن آن با ایستگاه فضایی بین المللی یک چیز دیگر. پروتکل متن باز اسپیس چین باید توسط ناسا مقاوم‌سازی می‌شد تا با سیستم‌های پیچیده و بی‌همتای ایستگاه فضایی بین‌المللی سازگار شود.

همچنین ژنگ می‌گوید که کمک جف گارزیک (Jeff Grazik) که یکی از توسعه‌دهندگان اولیه بیت کوین در اسپیس چین بوده نیز بسیار به کار این کمپانی آمده است. گارزیک یکی از توسعه‌دهندگان تکنولوژی بلاک چین نیز بوده و حتی پیش از تاسیس اسپیس چین نیز در این زمینه فعالیت داشته است. بر اساس گفته‌های ژنگ، چند سال پیش گارزیک مقاله‌ای در یکی از فروم‌های اینترنتی پیرامون بلاک چین در فضا نوشته بود که برای ما شبیه به یک رویا بود.

علاوه بر این کمک مالی ۶۰ هزار دلاری آژانس فضایی اروپا و همچنین پشتیبانی از ناسا، یکی از دلایل موفقت‌آمیز بودن این پروژه عنوان شده که در آینده باید دید چقدر صحت دارد.

 

اسپیس چین

با این حال، این نود فضایی به صورت مستقل کار می‌کند و با دیگر نودهای فضایی که این کمپانی پیشتر به فضا فرستاده بود، ارتباطی ندارد. همچنین تمامی تراکنش‌ها در ابتدا از سیستم ارتباطی ایستگاه فضایی گذر می‌کند و همین باعث کندتر شدن تراکنش‌های می‌شود.

اما ژنگ می‌گوید:

این یک باگ نیست. بلکه ویژگی‌ای است که به ما کمک می کند نظارت بیشتر بر تراکنش‌ها داشته باشیم و در صورت حملات، بتوانیم جلوی آن‌ها را بگیریم. در نتیجه این ویژگی بیشتر به درد افرادی می‌خورد که امنیت بالایی از تراکنش‌های خود انتظار دارند.

برنامه‌های آینده اسپیس چین پرتاب یک نود دیگر توسط راکت هندی بوده گه قرار است طی ۱۸ ماه آینده به فضا پرتاب شود. همچنین او امیدوار است طی ۱۰ سال آینده بتواند شبکه‌ای از این کیف پول‌ها را در فضا ایجا کند که بتوانند با یکدیگر ارتباط بر قرار کنند. در آخر او می‌گوید که ما از تمامی افردای که با این پروژه علاقه دارند، دعوت می کنیم تا در این انقلاب شریک باشند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/09/کیف-پول-بیت-کوین-شرکت-اسپیس-چین/

پل هر شهریور ماه از محصولات تازه خود رونمایی می کند و طی مراسمی گوشی های هوشمند، ساعت های جدید و برخی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری تازه اش را عرضه می کند.

 

در حالی که همه منتظر هستند ساعت های جدید اپل از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشند، اما به جز افزوده شدن یک مدل تازه با پوشش تیتانیوم تغییر نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی در ساعت های مذکور به وجود نیامده است.

 

یک منبع نزدیک به شرکتی ژاپنی Japan Displays که نمایشگرهای OLED ساعت های جدید اپل را تولید خواهد کرد، نیز می گوید این شرکت امسال هم نمایشگرهای مورد استفاده در این ساعت را تولید می کند، ولی تغییری در این نمایشگرها ایجاد نشده است.

 

انتظار می رود ساعت های جدید اپل برای اندازه گیری فشار خون، قند خون و ردگیری وضعیت خواب هم قابل استفاده باشند، اما این ویژگی ها نیز جدید نیستند و بسیاری از شرکت های رقیب اپل آنها را ارائه کرده اند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035091.html

درب های استارتاپ «یونیکورن» (Unicorn) به خاطر کمبود منابع مالی بسته شد. این استارتاپ در زمینه تولید اسکوترهای برقی فعالیت می کرد و مؤسس آن «نیک ایوانز» (موسس شرکت Tile) است.

«نیک ایوانز» (Nick Evans)، مدیرعامل استارتاپ یونیکورن با ارسال ایمیلی به مشتریان می گوید که آنها تمام بودجه خود را صرف تبلیغ در فیسبوک و گوگل کرده اند و در ازای این کار فقط 350 سفارش برای اسکوترهای برقی 699 دلاری خود دریافت کرده اند.

اسکوترهای این کمپانی از قابلیت های متعددی از جمله ردیابی با GPS و قفل از طریق تلفن هوشمند بهره می برند و با محصولات کمپانی Tile سازگار هستند. این شرکت نیز توسط ایوانز تاسیس شده و در زمینه تولید محصولاتی که با بلوتوث ردیابی می شوند، فعالیت می کند.

 

اسکوتر برقی استارتاپ Unicorn

مدیران استارتاپ یونیکورن قصد دارند با فروش دارایی های باقی مانده این استارتاپ، بخشی از بدهی های خود را پرداخت کنند؛ ولی ایوانز با اشاره به اینکه احتمال این کار بسیار پایین است، در انتهای ایمیل از مشتریان معذرت خواهی کرده است.

مشتریان مالباخته از این اتفاق به شدت ناراحت هستند و برخی از آنها ایوانز را به دزدی محکوم کرده اند. یکی از آنها از اینکه این استارتاپ بدون رساندن حتی یک اسکوتر برقی به دست مشتریان بسته شده، ناراحتی خود را ابراز کرد.

یکی دیگر از مشتریان با اشاره به از دست دادن تمام 998 دلار خود به خاطر سفارش دو اسکوتر، ایوانز را «دزد» خطاب کرده و می گوید:

«برایم شوکه کننده بود که کسی مثل نیک ایوانز که به خاطر شرکت Tile در حوزه فناوری شناخته شده است، این چنین فریبکارانه عمل کرد.»

به مشتریان مالباخته توصیه شده تا با شرکت های کارت اعتباری خود تماس بگیرند و شکایت خود را از طریق آنها پیگیری کنند.

استارتاپ یونیکورن شش ماه قبل متولد شد و امیدوار بود با محبوبیت سرویس های اجاره اسکوتر برقی همانند Bird و Lime به موفقیت رسیده و خود را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه در حوزه اسکوترهای اشتراکی معرفی کند

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/08/استارتاپ-unicorn-بسته-شد/

ایرپاد‌ جدید اپل که در شایعات گذشته تصاویر آن را مشاهده کردیم، رسما توسط ساکنان کوپرتینو معرفی شد. ایرپاد جدید اپل کاملا بدون سیم بوده و تنها با محصولات اپل کار می‌کند. اپل دز ایرپاد جدید خود چیپ W1 را به همراه دو سنسور در هر گوشی به کار برده است. سنسورهای به کار رفته در ایرپاد جدید اپل می‌توانند متصل بودن هر گوش را به گوش کاربر تشخیص دهند و در صورتی که کاربر از آن‌ها استفاده نکند، به طور خودکار خاموش می‌شوند. دو حسگر سرعت‌سنج نیز درون این ایرپاد قرار گرفته که با ضربه زدن به آن، دستیار صوتی اپل Siri فعال می‌شود.

همانند دیگر محصولات بی‌سیم، ایرپاد جدید اپل هم با کیف مخصوص شارژ هندزفری عرضه می‌شود. با هر بار شارژ کردن این ایرپاد، کاربر می‌تواند حدودا 5 ساعت با آن به گوش دادن موسیقی و دیگر فعالیت‌ها بپردازد و کیف تعبیه شده برای این ایرپاد، تا 24 ساعت می‌تواند باتری کاملا شاژر شده را نگه دارد.

اپل ایرپاد بی‌سیم خود را با قیمت پایه 159 دلار معرفی کرد

برخلاف هندزفری‌های بلوتوث موجود، ایرپاد اپل نیاز به شناخته شدن توسط آیفون‌های اپل ندارد. هنگامی که هندزفری را از کیف مخصوص خود بیرون آورید، پیغامی مبنی بر وصل کردن ایرپاد به آیفون اپل بر روی نمایشگر گوشی ظاهر می‌شود. ایرپاد اپل از اتصال وای‌فای برای وصل شدن به آیفون استفاده می‌کند و تنها از نسخه‌های  iOS 10، watchOS 3 و macOS Sierra پشتیبانی می‌کند.

اپل که قرار است ایرپاد جدید خود را اوایل آبان ماه عرضه کند قیمتی 159 دلاری را برای آن‌ها در نظر گرفته که در بازاری رقابتی نسبت به دیگر رقبا، قیمت مناسبی دارد. پس به نظر می‌آید محصول جدید اپل می‌تواند فروش موفقی را تجربه کند.

 

منبع:

https://tech-news.ir/apple-announces-159-truly-wireless-airpods-earbuds.html

ایده استفاده از سنسورهای حساس به اثر انگشت در موس‌ها چندان جدید نبوده ولی بسیاری از این نوع موس‌ها سال‌هاست که بروز نشده‌اند یا کاملاً فراموش شده‌اند. با این حال در یک مدل موس جدید ارائه شده توسط شرکت Tt eSport نه تنها از این ایده استفاده شده بلکه تکنولوژی به‌کار رفته ئر آن به کاربران اجازه می‌دهد با سنسور اثر انگشتی که در این موس تعبیه شده است، وارد حساب‌های کاربری خود شوند.

این موس، Black FP نام داشته و دارای سنسور FIDO بوده که به معنای برخورداری از تمام الزامات روش‌ها و پروسه‌های رمزنگاری و امنیتی است. علاوه‌براین قابلیت برنامه‌ریزی برای چهار پروفایل را دارد و دقت آن می‌تواند به 5,700 DPI (نقطه بر اینچ) برسد. نرخ نمونه برداری آن سرعت 1MS دارد، IPS  آن به 150 و شتابش به 30G می‌رسد. بدون شک این موس بهترین موس موجود در بازار نیست ولی به دلیل وجود سنسور اثر انگشت می‌تواند کاربر را به خرید وسوسه کند.

منبع:

https://tech-news.ir/sign-into-your-accounts-with-this-mouses-built-in-fingerprint-sensor.html