اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب
تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب ، در برخی از مدل‌های دوربین مداربسته  نور خارجی، پرداخت. در حقیقت دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب بهره می‌گیرند، توانایی آنالیز محیط را در محیط‌های بسیار تاریک دارند و در نتیجه برای استفاده در شب از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین بسیاری از دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب استفاده می‌کنند، قابلیت‌های خارق‌العاده بیشتری نیز دارند که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به تشخیص چهره و صدا اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها، می‌توان امنیت را به صورت حداکثری در محیط‌های مختلف، برقرار کرد و از مزایای بیشمار آن‌ها بهره برد.

تکنولوژی ANPR/LPR در دوربین مداربسته
امروزه بسیاری از خدمات دوربین مدار بسته دوربین‌های مداربسته مورد استفاده در فضای شهری و مخصوصا برای مسائل ترافیکی، از تکنولوژی ANPR/LPR بهره می‌برند و از آن دوربین‌ها، به عنوان دوربین‌های پلاک‌خوان نیز، یاد می‌شود. در حقیقت دوربین‌ مداربسته پلاک‌خوان، دوربین‌هایی هستند که توانایی آنالیز و ذخیره اطلاعات را دارند و می‌توانند آن‌ها را با تصاویر از پیش ذخیره شده مرجع مقایسه کنند و نتایج را برای مانیتور مرکزی ارسال کنند. از دوربین‌ مداربسته پلاک‌خوان، به صورت سراسری در محیط‌های ترافیکی و راه‌ها مواصلاتی استفاده می‌شود به طوری که تشخیص تخلفات رانندگی، رهیابی محموله‌های انتقالی و بسیاری از موارد از این دست، به وسیله این دوربین‌های مدار‌بسته ممکن است. دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی ANPR/LPR، به عنوان یکی از پرکاربردترین دوربین‌ مداربسته موجود در سراسر دنیا شناخته می‌شوند به طوری که به صورت حداکثری، در بسیاری از راه‌ها و جاده‌ها، و در بسیاری از کشورها از آن‌ها استفاده می‌شود و هر ساله، قابلیت‌های و امکانات مدرن‌تری به آن‌ها اضافه می‌شود. از جمله امکانات مدرن مورد استفاده در دوربین‌های مداربسته که از تکنولوژی ANPR/LPR استفاده می‌کنند، می‌توان به ارسال پیامک و ایمیل در شرایط حساس و خاص تعریف شده توسط کاربر اشاره کرد.

تکنولوژی‌ها و امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در دوربین‌ مداربسته وجود دارند که بررسی آن‌ها و ذکر ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها، نیازمند ساعت‌ها تحلیل و بررسی است. همچنین دوربین‌های مداربسته، براساس شکل، ابعاد و ویژگی‌های منحصر به فرد، در دسته‌بندی‌های مختلفی تولید و عرضه شده‌اند که هرکدام از آن‌ها برای استفاده در شرایط محیطی خاصی، کاربرد دارند. از جمله مهمترین و پرکاربردترین دوربین‌ مداربسته ، می‌توان به دوربین‌های مداربسته دام و دوربین‌های مداربسته بولت اشاره کرد. دوربین‌های مداربسته دام، به صورت گنبدی شکل هستند ولی دوربین‌های مداربسته بولت، به صورت استوانه‌ای شکل، تولید شده‌اند و در نتیجه، هرکدام از آن‌ها، در شرایط منحصر به فردی کاربرد دارند. دوربین‌های مداربسته، انواع مختلف دیگری نیز دارند و تنها محدود به دوربین‌ مداربسته دام و بولت نمی‌شوند و همین امر تشخیص و انتخاب آن‌ها را با دشواری‌هایی همراه می‌کند. باید توجه کرد که هرکدام از انواع دوربین‌های مداربسته، علاوه بر شکل‌‌های ظاهری بعضا منحصر به فرد، دارای ویژگی‌های به خصوصی نیز هستند و لذا بررسی این ویژگی‌ها، قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته ، بسیار حیاتی است. از طرف دیگر، از مهمترین مسائلی که باید کاربران، قبل از خرید دوربین مداربسته به آن‌ها توجه کنند، نحوه ارتباط این دوربین‌ها با شبکه است، به طوری دوربین‌های مداربسته، به صورت کلی در دو نوع کابلی و وایرلس تولید شده‌اند و لذا باید با قابلیت‌های محیطی، قبل از نصب سازگار باشند. امروزه دوربین‌های مداربسته، به عنوان عضوی جدانشدنی در بحث امنیت شناخته می‌شوند و برقراری نظم و امنیت بدون وجود آن‌ها، غیرقابل تصور است.

دفتر پتنت و علامت تجاری آمریکا اخیرا درخواست عجیبی از سوی شرکت بازی "سونی اینتراکتیو اینترتینمنت " برای ثبت امتیاز انحصاری سیستمی که اشیای خانگی معمولی و مواد غذایی را به دسته کنترل پلی استیشن تبدیل می کند، منتشر کرد. 

به گزارش ایسنا، در این پتنت آمده است: این سیستم شامل واحد ورودی عمل کردنی است تا تصاویر اشیای منفعل غیرنورانی که یک کاربر در دست نگه می دارد را به عنوان یک دسته کنترل بازی ویدیویی بدست آورد.

 

در این پتنت سونی از یفاده کرک موز برای نشان دادن عملکرد سیستم جدید استده است. پرتقال یک نمونه دیگر مورد استفاده توسط این شرکت برای توضیح سیستم مذکور بوده است. به عنوان مثال بازیکن پلی استیشن می تواند در هر دست یک موز یا یک پرتقال را به عنوان دسته کنترل بازی نگه دارد.

 

در حالی که طراحی پتنت یک موز را نشان می دهد اما سونی انتظار دارد این سیستم با هر وسیله ای از لیوان قهوه گرفته تا یک تکه نان کار کند.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11071391.html

اینستاگرام برای شمار کوچکی از تولیدکنندگان محتوا در هند گزینه اشتراک گذاری کلیپهای ویدیویی کوتاه در شبکه اجتماعی فیس بوک را فراهم می کند.

به گزارش ایسنا، شرکت فیس بوک آزمایشی را در هند اجرا می کند که تحت آن، کاربران می توانند کلیپهای ویدیویی کوتاه Reels اینستاگرام را در فیدهای خبری فیس بوک به اشتراک بگذارند. فیس بوک همچنین در حال تغییر نام محصول ویدیویی کوتاه خود به " Reels در فیس بوک" است.

 

این جدیدترین کپی کاری فیس بوک از ایده های رقیبان کوچکتری نظیر تیک تاک و اسنپ و استفاده از دسترسی گسترده شبکه اجتماعی خود برای تبلیغ سرویسهای جدید است. هند بزرگترین بازار فیس بوک بوده و همچنین بازار مهمی برای رشد این شرکت به شمار می رود.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11071579.html