اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

هزینه طراحی پست اینستاگرام

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

آشنایی با انواع پست های اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام، برای شما که از کاربران وفادار و پر و پا قرص اینستاگرام هستید ضروریست. شاید از فرزانش وجودی اینستاگرام نیز

https://avashtech.com/cost-designing-instagram-post/

آگاه هستید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی نیرومند می‌باشد که پایه و پای بست، آن از طریق اشتراک گذاری عکس و فیلم (ویدیو) می‌باشد. گرافیک محور بودن، مایه گردیده است که طراحی پست اینستاگرام و یا ساخت پست اینستاگرام بسیار پر اهمیت باشد. البته در اینستاگرام، بخشی به نام کپشن هم هستی دارد که محل درج محتوای متنی و توضیحات عکس و فیلم های شماست.

قبل از اینکه با شیوه طراحی پست و قالب پست اینستاگرام و شرایط و تعرفه آنها آگاه شویم لازم است بدانیم که محتوای اینستاگرامی به چندین طبقه بخش می‌گردند که بعضی از آنها را در پیوسته اسم می‌بریم (چنانچه مایل نیستید این توضیحات را بخوانید مستقیماً به انتهای این صفحه و تقسیم نمونه کارها و تعرفه ها بروید):

عکس ساده (طراحی پست گرافیک معمولی با یک قالب گرافیکی عادی)
ویدیو ساده
ساخت ویدیو با عکس
میکس عکس با اهنگ (گذاشتن اراده روی عکس)
ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام گذاشتن خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام (طراحی عکس برای اینستاگرام و ساخت قالب پست)
هرکدام از گونه ها محتوا، روش طراحی و ساخت متفاوتی دارند. به عنوان مثال در طراحی پست اینستاگرام که تنها دربرگیرنده یک عکس می‌باشد، می‌توان از المان‌های گرافیکی زیاد زیبا و چشم نواز جهت طراحی عکس برای اینستاگرام کاربرد کرد. این طرح‌ها می‌بایست با توجه به هر پهنه کاری مشخص، به نحو خاصی طراحی گردند که تیم با تجربیات طولانی مدت در این مقوله و آشنا بودن با احتیاج بازار هر حوزه، طراحی عکس برای اینستاگرام شما را به بهترین نحو و حرفه‌ای ترین شکل ممکن به اتمام خواهند رساند و در هر حوزه، اقدام به طراحی قالب پست مختص به همان پهنه خواهند نمود.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام قراردادن یا خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
طراحی پست ویدیویی اینستاگرام و قالب های ویدیوی اینستاگرامی
این گونه از درونمایه دربرگیرنده فیلم‌ها و ویدیوهای ساده هستند که در زمان‌های 60 ثانیه‌ای یا کمتر برش خورده‌اند یا اصطلاحاً “کراپ” شده‌اند. این ویدیوها می‌توانند همان ویدیوهایی باشند که شما با تلفن همراهتان و یا دوربین دیجیتالتان آن‌ها را ثبت نموده‌اید. کاربران گاهاً ویدیوهای طولانی خویش را به چند ویدیوی 60 ثانیه‌ای برش دیتا و در اسلایدهای مختلفی به ترتیب قرار می‌دهند. البته اینستاگرام جهت انتشار ویدیوهای طولانی، دسته IGTV را راه‌اندازی نموده است که برای انتشار ویدیوهای بیش از 60 ثانیه بسیار مفید هستند. بعد از طراحی ویدیو اینستاگرام می‌توانید آن را به یگانه از طریق های روشنگری دیتا شده منتشر نمائید.

ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام گذاشتن اراده روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
ساخت ویدیو با عکس در یک قالب گرافیکی زیبا برای اینستاگرام
در این روش، معمولاً تصاویری که در کمر بستن دارید و یا ثبت نموده‌اید، به صورت متحرک و زیاد زیبا در قالب یک ویدیو زیاد زیبا ایجاد می‌شوند. این شاخه از تولید محتوا را می‌توان موشن گرافیک هم نامید. چرا که در موشن گرافیک هدف طراح، برپایی المان‌های متحرک از المان‌های تغییر ناپذیر همچون تصاویر معمولی است. پس در صورتی که منظور دارید به عکس ها خود زیبایی خاصی پوزش می‌خواهم و آنها را متحرک سازید، می‌توانید از سبک ساخت ویدیو با عکس بهره‌گیری نمائید.

ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام گذاشتن خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
گذاشتن اراده روی عکس (میکس عکس با اهنگ)
یکی از سبک‌های باره علاقه بسیاری از کاربران گذاشتن آهنگ روی عکس هایشان می‌باشد. آن‌ها قصد دارند با میکس عکس با اهنگ ، یک ویدیویی ایجاد نمایند که حائز صوت یا موسیقی (آهنگ) بوده اما تصویر ثابتی داشته باشد که همان عکس می‌باشد.

ساخت نماهنگ برای اینستاگرام ساخت ویدیو با عکس طراحی پست اینستاگرام قراردادن یا خواست روی عکس میکس عکس با اهنگ طراحی بنر عکس برای اینستاگرام
طراحی استوری اینستاگرام و قالب استوری
در طراحی استوری اینستاگرام نیز همگی سبک‌های گفته شده در بالا راستگو است با این تفاوت که در استوری، تنها می‌توان یک ویدیوی 15 ثانیه‌ای برپایی کرد و ابعاد تصاویر طراحی شده در آن 16:9 می‌باشد. همچنین می توانید طراحی قالب استوری اینستاگرام را با طرح دلخواه خویش سفارش دهید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی