اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

سئو چیست
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به هدف بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق سپریدن میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از واژه ها بکار رفته در متن و درونمایه لغایت لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، برخی مواقع اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو گردآور تکاپو هایی است که در طراحی سایت، تعیین راهبرد محتوایی و فرآوری محتوا انجام میدهیم الی جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه واژه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر مکشوف که مساوی است با بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو، به عبارت سایر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم

مفهوم سئو تنها مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سنه بازپسین سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همجهت شده است.

ویدئوی تعلیم سئو چیست
در این ویدیو با چند مثال ساده می آموزیم که سئو چیست و چرا باید به این مفهوم توجه اخص ای داشته باشیم.
تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟
الگوریتم های جدید گوگل به اخص الگوریتم RankBrain کوشش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر موعد کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به برگزیدن کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد اما کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را درمان خواهد داد.

علاوه براین سررسید حضور کاربران در یک سایت لغایت جستجوی مجدد در گوگل اهمیت اخص ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود الی زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی همانند با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود. اگر اخ دارید بدانید تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست رهنمود میکنیم نوشتار RankBrain چیست را مطالعه کنید.

آکادمی وبسیما با برگزار دوره های حضوری در گویه دوره تعلیم سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو کلاه خاکستری به شما کمک میکند که مجموعه ای ارزشمند از نزاکت و تجربه را در زمانی اختصار کسب کرده و جایگاه خود را در نتایج جستجو شفا دهید.

سئو چیست

اهمیت سئو در چیست
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد عقیده خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید اغلب است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در گزین کردن کاربران پیمان میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین علت در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد اکثریت به سایت شما خواهند داشت و این فرمایش نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده بدست کاربران در موتورهای جستجو اهمیت فوقانی دارند، تجربه پرتو داده است که جذب بازدیدکننده بسیار از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از طریق های سئو بر هر نوع تبلیغ مزیت داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا موتورهای جستجو بیچارگی به سئو دارند؟
گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز بیچارگی به کمک کاربران دارد، آنها دائم در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در این گذرگاه وجود دارد که بیچارگی به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از حیث کاربران مخفی کرده و تمام سعی شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی لاغر تر بازدید و محبوبیت اکثریت داشته باشند.

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای فهم محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها بخت شما برای کسب جایگاه افزایش می یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای کامیابی باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به تقسیم آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید
استفاده از تکنیک های سئو درجهت خوشنودی مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید مینامند، ولی به کارگیری ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها در کناره عدم اهمیت به خوشنودی بازدیدکنندگان را شیوه کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را معرفی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد. برای دیدن بهتر نسبت به این مسئله مطالعه مقاله  ترفندهای سئو میتواند برای شما مفید باشد.

سئو کلاه سفید
سئو کلاه سفید

برای تماشا اینفوگرافیک کلاه سفید با سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟
سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و شیوه های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این پروسه داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

سه بازوی اصلی برای موفقیت در سئو چیست

1- سئو تکنیکال
استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشان گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای آغاز تکاپو های پیوسته با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد بیچارگی خواهیم داشت.

2- بازاریابی محتوا
فعالیت هایی شامل معرفی واژه ها کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و بخش بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. کامیابی در سئو بدون محتوا کم و بیش غیرممکن است.

3- لینک سازی هدفمند
رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند اما برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های کهنه تر شما نیازمند لینک سازی بیگانه برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ اعلان و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم.

مشاوره خدمات سئو

بهترین طریق برای یادگیری سئو چیست؟
فرآیند آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است. معمولا شما زمانیکه سئو سایت چیست به پیگیری نکته یا جستار خاصی هستید با یک نوشتار آموزشی در دامنه سئو مواجه میشوید که اطلاعات ریزبین ولی محدودی را در همان مقوله به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله شدنی است به جستار سئو علاقه مند شده و به پیگیری مقالات و آموزش های اکثریت باشید.

مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است اما یک ایراد بنیادین دارد. بعد از مدتی ذهن شما را مبتلا تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای بازدارندگی از این رخداد پیشنهاد میکنیم بعد از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش سئو باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح ذیل است:

1- مطالعه یک کتاب پایه

کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما تعلیم میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی تند با اصطلاحات رایج این دامنه آشنا شوید و راه درست برای شروع سئو را بیاموزید.

2- مطالعه مقالات یا نگریستن ویدئو تخصصی

پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت اکثریت گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی پیوسته با آن جستار را رسیدگی کنید.

3- کمپانی در دوره های آموزشی سئو

زمانیکه دانش و تجربه نسبی در مقوله سئو را کسب کردید سایر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله بخردانه نیست. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه فرهنگ خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید.

دوره جامع سئو monster

آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که پروسه یادگیری را در کمترین موعد ممکن و به چهره کاملا حرفه ای به پسین برسانید.

سوالات متداول سئو
در این دسته به سوالاتی که عموما در مورد سئو پرسیده میشود و دغدغه کسان در سررسید آشنایی با این حوزه است استجابت دیتا ایم:

1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر سررسید لازم است؟
پاسخ به این سوال برای هر سوداگری و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و تکاپو های پیشین سایت شما، کلماتی که منظور گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این موعد تعیین خواهد شد. شدنی است در یک دامنه بتوان در 3 ماه کامیابی های مهمی کسب کرد اما در گستره دیگری بیش از یک سنه زمان لازم باشد.

2- بها خدمات سئو چقدر است؟
سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در عقیده گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در بخش بندی های مختلفی دربرگیرنده بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … پیمان عدل و برای هرکدام خرج مشخصی اعلام نمود.

قدم نخست آنالیز ریزبین سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات باره احتیاج است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از بها ارائه نمود.

3- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟
یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در واژه ها کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان تکاپو رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما بخت استجابت پروژه را افزایش میدهد اما همانطور که خویش گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

در مواقعی که کامپیوتر یا یک وسیله‌ی الکترونیکی هنگ می‌کند و هیچ واکنشی نشان نمی­‌دهد، یکی از راه‌حل‌های ممکن، راه‌اندازی مجدد آن است. اما چه دلیلی باعث می‌شود تا ری استارت کردن دستگاه‌ها بسیاری از مشکلات آن‌ها را برطرف کند؟

 

می‌توان گفت که راه‌اندازی مجدد یک وسیله‌ی الکترونیکی، ساده‌ترین روش برای حل بسیاری از مشکلات آن محسوب می‌شود و در بسیاری از موارد و برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها، کارساز است. بسیاری از مواقع، هنگامی که در کامپیوتر یا هر دستگاه الکترونیکی که داریم، با مشکلی رو‌به‌رو می‌شویم، اولین توصیه‌ی پشتیبانی فنی این است که «سیستم خود را مجددا راه‌اندازی کنید.» این توصیه به این دلیل است که در ۸۰ الی ۹۰ درصد مواقع، بسیاری از مشکلات یک دستگاه را با یک راه‌اندازی مجدد ساده می‌توان برطرف کرد.

این راه‌حل ساده، چنان در اعماق ذهن ما حک شده است که عکس‌العملی فوری در این مواقع محسوب می‌شود. حتی فردی باتجربه و فنی نیز در این مواقع، به شما پیشنهاد می‌کند که دستگاه خود را مجددا راه‌اندازی کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است افراد هیچ اطلاع و پیش‌زمینه‌‌ای از اینکه چه اتفاقی برای آن دستگاه الکترونیکی افتاده است، نداشته باشند؛ اما معتقدند که راه‌اندازی مجدد دستگاه، می‌تواند مشکل را به نوعی برطرف کند.

سوالات بسیاری را می‌توان در این زمینه مطرح کرد. برای مثال، چرا راه‌حل راه‌اندازی مجدد دستگاه بسیار رایج است؟ چه چیزی در مورد دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد که راه‌اندازی مجدد را بسیار مؤثر می‌کند؟ چرا در زمان روشن‌بودن دستگاه نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد؟ در مقاله‌ی پیش‌رو سعی شده علت این موضوع مشخص شود که چرا در بسیاری از مواقع، خاموش و روشن کردن یک دستگاه الکترونیکی در برطرف شدن مشکل آن دستگاه نقش دارد؟

در ۸۰ الی ۹۰ درصد مواقع، بسیاری از مشکلات دستگاه الکترونیکی را با یک راه‌اندازی مجدد ساده می‌توان برطرف کرد

علت اصلی نیاز هر دستگاه الکترونیکی به راه‌اندازی مجدد را، اغلب می‌توان به خطای انسانی نسبت داد. کامپیوترها و تمام برنامه‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی توسط انسان‌ها نوشته و طراحی شده‌اند. اگر انسان خطاپذیر است، چرا چیزهایی که خلق کرده، باید بدون شکست باشند؟ همه‌ی ساخته‌های بشر ظرفیت داشتن نقص را دارند و با افزایش پیچیدگی کامپیوترها و دستگاه‌های الکترونیکی، تعداد نقص‌های آن‌ها نیز افزایش یافته است.

راه‌اندازی مجدد چگونه نشت حافظه را برطرف می‌کند؟

دلیل عمده‌ای که باعث می‌شود با راه‌اندازی مجدد دستگاه، بسیاری از مشکلات آن برطرف شود، این است که که این اقدام، حافظه‌ی موقف دستگاه (RAM) را پاک میا Random Access Memory گونه‌ای از حافظه برای ذخیره‌سازی داده‌ها است که اجازه می‌دهد فایل‌ها در مدت زمانی کوتاه نوشته و خوانده شوند؛ بدون اینکه در این خواندن و نوشتن، تقدم و تأخر زمانی اهمیتی داشته باشد.‌ RAM به سیستم‌عامل اجازه می‌دهد ‌با سرعت بالا به داده‌های موردنیاز دسترسی داشته باشد و به همین دلیل، تأثیر بالایی بر سرعت عملکرد سیستم دارد.

نکته‌ی دیگری دررابطه‌با RAM که به این مبحث مرتبط می‌شود، این است که تمامی داده‌های ذخیره‌شده ‌روی آن، به‌عنوان یک حافظه‌ی موقتی، پس از هر بار راه‌اندازی دوباره‌ی سیستم‌عامل پاک می‌شوند. برای مثال، ممکن است که هنگام کار با کامپیوتر بسیاری از برنامه‌ها را باز و بسته کنید و به این دلیل، لاگ‌ها و کش‌های موقتی زیادی در پردازش‌های پس‌زمینه ایجاد شود که شما از وجود آن‌ها باخبر نیستید. درنتیجه، برنامه‌هایی که نیاز به مقدار زیادی از یک منبع قابل دسترسی دارند، بیش از همه در حافظه‌ی RAM ذخیره می‌شوند و آن را درگیر می‌کنند.

وقتی RAM دیگر کشش درگیر شدن را نداشته باشد، رخ می‌دهد و این مسئله به کند شدن سرعت و ظهور انواع مختلف خطاها در سیستم شدت می‌بخشد. حال تصور کنید، هنگام راه‌اندازی مجدد رایانه و با قطع‌شدن برق، تمام برنامه‌ها متوقف می‌شوند و حافظه‌ی RAM نیز پاک می‌شود. با انجام دادن این کار، سیستم شما شروعی دوباره خواهد داشت.

منبع: https://www.zoomit.ir/computer-learning/363757-restart-the-computer-solve-many-problems/

تنظیم یک حساب Gmail

تنظیم یک حساب Gmail آسان است. شما با ایجاد یک حساب Google شروع خواهید کرد و در طی مراحل ثبت نام سریع نام حساب Gmail خود را انتخاب می کنید. در این درس ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حساب Google خود را برای Gmail تنظیم کنید ، مخاطبین را اضافه کنید و ویرایش کنید و تنظیمات نامه شما را ویرایش کنید.

 

ایجاد یک حساب Gmail:

برای ایجاد یک آدرس Gmail ، ابتدا باید یک حساب Google ایجاد کنید. Gmail شما را به صفحه ثبت نام حساب Google هدایت می کند. باید اطلاعات اساسی مانند نام ، تاریخ تولد ، جنسیت و موقعیت مکانی خود را ارائه دهید . همچنین باید نام خود را برای آدرس Gmail جدید خود انتخاب کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری ، می توانید اضافه کردن مخاطبین و تنظیمات جیمیل خود را شروع کنید.

 

برای ایجاد یک حساب کاربری جیمیل:

به www.gmail.com بروید.

روی Create account کلیک کنید

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

آموزش تصویری ساخت جیمیل

 

فرم ثبت نام ظاهر می شود دستورالعمل ها را دنبال کرده و اطلاعات لازم را وارد کنید.

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

چگونگی ساخت جیمیل

 

شرایط خدمات و خط مشی رازداری Google را مرور کنید ، روی کادر تأیید کلیک کنید ، سپس بر روی  Next کلیک کنید.

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

 

در اینجا فرصتی برای تنظیم گزینه های بازیابی وجود دارد . گزینه های بازیابی اگر رمز ورود خود را فراموش کرده اید یا اگر کسی سعی در دسترسی به حساب شما داشته باشد مفید است. اگر نمی خواهید در این زمان گزینه های بازیابی را تنظیم کنید ، روی Done کلیک کنید.

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

صفحه گزینه های بازیابی

 

حساب شما ایجاد می شود و صفحه استقبال از Google ظاهر می شود.

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

صفحه استقبال Google برای حساب جدید شما

 

درست مانند هر سرویس آنلاین ، انتخاب یک رمز عبور قدرتمند (رمزی که حدس زدن آن برای دیگران دشوار است) یکی از کارهای مهم است.

 

وارد حساب کاربری جیمیل خود شوید :

وقتی برای اولین بار حساب خود را ایجاد کردید ، به طور خودکار وارد سیستم می شوید. در بیشتر مواقع ، هنگام کار با جیمیل وارد سیستم خود (sign in) شوید. در صورت استفاده از رایانه مشترک (به عنوان مثال ، در یک کتابخانه یا دفتر ) ، خروج از سیستم (sign out ) اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا این امر مانع از دیدن ایمیل های شما توسط دیگران می شود.

 

برای ورود به جیمیل:

به www.gmail.com بروید.

نام کاربری (آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی Sign in کلیک کنید.

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

آموزش تصویری ساخت جیمیل

 

برای خروج از جیمیل:

در گوشه سمت راست بالای صفحه ، دایره ای را که اولین حرف از نام ایمیل شما را دارد پیدا کنید (اگر از قبل تصویر نماد را انتخاب کرده اید ، به جای آن تصویر را نشان می دهد). برای خروج از سیستم ، روی حلقه کلیک کنید و Sign out را انتخاب کنید.

 

آموزش ساخت جیمیل, نحوه ساخت جیمیل

ساخت جیمیل

 

تنظیمات جیمیل:

گاهی اوقات ، ممکن است بخواهید در ظاهر یا کارهای Gmail تغییر ایجاد کنید. به عنوان مثال ، می توانید امضا ایجاد کنید ، برچسب های خود را ویرایش کنید یا موضوع را تغییر دهید. این تنظیمات می تواند از تنظیمات جیمیل شما انجام شود .

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/settingup-gmail03-account.html

هشتگ اینستاگرام چیست؟
هشتگ اینستاگرام

هشتگ ها ابزارهای بی اندازه نیرومند در رسانه های اجتماعی هستند و یگانه از مهم ترین عناصر وابستگی در دنیای دیجیتال به شمار می روند. می توان گفت هشتگ برچسبی برای بخش بندی موضاعات در سطح جهانی است. به عبارت سایر هشتگ یک راه برای طبقه بندی و گروه بندی مطالب همانند در ساحل هم بشمار می رود. هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف کاربرد دارد و به کاربران کمک می کند لغایت از راه سرچ پست مورد عقیده را راحت تر پیدا کنند. به طور مثال با زدن روی هشتگ ایجاد شده به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید دیگر پست های پیوسته با هشتگ باره نظر را مشاهده نمایید. برای استفاده از هشتگ از علامت # (Number Sign) قبل از کلمه مورد عقیده کاربرد می شود. با این پیشه واژه تبدیل به هشتگ می شود.

طریقه هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی و افزایش فالوور محسوب می گردد. باید برای افزایش بازخورد پیجتان از هشتگ بهره‌گیری کنید. به راستی هشتگ گذاری به بیشتر دیده شدن پیج شما کمک می کند.

هشتگ عبارت است از واژه ای که پیش متعلق به علامت # پیمان می گیرد. وقتی کاربری روی یک هشتگ کلیک می کند به صفحه ای منتقل می شود که تمام موضوعات حائز آن هشتگ در آن صفحه قرار دارند.
در نامگذاری هشتگ ها اگر فاصله بین کلمات قرار گیرد سایر کلمه بعدی جزء عبارت تگ شده محسوب نمی گردد. در زبان انگلیسی می تاب واژه ها را به راحتی به یکدیگر چسباند. اما در زبان پارسی با استفاده از  علامت (_) Underline به اینستاگرام اعلام می نماییم که منظورمان یک عبارت واحد است.

انواع هشتگ در اینستاگرام
به طور کلی از سه تقسیم هشتگ می تاب در شبکه های اجتماعی بهره‌گیری نمود:

هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ توضیح: جهت دسته بندی موضوعات و یا انتقال حس محتوای پست شده به بیننده استفاده می گردد.
هشتگ برند: شرکت های گوناگون برای معرفی برند خود از هشتگ نام برندشان استفاده می کنند. این هشتگ به چهره مقاوم روی تمام پست ها ثبت می شود و معرف کسب و کار است.
هشتگ کمپین (مدت دار): در مدت های کوتاهی و مشخص در یک مسابقه یا یک رویداد، طراحی و کاربرد می شوند و پس از مدت موعد معینی به آخر می رسند.
مزایای به کارگیری هشتگ در اینستاگرام
هشتگ ها یک روش جستجوی مفصل را پیرامون موضوع خاصی برای ما فراهم می کنند.
با به کارگیری هشتگ ها می طاقت یک جستار خاص را به سرعت در میان کاربران جستجو کرد.
هشتگ گذاری در اینستاگرام برای پیج های تجاری کاربردی خواهد بود زیرا به کارگیری هشتگ به بیشتر دیده شدن برندها کمک شایانی می کند.
مطالبی که با هشتگ منتشر می شوند در سرچ ها نمایش دیتا می شوند.
کاربرد هشتگ در اینستا
هشتگ اینستاگرام

طبقه بندی مطالب در یک اکانت مشخص
کمک به اینستاگرام برای تشخیص بهتر محتوای شما
کمک به یافتن مطلبی که در اینستاگرام جستجو می شود.
انتقال پیام و بار احساسی مطلب منتشر شده به مخاطبین
 

نکات به کارگیری هشتگ اینستاگرام
بهتر است قبل از گزینش هشتگ پسندیده آن را در اینستاگرام جستجو نمایید. (بدین ترتیب هشتگ های مثل دیگری که اینستاگرام به شما پیشنهاد می کند را نگریستن و از ایده های سایرین بهره‌گیری کنید.)
دقت داشته باشید در استفاده از هشتگ نمی طاقت از فاصله یا (Space) کاربرد نمود. به قصد تفکیک واژه ها در هشتگ های پارسی می طاقت از آندرلاین (_) و در هشتگ های انگلیسی از حروف بزرگ استفاده نمود.
در هشتگ ها می تاب از اعداد بهره‌گیری نمود. کاراکترهای ویژه نظیر @ # $ % * ؟ ! : و… در هشتگ حمایت نمی شوند.
اگر بخواهید محتوای فرآوری شده خویش را در یک تقسیم بندی در اینستاگرام جای دهید می توانید از هشتگ بهره‌گیری کنید.
توصیه می نماییم هشتگ های پرکاربرد و خاص را با هم ترکیب نمایید.
هشتگ ها برای تمامی اتفاقات و رویدادها مهم قابل کاربرد هستند.
از شمار زیادی هشتگ در هر پست بهره‌گیری نکنید. (زیرا نشان دهنده این است که شما در سعی برای تبلیغ صفحه خود هستید. وانگهی شدنی است اینستاگرام پست های شما را به عنوان اسپم بشناسد.)
هشتگ ربایی نکنید. ( استفاده از هشتگ ترند شده دیگران هشتگ ربایی محسوب می گردد.)
استراتژی هشتگ داشته باشید. (برای هشتگ گذاری از هر کلمه ای استفاده نکنید.)
ترجیحا بهتر است هشتگ های ایجاد شده الی مرز امکان اختصار باشند.
سعی کنید از هشتگ های پیوسته با سوژه پست بهره‌گیری نمایید.
از هشتگ های حائز معنا و مفهوم استفاده کنید.
چگونه برای خود در اینستاگرام هشتگ بسازیم؟
ساختن هشتگ به عقیده زیاد شغل ساده ایست اما نیاز به تحقیق دارد و برگزیدن درست هشتگ پسندیده بسیار حائز اهمیت است. هشتگی مناسب است که کاربردی باشد و ملت به راحتی آن را بخاطر بسپارند. به عنوان نمونه گزینش صحیح هشتگ در برندینگ می تواند مخاطبین قصد را به سمت شما جذب کند.

برای ساخت هشتگ جدید در اینستاگرام مراحل پایین را طی کنید:

وارد حساب کاربری اینستاگرام خویش شوید و روی آیکن + کلیک کنید.
روش هشتگ گذاری در اینستاگرام
عکس یا فیلمی که می خواهید به اشتراک بگذارید را برگزیدن نمایید. روی عبارت Next بزنید.
هشتگ گذاری در اینستاگرام
در قسمت کپشن بعد از وارد کردن متن مد نظر هشتگ باره عقیده خویش را با علامت # اضافه نمایید.
هشتگ گذاری در اینستاگرامپس از انتشار پست در ذیل کپشن، هشتگ هایی که اضافه کرده اید را نگریستن خواهید کرد.
در صورتی که هشتگ ها به حقیقت اضافه شده باشند به رنگ آبی درمی آیند و با لمس کردن هشتگ به صفحه ای دربرگیرنده تمام پیج هایی که پستی با هشتگ باره عقیده منتشر کرده اند منتقل می شوید.
نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام
نکته:

توجه داشته باشید در هنگام برپایی هشتگ نباید از فاصله (space) بین واژه ها کاربرد شود. اما اگر هدف دارید از چندین هشتگ در یک پست استفاده کنید کافیست آنها را با فاصله از هم متمایز کنید.
اگر هشتگ شما از چند واژه مجزا برپایی شده است بین کلمات باید از علامت (_) Underline کاربرد نمود.
به عنوان نم
برای ساخت هشتگ می نا از ترکیب عدد، حروف، کاراکترهای مجاز و یا یک کلمه ساده بهره‌گیری نمود.
می توانید در هشتگ ها از ایموجی استفاده کنید.
هر آنچه لازم است در باره هشتگ اینستاگرام بدانید:
چگونه ذیل پست هشتگ بگذاریم؟
برای این شغل کافیست در مرحله وارد کردن کپشن برای پست مورد عقیده در انتهای پیشه با بکار بردن کلماتی که سوژه پست را مشخص می نماید برای پست هشتگ بگذارید.
چگونه هشتگ اختصاصی بسازیم؟ 
برای انجام این شغل کافیست نام برند خود را با علامت # بدون هیچ فاصله ای به کپشن اضافه نمایید.
علت پیشه نکردن هشتگ در اینستاگرام چیست؟
ممکن است از سوی اینستاگرام جریمه شوید در این چهره الی مدت زمانی نامشخص پست های شما در هشتگ نشان داده نمی شود.
شادوبن اینستاگرام چیست؟
عاملی که منجر می شود پست های شما در هشتگ ظاهر نشود را شادوبن می نامند. این رویداد زمانی رخ می دهد که قوانین استفاده از هشتگ ها را رعایت نکنید و از هشتگ های نامناسب در پست های خویش بهره‌گیری نمایید.
چگونه از شادوبن اینستاگرام خارج شویم؟
به کمک روش های زیر می توانید از شادوبن اینستاگرام بیرون شوید:
هشتگ های بهره‌گیری شده در پست اخیرتان را منزه نمایید.
رمز ورود پیج اینستاگرامتان را تغییر دهید.
به مدت چند روز فعالیتی در پیج اینستاگرامتان نداشته باشید.
اکانت تجاری خود را به اکانت شخصی تغییر دهید.
به اینستاگرام آگاهی دهید.
چطور از شادوبن پیج اینستاگرام جلوگیری کنیم؟
از هشتگ های تکراری استفاده نکنید.
از هشتگ هایی که ممنوع هستند بهره‌گیری نکنید.
برای هر پست بیش از حد مجاز از هشتگ کاربرد نکنید.
از ربات های افزایش فالوور بهره‌گیری نکنید.
جلوگیری از ریپورت شدن بیش از حد
در فاصله زمانی کوتاهی فعالیت زیادی نداشته باشید.
هشتگ ترند اینستاگرام چیست؟
هشتگ هایی که بیشترین بهره‌گیری را داشته و فراگیر شوند (رواج یابند) هشتگ های ترند نامیده می شوند.

منبع:

https://avashtech.com/instagram-hashtags-strategy/

قطعا تاکنون در گشت‌وگذارهای خود در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، با لینک‌ها و تیترهایی مواجه شده‌اید که با لحنی جذاب و حتی شوکه‌کننده، شما را به کلیک کردن و خواندن و دیدن محتوا تشویق می‌کنند. شاید کلیک کردن شما روی همین مقاله هم به‌خاطر بخش دوم و تله‌ی جذاب‌کننده‌ی آن بوده باشد. به‌هرحال انسان به‌صورت ذاتی به چنین لحن‌ها و عبارت‌هایی جذب می‌شود و حتی اگر چندین بار هم محتوایی بی‌ارزش را در لینک‌های مذکور دیده باشد، باز هم به کلیک کردن علاقه دارد. این مطلب قرار نیست حقیقتی شوکه‌کننده را به شما بیاموزد، بلکه قصد داریم طبیعت انسانی و چرایی علاقه‌مندی به چنین تیترهایی را بررسی کنیم که معروف به تله کلیک یا Clickbait هستند.

شاید در نگاه اول تصور کنید که تله کلیک دیگر مانند گذشته طرفدار ندارد یا به‌سمت سقوط حرکت می‌کند. شاید تیترهای جذاب و زرد را دیگر برای جذب مخاطب کارساز ندانید صرف‌نظر از تفکر و باور شما، تله کلیک هنوز وجود دارد و به این زودی هم اینترنت و دنیای فناوری را ترک نخواهد کرد. برای تعریف تله کلیک، انواع تعریف‌ها به‌کار می‌رود. حتی بن اسمیث از بازفید (از مشهورترین وب‌سایت‌های معروف به تله کلیک‌های جذاب) اعتقاد دارد تله کلیک هر محتوایی است که ارزش تعریف‌شده در تیتر را به مخاطب ارائه نکند. برخی دیگر، انواع مقاله‌های فهرستی همچون «۱۰ راه برای موفقیت در هفت روز» یا موارد مشابه را در دسته‌بندی تله کلیک قرار می‌دهند. برخی دیگر نیز در تعریف کلی می‌گونید تله کلیک شامل هرگونه مقاله و محتوایی می‌شود که در اینترنت طرفدار ندارد.

چرا رسانه‌ها از تله کلیک استفاده می‌کنند؟

پاسخ به سؤال بالا بسیار آسان است. رسانه‌ها به‌دنبال مخاطب بیشتر و درنتیجه درآمد بیشتر از سرویس خود هستند. تعداد کاربران یکتا همیشه به‌عنوان معیاری از موفقیت یک رسانه تصور می‌شود و تأثیر زیادی بر هزینه‌ی تبلیغات آن دارد. فاکتوری که حتی برخی رسانه‌ها را علاوه بر روش تله کلیک، به خرید کلیک و بازدیدکننده‌ی تقلبی تشویق می‌کند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/29/347991/how-does-clickbait-work/

اسکرین‌شات جدیدی که به‌تازگی فاش شده و به رابط کاربری وان یوآی ۲/۵ سامسونگ (Samsung One UI 2.5) نسبت داده شده است ادعا می‌کند این شرکت قصد دارد بنرهای تبلیغاتی را به گوشی‌های هوشمند خود بیاورد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، تبلیغات موردبحث به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ و حتی صفحه‌ی قفل گوشی‌ اضافه خواهند شد.

براساس ادعاها سامسونگ قصد دارد فعلا بنرهای تبلیغاتی را روی گوشی‌های اقتصادی خانواده‌های گلکسی A و گلکسی M به‌نمایش دربیاورد. اسکرین‌شات فاش‌شده نمونه‌ای از تبلیغات را نشان می‌دهد؛‌ در این اسکرین‌شات تایمری ۱۵ ثانیه‌ای روی صفحه‌ی قفل می‌بینیم. این یعنی کاربر مجبور است پیش از بازکردن دستگاه حتما تبلیغات را به‌مدت ۱۵ ثانیه تماشا کند.

نمونه‌ی دیگر بنری را نشان می‌دهد که در درون اپلیکیشن آب‌و‌هوای گوشی‌های سامسونگ به‌نمایش درآمده است. هر دو تبلیغی که به آن‌ها اشاره کردیم به زبان کره‌ای به ‌نمایش درآمده‌اند. این موضوع به‌صورت غیرمستقیم اضافه‌شدن تبلیغات را به گوشی‌های سامسونگ در کره تأیید می‌کند، بااین‌حال فعلا مشخص نیست که این تبلیغات قرار است برای کاربران بین‌المللی هم نشان داده شوند یا خیر.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/6/9/359395/samsung-one-ui-25-ads-stock-apps-lock-screen-leak/

اول ببینیم هشتگ چیه؟

هشتگ یعنی برچسب و با این علام نشون دیتا میشه ( # ) و برای دسته بندی و جستجوی سریع واژه یا جمله ای خاص در فضای شبکه های اجتماعی مورد بهره‌گیری پیمان میگیرد.امروزه در سنه 2020 دیگر هشتگ تبدیل به لیبل و برچسب مطالب شده است و به قصد ساختن کمپین، جشن، وقایع، مراسم، فرهنگ، فراخور ها یا سایر موضوعات شخصی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی و غیره بکار گرفته میشود. در لیست پایین پر کاربرد ترین و کاربردی ترین هشتگ های پارسی و انگلیسی برای شما جاسازی شده است با پروا به موضوعات موردنظر شما میتوانید آنها را کپی کرده و در پست های شبکه های اجتماعی خود استفاده نمایید. راستی هشتگ برای اینکه که شبکه اجتماعی بتونه تصاویر رو دسه بندی کنه و بتونه محتوای عکس رو هم بفهمه که اون تصویر درباره چه موضوعی هست.

هشتگ آماده,هشتگ فارسی و انگلیسی,اینستاگرام فیسبوک توییتر 

هشتگ آماده,هشتگ فارسی و انگلیسی,اینستاگرام فیسبوک توییتر
لیست هشتگ های برتر پارسی :


- شکرگزاری

#خدا #خداوند  #شکرت_خدا #شکرگذاری #الهی #شکرگزاری #شکرت #شکر_خدا #شکرانه  #خدایا_شکرت_که_هستی_و_برایمان_خدایی_میکنی #خدایا #خدای #خدا_هست #خدایا_شکرت #خدای_مهربون #خدای_مهربان #خدای_مهربانم #خدای_من #خدایا_شکرت_که_هستی #پروردگار #پروردگارا #پروردگارم #الهی_شکر #الهی_شکرت #الهی_به_امید_تو #الهی_آمین #پروردگار #رب_الارباب #الرحمن


 - محبوب ترین ها

#خدا #اینستاگرام #لایک #فالوور #عشق #ایران #تهران #عکس #ویدئو #فالوبک #فالو #جالب #فان #لاکچری #دختر #پسر

امید به آینده

- عاشقانه

#عشق #عشقی #عشق_جان #عشقی #عشقم #عشقا #عشق_پاک #عشقت #عشق_اول #عشق_ #لاو #لاولی #دوست_دارم #دوستت_دارم #دوستت_دارم_تا_ابد #دوستت_دارم_هوارتا_بهترین #دوستت_دارم_خدا #گل_رز #گل_رز_قرمز #گل_سرخ #عشق_منی #ولنتاین #ولنتاین_کادو #ولنتاین_مبارک #ولنتاین_هدیه #ولنتاین_مبارک #ولنتاینه #ولنتاینی #ولنتایین #قلب

-گردشگری

#گردشگری #سفر #ایران #تفریح #طبیعت #مسافرت #توریستی #تور_گردشگری #تور_مسافرتی #گردشگری_ایرانی #توریستی_گردشگری #گردشگری_پایدار #تور #طبیعت_گردی #گردشگری_ایرانی #طبیعت_ایران #اکوتوریسم #توریسم #توریست #میراث_فرهنگی #گردشگری_ایران #جهانگردی  #تور

-موتورسیکلت

#موتورسیکلت #سوزوکی #کراس #موتورسنگین_ایران #موتورکراس #هندا #موتورسوار #موتورسنگین #سنگین_سواران #سی_جی #یاماها #باجاج #موتورریس #کاوازاکی #رپسول #کی_تی_ام #موتور #کلاه_کاسکت #کلاه_ایمنی #هارلی_دیویدسون #موتورسیکلت_برقی #موتورسنگین_تهران


-اسکیت

#اسکیت #اسکیت برقی #اسکیت_برد #اسکیت_سرعت #اسکیت_نمایشی #هایپراسکیت #اسکیت_هنری #اسکیت_باز #آموزش_اسکیت #اسکیت_بچه_گانه #خرید_اسکیت #اسکیت_سواری #رولربلید #فروش_اسکیت #اسکیت_اگرسیو #اسکیت_سواران #اسکیتیها #اسکیتباز #اسکیت_هاکی #اسکیت_تخصصی #اسکیتسواری

چاره چیه ؟

-چای

#چای #چای_سبز #چایی #قندان #چای_سیاه #چای_ترش #چای_آتیشی #قند #چایساز #چای_لاغری #چایخوری #چایخانه #چای_ذغالی #چای_ساز #چای_داغ #چایی_آتیشی #چای_سفید #چای_ایرانی #قندون #چای_خوری #چای_دارچین #چای_آتشی #چای_کیسه_ای


-خودرو

#خودرو #ماشین #گالری_خودرو #افرود #نمایشگاه_اتومبیل #کفخواب #توربو #نمایشگاه_خودرو #تعمیرگاه #نمایندگی_مجاز_فروش #نمایشگاه_ماشین #تیونینگ #آفرود #خودروامروز #خودروها #خودرویی #خودروامروزی #خودرو_لوکس #خودروسازی #خودروی_برقی #خودرو_داخلی #خودرو_جدید #خودرو_وارداتی #خودرو_کلاسیک #خودرو_لاکچری #خودرو_تازه #خودرو_تازه_ها


-غذا

#غذا #غذای_سالم #صبحانه_خوری #غذاها #عصرانه_خوشمزه #اشپزی_ایرانی #خوراکی #خوراکی_بازی #صبحانه_کامل #خوراکیها #شام #ناهار #ناهارمن #ناهار_بزن #ناهار_خوشمزه #صبحانه #صبحانه_بزن #صبحانه_سالم #خوراکیهای_سالم #صبحانه_خوشمزه #عصرانه #آشپزی #اشپزی #آشپزی_خاص #آشپزی_آسان #آشپزی_ایرانی #آشپزی_باعشق #غذای_لذیذ #غذای_خانگی #خوراک_خانه
درج اعلان رایگان

-قهوه

#قهوه #قهوه_سبز #اسپرسو #قهوه_ترکیه #قهوه_ترک #قهوه_ساز #قهوه_جوش #قهوه_دمی #هاتچاکلت #قهوه_خانه #مینی_پرسو #روبوستا #دان_قهوه #هات_چاکلت #عربیکا #موکاپات #فرنچ_پرس #ماسالا #کمکس #آسیاب_قهوه #بیالتی #قهوه_تایم #کاپوچینو


-طبیعت

#طبیعت #طبیعتگردی #طبیعت_گردی #طبیعت_زیبا #طبیعت_ایران #طبیعت_دنیا #طبیعتگردی_ایران #طبیعت_بکر #طبیعتگرد #طبیعت_گیلان #طبیعت_پاک #طبیعت_شمال #طبیعت_گرد #طبیعت_وحشی #طبیعت_را_به_نسل_بعد_هدیه_دهیم #طبیعت_بهاری #طبیعت_بدون_زباله_زیباست #طبیعت_ناب #طبیعت_سطل_زباله_نیست #طبیعت_سبز #طبیعت_را_پاس_بداریم #طبیعت_پاییزی #طبیعت_بکر_ایران #طبیعت_سرسبز

-گل و گیاه

#گل #گل_سرخ #گیاه #گیاهان #گیاهچه #گیاه_گوشتی #گیاه_آبدار #گیاه_شاداب #گیاهان_زینتی #گیاهشناسی #گیاه_آپارتمانی #گیاهان_آپارتمانی #کاکتوس #کاکتوس_خاص #کاکتوس_در_طبیعت #گلدان #گلدان_گل #گلدان_خاص #کود #آبیاری #آبیاری_گیاه #آبیاری_هوشمند #باغچه #باغچه_خونمون #باغچه_کوچک_من


-حیوانات

#حیوانات #حیوانات_خانگی #حیوانات_اهلی #حیوانات_وحشی #حیوانات_بیپناه #حیوانات_زیبا #حیوانات_حق_زندگی_دارند_دقیقا_مثل_انسانها #حیوانات_آپارتمانی #حیوانات_گمشده #حیوانات_موزی #حیوانات_گرسنه_وبیمار_را_دریابیم #حیوانات_در_خیابان_خوشبخت_نیستند #حیوانات_را_دوست_بداریم #حیوانات_بی_سرپرست #حیوانات_را_آزار_ندهیم #حیوانات_آسیب_دیده #حیوانات_نمدی #حیوانات_بامزه #حیوانات_حق_زندگی_دارند #حیوانات_خیابانی #حیوانات_را_دوست_داشته_باشیم #پت_شاپ #پتشاپ

-مراسم ازدواج

#ازدواج #ازدواج_آسان #ازدواج_دائم #ازدواجمون #مراسم_عروسی #مراسم_عقد #مراسم_عروسی #مراسم_نامزدی #مراسم_نامزدی #مراسم_ازدواج #ماشین_عروس #ماشین_عروسی #ماشین_عروس_شیک #حلقه_ازدواج #حلقه_عروس #حلقه_نامزدی #حلقه_عروسى #حلقه_طلا #لباس_عروس #لباس_عروسی #لباس_عروس_جدید #لباس_عروس_شیک #لباس_عروس_خاص #لباس_عروسی #تالار_عروسی #باغ_تالار #باغ_تالار_مجالس #باغ_تالار_خاص #برگزاری_مجالس #برگزاری_عروسی

قوانین گوگل

-سگ

#سگ #سگها #سگ_بهترین_دوست_بشریت #سگماده #سگ_ماده #مادهسگ #سگ_آپارتمانی #سگ_آپارتمانی #سگ_اپارتمانی #سگ_من #سگ_نگهبان #سگ_محافظ #سگ_سرابی #سگ_شکاری #سگها_فرشته_های_ابدی #سگ_هاسکی #سگ_خانگی #سگ_خانگی #سگهای_خانگی #سگ_مینیاتوری #سگ_پشمالو #سگ_گارد #سگ_جیبی #سگ_عروسکی #سگ_فحش_نیست #سگ_ژرمن #سگهای_ملوس #سگ_پاکوتاه #سگ_زیبا #سگ_بهترین_دوست_انسان 


-گربه

#گربه #گربه_من #گربه_ها #گربها #گربه_پرشین #پرشین_کت #گربه_ایرانی #گربه_ملوس #گربه_ناز #گربه_اشرافی #گربه_خانگی #گربه_گرافی #گربه_خیابانی #گربه_دوست #گربه_سیاه #گربه_حمایتی #گربههای_ملوس #گربه_عشق #گربه_پشمالو #گربه_ #گربه_اینستاگرام #گربه_ناز_نازی #گربههای_ایرانی #گربه_سفید #گربه_اسکاتیش

درج اعلان رایگان

-نوروز

#نوروز #نوروز۹۸ #نوروز_۹۸ #نوروز_98 #نوروز_مبارک #نوروزانه #نوروز۱۳۹۸ #نوروز_باستانی #نوروزتان_پیروز #سال_نو #سال_نو_مبارک #سال_نو_مبارک #سال_نومبارک #سال_نو_پیشاپیش_مبارک #حاجی_فیروز #سفره_هفت_سین #سفره_هفتسین #عید_نوروز #عید_نوروز_مبارک #عیدنوروز #عیدنوروز۹۸ #ماهی_قرمز_عید #ماهی_قرمز

عکاسی حرفه ای

-شب یلدا

#شب_یلدا #شب_یلدا_مبارک #یلداتون #یلدا_مبارک #یلدایی #یلدای #یلدامبارک #یلداتون_مبارک #یلدای_شهر #یلدای_شگفت_انگیز #آجیل_خوری #آجیلخوری #آجیل_شب_یلدا #آجیل_یلدا #شب_چله #هندوانه_شب_یلدا #انار_شب_یلدا #مهمانی #مهمانیها #دیدوبازدید #سفره_شب_یلدا #فال_حافظ #یلدای98 #یلدای1398

عکس درج اعلان رایگان

-لباس زنانه

#مدل_لباس #مدل_لباس_مجلسی #مدل_لباس_عروس #مدل_لباس_شب #مدل_لباس_شیک #مدل_لباس_دخترانه #مدل_لباس_زنانه #مدل_لباس_دخترونه #مدل_لباس_مجلسی_زیبا #مدل_لباس_مجلسی_زنانه #مدل_لباس_مجلسی_دخترانه #مدل_لباس_جدید #مدل_لباس_مجلسی_جدید #مدل_لباس_بلند #مدل_لباس_ست #مدل_لباس_بچگانه #مدل_لباس_نامزدی #بوتیک_زنانه #بوتیک_آنلاین #بوتیک_لباس #بوتیک_دخترانه #مزون #مزون_ترک #مزون_لباس #مزون_خاص #مزون_شو #مزون_آنلاین #مزون_دوز #مزون_زنانه #مزون_لباس_مجلسی


-سلفی 

#سلفی #سلفی_طوری #سلفیطوری #شخصی #صورت #صورتک #تکی #خودم #خودمون #خودمان #خودمو #خودمم #دوتایی #دوتاییمون #دوستم #دوستان #دوستانه #دوستان_جان #دوستانه_ها #دوستان_قدیمی #سلفی_خاص #منم


#پسر #پسر_بچه #پسرونه #پسرا #پسرها #پسرک #پسر_مامان #پسرانه #پسر_خوشگل #پسر_خدا #پسرونه_ها #بازو #سیکس_پک #سیکسپک #پسرخوب #پسربد #مردانه #مرد #مردونه #پسر_شجاع #پسر_شیطون #پسرکوچولو #پسرمن

-دخترانه 

#دختر #دخترونه #دخترانه #دختران #دختر_بچه #دخترونه_ها #دختر_ایرانی #دخترا #دخترونه_خاص #دختری #دخترک #دختر_ایرونی #لاک #لاک_ژل #لاک_ناخن #صورتی #صورتی_دخترونه #صورتی_طور #رژ #رژلب #موبلند #مو_بلند #دختروونه #دخترونه_ها #دخترونه_های_من #دخترونه_شیک #دخترون


-آرایش صورت

#میکاپ #میکاپ_عروس #میکاپ_عروسی #میکاپ_چشم #میکاپ_آرتیست #میکاپ_ارتیست #میکاپ_حرفه_ای #میکاپ_صورت #میکاپ_لایت #میکاپ_حرفه #میکاپ_تخصصی #میکاپ_چشم_گریم_عروس_کلیه_خدمات_زیبایی #میکاپ_خاص #میکاپ_ارتیست_عروس #میکآپ #بنفیت #پرایمر #فیس_براش #ماسک_صورت #ریمل #ریمل_ابرو #ریمل_حجم_دهنده #ریمل_چشم #ریمل_ضدآب #رژلب #رژ_گونه #رژ_مات #رژ_مایع #رژ_لب_مایع #رژ_جامد

عکس درج اعلان رایگان
- آرایش ناخن

#کاشت_ناخن #کاشت_ناخن_حرفه #ناخن_کاشت #کاشت_ناخن_ارزان #کاشت_ناخن_پا #کاشت_ناخن_حرفه_ای #ناخنکار #ناخن_کار #ناخنکار_ماهر #ناخنکاران #ناخن #ناخن_ #ناخن_خوشگل #ناخن_زیبا #ناخن_شیک #ناخن_زیبا #ناخنکده #ناخن_عروس #ناخن_مصنوعی #مانیکور #مانیکورناخن #مانیکور_ناخن #پدیکور #پدیکورناخن #پدیکور_ناخن #مانیکور_پدیکور #پدیکور_مانیکور #مانیکور_پدیکور_ناخن #پدیکوردرمانی #فرنچ_ناخن #فرنچ #فرنچ_دائم #فرنچ_ژلیش
 

«تجارت جنگ است» کتابی است که دنیای تجارت و کسب‌وکار را برای همیشه تغییر داد. در سال ۱۹۸۶، این کتاب صنایع را به‌سوی حساسیتی مدرن و جهانی و دنیایی از سود بی‌سابقه سوق داد. دنیای تجارت، دنیایی پویا است؛ بنابراین، وقتی برای کسب‌وکاری استراتژی بازاریابی تدوین می‌شود، باید به اقدام‌ها و واکنش‌های رقبا به‌اندازه‌ی نیازهای مشتریان اهمیت داده شود. دلیل نام‌گذاری این کتاب آن است که نویسندگان از استعاره‌های نظامی و جنگی برای توصیف و درک پویایی رقابت در بازار استفاده کرده‌اند.

 

از دیدگاه ال ریس و جک تروت، نویسندگان کتاب «تجارت جنگ است»، اکنون دوران پادشاهی مشتریان در بازار به‌سر رسیده است. زمانی بود که همه‌ی بازاریابان بر مشتری‌محوربودن شرکت‌ها تأکید می‌کردند و بارها به مدیران شرکت‌ها تذکر می‌دادند مشتری و نیازهایش را در نظر بگیرند. بااین‌حال در سال‌های اخیر، شرکت‌هایی چون امریکن‌موتورز را شاهد بوده‌ایم که با وجود تلاش‌های فراوان برای مشتری‌مداری و تمرکز بر نیازهای مشتریان آن‌هم به بهترین نحو ممکن، نتوانستند در صحنه‌ی رقابت با شرکت‌های رقیب چون جنرال‌موتورز پیروز میدان باشند. درواقع، مشکل امثال امریکن‌موتورز مشتری نیست؛ بلکه وجود شرکت‌های رقیب است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/7/2/360124/marketing-warfare-by-el-ris-book-review/

سرویس اختصاصی پخش محتوای ویدیویی باکیفیت و پرمیوم بازار مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده است و برنامه‌های گسترده‌ای برای جلب مخاطبان بیشتر و کسب سهم قابل‌توجهی از سرویس‌های ویدیویی آنلاین دارد.

‌بازار نزدیک به دو سال است که سرویس اختصاصی ویدیویی خود را راه‌اندازی کرده است. این سرویس با تمرکز بر نیاز روزافزون جامعه به مصرف محتوای ویدیویی، تصمیم دارد تا با عرضه‌ی محتوای رایگان، سهم خود را در بازار مصرف‌کننده افزایش دهد. تعداد زیادی از محتوای دردسترس بخش ویدیوی بازار، رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه یا خرید اشتراک ازسوی کاربر ندارد. درواقع کافه‌بازار مدل درآمدی مبتنی بر نمایش تبلیغات را برای سرویس خود انتخاب کرد که به‌نام AVOD شناخته می‌شود. در مدل‌های این‌چنینی (که نمونه‌ی آن را در یوتیوب هم می‌بینیم) در حین تماشای ویدئو، تبلیغات به کاربر نمایش داده می‌شود که درآمدزایی را برای ارائه‌دهنده‌ی سوریس به‌همراه دارد.

اما سرویس ویدیوی AVOD کافه بازار، با دیگر فعالان مشابه همچون یوتیوب، تفاوت اساسی دارد. تفاوت اصلی را می‌توان در نوع محتوای پخش‌شده در سرویس مشاهده کرد. در آپارات و یوتیوب، محتوا توسط خود کاربران تولید و منتشر می‌شود. درنتیجه شاید نتوان تمامی محتوای موجود در سرویس‌های مذکور را از نوع حرفه‌ای و باکیفیت دانست. ‌بازار تصمیم دارد تا تنها محتوای پرمیوم مانند فیلم و سریال را در سرویس خود ارائه کند و تبلیغات را نیز تنها در فیلم‌ها و سریال‌های جدید (و البته رایگان) به کاربران نمایش می‌دهد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/7/13/360032/advertising-vod-bazaar-all-you-need-know/

هشتگ دو کاربرد مشخص و مهم دارد که حتی یکی از این دو کاربرد هم برای این‌که خود را به به کارگیری آن خو دهید کافی است.

هشتگ پیش از هر چیز به بازدیدکننده فعلی عکس شما، روشنگری می‌دهد که شما با چه انگیزه‌ای پست گذاشته‌اید و مطلب شما چه پیامی دارد.

یک عکس مشخص با دو هشتگ گوناگون می‌تواند دو پیام کاملاً متفاوت داشته باشد. هشتگ #خاطرات پایین عکس یک رستوران، صرفاً به معنای بازبینی گذشته است. ولی هشتگ #امتحان‌ــ‌ـ‌‌ ‌کنید معنایی کاملاً متفاوت خواهد داشت.

کاربرد دوم هشتگ،‌ کمک به اینستاگرام است تا محتوای پست شما را بهتر تشخیص دهد.

این مسئله هم در پیشنهاد دادن پست (در قسمت Explorer) مهم است و هم باعث می‌شود کسانی که هشتگ مورد نظرتان را جستجو می‌کنند، پست شما را بیابند و ببینند.

ضمناً به خاطر داشته باشید که اگر هشتگ شما بیش از بی گمان عمومی نباشد، این شانس هم وجود دارد که کاربران زیادی آن هشتگ را فالو کرده باشند و در این صورت، شما بیشتر و بهتر دیده خواهید شد.

  از هشتگ زیاد بهره‌گیری نکنید

استفاده افراطی از هشتگ،‌ سه سخت جدی دارد.

نخست اینکه حس کاربران را بد می‌کند و خواندن متن را مشکل می‌کند.

دوم اینکه اثر می‌دهد که شما به صورت تهاجمی در سعی برای تبلیغ و گسترش صفحه خود هستید. این شغل اگر چه ممکن است برای یک صفحه‌ی تبلیغاتی، قابل پاسخ باشد؛ ولی برای برند یک فرد یا سازمان چندان دلخواه نیست.

سومین سخت هم این است که شدنی است پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.

[ درس مرتبط: اسپم چیست؟ ]

افزایش شمار هشتگ‌ها (تا کران متعارف) مفید است. اما به تدریج هزینه‌های استفاده از هشتگ، از منافع هشتگ‌گذاری فراتر می‌رود.

  همه هشتگ‌ها را دقیقاً در روشنگری عکس (کپشن) پیمان ندهید

هشتگ‌های بهره‌گیری شده در  هشتگ اینستاگرام چیست خود عکس یا در کامنت‌ها، تفاوت جدی با هم ندارند.

می‌توانید به تدریج در کامنت‌ها هشتگ اضافه کنید . تا ظاهر پست شما تمیزتر باشد.

  هشتگ ربایی نکنید

هشتگ ربایی یا Hashtag Hijacking یکتا از دشواری ها و چالش‌های جدی برای فعالان شبکه های اجتماعی است.

استفاده از هشتگ دیگران با هدف جلب مخاطبان آن‌ها یا سوار شدن بر موج هشتگ‌هایی که ترند شده‌اند، نمونه‌هایی از هشتگ ربایی محسوب می‌شوند.

[ درس مرتبط: هشتگ ربایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ ]

  استراتژی هشتگ داشته باشید

از هر کلمه‌ای به عنوان هشتگ بهره‌گیری نکنید.

اگر بازدیدکنندگان احساس کنند پراکندگی محتوای شما بسیار است یا این‌طور به آن‌ها القا شود که شما به هر وسیله‌ای برای رشد متوسل می‌شوید، شایستن فالو کردن اکانت‌تان تفریق پیدا می‌کند.

اگر خودتان را به شمار مشخصی از هشتگ‌ها و یک دسته‌بندی پسندیده اندک و مقید کنید، محتوای شما هم هم‌گرایی اغلب و بهتری خواهد یافت و صفحه‌ی شما هویت خاص خویش را پیدا خواهد کرد.

معمولاً از سه دسته هشتگ برای پست‌های اینستاگرام (و دیگر شبکه های اجتماعی) استفاده می‌شود:

  هشتگ برند روی تمام پست‌های شما ثبت می‌شود و برند شخصی شما یا سوداگری شماست.

  هشتگ کمپین در مدت‌های کوتاهی و مشخص، به خاطر یک پیکار یا اتفاق طراحی و رهنمود و کاربرد می‌شوند. گاهی اوقات به این نوع هشتگ، هشتگِ پروژه می‌گویند. چون کاربرد آن در سررسید مشخصی شروع می‌شود و پس از مهلت معینی هم به پایان می‌رسد.

  هشتگ توضیح با هدف طبقه‌بندی موضوعی یا انتقال بار احساسی مورد بهره‌گیری پیمان می‌گیرد.
استراتژی هشتگ داشته باشید

  قبل از برگزیدن هشتگ‌ها، آنها را در اینستاگرام جستجو کنید

همیشه ببینید که قبلاً چه کسانی از هشتگ‌های دلخواه شما استفاده کرده‌اند.

هم‌چنین ببینید که چه تعداد عکس با آنها تگ شده است.

وقتی یک هشتگ مشخص را جستجو می‌کنید، اینستاگرام هشتگ‌های دیگری را هم پیشنهاد می‌دهد. کمی وقت بگذارید و آن‌ها را هم بررسی کنید. شدنی است دیگران ایده‌های بهتری در مورد هشتگ داشته باشند.

ممکن است شما، از برای ابیات شعر، از هشتگ #شعر کاربرد کنید. اما ببینید که هشتگی به نام #شاعرانه هستی دارد که اکانت‌های بهتر و قوی‌تر از آن استفاده کرده‌اند. اکانت‌ها و پروفایل‌هایی که به سلیقه‌ی شما نزدیک‌ترند.

  هشتگ‌های نیچ (Niche) و ترند (Trend) را ترکیب کنید

بعضی کاربران اینستاگرام به اشتباه اندیشه می‌کنند که بهتر است همه‌ی هشتگ‌های آن‌ها ترند باشند. هشتگ‌هایی که صدها پست با آن‌ها تگ شده و در هر لحظه، چند تن سایر هم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

هشتگ‌های ترند ممکن است در لحظه‌ی اولیه‌ی انتشار پست شما، سودمند باشند و به بهتر دیده شدن آن کمک کنند. اما این را هم باید در خاطر داشته باشیم که عمر مفید آن‌ها کوتاه است.

اگر شما از هشتک #nofilter استفاده کنید، اگر صرفاً می‌خواهید به نظاره گر آگاهی دهید که عکس ویرایش نشده، کار راستی سپریدن می‌دهید.

اما اگر می‌خواهید با این هشتگ یا هشتگ‌هایی مانند nature# و animal# راحت‌تر در جستجوها دیده شوید، خوب است بدانید که عکسی که با #nofilter تگ می‌شود در کمتر از یک ثانیه از فهرست ده عکس اول خارج می‌شود.

به همین علت، همواره پیشنهاد می‌شود هشتگ‌های پرکاربرد را با هشتگ‌های خاص‌‌تر ترکیب کنید.

  می‌توانید برخی هشتگ‌ها را بعداً منزه کنید

همان‌طور که اشاره کردیم، برخی هشتگ‌ها (هشتگ‌های ترند) به انگیزه استفاده‌ی فراوان، طول عمر زیاد پایینی دارند.

مثلاً اگر از هشتگ night# بهره‌گیری کنید، پست شما پس از چند ساعت قطعاً ذیل هزاران عکس با همین هشتگ دفن خواهد شد.

پس می‌توانید به پست‌های قدیمی‌تر خود برگردید و هشتگ‌های زیاد عمومی را پاک کنید.

در این صورت، کسانی که بایگانی پست‌های شما را مرور می‌کنند، با کپشن‌های تمیزتری مقابل خواهند شد.

البته فرض ما این است که شما متعلق به هشتگ‌ها به امید بهتر دیده شدن بهره‌گیری کرده‌اید. چون اگر منظورتان انتقال بهترِ پیام بوده باشد، لزومی ندارد بعداً آن‌ها را منزه کنید.

  از سرویس‌های تحلیلی کاربرد کنید (Instagram Analytics Services)

سرویس‌های متعددی وجود دارند که روند افزایش و کاهش فالورها، تعداد پست‌ها، میزان درگیر شدن بیننده با هر پست و هشتگ های کامیاب و ناموفقی را که کاربرد کرده‌اید گزارش می‌دهند.

بعضی از این سرویس‌ها، حتی به شما پیشنهاد می‌کنند که چه ساعتی برای پست قراردادن یا مناسب‌تر است.

مثلاً به دیاگرام پایین توجه کنید:

insta-report-mrshabanli

در این اکانت، عکس‌ها عمدتاً در روزهای سه شنبه تا جمعه (و در ساعت‌های هفت صبح، دوازده نیمروز و یازده شب) آپلود می‌شوند.

اما کاربران صفحه ترجیحات دیگری دارند.

آنها روزهای شنبه و یکشنبه ساعت‌ هفت بامداد راحت‌ترند و اغلب به اینستاگرام سر می‌زنند و ساعت دو الی چهار بامداد خوابند و جمعه یگانه از فعال‌ترین روز‌هایشان است.

اگر اکانت اینستاگرام خود را به Business Account تغییر دهید، خویش اینستاگرام هم گزارش کمابیش نکویی را تحت عنوان Insights به شما ارائه می‌دهد.

اگر هم نمی‌خواهید اکانت‌تان را به Business تغییر دهید، یا قصد دارید سازمان‌یافته‌تر تکاپو کنید، می‌توانید به سراغ سرویس‌های اختصاصی بروید.

پیشنهاد ما این است که وقت کوتاهی برای رسیدگی سرویس‌های پایین بگذارید:

  Squarelovin

  SocialBakers

  UnionMetrics

HootSuite Analytics

  Preview App ( نسخه iOS /  نسخه اندروید)

برخی از این سرویس‌ها کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر، از مدل فریمیوم استفاده می‌کنند.

تمرین

۱- یک حوزه باره علاقه خویش را در اینستاگرام برگزیدن کنید و چند هشتگ متداول در آن دامنه را شناسایی و جستجو کنید. بنویسید که کدام را قابل پیشنهاد و کدام را غیرقابل رهنمود می‌دانید.

۲- یکی از صفحات مربوط به برندهای معروف ایران یا عالم را در اینستاگرام گزینش کنید و راهبرد هشتگ آنها را الی مرز امکان با دقت تحلیل کنید و برای بقیه دوستانبنویسید.

مطالب مرتبط با شبکه های اجتماعی، اینستاگرام و هشتگ گذاری

  سواد دیجیتال
  مدیریت رسانه
  طراحی تقویم محتوا
  چند ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام

  نکات و ایده هایی برای پست های اینستاگرام

  انتخاب بهترین هشتگ ها برای اینستاگرام

پیشنهاد عضویت درمی‌توانید به درس‌ها و آموزش‌های بسیاری از آنگونه موضوعات زیر دسترسی کامل داشته باشید:

  لیست درس‌هایایی هستند که تعلیم دیتا می‌شوند:

  دوره MBA (یادگیری منظم درس‌ها)

  فنون مذاکره چیرگی ارتباطی

  تصمیم گیری گسترش مهارت یادگیری

  مدیریت بازاریابی