اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۶۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

گرفتن تیک آبی اصلا پیشه آسونی نیست، برای دریافت این تیک از طرف اینستاگرام یک سری شرایظی رو باید داشته باشید. تو این مقاله آموزشی یاد می گیریم، که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه شرایطی لازم هست که داشته باشیم، پس  میریم با هم گام به گام مراحل تقاضا تیک آبی رو یاد می گیریم و درخواست خودمون رو به اینستاگرام ارسال می کنیم.(در این نوشتار مثال متن ارسالی به اینستاگرام جهت درخواست تیک آبی هم موجود است….نگران هیچی نباشید….)

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در صورتی که تمایل داشتید می توانید فیلم و صوت آموزشی در رابطه با دریافت تیک آبی اینستاگرام را در پایان این مقاله نگریستن بفرمایید.[/box]
تیک آبی اینستاگرام برای چیست؟
مطمئنا شما هم افراد سرشناس زیادی را در اینستاگرام دیده اید، گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چندثانیه که پیروان و دوست داران زیادی برای این افزاد، پیج های فیک و فن پیج زده اند، گاها هنگام سرچ نام این افراد، پیج های فیک یا فن پبج ها، بالای اکانت اصلی پیمان می گیرند و در چنین شرایطی بی گمان تشخیص اکانت ریشه-بن-بیخ از فیک شغل سختی هست. (مثل تصویر زیر)

تیک-آبی-اینستاگرام-چیست
شاید بگویید از روی تعداد فالوور می توانیم این مورد را تشخیص بدهیم که کدامین اکانت جعلی و کدام ریشه-بن-بیخ است، ولی اگر فالوور ها، لایک ها و ویوها کل فیک باشند. آن موقع یک مقدار تشخیص پیج اصل از فیک شغل سختی می شود. اینستاگرام برای حل این سخت به پیج های اصلی تیک آبی می دهد، که شما اکانت واقعی را از اکانت های فیک و جعلی تشخیص دهید. به راستی تیک آبی اینستاگرام به ما نشان می دهد که کدامین اکانت معتبر است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]بیشتر بدانید:
تیک آبی نخستین باز در توییتر استفاده شد. توییتر با اینکار سعی داشت الی کسان نامی را از افراد عادی متمایز کند. بعد از توییتر سایر شبکه های اجتماعی هم مشابه اینستاگرام همین رویه را رفتند.[/box]

شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام
مسلما افرادی که می خواهند تقاضا تیک آبی به اینستا گرام بدهند یک سری شرایط را باید داشته باشند الی مشمول تایید اینستاگرام شوند، در این سرنوشت به چهره کامل رسیدگی می نماییم که اگر شما چه شرایطی را داشته باشید می توانید برای تقاضا تیک آبی اقدام کنید.

فالوور بالا، هم آره هم نه!
شاید شما با فالوور مختصر هم بتوانید، تیک آبی را بگیرید مثل تصویر پایین اما اگر فالوور بالایی داشته باشید احتمال دریافت تیک آبی افزایش می یابد.

How-To-Get-The-Blue-Checklist-On-Instagram
اما نکته مهم اینجاست که این تعداد فالوور نباید فیک باشند چون اینستاگرام کاملا این سوژه را متوجه می شود، چرا که وقتی شما فالوور فیک می زنید مطمئنا تعداد لایک، کامنت و ویوی پیج با تعداد فالوور هم خوانی نخواهد داشت. احتمالاً سوال برای شما پیش بیاید بعد به چه صورت می شود به فالوور بالا دست پیدا کرد، احتمالاً از عقیده خیلی کسان رسیدن به فالوور بالا یک چیز غیر قابل دسترس در اینستاگرام به عقیده برسد.

هیچ رمز و رازی برای رسیدن به فالوور بالا در پیشه نیست، تنها فرق شما با افرادی که شمار فوقانی فالوور دارند این هست که آنها کارهایی را کرده اند که شما آن کار و جنبش ها را انجام ندادید، مطمئنا اگر شما هم همان مسیری را بروید که دیگران طی کرده اند به همان فالوور بالا می رسید، حالا اگر بصورت کامل نقشه راه رسیدن به فالوور بالا در اینستاگرام را می خواهید بدانید، رهنمود می کنم نوشتار مربوط به افزایش فالوور راستین را مطالعه بفرمایید.

تولید درونمایه کنید
اگر دقت کنید افرادی که تیک آبی اینستاگرام را گرفته اند، بصورت منظم در حال فرآوری درونمایه هستند. از تولید درونمایه برای پست ها گرفته الی لایو و استوری، پس این نکته را بخاطر داشته باشید اگر می خواهید اینستا گرام به شما اعتبار بدهد شما هم باید این اپلیکیشن را همنشین داشته باشید و بصورت مداوم در آن کار و جنبش کنید. و به اینستاگرام اثر بدهید که اکتیو هستید.

اگر دقت کنید به محض این که اینستاگرام یک افکت جدید در سرنوشت استوری می گذارد کل افرادی که تیک آبی دارند یا فالوور فوقانی دارند از افکت های جدید یا قابلیت های جدید اینستا کاربرد می کنند که به اینستاگرام پرتو دهند که پرکار و اکتیو هستند.

و در واقع به شعار اینستا که میگه ” دچار تغییر بشید، یکنواخت نباشید” گرامیدن می گذارند. و در نتیجه اینستاگرام هم خواسته انها را برآورده می کند. البته این یکی از شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی هست، مسلما اگر شرط های سایر را رعایت نکنید و صرفا فقط کار و جنبش کنید چه بسا تاثیر چندانی برای شما نداشته باشد.

بیوگرافی در دانشنامه آزاد
داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا (دانشنامه آزاد) می تواند روی پرتو دادن اعتبار شما به اینستاگرام کارساز باشد، اما ادو نکته ذیل را در این خصوص باید رعایت کنید.

بیوگرافی باید به زبان انگلیسی باشد.
اطلاعات وارد شده کاملا راستین باشند.
اعتبار پیج خود را بالا ببرید
این مواردی که در پیوستگی گفته می شود. مایه می شود که اعتبار شما نرد اینستاگرام افزایش پیدا کند. 

1-آدرس وب سایت
اگر وب سایتی دارید حتما آدرس ان را در قسمت بیوگرافی پیمان دهید، دقت داشته باشید ار گذاشتن آدرس کانال یا گروه سایر شبکه های اجتماعی (مثل: تلگرام) خویش داری کنید. 

2-اتصال اکانت به سایر شبکه های اجتماعی
می توانید برای پرتو دادن اعتبار پیج، اکانت خود را به دیگر شبکه های اچتماعی مانند فیسبوک و توییتر وصل کنید.

برای این اتصل اکانت مراحل ذیل را سپریدن دهید:

برای پیوندیدن مراحل پایین را اتمام دهید:
روی سه نقطه بالا سمت راست بزنید
وارد سرنوشت تنظیمات اینستاگرام خود شوید
گزینه Account را گزینش کنید.
در این مرحله وارد linked account شوید.
و در پایان اکانت خود را متصل کنید
چطور-تیک-آبی-اینستا-را-بگیریم
چطور-تیک-آبی-اینستا-را-بگیریم
ارتباط سازی کنید
یکی از راه هایی موفقیت چه در سوشال مدیا چه در جاهای سایر که مایه می شود سرعت رشد شما افزایش پیدا کند، همین بحث پیوستگی سازی هست. با پیوستگی سازی اصولی رشد شما چندین برابر سرعت پیدا می کند و ممکن است یک گذرگاه یک ساله را یک ماهه بتوانید طی کنید

البته که کار سختی هست اما غیر شدنی نیست، برای دریافت تیک آبی می توانید با اینفلوئنسر ها، بلاگر ها و دیگر افرادی که تیک آبی دارند بستگی استوار کنید و اگر آنها در کامنت هایشان شما را منشن کنند، و یا شما را در پیخشان تبلیغ کنند احتمال دریافت تیک آبی شما افزایش پیدا می کند.

پیچاندن!
چاره ای ندارم حز گفتن این طریق چون گرد از کارهایی که باید انجام بدهید، همین عمل پیچاندن هست، در پیوستگی کاملا منظورم رو فهم می کنید. همانطور که در بالا اشاره شد یگانه از اصلی ترین دلایلی که مایه می شود یک پیج تیک آبی بگیرد، این هست که برای آن پیج، اکانت های جعلی و فیک زده باشند. که اینستا برای معلوم شدن اکانت اصلی از مابقی اکانت ها به آن تیک آبی می دهد.

فکر کنم فهمیدید چی میخوام بگم…

بله کاملا درست گمان زدید، باید برای خودتون اکانت فیک درست کنید، البته در آغاز نباید این جنبش را بزنید، صبر کنید یک مقدار فالوور هایتان افزایش پیدا کنند، پس از آن برای خودتان اکانت های فیک و فن پیج صحیح کنید.

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]اخطار!!
  اکانت های فیک را با آی پی های مختلف بسازید، یعنی با گوشی یا تبلت خودتون این اکانت ها رو نسازید و علاوه بر اون اینترنتتون رو برای ساخت هر اکانت عوض کنید.[/box]

گوگل حالت تاریک را به خدمات اسناد گوگل و نیز گوگل شیتس و اسلایدز در سیستم عامل اندروید اضافه کرد. لذا کاربران با انتخاب مضامین تیره می توانند از این خدمات بهره بگیرند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، ارائه خدمات حالت تاریک به اسناد گوگل در اندروید اضافه شد به کاربران اسناد گوگل و نیز گوگل شیتس و اسلایدز موجب می شود تا استفاده از این خدمات در محیط های تاریک راحت تر شده و در مصرف باتری نیز صرفه جویی شود.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,عامل اندروید

گوگل اولین بار خدمات حالت تاریک را یک سال قبل به برخی برنامه های خود در اندروید کیو اضافه کرد و در پاییز گذشته آن را به کروم 78 افزود. در نهایت این خدمات در بهار امسال برای اپلیکیشن جستجوی گوگل نیز در نظر گرفته شد.

 

افزوده شدن این خدمات به سرویس های یادشده از امروز رخ داده، اما فعال شدن آن برای همه کاربران مدتی به طول خواهد انجامید. برخی رقبای گوگل مانند اپل و مایکروسافت هم قبلا چنین خدماتی ارائه کرده بودند.

  •  

طبق گزارشی جدید لنوو قصد دارد تبلتی بسازد که می توان آن را به عنوان نمایشگر ثانویه برای لپ تاپ رایانه یا موبایل به کاربرد. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، سال گذشته بارگیری محموله های تبلت کاهش یافت اما به دلیل شیوع کووید۱۹ در سراسر جهان، دوباره تقاضا برای این دستگاه افزایش یافته است.

 

در این میان شرکت های مختلف سعی دارند با عرضه محصولات جدید تبلتی که نمایشگر ثانویه می شود مشتریان را به خود جذب کنند. طبق گزارش ها شرکت لنوو  سعی دارد با عرضه تبلت اندروید «یوگاایکس»(Yoga X) سهمی از بازار تبلت را به خود اختصاص دهد.

 

طبق گزارش وب سایت « ایکس دی ای دولوپررز»(XDA Developers)، یکی از توسعه دهندگان اندروید به اسنادی از تبلت جدید لنوو دست یافته است. در این اسناد طرح هایی  از یک صفحه نمایش ثانویه UX وجود دارد.

 

به عبارت دیگر این تبلت اندروید را می توان به عنوان یک نمایشگر ثانویه برای دستگاه هایی مانند لپ تاپ، موبایل یا حتی دستگاه بازی رایانه ای نینتندو سوییچ به کار برد.

 

این تبلت دارای یک پورت میکروHDMI برای همین منظور است. هنگامیکه تبلت به دستگاه دیگری متصل می شود، سیستم عامل اندروید آن قفل می شود تا محتوای دستگاه اتصالی را نشان دهد. در این حالت دکمه های تنظیم صوت تبلت را می توان برای کنترل صدای محتوای در حال پخش در تبلت یا دستگاه دیگر به کار برد. همچنین کاربر با لمس هر نقطه ای از نمایشگر می تواند درخشش، قدرت و تنظیمات خروجی را کنترل کند.

  •  

  •  

 

علاوه برآنچه گفته شد و رندری از دستگاه، هیچ اطلاعات دیگری درباره آن وجود دارد.

 

http://athar21.bigsite.ir/post-179786.html
https://akhbar-technology6.blogsky.com/1399/05/28/post-135/
http://sarir21.loxblog.com/post/80/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A7%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%88%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.htm
http://rasol21.rozblog.com/post/76
http://rasol21.rozblog.com/post/77
http://sahra212.royablog.ir/post/462/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D9%83%D8%A7%D9%86%D8%AA+%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85+%D8%AE%D9%88%D8%AF+%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%D9%87+%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA+%D9%85%D9%88%D9%82%D8%AA+%D8%BA%D9%8A%D8%B1%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84+%D9%88+%D8%A7%D8%B2+%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3+%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC+%D9%83%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F
http://technologyakhbar.parsiblog.com/Posts/476/%d8%ad%d8%b0%d9%81+%d9%85%d9%88%d9%82%d8%aa+%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa+%d8%a7%d9%8a%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
http://seorooz.bigsite.ir/post-181000.html
http://sanam21.blog.ir/1399/05/28/آموزش-حذف-کامل-و-دایمی-اکانت-اینستاگرام

https://akhbar-technology16.blogsky.com/1399/05/28/post-106/
http://sahel212.loxblog.com/post/551/%D9%87%D9%85%D9%87%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%DB%8C%D8%AC%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.htm
http://saqi21.rozblog.com/post/78
http://raha21.royablog.ir/post/112/%D9%83%D8%A7%D9%85%D9%84+%D8%AA%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D9%BE%D9%83%D9%8A%D8%AC+%D9%85%D8%AF%D9%8A%D8%B1%D9%8A%D8%AA+%D9%BE%D9%8A%D8%AC+%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85
http://seorooz.bigsite.ir/post-181004.html
http://fanavari212.blog.ir/1399/05/28/%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%81%20%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F


http://dantepwut62986.tribunablog.com/-10119809


http://emilianoxsfr86421.ampblogs.com/--33375659


http://reidscpa11987.pages10.com/--34345633


http://connerpnkf06172.blogocial.com/--27956136


http://messiahcnty35793.thezenweb.com/--36041709


http://trevoruvvu01223.diowebhost.com/28741254/


http://charliegnrw23568.fitnell.com/33343091/


http://andersonxvtp78899.ezblogz.com/24233065/


http://johnnyvekp91357.designertoblog.com/23866556/


http://lorenzorcqi61975.mpeblog.com/18302388/


http://gunnerosvy24679.arwebo.com/18076713/


http://gregoryeddc33455.bloggin-ads.com/18221087/

 

http://lukasdmtz35791.tribunablog.com/-10120334


http://edgargkoq91245.ambien-blog.com/1155111/مدیریت-اکانت-اینستاگرام


http://spencerxpbl03581.suomiblog.com/-11041314


http://rylanmoqq90123.atualblog.com/1139095/مدیریت-اکانت-اینستاگرام


http://griffingvju37148.blog-a-story.com/1159852/مدیریت-اکانت-اینستاگرام


http://elliotuagk80135.bloggosite.com/1227233/مدیریت-اکانت-اینستاگرام


http://claytonriyn15937.blogacep.com/1124394/مدیریت-اکانت-اینستاگرام


http://simonixhq13680.bloggerbags.com/1211791/مدیریت-اکانت-اینستاگرام
 

حتما شما هم تا به حال در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیج ها و صفحاتی را دیده اید که بسیار محبوب بوده و بیشترین لایک و کامنت را به خویش اختصاص می دهند. به نظر شما علت آن چیست؟ مهمترین انگیزه آن این است که ادمین این پیج به وظایف خویش به نکوداشتن مستحضر است و سعی میکند که تمامی آنها را به راستی انجام دهد. مدیریت پیج اینستاگرام در این نوشتار منظور داریم به شما بگوییم که وظایف ادمین اینستاگرام چیست و نقشه گذرگاه ادمین اینستاگرام شدن را در اختیارتان بگذاریم. با این نکات خواهیم آموخت که چطور ادمین اینستاگرام شویم. به اتفاق ما باشید.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

زمانی که هدف دارید در اینستاگرام فعالیت کنید و جزو محبوب ترین پیج ها شوید، باید طبق اصول معینی عمل کنید. برخی از مهمترین اصول را ما در ذیل برایتان ذکر کرده و توضیح خواهیم داد که بر بنیاد آنها بفهمید که ادمین اینستاگرام باید چه چیز هایی را بلد باشد تا بتواند از راه پیج خویش به درآمد برسد.

انتشار منظم پست و استوری

در اوایل تنها انتشار پست ملاک و سنجه بود! اما امروزه استوری نیز جزو مهمترین بخش هایی است که یک ادمین اینستاگرام باید به آن چیرگی داشته باشد و به چهره منظم در آن اقدام به انتشار درونمایه نماید. باید جستار پیج تان را کاملا درک کرده باشید و سپس ساعتی که بیشتر مخاطبان شما آنلاین می شوند را بفهمید الی در همان ساعات اقدام به انتشار درونمایه کنید. یکتا از مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام همین است و باید به صورت منظم این کار را سپریدن دهد.

محتوا سازی پیشه ای

موضوع دیگری که جزو وظایف یک ادمین اینستاگرام است، این است که کار محتواسازی را به نکویی آموخته باشد. اگر یک پیج می خواهد موفق نما شود، باید محتوایی یونیک و بی همتا داشته باشد. هدف از محتوای یونیک یعنی محتوایی که خود ادمین آن را فرآوری کرده و منتشر نموده و تا به حال کسی آن را فرآوری نکرده است. شما باید با توجه به موضوع پیج تان بهترین محتواها را بسازید؛ محتواهایی که از جملات و عکس ها یا فیلم هایی جذاب ساخته شده باشد که نظر اغلب کسان را به خود جلب کند.

افزایش فالوورهای پیج

امروزه فالوورهای فیک رواج پیدا کرده اند و خیلی از کسان از این فالوورها استفاده می کنند. ولی آنها از این موضوع غافل اند که فالوور هایشان فقط جنبه نمایشی دارد و به هیچ کاری نخواهند آمد. شما باید به فکر مسیر هایی باشید که فالوورهایی واقعی و پرکار دریافت کنید. اگر اصول محتوا سازی را آموخته باشید و وانگهی با قواعد کلی انتشار پست و استوری در اینستاگرام آشنا باشید، می توانید فالوورهایی راستین برای خودتان بگیرید. یکتا از با اهمیت ترین وظایف ادمین اینستاگرام را می تاب همین افزایش فالوور دانست.

افزایش لایک و کامنت پست ها

هر چقدر که فالوور داشته باشید، اگر کامنت و لایک نداشته باشید، پیج تان ارزشی نخواهد داشت. اگر محتواهایی جذاب بسازید، می توانید به تعداد کامنت ها و لایک هایتان بیفزاید. سعی کنید یک انبوهی و چالش در پیج تان به وجود آورید که برای کاربران جذاب است. به این شکل می توانید به شمار لایک ها و کامنت هایتان افزوده و کم کم مسیر های کسب درآمد را برای خود باز کنید. امروزه تبلیغات گرفتن توسط ادمین های اینستاگرام بسیار بسیار شده و اگر بتوانید پیجی کارآمد داشته باشید که لایک و کامنت بسیاری دارد، کسان زیادی هستند که برای تبلیغات به سراغ تان خواهند آمد.

حفظ امنیت پیج و فالوورها

یکی سایر از وظایف ادمین اینستاگرام این است که به حفظ امنیت پیج و کاربران خویش کمک کند. برای پیچ می تواند صفحه اش را به دست افراد با مهارتی که در این مقوله تکاپو می کنند بسپارد یا با ایجاد رمزهای قوی و کارهای مثل امنیت پیجش را تامین کند. برای حفظ امنیت کاربران، او باید کارهای مختلفی انجام دهد. به عنوان نمونه اگر یک پست جنجالی منتشر کرده که پایین آن کاربران یکدیگر را تهدید می کنند یا هر پیشه مانند ای، بهتر است که ادمین دخالت کرده و یا کامنت های آنها را پاک کند یا کاری کند که امنیت و تسکین فالوورها حفظ شود الی نخواهند که از پیج خارج شوند.

آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی

از جمله وظایف ادمین اینستاگرام می نا به آشنایی وی به نرم افزارهای گرافیکی اشاره کرد. از آنجا که اینستاگرام اغلب روی فیلم و عکس مانور می دهد و برای کاربران همین محتوا هاست که جذاب هستند، یک ادمین اینستاگرام باید بتواند با نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس به نکویی کار کند تا بتواند تصاویر و فیلم هایی جذاب ساخته و در پسندیدن کاربران خود قرار دهد. نرم افزارهایی مشابه فتوشاپ، پریمیر و افترافکت جزو مهمترین نرم ابزارها هستند که یادگیری آنها برای یک ادمین اینستاگرام بایسته است.

خلاقیت در تولید محتوا

هرگز فراموش نکنید که درست که فرآوری درونمایه جزو وظایف ادمین اینستاگرام است، اما محتوایی ارزشمند است که تکراری نباشد و در انتشار آن، ادمین از خویش خلاقیت به خرج دیتا باشد. مثلا فرض کنید که شما در باره یک سوژه جالب محتوایی ساخته و منتشر می کنید. هر چند که محتوای پیشین جذاب بوده باشد، پست بعدی شما باید در مورد محتوایی دیگر باشد. در غیر اینصورت مخاطبان از محتوای تکراری پیج شما خسته می شوند. همواره کوشش کنید که به طریق های مختلفی محتواهای جذاب بسازید و در برگزیدن کاربران پیمان دهید.

توانایی به کارگیری هشتگ های مناسب

استفاده از هشتگ های مناسب، میتواند به افزایش فالوورهای پیج و وانگهی افزایش کامنت و لایک آن کمک کند. برای هر پست باید هشتگ های مناسبی را جاسازی و قرار دهید. به واسطه ی این هشتگ ها، مخاطبان تان شما را پیدا خواهند کرد و وارد پیج شما خواهند شد. پس تا می توانید از هشتگ های پسندیده کاربرد کنید و در داخل هر پست خود، آنها را پیمان دهید تا به این شیوه بتوانید موفق شوید و پیج تان تبدیل به احد از بهترین پیج ها بشود. از آنگونه مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام همین سوژه است.

http://maryam212.samenblog.com/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3.html
http://maryam212.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.html
http://sanam21.blog.ir/1399/05/25/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3
http://baran21.loxblog.com/post/97/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3.htm
http://hashem21.loxblog.com/post/95
http://melika21.loxblog.com/post/149/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3.htm
http://parinaz21.loxblog.com/post/92
http://sarir21.loxblog.com/post/78
http://saqar212.rozblog.com/post/197
http://maryam212.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.html
http://salar21.loxblog.com/post/102/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.htm
http://halit21.loxblog.com/post/97
http://jalal21.loxblog.com/post/88
http://sahel212.loxblog.com/post/545
http://sahel212.loxblog.com/post/548
http://saqar212.rozblog.com/post/200
http://seorooz.bigsite.ir/post-180959.html
http://technologyakhbar.parsiblog.com/Posts/470/

در این مقاله به بررسی نحوه برآورد هزینه راه اندازی VoIP و مرکز تماس ویپ در یک شرکت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کسب و کار و نحوه کاهش هزینه‌های تلفنی شرکت به کمک سیستم‌ مرکز تلفن VOIP می‌پردازیم.

مرکز تلفن VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، امروزه به‌عنوان یکی از نیازهای اصلی یک کسب و کار موفق شناخته می‌شود. همان‌طور که می‌دانیم برآورد دقیق از هزینه‌های پیاده‌سازی ویپ، اولین قدمی است که باید برای راه اندازی سیستم تلفن VoIP در یک سازمان برداشته می‌شود. در ادامه عوامل تأثیرگذار بر هزینه راه اندازی و خرید VoIP را بیان می‌کنیم. پس برای آشنایی با نحوه برآورد و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک شرکت با ما همراه باشید.

تأثیر زیرساخت در کاهش هزینه راه اندازی سیستم ویپ
یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای برآورد هزینه راه اندازی و خرید VOIP در نظر بگیریمهزینه پیاده‌سازی ویپ زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی انواع مرکز تلفن است. برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن آنالوگ باید بستر تلفن به‌صورت کاملاً مجزا راه اندازی شود. این در حالی است که مرکز تلفن ویپ می‌تواند بر روی بستر شبکه کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود؛ که همین امر یکی از دلایلی است که موجب می‌شود خرید و هزینه راه اندازی VoIP نسبت به مرکز تلفنی آنالوگ کاهش یابد.‌ ما قبلاً در مقالات مربوط به آموزش VOIP به‌تفصیل به این ویژگی پرداخته‌ایم.

مدیریت هزینه راه اندازی VOIP
هنگامی‌که تصمیم به راه اندازی یک مرکز تلفن در سازمان خود دارید، ابتدا بررسی نمایید که از میان تمامی تجهیزات یک مرکز تلفن به  خرید چه قطعاتی برای راه اندازی اولیه نیاز دارید. آیا این قطعات می‌توانند در آینده پاسخگوی تغییرات و توسعه مرکز تلفن سازمان شما باشند؟

فرض کنید در یک شرکت ۲۰ کاربر به تلفن داخلی نیاز دارند و ۳ خط شهری برای مرکز تلفن در نظر گرفته شده است. این سازمان علاوه بر سیستم تلفن گویا (IVR) به CID و ضبط مکالمه نیز برای بهبود کیفیت سیستم نیاز دارد. این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به‌صورت آنالوگ به یک سانترال TES۸۲۴، کارت تلفن گویا، سه کارت CID، دو کارت اضافی برای سانترال، دستگاه ضبط مکالمه و ۲۰ عدد تلفن نیاز دارد. این در حالی است که اگر قرار باشد در آینده این تعداد داخلی به ۳۰ کاربر افزایش یابد، این شرکت مجبور به تعویض زیرساخت سیستم تلفنی و خرید مجدد تجهیزات ویپ VoIP خواهد شد.

اما اگر از  راهکارهای سیستم تلفن ویپ برای این سازمان استفاده کنیم، می‌توانیم با خرید یک دستگاه Gateway و یک pc متوسط مرکز تلفن موردنظر را پیاده‌سازی کنیم. جهت کاهش هزینه می‌توان تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به‌صورت نرم‌افزاری روی کامپیوتر آن‌ها نصب کرد و تنها در مواردی که احتیاج دارید می توانید از تلفن‌های سخت‌افزاری مخصوص VOIP استفاده کنید.

در این سیستم ویپ با افزایش تعداد کاربران مشکلی ایجاد نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات جذاب مرکز تلفن VOIP می‌توانید مرکز تلفن سازمان خود را در آینده متناسب با تغییرات و نیازها توسعه دهید.

از مطالب فوق می‌توان نتیجه گرفت، خرید و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به شما این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خود را به‌صورت کاملاً انعطاف‌پذیر مدیریت کنید و در آینده به‌راحتی مرکز تلفن خود را بدون هزینه اضافی گسترش دهید.

مرکز تماس ویپ تیک
تخمین هزینه راه اندازی مرکز تلفن ویپ
در ادامه هزینه راه اندازی  و خرید VOIP (ویپ) را برای یک سازمان متوسط محاسبه می‌کنیم.

• هزینه تهیه گیت وی یا کارت برای خطوط شهری
برای اتصال خطوط تلفن شهری به مرکز تلفن خود باید از گیت وی‌های ویپ و یا کارت‌های تلفنی استفاده نمایید. با توجه به تعداد خطوط شهری هزینه خرید گیت وی متفاوت است. بدیهی است نوع برند و درنتیجه تغییر کیفیت ساخت گیت وی در قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود. برای اطلاع از انواع کارت‌ها و گیت وی های VOIP و کارکرد آن‌ها می‌توانید به مقالات آموزش ویپ در سایت ما رجوع نمایید.

• هزینه تهیه سرور ویپ
خرید یک سرور برای راه اندازی مرکز تلفن VoIP ضروری است. معمولاً در سازمان‌ها و ادارات سرورهایی برای اجرای سرویس‌های لازم درون شبکه به‌صورت مجازی‌سازی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک ماشین مجازی و نصب مرکز تلفن VoIP استفاده نمود. پس تهیه سرور VOIP برای سازمان شما هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت.

• هزینه خرید تلفن‌های کاربران IP telephone
برای کاهش هزینه راه اندازی VOIP می‌توانید در مرحله اول راه اندازی از سافت‌فون‌ها یا تلفن‌های نرم‌افزاری استفاده نمایید که به‌صورت رایگان در دسترس است. ولی درصورتی‌که قصد خرید تلفن‌های VoIP سخت افزاری یا IP telephone را دارید قیمت حدودی آن‌ها از مبلغ ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و با توجه به کیفیت و کارایی افزایش می‌یابد.

• هزینه راه اندازی زیرساخت تلفنی
مرکز تلفن ویپ VoIP از زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای ارائه سرویس استفاده می‌کند. برخلاف مرکز تلفن آنالوگ، برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ نیازی به راه اندازی زیرساخت مجزا نیست که همین امر میزان هزینه راه اندازی سیستم ویپ را به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

• هزینه نصب و راه اندازی VOIP
هزینه راه اندازی مرکز تلفن ویپ، توسط سازمان‌ها و کارشناسان بسیار متفاوت تعیین می‌شود. بازه قیمت می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر باشد. در ادامه به برخی از پارامترهای تأثیرگذار در محاسبه قیمت اشاره می‌کنیم:

۱. سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مرکز تلفن نصب و راه اندازی می‌شود (ماژول‌ها و نرم‌افزارها)

۲. کیفیت راه اندازی مرکز تلفن ویپ (امنیت مرکز تلفن، راه اندازی اصولی مرکز تلفن و ….)

۳. خدمات و پشتیبانی VoIP ارائه‌شده توسط شرکت

۴. قیمت متغیر سخت افزارها

۵. و…

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وایلدفایر ای 2 گویا ابتدا برای بازار روسیه با قیمتی معادل ۱۲۰ دلار عرضه شده است.

 

مدتی پیش بود که اطلاعاتی در مورد محصولی معرفی‌نشده از اچ‌تی‌سی در فضای مجازی قرار گرفت. برخی از مهندسان با جستجو در کنسول گوگل پلی به اطلاعات مرتبط با گوشی هوشمندی به نام اچ‌تی‌سی وایلدفایر ای ۲ (HTC Wildfire E2) دست یافتند. حال مشخص شده است که محصول جدید اچ‌تی‌سی در سکوت خبری به بازار روسیه راه یافته است.

به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی برنامه‌ای برای برگزاری رویدادی جهت معرفی محصول پایین‌رده خود در نظر دارد. شاید دلیل این موضوع نیز مشخصات سخت‌افزاری وایلدفایر ای ۲ باشد.

گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی دارای نمایشگری ۶/۲۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱،۵۶۰ پیکسل و پنل IPS LCD است. در درون وایلدفایر ای ۲ تراشه‌ی هلیو پی ۲۲ ساخت مدیاتک جا خوش کرده است و ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کنند. با این حال، امکان افزودن کارت حافظه در نظر گرفته شده تا بتوان میزان حافظه ذخیره‌سازی را افزایش داد.

مقاله‌های مرتبط:

در پنل پشتی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که از گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار، فلش LED و دوربین ۲ مگاپیکسلی جهت سنجش میزان عمق در تصویر استفاده می‌کند. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2 جا خوش کرده است.

اچ‌تی‌سی برای محصول خود از باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند که امکان شارژ آن از طریق درگاه USB=C تعبیه شده است. در پنل پشتی علاوه بر دوربین دوگانه می‌توان حسگر اسکنر اثرانگشت را نیز مشاهده کرد. ویلدفایر ای ۲ مبتنی بر اندروید ۱۰ است و از ابعاد ۱۵۸/۴ در ۷۵/۹ میلی‌متر و ضخامت ۸/۹۵ میلی‌متر بهره می‌برد. وزن این محصول به ۱۷۳/۵ گرم می‌رسد و قیمتی معادل ۱۲۰ دلار یا ۱۰۰ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع

https://www.zoomit.ir/2020/8/7/361325/htc-wildfire-e2-goes-on-sale/