اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۱۸ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

1- خودباوری کل چیز است :
حتی اگر شما در سمت جدیدی منصوب شده اید و هنوز اطلاعات کاملی در ارتباط با آن ندارید، بهترین کاری که می توانید سپریدن دهید گفتگو کردن با خودباوری پشت تلفن صحبت کنید. اگر شما خودباوری کافی نداشته باشید، بیننده شما این را خواهد فهمید و شدنی این ممکن است روی موفقیت تماس شما تاثیر بگذارد. آن ها نمی توانند شما را ببینند، آن ها شما را نمی شناسند و موعد کمی برای اعتماد به شما دارند بعد احتیاج به اعتماد نفس از لحظه آغاز دارید.

2- از اشتباه کردن نترسید :
اشتباهات بهترین دست موزه یادگیری هستند. شما در تماس هایی که دچار لکنت زبان می شوید و من من می کنید چیزهای اکثریت یاد می گیرید. بعد اشتباهات شما برای شما امتیاز هستند. از همین لحظه شما می توانید گذرگاه های جدیدی برای بهتر شدن ترسیم کنید. هر تماس یک فرصت یاد گیری است و هر منظره فروش یک فرصت اشتباه به شما می دهد. شما از تماس های تلفنی اشتباهتان اغلب از تماس های موفق تان یاد خواهید گرفت.

3- وقتی منظره فروش سرحال نیست درکش کنید :
با کل صلاحیتی که دارید، زیاد مهم است که محصول و خدماتتان را به چشم انداز فروشی که سرحال نیست تحمیل نکنید. فاکتورهای زیادی برای ادراک به این مساله هستی دارد. یک بازاریاب تلفنی خوب می داند چه زمانی وقت ارائه فرآورده یا خدمات است و می داند که اگر مخاطب سرحال فقدان این کار اتمام ندهد و بیشتر سعی می کند تا مخاطب را غمگین نکند.

4- یک مشاور باشید، نه یک فروشنده :
وقتی مشغول صحبت با چشم اندازها هستید، نیاز نیست لغایت از اصلاحات تخصصی به جای اصطلاحات بومی و راحت تر استفاده کنید. مدد دهنده، دوستانه و رایزنی دهنده باشید. رهنمود های صادقانه بدهید و وضعیت آن ها را رسیدگی کنید.

5- از بازاریابی برای شفا فروشتان استفاده کنید :
سعی کنید بفهمید کمپانی شما، چگونه فرآیندهای بازاریابی را با فرآیندهای فروش ادغام می کند.
شما باید عملکرد منش هر خریداری، دربرگیرنده دشواری ها و نیازها و متدهای آنان را شناسایی کنید.
هم راستایی تیم بازاریابی و فروش مایه رشد کسب و کار، رشد درآمد و فروش اغلب خواهد شد.

6- سوال بپرسید :
هیچ بازاریابی کل چیز را از روز اول نمی داند. موعد گزین کردن دهید و سوال بپرسید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که دو روزه تبدیل به یک متخصص شوید. وقتی بیچارگی به کمک دارید کمرو نباشید و سوال بپرسید. این کار پرتو می دهد شما در کارتان دقیق هستید و در آینده برتری های بیشماری برای شما دارد.

7- با نخستین اعتراض از ادامه منصرف نشوید :
گاهی اوقات، چشم اندازهای فروش شما را با اعتراضاتی همانند هزینه، قدرت، احتیاج و بازه زمانی به چالش می کنند. اگرچه خیلی از این اعتراضات قدیمی هستند، مشتریان ممکن است هنوز بخواهند پشت این اعتراضات پنهان شوند اما بازاریابان می توانند بی درنگ آن ها را تکذیب کنند. زمانی که پرتو های اعتراض برای بار اول نما شد، طفره نروید؛ به جای آن به تعقیب اطلاعات اغلب باشید و ارزش های محصول یا خدماتتان را نشانه بدهید.

8- پر انرژی باشید :
این پیشه آسان نیست. باید سرسخت باشید الی به یک بازاریاب تبدیل شوید. مثبت و دلشاد باشید و در درازا مدتی که با تلفن گفتگو می کنید لبخند بزنید. مطمئن باشید مخاطبین شما انرژی شما را حس خواهند کرد. اگر پرماسیدن بی انرژی بودن می کنید می توانید یک آینه روی میز خویش قرار دهید و اثناء مکالمه به آن خیره شوید و یا تماس اخذ را الی بهتر شدن حالتان متوقف کنید.

9- از نفوذ شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن منظره فروش کاربرد کنید :
فروش در شبکه های اجتماعی و بازاریابی تلفنی رفقا مشترک و منحصر به فردی نیستند اما اگر شما می خواهید یک بیننده را قبل از تماس آماده کنید، او را در توییتر و لینکدین و اینستاگرام تعقیب کنید. پست های آن ها را به اشتراک بگذارید و قبل از تماس با آن ها، به آن ها در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید

10- پژوهش کنید :
چه شما در حال بررسی کردن وبسایت کمپانی منظره باشید، چه پیگیری کردن بیننده در شبکه های اجتماعی یا بررسی دیتا هایی که از پیش داشته اید، زیاد مهم است که پیش از اخذ تماس، گویه کاری خریدار را برای داشتن موقعیت بهتر جهت فروش محصول و خدماتتان کاملا رسیدگی نمایید. اگر هنوز آگاهی کافی ندارید، تماستان را به موعد دیگری موکول کنید.

11- مکالمات خویش را شخصی سازی کنید :
مرز مشخصی بین لحن دوستانه بیش از حتماً و لحن رسمی بیش از بی گمان پشت تلفن هستی دارد. شما باید به هردو احترام بگذارید و با هرکسی با مدلی که دوست دارد صحبت کنید. پرتو بدهید که مشتریان را به اندازه کافی رسیدگی کرده اید و از نقش آن ها در کسب و کارشان اطلاع دارید. نیاز ها و مشکلاتشان را فهم کنید و در مکالمات محیط آن ها گفتگو کنید.

12- برنامه ریزی روز :
اگر قرار تماس با کسی گذاشته اید، باید یادتان بماند. از تقویمی استفاده کنید که 5 دقیقه پیش از زمان تماس، به شما خبر بدهد. مثلا سالنامه گوگل. روزتان را با اهداف کوچک متمایز سازی کنید لغایت به آن ها برسید.

13- بر تاثیر گذاری پیام هایتان تمرکز کنید :
بیشتر وقت ها، یک چشم انداز فروش از راه یک پیام صوتی یا ایمیل تحت کارایی قرار می گیرند و همین دلیل برجسته بودن، چیره دست بودن و ناچیز بودن پیام های شماست. روی خطوط عنوان ایمیل ها و طول پیام های صوتی اتان(زیر 30 ثانیه بودن و گفتگو در فضایی آرام با بیانی موزون) تمرکز کنید.

14- مثبت باشید :
">با اعتراضات، تماس های سرد و ملاقات های روزانه، شما را در بهبود شرایط یاری می کند. اگرچه هوده های مثبت بودن در فروش B2B تغییر ناپذیر شده است : افزایش انگیزه، تولیدات اغلب و سلامتی جسمی بالاتر...فقط هر موعد با دشوار مقابل شدید، اقدام کنید و راهی برای بهبود آن بیابید. نتایج را مدیریت کنید نه توجیهات را...

بعد از آن می توانید موفقیتتان را جشن بگیرید.
15- از همه افزارها برای یافتن منظره فروش استفاده کنید :
مدیر فروش شما باید هرکاری را در جهت یافتن بهترین ابزارها برای دسترسی به بهترین چشم اندازهای فروش سپریدن دهد.

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟

این ادوات دربرگیرنده : لیست سایت ها، سایت های تایید کننده و ...از آن ها استفاده کنید چون آن ها برای کمک رساندن به شما هستی دارند.

16- مانند یک انسان باشید :
شما یک ربات نیستید...شما یک ماشین کلام گو نیستید. شما یک انسان هستید. کسی که پشت خط تلفن است. به چشم انداز های فروش اثر بدهید شما برای کمک به آن ها برپایی شده اید نه مطلقا برای فروش… برای بالا بردن کیفیت صحبتتان همیشه محتوای کلامتان را پسین نگه دارید. هر تماس، یک شانس جدید است. برای تعامل با یک مشتری بالقوه باید با دقت و فروتنی برخورد کنید.

17- سازمان یافته باشید :
سازمان مکشوف بودن فقط به معنای داشتن برنامه در تمام روز و اتمام تمام امور نیست. برای سازمان یافته بودن در درون فروش، شما نیاز به مدیریت زمان با به کارگیری ابزارها و فرآیند فکری دارید. مطمئن شوید کل اسناد مهم به راحتی قابل دنبال هستند و سند کل مکالمات با چشم اندازهای فروش و ملاقات به عنوان منابع پژوهشی آینده در دسترس است.

18-چشم اندازهای فروش را در اطلاعات غرق نکنید :
خوب گوش کنید...به جای پر حرفی های بی فایده درباره فرآورده و خدماتتان دموی محصولتان را به آن ها معرفی کنید. به جای سخن گفتن زیاد، مشکلات و نیازهای آن ها را پیدا کنید و تمرین کنید گوش کننده ی فعالی باشید. اجازه بدهید مشتریان بیشتر از شما گفتگو کنند. فرمان بدهید فضای خالی مکالمات را آن ها پر کنند.

آخر هفته ها معمولا روز شانس بیت کوین نیست اما امروز و با عبور از مرز قیمتی ۹۰۰۰ دلار رکورد جدیدی را در سال ۲۰۲۰ ثبت کرد.

بیت کوین برخلاف روند سال ۲۰۱۹ طی ده روز گذشته نه تنها از نرخ ۸۰۰۰ بلکه از ۹۰۰۰ دلار هم رد شد، هرچند در ساعت گذشته با افت نسبی به کانال ۸ هزار برگشت. در واقع قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۰ حدود ۲ هزار دلار بیشتر شده که به معنی رشد ۲۸ درصدی است. یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال که با عنوان fil₿fil₿ در توییتر شناخته می شود، تاکید کرده که این عملکرد حتی از پیش بینی های قبلی هم بهتر بوده است.

 

قیمت بیت کوین

تکانه بیت کوین در حال حاضر صعودی است و تداوم سناریوی بازار گاوی یا رو به رشد محتمل است. بر اساس برآوردهای کنونی حرکت به سوی نرخ های بالاتر و حتی عبور از مرز روانی ۱۰ هزار دلار دور از انتظار نیست. تحلیلگر سرشناس دیگری با نام کاربری Big Cheds هم در توییتر اذعان کرده که شرایط مثل زمانی است که قیمت بیت کوین از ۵ هزار به ۱۴ هزار دلار رسید و در نتیجه ممکن شاهد افزایش قیمت این رمزارز تا نرخ بی سابقه ای باشیم.

 

قیمت بیت کوین

پیش از این تصور می شد هاوینگ (Halving) بعدی با نصف شدن پاداش استخراج بلاک ها جانی تازه به بیت کوین ببخشد اما اگر نرخ قبل از هاوینگ سال آینده به ۱۰ هزار دلار برسد احتمال افزایش آن پس از این رویداد تا ۲۰ هزار دلار هم بعید نیست.

ارزش کلی بازار رمزارز در حال حاضر به ۲۵۰ میلیارد دلار رسیده است. قیمت رمزارزهای دیگر در روزهای گذشته دستخوش تغییر شده و تحلیلگران بر این باورند که بازار گاوی یا رو به رشد بیت کوین باعث صعودی شدن بهای این رمزارزها شده است.

با رشد فرهنگ خرید اینترنتی در بین ایرانیان و توسعه اینترنت و لجستیک در کشور، فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر شدند و مساله تجارت الکترونیکی وارد دنیای تازه‌تری شده است. در این بین فروشگاه‌های تخصصی نیز در سال‌های گذشته رشد مناسبی را تجربه کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی خوگر که به فروش محصولات مرتبط با مبلمان و دکوراسیون داخلی مشغول است، یکی از همین موارد بوده.

خوگر با اسم خاصی که دارد، کار خاصی هم انجام داده و توانسته یک بازار به شدت سنتی را تبدیل به یک بستر آنلاین کند. بازاری که حتی در مغازه‌های فیزیکی آن، گاهی عکسبرداری ممنوع است، حالا در یک ویترین مجازی به نمایش در آمده است: بازار صنعت مبلمان کشور که گفته می‌شود یک بازار چهل هزار میلیارد تومانی است و خوگر اگر بتواند تنها چند درصد این بازار را به دست بیاورد، به معامله پرسودی دست پیدا کرده است.

خوگر چند سال است که کار خود را آغاز کرده و توانسته به واسطه سرمایه‌گذاران و تلاش موسسین این شرکت، با بازار سنتی حوزه مبلمان رابطه دوستانه‌ای را آغاز کند و چندین برند مشهور این حوزه را در کنار خود جمع کند. خوگر تبدیل به یک بازار اینترنتی مبلمان و دکوراسیون شده که در آن برندهای معتبر این صنعت کالاهای خود را می‌فروشند و خوگر این محصولات را با قیمت یکسانی به تمامی شهرهای ایران ارسال می‌کند.

 

بخش‌هایی نظیر «خوگر پلاس» و «خوگر نیوز» نیز، دو عضو تازه خانواده خوگر هستند که جملگی در تلاش هستند تا صنعت مبلمان کشور را توسعه دهند. خوگر مشتریان دولتی و استارتاپی متعددی دارد و توانسته ترکیبی از دیزاین مدرن و سنتی را در محصولات خود جای دهد.

مبلمان یک کالای تند مصرف نیست که مردم دائم در حال خرید آن باشند اما خوگر با سیاست‌ها و راهبردهایی که تاکنون داشته توانسته در این بازار خودش را حفظ کند و مشتریان زیادی نیز به دست بیاورد، به طوری که تاکنون بیش از صد هزار محصول توسط این فروشگاه به بیش از ۶۰۰ شهر یا روستای کشور ارسال شده است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی «میدکس» جایی بود که خوگر در سالن ۳۸ نمایشگاه با مشتریان خود رو به رو شد و فرصتی داد تا بتوانیم با این تیم و موسس و مدیرعامل آن صحبت کنیم؛ با گزارش ویدیویی دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با خوگر و کاری که کرده و آینده‌ای که پیش رو دارد، آشنا شویم.

 

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/19/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D9%88%DA%AF%D8%B1

اگر اهل کتاب خواستن باشید احتمالاً الی به حال با این دو راهی روبرو شده‌ باشید که کتاب کاغذی بخرید یا کتاب الکترونیکی. در «شما بگویید» این هفته قصد داریم عقیده شما را در ارتباط با این دو برگزیدن جویا شویم.

گرچه این روزها خیلی‌هامان کمتر کتاب می‌خوانیم و برای گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی سرمان توی گوشی‌های موبایل است اما بسیاری از ما هم هستند که جای خالی کتاب را در زندگی‌شان دریافتن می‌کنند. کتاب خواستن سوای آنکه می‌تواند نوعی سرگرمی باشد کارایی عمیقی هم روی حیات فرد دارد؛ کتاب‌هایی بوده‌اند و خوانده‌ایم‌ که زندگی‌مان را دگرگون کرده‌اند. هنوز هم خواستن یک کتاب خوب اتفاق دلچسبی است اگر زندگی و گرفتاری‌های روزمره بگذارند.

البته با پیشرفت فناوری کتاب دیگر آن مفهوم اولیه‌اش را ندارد. ظهور کتاب‌های الکترونیکی احتمالا دانش کتاب و کتاب‌خوانی را تا بی گمان قابل‌توجهی تغییر داده. در حال حاضر نیاز نیست به کتاب فروشی بروید و در میانی قفسه‌های پر از کتاب به تعقیب عنوان مورد علاقه‌تان بگردید. گذرگاه سریع‌تر و احتمالاً آسان‌تری قبل روی شماست؛ خریدن کتاب‌های الکترونیکی از اپلیکیشن‌هایی مانند فیدیبو و خواستن آن‌ها روی موبایل‌ها، تبلت‌ها و البته کتاب‌خوان‌هایی امثال کیندل. هر کدام از این انتخاب‌ها البته مزایا و معایبی دارند.

بگذارید از کتاب‌های کاغذی نخست کنیم. خرید کتاب‌های کاغذی خود یک فرایند است. اگر کتاب‌های کاغذی را از فروشگا‌ه‌های آنلاین سفارش ندهید باید برای خریدشان به کتاب‌ فروشی‌ بروید و در میان حجم عظیمی از کتاب‌ها بگردید، احتمالا قسمت‌هایی را بخوانید و سپس برگزیدن کنید. این فرایند هم خوب است و هم بد. می‌تواند خوب باشد و مزیت در نظر گرفته شود چون بعضی از کتاب‌خوان‌ها از همین مراجعه حضوری و اختصاص کتاب لذت می‌برند. از گشتن میانه قفسه‌ها، گه‌گاه یک کتاب برداشتن، بسط دادن و ورق زدن. 

چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟

احتمالا در آن سوی قضیه کسانی هم باشند که اساسا حال و حوصله ندارند در ترافیک شهر به یک کتاب‌فروشی راز بزنند. برای آن‌ها گزینه‌ خرید آنلاین در دسترس است. اما حتی اگر کتاب کاغذی را با کمترین دردسر هم بخرید به هر حال باید فکری به حال جای کتاب‌های‌تان بکنید. پس از مدتی انباشت این حجم فیزیکی بخشی از محیط اتاق‌های‌تان را به اشغال خود در می‌آورد. احتمالا سخت‌تان باشد دائم کتاب فیزیکی را به رویداد خود داشته باشید و امکان‌هایی امثال سرچ واژه ها و کپی کردن دیجیتالی یک قطعه از کتاب در اختیارتان نیست. با کتاب‌های الکترونیکی روند خرید آسان‌تر از دائم است، کتاب را به سرعت می‌خرید و در همان لحظه پس از یک پرداخت در اختیارتان قرار دارد. کتاب الکترونیکی را کل جا دارید، مثلا توی موبایل‌تان و موبایل‌تان هم که تقریبا   همه جا همراه‌تان است. هر موعد دانستن کنید فرصت مطالعه دارید می‌توانید به هزاران کتاب الکترونیکی ذخیره شده در حافظه گوشی‌تان مراجعه کنید. از سوی سایر با خرید کتاب‌های الکترونیکی کاغذ اقلیت هم مصرف می‌شود و این فرمایش به قطع کمتر درختان و نگهداری از محیط زیست کمک می‌کند. به این شکل سهولت در خرید، حمل و نقل آمار زیاد زیادی عنوان کتاب در حافظه دستگاه‌های الکترونیکی، امکان‌هایی چون جستجوی بخش‌ها یا کلمات خاصی در کتاب و حفظ پیرامون زیست همه از خوبی‌های کتاب‌های الکترونیکی‌اند، البته به جز اینکه خرید کتاب‌های الکترونیکی در بسیاری از موارد برای‌تان ارزان‌تر از کتاب‌های چاپی‌ تمام می‌شوند.

با این حال هنوز هم برخی از کتاب‌خوان‌ها معتقدند حاضرند قید همه این مزایا را بزنند و کتاب کاغذی‌شان را داشته باشند. کتاب کاغذی رنگ و بوی خودش را دارد؛ حال و هوایی ویژه. احتمالاً همنشین داشته باشید یک کتاب را، دقیقا در معنای فیزیکی‌اش در دست بگیرید، بتوانید پایین کلمات خط بکشید، مستهلک شدن تدریجی این کتاب‌ها را ببینید، ببینید که مثلا یک تن در صفحه‌ نخست کتاب برای‌تان به تاریخ بیست سنه پیش یک یادگاری نوشته و هزار چیز دیگر. برای بعضی‌ها کتاب باید دقیقا یک شی باشد و به اندازه یک شی ارزشمند هم شیفته‌اش هستند. آن‌ها از جمع شدن کتاب‌ها لذت می‌برند، از برپایی یک کتاب‌خانه که شاید خویش یادآور دورانی از زندگی‌ و دل‌مشغولی‌های‌شان باشد.

خرید یک هدفون خوب و کاربردی بگونه ای که بتواند لحظات خوبی را به یادگار بگذارد و مدت زمان زیادی را در خدمت گوش ها باشد، جزء دغدغه های بعضی افراد و بخصوص جوانان است که باید پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار داد، مانند:

نوع نیاز کاربر، نوع قرارگیری روی گوش، جنس سرگوشی‌ها، طراحی ارگونومیک، ابعاد و وزن، کیفیت صدایی که پخش می کند ، نوع اتصال آن، قیمت ، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس آن.

 

هدفون چیست؟

هدفون یا دوگوشی، از دو بلندگوی کوچک که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد تشکیل شده‌است و از طرفی به یک مولد صوت مثلاً تقویت‌کننده صدا، رادیو یا پخش‌کننده دیسک فشرده متصل می‌شود. نام‌های دیگری که برای این وسیله استفاده می‌شود stereophones و هدست است یا به انواعی که درون گوش قرار می‌گیرند ایرفون earphones نیز اطلاق می‌شود. در مخابرات به مجموع هدفون و میکروفون که مثلاً در تلفن برای یک ارتباط دوطرفه استفاده می‌شوند، هدست گفته می‌شود.

 

سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح است تفاوت بین هدفون، هدست و ایرفون است. اگر بخواهیم پاسخ این پرسش را خیلی خلاصه بدهیم باید بگوییم هدفون وسیله‌ای است که از دو اسپیکر متصل به هم ساخته شده و روی گوش قرار می‌گیرد. هدست هدفونی است که مجهز به میکروفون است. ایرفون برخلاف هدفون، اسپیکری است که درون گوش قرار می‌گیرد.

 

 بهترین هدفون, انواع هدفون

هدفون از دو بلندگوی کوچک که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد تشکیل شده‌است

 

انواع هدفون از لحاظ اتصال :

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال به دو گروه باسیم و بی‌سیم تقسیم می‌شوند. در نوع باسیم معمولا هدفون‌ها با یکی از رابط‌های پورتUSB، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و جک۶.۳ میلی‌متری به منبع صوتی متصل می‌شوند. البته رابط‌های باسیم دیگری مانند رابط اپتیکال، ورودی RCA و جک ۲.۵ میلی‌متری صدا هم وجود دارند که شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات صوتی کم تر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

هدفون‌های بی‌سیم معمولا برای اتصال از فناوری بلوتوث، NFC و شبکه‌‌ی رادیویی (وایرلس) بهره می‌برند و فراوانی هدفون‌های بی‌سیمی که از فناوری بلوتوث برای اتصال در آن‌ها استفاده‌ شده، بیشتر است. اگر می‌خواهید هدفون‌تان را به رایانه، تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی‌تان متصل کنید، هدفون‌های باسیم  به‌ویژه مدل‌هایی که از رابط ۳.۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کنند، انتخاب خوبی برای‌تان خواهند بود، اما اگر از وجود سیم‌ها و گره‌خوردن‌ آن‌ها احساس نارضایتی می‌کنید، هدفون‌های بی‌سیم مخصوصا مدل‌هایی که رابط بلوتوث دارند انتخاب بهتری هستند.

 

انواع هدفون از لحاظ قرارگیری:

 

 بهترین هدفون, انواع هدفون

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال به دو گروه باسیم و بی‌سیم تقسیم می‌شوند

 

هدفون‌های دور گوشی(Over-ear headphones):

از لحاظ حجم جزو بزرگترین انواع هدفون است چرا که گوش شما به صورت کامل در داخل گوشی‌های آن قرار می‌گیرد و بلندگوها و قسمت نرم هدفون، کاملا گوش شما را می‌پوشاند. به همین دلیل برای جلوگیری از ورود نویز و صدای محیط از بهترین انواع هدفون به شمار می‌رود.

اگرچه هدفون دور گوشی به علت حجم و وزن بالاتر نسبت به سایر انواع، از نظر قابلیت حمل امتیاز خوبی نمی‌گیرد اما بر اساس آمارهای فروش، هدفون‌های دور گوش همچنان گزینه‌ی اول کاربران حرفه‌ای هستند.

 

کیفیت صدای عالی: به علت امکان استفاده از بلندگوهای بزرگ در هدفون‌های دور گوشی، کیفیت و بلندی صدای این نوع هدفون‌‌ها بسیار خوب است.  

راحتی استفاده: به دلیل استفاده از ابرهای نرم و تقسیم بهتر وزن روی کل گوش، در استفاده طولانی مدت خستگی کمتری برای کاربر ایجاد می‌کنند.

فاصله بلندگو از پرده گوش: ابرهای دور گوش باعث می‌شوند که بلندگو چند سانتی‌متر دورتر از پرده گوش قرار گیرد که این مورد از لحاظ سلامت، امتیاز محسوب می‌شود.

باطری با ظرفیت بالا: در انواع قابل شارژ، به دلیل امکان تعبیه باطری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا، امکان استفاده طولانی‌ مدت از این هدفون‌ها میسر می‌شود.  

 

 بهترین هدفون, انواع هدفون

هدفون‌های آن‌ایر اندازه‌ی بزرگ‌تری نسبت به ایرفون‌ها دارند 

 

هدفون های روی گوش :

هدفون‌های آن‌ایر (On-ear) اندازه‌ی بزرگ‌تری نسبت به ایرفون‌ها دارند و روی لاله‌ی گوش قرار می‌گیرند. این دسته از هدفون‌ها صدا را مستقیم به داخل کانال گوش هدایت می‌کنند. با این حال هدفون‌های روی گوش، صدای محیط را به خوبی ایزوله نمی‌کنند و عموم مواقع صدای موسیقی در حال پخش نیز به محیط بیرون نشت پیدا می‌کند.

 

بسیاری از کاربران آن‌ایرها را راحت‌تر از هدفون‌های این‌ایر می‌دانند و همچنین این دسته از محصولات حرارت کمتری در داخل گوش ایجاد می‌کنند که در نتیجه در دراز مدت آسیب کمتری به سیستم شنوایی وارد می‌شود. با این حال هدفون‌های آن‌ایر به دلیل قرار گیری روی گوش‌ها، در استفاده‌ی طولانی منجر به آزار لاله‌‌‌ی گوش می‌شوند. خرید نمونه‌ی مناسب و مطابق با گوش، نکته‌ی بسیار مهمی است که هر کاربری هنگام خرید باید آن را رعایت کند. هدفون‌های روی گوش ترکیب مناسبی از کیفیت صدای عالی، عدم آسیب به سیستم شنوایی و قابلیت حمل بالا هستند.

 

قابلیت حمل خوب؛ شاید این دسته از هدفون‌ها به اندازه‌ی ایرفون‌ها قابلیت حمل بالایی نداشته باشند، اما همچنان به لطف اندازه‌ی کوچک‌تر و وزن کم‌تر خود، برای جابجایی مداوم گزینه‌ی مناسبی هستند. برخی از انواع این هدفون‌ها قابلیت تا شدن و قرارگیری در کیفی مخصوص برای بهبود این مولفه را نیز دارند.

 

باتری‌های بزرگ‌تر؛ در صورتی که به دنبال خرید گزینه‌های بی‌سیم هستید، هدفون‌های آن‌ایر به لطف ابعاد بزرگ‌تر، باتری‌های حجیم‌تری نیز دارند تا امکان لذت طولانی‌تری از موسیقی داشته باشید.

 

کیفیت صدای بهتر؛ بسیاری از هدفون‌های آن‌ایر به لطف درایور‌های بزرگ‌ خود، کیفیت صدای خروجی خوبی را نیز به همراه خواهند داشت.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/attention-buying2-headphones.html


اَپِتو یک اپلیکیشن‌ ساز آنلاین است که در آن شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توانید صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن در دو پلتفرم Android و iOS به بهترین نحو و با طراحی های بسیار زیبا و متنوع بسازید. همچنین اپتو بعنوان برگزیده یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران توانسته است با داشتن بیش از 40 افزونه، اپلیکیشن های کاربردی در اختیار کاربران خود قرار دهد.


مزایای ساخت اپلیکیشن:
ساخت اپلیکیشن در کسب و کار فعلی و یا شروع آن می تواند بسیار موثر باشد که در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره خواهیم کرد:
•    سبقت از رقبا
•    ارتباط مداوم با مشتری
•    برند سازی و ارتقا سطح برند فعلی
•    دسترسی آسان به خدمات و محصولات شما
•    افزایش فروش
•    کاهش هزینه تبلیغات

 

 

 
برخی از امکانات اپتو:
با استفاده از اپلیکیشن ساز اپتو اپلیکیشن هایی با موضوعات متفاوتی می توان ساخت که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
•    فروشگاه آنلاین برای محصولات فیزیکی و فایل
•    حساب کاربری با امکان تایید تلفن همراه و ایمیل
•    امکان پشتیبانی از طریق اپلیکیشن
•    ساخت صفحات محتوایی شامل متن، عکس، ویدیو و صوت
•    پرداخت درون برنامه‌ای کافه بازار و مایکت
•    پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس
•    تبلیغات درون برنامه‌ای
•    کانال آپارات
•    فروشگاه ویدیو
•    ساخت اپلیکیشن موزیک و رادیو
•    ارسال پوش نوتیفیکیشن
•    فرم ساز
•    اتصال به فید خبری و .....

شما میتوانید با مراجعه به آدرس appeto.ir از امکانات دیگر این اپلیکیشن ساز انلاین بهره مند شوید و اپلیکیشن‌هایی با موضوعات و امکانات مختلف بسازید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/build1-online-app.html

فروش چیره دست با تحلیل احتیاج ها آغاز می شود.

✅اشخاص به دلایل خویش از شما خرید می کنند نه به دلایل شما.

✅مشتری احتمالی ، تنها زمانی از شما خرید می کند که بداند برادر او هستید و منافعش را رعایت می کنید.

✅ مشتریان معمولا روی رهنمود شما اندیشه نمی کنند ، به محض اینکه از دفتر یا محل کار مشتری خفته بیرون می روید او حتی فراموش می کند کسی همانند شما در این جهان زندگی می کند.

✅ هرگز انتظار نداشته باشید مشتریان به شما زنگ بزنند.

✅جواب نه مشتری احتمالی ، پاسخ رد به شخص شما نیست. مقاومت اولیه در برابر فروش هم مقاومت در مساوی شما نیست.

✅وقتی مشتری شما را ملاقات می کند ، اولین سوالی که به ذهنش می رسد اما آن را به زبان نمی آورد این است :⁉️آیا به من توجه و علاقه داری⁉️
اگر در چند دقیقه نخست ، به این سوال پاسخ آری ندهید ، مشتری به سرعت علاقه اش را برای بازرگانی با شما از دست می دهد.

✅۸۰ درصد فروش ها پیش از ۵ جلسه دنبال قطعی نمی شوند و فقط ۱۰ درصد فروشندگان برای قطعی کردن فروش بیش از ۵ بار تماس می گیرند بیش از ۵۰ درصد از فروشندگان بعد از یک بار تماس از خیر فروش می گذرند.

✅ وقتی کسی به شما جواب نه می دهد ، به شما به عنوان یک شخص پاسخ نه نمی دهد ، بلکه به پیشنهاد یا ارائه بها شما پاسخ نه می دهد.
✅ اگر پاسخ ” نه ” را شخصی تلقی کنید به این نتیجه می قبض که احتمالا اشکالی در شما وجود دارد و یا به این نتیجه می رسید که گناه به گردن فرآورده یا شرکت شماست. وقتی این گونه اندیشه می کنید ، به زودی دلسرد می شوید ، اشتیاق خویش را به فروش از دست می دهید.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ۱۱ مسیر حل ساده برای افزایش اعتماد به نفس
✅ روش دیگری که فروشندگان می خواهند از امکان شکست خوردن اجتناب کنند این است که به لحاظ جغرافیایی گستره تکاپو خود را وسیع می کنند. این فروشندگان ابتدا با یک سمت شهر تماس تلفنی بر پیمان می کنند و تلفن بعدی را بعدازظهر به سمت سایر شهر می زنند ، این کار سبب می شود که مدت جنبش آن ها در اتومبیل افزایش یابد. فروشنده وانمود می کند که دارد شغل می کند و این در حالی است که وقت را می کشد.

✅ وظیفه شما به عنوان یک فروشنده چیره دست این است که دوستی سایر را برای خویش بخرید. باید به مشتریان خویش مقاوم کنید که به آنها توجه دارید و برای آنها بهترین ها را طلب کنید.

✅ ۸۰ درصد تماس برای فروش ، با پاسخ نه روبه رو می شود که این هزاران انگیزه متفاوت دارد. اصل روانشناسی فروش این بدان معنا نیست که اشکالی در شغل فروشنده یا کالای مورد فروش هستی دارد. اشخاص از آن جهت نه می گویند زیرا به خرید کالای باره نظر دربایستن ندارند ، آن را نمی خواهند ، نمی توانند از آن کاربرد کنند ، نا پرداخت پولش را ندارند ، انگیزه ها دیگری هم می تواند در پیشه باشد.

✅ در جریان یک رسیدگی که چند سنه پیش در دانشگاه کلمبیا چهره گرفت معلوم شد که فروشندگان روزانه یک ساعت و نصف شغل می کنند. چرا فروشندگان تا این اندازه ناچیز کار می کنند؟ چرا الی این اندازه از روبه رو شدن با مشتری طفره می روند؟ پاسخ ساده ای دارد : ترس از رد شدن. ترس از رد شدن در دستور یک ” ترمز ” در ضمیر تاب خویش مستحضر است که اشخاص را عقب نگه می دارد.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  تکنیک های فروش در بازاریابی
✅به جای اینکه با ذکر خصوصیات و فواید محصولات مشتری را کلافه کنید ، سعی کنید موقعیت مشتری را درک کنید و به این پروا کنید که چگونه می توانید به بهترین شکل به او کمک کنید و نیازش را بر آورده سازید.

✅ رابطه مستقیمی وسط تصویر ذهنی شما (مجموعه باورهایی که در مورد خویش دارید )
و عملکرد و نشان بخشی شما هستی دارد.

✅ در کار هر فروشی ۲ گیر هستی دارد. این هر دو راهبند ، ذهنی هستند این ها بر این پایه اند ترس از شکست ، ترس از رد شدن و باره بی اعتنایی پیمان گرفتن.

✅ ترس از شکست در ذهن مشتری یگانه از موانع مهم بر سر راه خرید کردن است. پس در مشتری ایجاد اعتماد کنید و از خوف و دودلی او بکاهید.

اگر تاکنون روشی برای بازیابی پسورد ویندوز خود پیدا نکرده‌ و بارها با چنین مشکلی درگیر بوده‌اید، با مطالعه مطلب زیر مشکل را حل کنید.

از یاد بردن پسورد ورود به ویندوز مشکلی است که بسیاری از کاربران رایانه تاکنون بارها با آن مواجه بوده‌اند. ما قصد داریم در مطالب زیر ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن‌ها بتوانید در مدت زمانی بسیار کوتاه رمز عبور را بازیابی کنید.

 

جالب است بدانید روش‌هایی که بیان خواهیم کرد حتی در مواقعی که هیچ‌گونه حساب کاربری دیگری نیز در رایانه نداشته باشید، کاربرد دارد.

هر چند ممکن مطالب آموزشی این مقاله از لحاظ امنیتی مشکل داشته باشد ولی به دلیل کاربردی بودن موضوع، یادگیری آن بسیاری از کاربران رایانه را از مشکلی روز‌مره نجات می‌دهد. البته لازم به ذکر است در این روش عملا رمز عبور بازیابی نمی‌شود و فقط، کاربر می‌تواند رمز عبوری جدیدی برای رایانه خود تعیین کند. بهتر است همواره اطلاعات شخصی و مهم خود را در سیستم عامل مورد استفاده‌تان رمز‌گذاری کنید تا در صورت بروز مشکل مذکور امکان دسترسی مستقیم به آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

دستور‌العمل‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم مخصوص ویندوز 7 و 10 می‌باشد. کاربران ویندوز 8 می‌توانند از همان روش کار در ویندوز 10 استفاده کنند. بازیابی رمز عبور ویندوز در ویندوز 10 و 8 تفاوتی باهم ندارد.

 

Windows 7

جهت بازیابی پسورد ورود به ویندوز 7 نیاز به System Repair Disc می‌باشد. کاربر می‌تواند از رایانه دیگری که سیستم عامل آن ویندوز 7 می‌باشد برای مراحل بازیابی پسورد استفاده کند. فقط باید توجه شود که سیستم‌ها باهم تطابق داشته باشند. یعنی یعنی اگر سیستم کاربر bit-32 می‌باشد سیستم به کارگیری شده نیز bit-32 باشد و برای سیستم عامل bit-64 نیز همین موضوع باید رعایت شود.

 

اگر در مورد چگونگی ساخت System Repair Disc اطلاعاتی ندارید با جستجویی ساده در هر مرورگر اینترنتی به راحتی می‌توانید با دستور‌العمل ساخت آن آشنا شوید.

پس از اجرای System Repair Disc با فشار داد هر کلیدی روی کیبورد وارد صفحه‌ای با نام System Recovery Option می‌شوید که در آن باید آدرس محل قرارگیری ویندوز نصب شده روی رایانه را انتخاب کنید.

 

بازیابی پسورد ویندوز 7, بازیابی پسورد ویندوز

 بازیابی پسورد ویندوز

 

در صفحه بعد روی Command Prompt کلیک کنید.

 

بازیابی پسورد ویندوز 7, بازیابی پسورد ویندوز

بازیابی پسورد ویندوز 7

 

پس از باز شدن Command Prompt، متن زیر را عینا تایپ کنید. بعد از تایپ هر سطر حتمن کلید Enter را فشار دهید. دقت شود که در متن زیر به جای کلمه ((:x)) در سطر اول باید نام درایوی که سیستم عامل روی آن نصب شده است، تایپ شود.

x:

cd windows\system32

ren utilman.exe utilhold.exe

copy cmd.exe utilman.exe

exit

 

بازیابی پسورد ویندوز 7, بازیابی پسورد ویندوز

راههای بازیابی رمز ورود

 

در مرحله بعد سی‌دی System Repair Disc را از رایانه خارج کنید و رایانه‌تان را دوباره را‌ه‌اندازید کنید.

پس از ری‌استارت شدن رایانه صفحه log-on نمایان می‌شود. با کلیک کردن روی آیکون Ease of access که در قسمت گوشه سمت چپ تصویر قرار دارد مجددا صفحه Command Prompt به نمایش در می‌آید. در این قسمت متن زیر را تایپ کنید:

 

بازیابی پسورد ویندوز 7, بازیابی پسورد ویندوز

بازیابی رمز ورود به ویندوز

 

net user username newpassword

 

بازیابی پسورد ویندوز 7, بازیابی پسورد ویندوز

 فراموشی پسورد ورود به ویندوز

 

در جای کلمه username نام دلخواه خود را تایپ کنید و بعد از آن به جای کلمه newpassword رمز ورود جدیدی تعریف کنید. با فشار دادن کلید Enter و بستن Command Prompt از این پس می‌توانید با رمز عبور جدید  وارد سیستم عامل شوید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recover-windows-password.html

نرم‌افزار واژه‌پرداز Word از مجموعه نرم‌افزاری آفیس امکانات بسیاری را در خود جای داده که یکی از این امکانات، جست‌وجوی حرفه‌ای در میان متون وارد شده در آن است. 

بسیاری از کاربران صرفا امکانات اولیه جست‌وجو در این نرم‌افزار را استفاده می‌کنند و ممکن است از قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای که در جست‌وجوی این برنامه در اختیارشان قرار می‌گیرد، اطلاع نداشته باشند. آیا می‌دانید در بخش جست‌وجوی نرم‌افزار Word می‌توانید عبارت‌های موردنظر را به هر شکلی جست‌وجو کنید؟

 

به‌عنوان مثال فقط کلماتی شامل عبارت «کلیک» را که ابتدای جمله قرار دارند، جست‌وجو کنید یا همه کلماتی را که نهایتا شش کاراکتری هستند و با حروف مشخصی آغاز یا به حروف مشخصی ختم می‌شوند، جست‌وجو کنید. جست‌وجوی بسیار حرفه‌ای در این نرم‌افزار، ترفند ساده‌ای دارد که قصد داریم شما را با این ترفند و برخی کاراکترهای جایگزین که در این نوع جست‌وجو عملکرد بسیار مفیدی دارند، آشنا کنیم.

 

جست‌وجو با کمک کاراکترهای جایگزین

نرم‌افزار Word را اجرا و از ریبون بالایی به تب Home مراجعه کنید.

 

از سمت راست، روی آیکون Replace کلیک کنید.

 

از پایین- سمت چپ پنجره Find and Replace روی گزینه More کلیک کنید تا گزینه‌های بیشتر در این بخش نمایش داده شود.

 

علامت چک‌مارک را کنار گزینه Use Wildcards فعال کنید.

 

اموزش نرم افزار word, جست‌وجوی نرم‌افزار Word

جست‌وجوی کاراکترهای جایگزین در ورد

 

با فعالسازی این گزینه، عبارت Use Wildcards در زیر کادر جست‌وجو به چشم می‌خورد. همچنین در این حالت فقط مواردی جست‌وجو می‌شود که دقیقا توسط شما مشخص شده است و مواردی همچون Match Case و Find Whole Words Only و... غیرفعال می‌شود. 

 

حالا می‌توانید با کلیک روی گزینه Special فهرستی از کاراکترهای جایگزین را در اختیار گرفته و با استفاده از این کاراکترها جست‌وجوهای خاص و بسیار پیشرفته‌ای را انجام دهید. در ادامه با مثال‌هایی برای استفاده بهتر از این کاراکترهای جایگزین آشنا می‌شوید.

 

جست‌وجو با ستاره

یکی از کاربردی‌ترین کاراکترهای جایگزین نشان * بوده که معرف هرچیزی است. به‌عبارت دقیق‌تر چنانچه شما کاراکتر * را در عبارت جست‌وجو درج کنید، هر کاراکتری به هر تعدادی می‌تواند به جای این کاراکتر قرار گیرد. مثلا چنانچه عبارت مورد جست‌وجوی شما «جام*» باشد.

 

هر کلمه‌ای که با جام شروع شده باشد در فهرست نتایج جست‌وجو خواهد بود، چراکه پس از جام قرار گرفتن هر کاراکتری مجاز است. همچنین اگر این کاراکتر جایگزین به شکل «ج*م» در فرم جست‌وجو ثبت شود به این معناست که همه کلماتی که حرف اول آنها «ج» و حرف آخر «م» است می‌توانند در نتایج جست‌وجو باشند. (الزاما این کلمات سه حرفی نخواهد بود)

 

جست‌وجو با علامت سوال

اگر می‌خواهید جست‌وجویی مشابه جست‌وجو با ستاره داشته باشید، اما تعداد کاراکترهای داخل عبارت برایتان مهم است می‌توانید از علامت سوال «?» کمک بگیرید. به‌عنوان مثال چنانچه عبارت «j?m» را وارد کنید قطعا نتایج یافت شده برای شما دارای سه حرف خواهد بود و فقط حرف میانی می‌تواند هر کاراکتری باشد. همچنین شما می‌توانید این علامت را به هر تعدادی و در هر بخشی از عبارت خود استفاده کنید. مثلا با واردکردن عبارت «??si» نتایج جست‌وجو می‌تواند site, sign یا هر عبارت چهار حرفی دیگری که دو حرف اول را si تشکیل داده و دو حرف دیگر نیز به همراه آن باشد تشکیل دهد.

 

جست‌وجو با @

یکی دیگر از کاراکترهای جایگزین بسیار جالب @ است. در صورتی که این کاراکتر در عبارت جست‌وجو ثبت شود به این معناست که حتما حرف بعدی باید با حرف قبل از این علامت همراه باشد. مثلا اگر عبارت «ro@t» در کادر جست‌وجو وارد شود نتایج جست‌وجو می‌تواند root، rot و هر عبارت دیگری که با ro آغاز شود و به حرف t ختم شود با این شرط که قبل از حرف t حتما باید حرف o باشد.

 

نکته: اگر بخواهید تعداد حروف قبل از کاراکتر موردنظر را محدود کنید کافی است عدد محدودیت موردنظر را بین دو‌علامت {} قرار دهید. مثلا با جست‌وجوی عبارت «ro{2}t» فقط نتایجی نمایش داده می‌شود که با ro شروع شده و به t ختم شود و حتما قبل از حرف t دو مرتبه حرف o وجود داشته باشد. یعنی فقط کلمه root در نتیجه خواهد بود.

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/search-characters1-word.html

پیش از این مقالات بسیار متعددی درباره شیوه به کارگیری اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. برخی از مقالات اخیری که در رابطه با استفاده از این شبکه اجتماعی دوست داشتنی ارائه شدند به شرح زیر هستند:
چگونگی ساختن گروه اینستاگرام و مدیریت موارد مربوط به آن
آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و افزودن مکان آن‌
اما امروز و در این مقاله منظور داریم که در مورد قابلیت نسبتا جدیدی که در این شبکه اجتماعی ارائه شده صحبت کنیم. این قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) نام دارد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در نوشتار “استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن” اطلاعات جزئی درباره این قابلیت ارائه کرده بوید»، اما در این نوشتار به شرح کامل آن و طرح سوالات پیوسته با این موضوع می‌پردازیم.

عملکرد قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) بسیار شبیه به قابلیت استوریز ارائه شده در برنامه اسنپ‌چت (Snapchat) است. قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به کاربر این امکان را می‌دهد لغایت مجموعه‌ای از پست‌های خود را با تاریخ انقضای 24 ساعته برای یک رخداد یا حکایت خاص در اکانت خود ارسال کند. به عنوان مثال انگاشت کنید که بامداد روز جمعه با دوستان خویش به کوهنوردی می‌رود و قصد دارید که پست‌های زیادی را در باره این روز در اکانت اینستاگرام خویش ارسال کنید. استوری ( Stories) اینستاگرام چیست؟ در این شرایط است که قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) عملکرد زیاد کاربردی خواهد داشت. شما می‌توانید یک حکایت یا استوری (Story) را آغاز کرده و در آن به ارسال مجموعه‌ای از پست‌های مرتبط با رخداد باره عقیده که در این مثال کوهنوردی بود، بپردازید. تمام پست‌های ارسالی شما تنها برای مدت زمان 24 ساعت در اکانت اینستاگرام‌تان باقی می‌مانند و پس از آن منقضی شده و بدین ترتیب از شلوغی و یکنواختی اکانت شما بازدارندگی می‌شود.

طبق بررسی‌های سپریدن شده مشخص گردید که قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به شدت از جانب کاربران مورد پیشباز پیمان گرفته است. ما در این نوشتار منظور داریم که درباره این ویژگی اینستاگرام صحبت کنیم و طی پرسش و پاسخ‌هایی به شر نحوه بهره‌گیری و تعامل با توانایی استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح دیتا شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها ارشاد دقیق‌تری بخواهید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و دشواری ها نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
9099070345
چگونه از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) استفاده کرده و یک عکس یا ویدیو را اشتراک‌گذاری کنیم؟
به هدف ایجاد یک استوری در اینستاگرام و ارسال عکس و ویدیوهای با تاریخ انقضای 24 ساعته در اکانت خویش مراحل زیر را طی کنید:

آیکون دایره در بر گیرنده علامت “بعلاوه” موجود در زاویه بالا و سمت چپ پیرامون اپلیکیشن اینستاگرام را لمس کنید. همچنین اگر در بخش فید (Feed) اینستاگرام باشیم، با کشیدن انگشت خویش به سمت چپ می‌توانید به قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) دسترسی یابید.
حال آیکون دایره موجود در تقسیم تحتانی صفحه را انتخاب کنید الی بتواند یک عکس یا ویدیو را ضبط نمایید. به قصد ضبط ویدیو باید انگشت خود را بر روی این آیکون پیمان دیتا و نگه دارید. وانگهی این امکان هستی دارد که ویدیو یا عکسی را از نگارخانه دستگاه خود انتخاب کنید.
پس از برگزیدن فایل مورد نظرتان، می‌توانید با به کارگیری آیکون سیاه رنگ حاوی حروف انگلیسی به پست مورد نظرتان نوشته اضافه کنید. با به کارگیری آیکون مشکی رنگ در بر گیرنده نماد مداد هم می‌توانید به پست دلخواه نقاشی اضافه کنید. بعد از اعمال دگرگونی ها مناسب، با برگزیدن گزینه Done وارد مرحله بعدی شوید.
با انتخاب گزینه Cancel در این مرحله می‌توانید از اشتراک‌گذاری آن صرف نظر کنید. با برگزیدن آیکون در بر گیرنده فلش رو به پایین موجود می‌توانید پست مورد نظر را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید. به منظور اشتراک گذاری پست در استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) کافیست که آیکون دایره حاوی تیک موجود را انتخاب کنید.
هنگامی که پستی را در استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) ارسال می‌کنیم، در چه قسمتی نمایش دیتا می‌شود؟
هنگامی که یک پست را در استوری خود ارسال می‌کنید، این پست در دو بخش مختلف نمایش داده می‌شود که به شرح ذیل هستند:

در پروفایل شما: هنگامی که به موجب هستی قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به ساخت یک استوری می‌پردازید، دایره رنگی در گوشه ها-کناره ها عکس پروفایل شما نمایان می‌شود. کاربران با لمس این دایره می‌توانند استوری یا حکایت شما را مشاهده کنند. پست‌هایی که در قالب یک استوری یا داستان در اینستاگرام اشتراک‌گذاری می‌شوند، به طور پیش فرض در بخش تصاویر اصلی اشتراک‌گذاری شده اکانت نمایش دیتا نخواهند شد.
در تقسیم فید: استوری شما در تقدیر فوقانی دسته فید پروفایل فالوورهای شما نمایش دیتا می‌شود و آن‌ها از این روش هم توانا به تماشا استوری باره نظرتان خواهند بود.