اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

تو این پست میخواییم بهترین سایت های نقد بررسی را با هم بررسی و معرفی کنیم.

سایت بهترین:

سایت بهترین یکی از سایت های مطرح در زمینه نقد و بررسی انواع کالای تجاری است و برای شما

بهترین کالاهای موجود را پیشنهاد میدهد و با بررسی دقیق مناسب ترین انتخاب را خواهید داشت

در ادام به معرفی سایت دیگر میپردازیم

سایت کدوم خوبه:

سایت کدوم خوبه نیز یکی دیگر از سایت های نقد و بررسی در زمینه کالا است و به شما نشان میدهند که کدام کالا خوبه و باید خریداری کنید سایت کدوم خوبه با تیم قوی و نویسنده های خبره به بررسی انواع و اقسام کالاهای دیجی کالا پرذاخته و آنها را برای شما بررسی میکند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

طراحی سایت شرکتی یکی از راه های تماس شرکت ها با متقاضیان خدمات و کالاهای شان در دنیای اینترنت، و مارکتینگ می باشد. چنانچه خواهان طراحی وب سایت شرکت خودتان هستید و یا کارمند بخش فروش و بازاریابی شرکت هستید، با یک مشاوره عالی مجانی در خدمت شما هستیم.

چرا نیاز به طراحی وب سایت شرکتی داریم؟ طراحی وب سایت شرکتی مهم ترین ابزار برای برندینگ آنلاین بازرگانی شما می باشد.
یک سایت شرکتی مهارت ای در حقیقت، ویترین شرکت شما در فضای اینترنت است، یک سایت مهارت ای می تواند، نمایانگر و معرف شرکت شما برای کاربران در سطح اینترنت محسوب شود.
،امروزه اکثر کاربران در ابتدا به صورت آنلاین با یک برند و کسب و کار آشنا می شوند و تصویری از برند شرکت در فضای حقیقی ندارند.

بعد شما با طراحی سایت شرکتی مهارت ای می توانید ذهنیت زیاد مثبتی را برای کاربران فضای مجازی درمورد شرکت خود برپایی کنید.
شبکه های اجتماعی فوق العاده اند، ولی اعبار آن ها برای یک شرکت کافی نیست. چنانچه رسمی بودن شرکت برایتان اهمیت دارد حتما باید یک سایت شرکتی داشته باشید.
اختصاصی کردن شبکه های اجتماعی به نحوی که هم متن، هم تصویر، هم ویدیو و هم صوت در یک جا قرار گرفته باشند، تنها و تنها و تنها برای شما خصوصی شده باشند تا حدودی سخت و یا شدنی نمی باشد. ولی در یک وب سایت شما همه این موارد را دارید.
کارت ویزیت ها، تراکت ها، تبلیغات بصری عالیست ولی زمانیکه شما نماینده ای برای معرفی شرکت تان داشته باشید. سایت شما نماینده شرکت شماست

پشتیبانی فنی مداوم طراحی وب سایت شرکتی
یکی از اصول اساس و شعار تیمطراحی سایت و سئو آوش تک ارائه خدمات و پشتیبانی فنی بعد ازطراحی سایت شرکتی می باشد.
تیم ما تماس دائم و کارساز با مشتری و همچنین پاسخگویی در مقابل خدمات ارائه شده را وظیفه خود می داند و به آن افتخار می کند.
ازاین بابت اطمینان داشته باشید که سایت شرکتی طراحی شده توسط تیم آوش تک همواره پشتیبانی خواهد شد تا گمان شما از این بابت آسوده باشد.

وب سایت شرکتی چیست و چرا همه شرکت ها باید یک وب سایت خوب داشته باشند ؟
 

سایت شرکتی ، عنوان سایت های هست که برای ارگان ها و شرکت ها یا برند ها هستفاده میشود که غالبا جنبه معرفی ، نمایش مثال کار ها و خدمات و ... را دارد . این سایت معمولا جنبه ی تبلیغاتی و معرفی یک ارگان را در فضای مجازی دارند . همچنین راه ارتباطی خوبی برای مشتریان با شما هست .

طراحی سایت شرکتی در تهران
طراحی سایت شرکتی در تهران یکی از خدمات اصلی و مهم  در تهران و ایران هست . با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه ی IT  و اینترنت ، بیش از 90% کاربران برای ارزیابی ، مقایسه یا آشنایی با زیادی از مواردی که در روز با آن مواجه هستند به اینترنت و مخصوص جستجو در گوگل میپردازند . فرض کنید شما فروشگاه عینک آفتابی دارید. و روزانه کاربران با جستجو در گوگل و ورود به سایت شما با برند شما آشنا شده و حتی محصولات شما را خرید کنند.

این عقیده زیاد لذت بخش هست . زیر شما با کمترین خرج یک جایگاه خوب در اینترنت و گوگل پیدا کرده اید که به صورت مداوم و 24 ساعته برای شما بازدید کننده ارسال می شود . این مهم زمانی محقق میشود که شما یک سایت خوب با طراحی زیبا و کاربر پسند به همراه زیر ساختی بهینه شده برای موتورهای جستجو داشته باشید و همه محصولات و خدمات خود را به خوبی در ان معرفی کرده باشید . شرکت مفتخر هست که شما را از ابتدا تا انتهای این مسیر با طراحی یک سایت مهارت ای و اختصاصی و بهینه یاری دهد . شما میتوانید مثال کار های سایت های شرکتی ما در اینجا مشاهده کنید .

امکانات سایت شرکتی 
سایت های شرکتی معمولا دارای بخش های زیر هستند : 

صفحه ی نخست
در این صفحه ی نمای کلی از شرکت ، شعار ، بهترین مثال کار ها ، خدمات و اطلاعات ارتباط قرار میگیرید .

صفحه ی مثال کار ها
در این قسمت همه مثال کار های آن ارگان بر پایه گروه بندی قرار داده میشوند و هر کدام از مثال کار های دارای جزییات غالبا می باشنند که در آن شرح کامل از آن فعالیت به چشم میخورد .

صفحه ی خدمات
لیست همهی خدماتی که شرکت رائه میدهد به صورت کامل شرح داده شده اند

صفحه ی کالری
در این صفحه تصاویر مربوط به محصولات و خدمات شرکت و یا گواهی نامه ها و ... غیر می تواند وجود داشته باشد .

صفحه ی درمورد ما
این صفحه می تواند دارای قسمت های گوناگون از جمله توضیح در باره ارگان ، تاریخ آغاز فعالیت و ... می باشد.

همچنین این صفحه می تواند دارای قسمت تیم ما باشد که اعضای آن ارگان را بر پایه مرتبه در ارگان طبقه بندی کرد .این قسمت دارای لینک شبکه های اجتماعی و توضیح مختصر به همراه تصویر اعضا می تواند باشد .

صفحه ی ارتباط با ما
این صفحه دارای آدرس شعب گوناگون شرکت ، اطلاعت ارتباط ، اطلاعات شبکه های اجتماعی و فرم ارتباط باما  هست که کاربران میتوانند از طریق این فرم نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیر مجموعه ارسال کنند . همچنین یک نقشه گوگل برای نمایش شعبه های گوناگون ارگان موجود هست .

 

همانظور که مشاهده کردید یک سایت شرکتی میتواند بخش های گوناگونی داشته باشد . سایت های شرکتی که شرکت طراحی می کنند دارای قسمت های  غالبای نسبت به موارد ذکر شده هست .همچنین قابل توسعه می باشد . اگر متقاضی در خوهست امکانات اضافه یا سیستم های اختصاص داشته باشد شرکت ما می تواند نیاز شما را به راحتی برطرف نماید .همچنین امکانات اضافب که در سایت های شرکتی ما وجود دارند به شرح زیر هست .

میز تحریر تاشو چوبی
معمولا در منزل قسمت هایی هستی دارد که جایی برای گذاشتن یک میز تحریر وجود ندارد اما به شدت احساس احتیاج خواهید کرد که به یک میز بیچارگی دارید. شما با گزینش یک میز تحریر تاشو چوبی می‌توانید این بیچارگی را برطرف کنید. اتاق خواب فرهنگ آموزان یا دانشجویان جمکان هایی هستند که حتما باید حائز میز تحریر باشند برای حل این کار، میز تحریر تاشو چوبی به کمک شما آمده است که کمترین فضای ممکن را در اتاق اشغال می کند و بهانه ای برای عدم حضور میز تحریر باقی نمی گذارد. داشتن میز تحریر تاشو ام دی اف ولی در عین حال استوار ومقاوم برای هر نزاکت آموزی میتواند بهترین هدیه و وسیله شغل باشد. خرید میز تحریر تاشو چوبی که قابلیت تنظیم بلندی را داشته و میتوان آن را در اثناء نگارش تکالیف، خیاطی، اتو کشیدن، طراحی و نگارش استفاده کرد می‌تواند بهترین وسیله برای خانه شما باشد. انواع میز تحریر تاشو چوبی می‌تواند محدودیت انتخاب را برای شما بردارد. فروش میز تحریر تاشو چوبی را از هر جایی نمیتوانید پیدا کنید. بعد در گزینش خود دقت کنید.

میز تحریر تاشو چوبی 

ویژگی‌های محصول:

کم جا
میز تحریر تاشو کم جا
تحمل وزن زیاد
 نگهدارنده پلاستیکی ذیل پایه های میز که باعث جلو گیری از لیز خوردگی می‌شود.
 قابلیت بهره‌گیری به عنوان میز لپ تاپ، میز مطالعه، میز تحریر کودک برای استفاده جلو مبل یا صندلی
طراحی خاص برای کاربر های

میز تحریر تاشو با صندلی

مختلف
میز تحریر تاشو قابل حمل
میز تحریر تاشو و تنظیم شو
میز تحریر تاشو ناچیز جا
میز تحریر تاشو پایه کوتاه
اگر شما هم همانند قدیما همنشین دارید که روی زمین بنشینید و کارهایتان را خیلی ساده اتمام دهید از بهترین مدل های میز تحریر تاشو این مدل می‌باشد. این محصول برای دانش آموزانی که تکالیف مدارس خود را خو دارند روی زمین اتمام دهند و یا کسانی که نمی‌توانند روی میز های ناهار خوری غذا رغبت کنند پسندیده تر است.

میز تحریر تاشو پایه اختصار 

ویژگی‌های محصول:

جدیدترین میز تحریر تاشو
میز تحریر تاشو شیک
میز تحریر تاشو نوجوان
میز تحریر تاشو مختصر جا
میز تحریر تاشو کوچک
تحمل وزن زیاد
میز تحریر تاشو و تنظیم شو
حمل نقل آسان با تقسیم طراحی شده با مقاومت کافی
قابل استفاده در پیرامون های کوچک و آپارتمان ها
قابل بهره‌گیری در مراکز آموزشی و بازرگانی و منازل.
فضای خالی پایین میز برای هرچه راحت‌تر شدن برای قرارگیری پاها
قابل استفاده در آشپزخانه
دارای 3 حالت برای قرارگیری پایه میز تحریر تاشو
میز تحریر تاشو با صندلی
این مدل از میز تحریر با پایه های کمی بلند تر به نسبت بقیه مدل ها اما با صندلی پسندیده خویش ساخته شده است. میز تحریر تاشو صندلی پسندیده کسانی است که بدنبال یک پکیج کامل می‌گردنند. میز تحریر و صندلی تاشو در ابعاد گوناگون برای اشخاص مختلف طراحی شده است که می‌توان با در عقیده اخذ سایز تن فرد می‌توانید خریداری کنید. در صندلی و میز تحریر تاشو یک فضای مناسب 6 سانتی زیر میز برای قرار دریافت وسایلی مانند: کتاب و ابزارها تحریر تعبیه شده است. این میز تحریر تاشو امروزین پسندیده نزاکت آموزان می‌باشد. میز تحریر تاشو ساده می‌باشد و شما می‌توانید طرح میز تحریر تاشو را خودتان گزینش کنید. سفارش میز تحریر تاشو را از طریق همین سایت می‌توانید اتمام دهید. این میز ها جدیدترین مدل میز تحریر تاشو می‌باشند که برای رده سنی خاصی در نظر گرفته شده است. برای خرید حضوری میز تحریر تاشو می‌توانید با شماره های کمپانی تماس بگیرید.

شرکت سامسونگ، کد هسته (Kernel Code) تلفن‌های گلکسی S20 که از تراشه اگزینوس استفاده می‌کنند را منتشر کرد. کاربران انجمن توسعه‌دهندگان XDA نیز با مشاهده این کد سرنخ‌هایی درباره تلفن‌های جدید گلکسی فولد 2، گلکسی نوت 20 و یک تلفن مرتبط با گلکسی Z Flip را پیدا کردند.

همانند سال‌های گذشته، اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 با اسم رمز Canvas شناخته شده است. بنابراین، انتظار می‌رود که حرف C2 در این کد‌ها به یک نمونه از پرچمدار جدید سری نوت اشاره کند. هنوز مشخص نیست که آیا مدل‌هایی با کد C0 و C1 نیز در این کد‌ها وجود خواهند داشت یا خیر. البته اسم رمز Kona نیز در کد هسته مشاهده شده است.

گلکسی نوت 20

این اسم متعلق به تراشه اسنپدراگون 865 است که به صورت مداوم در بنچمارک‌های مختلف رویت می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت با توجه به این که تراشه اسنپدراگون 865 پلاس در اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود، نباید انتظار داشت که سامسونگ در تلفن‌های جدید گلکسی نوت 20 از این چیپست استفاده کند. کره‌ای‌ها در سال گذشته نیز در تلفن‌های سری نوت 10 از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس استفاده نکردند.

این رو هم بخون:

رابط کاربری One UI 2.1 تا سه هفته آینده برای گلکسی S10 و نوت 10 عرضه…

البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که نسخه مجهز به تراشه شرکت کوالکام فقط در بازار آمریکا به فروش می‌رسد، بنابراین، نمی‌توان گفت که مدل‌های مختص بازار اروپا از چه تراشه‌ای استفاده خواهند کرد.

در ادامه به اسم رمز WIN2 برخورد می‌کنیم که همان Winner 2 است. این تلفن به عنوان جانشین گلکسی فولد، یعنی گلکسی فولد 2 روانه بازار خواهد شد. این تلفن برخلاف مدل‌های سری گلکسی S و نوت از تراشه اسنپدراگون 865 در همه بازار‌ها استفاده خواهد کرد. البته، این اتفاق در سال گذشته نیز رخ داده بود.

گلکسی نوت 20

در انتهای مطلب به کد Zodiac Project می‌رسیم که مربوط به تلفن تاشو گلکسی Z Flip است. از آن جایی که این تلفن از تراشه اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند، احتمال می‌رود که سامسونگ آن را به عنوان نسخه مخصوص بازار چین گلکسی Z Flip معرفی کند

منبع: 

https://itresan.com/294625/%da%a9%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s20-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af/

شرکت HMD به‌طور سنتی هر سال یکی از گوشی‌های کلاسیک نوکیا را بازسازی می‌کند. امسال این قرعه به نام گوشی سال 2007 نوکیا 5310 XpressMusic افتاده و حالا از نسخه مدرن آن یعنی نوکیا 5310 پرده‌برداری شده است.

نوکیا 5310 با طراحی سفید و قرمز رنگ‌اش و یک صفحه‌کلید بزرگتر از نوکیا 5310 XpressMusic، بیشتر شبیه به نوکیا 5200 است. این گوشی دو شکاف بزرگ در بالا و پایین، برای اسپیکرهای استریو دارد. البته یک نسخه مشکی‌رنگ نیز برای آن معرفی شده که همچنان کناره‌های قرمزرنگ را حفظ کرده است. دکمه‌های پلی و ولوم گوشی هم به‌ترتیب در کناره‌های سمت راست و چپ هندست قرار دارند.

این رو هم بخون:

HMD Global از تلفن پرچمدار نوکیا 8.3 با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی…

نوکیا 5310 از یک نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA در بالای کیبورد الفبایی‌اش بهره می‌برد. در داخل آن از چیپست مدیاتک MT6260A، شش گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه استفاده شذه است. بر روی آن یک شیار کارت MicroSD نیز برای افزایش حافظه تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.

نوکیا 5310 از بلوتوث 3.9، جک صوتی، رادیو اف‌ام و یک دوربین پشت VGA به‌همراه فلاش پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه آن یک باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از طریق پورت MicroUSB شارژ می‌شود. نوکیا 5310 در دو نسخه تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته معرفی شده و به‌گفته HMD از ماه جاری به قیمت ۳۹ یورو قابل‌دسترس خواهد بود.

منبع:

https://itresan.com/294575/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-5310-xpressmusic-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a8/