اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

طراحی سایت حرفه ای

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ق.ظ

یک سایت چیره دست از دید شما چه سایتی است؟!
طراحی سایت پیشه ایشاخص های استاندارد یک سایت  چه مواردی هستند؟!
 با ما به اتفاق باشید الی به زبان ساده این شاخص ها را بیان کنیم.
  سایت حرفه ای  باید در نگاه اول مخاطب را به خویش جذب کند
مواردی که منجر به این امر می شوند گرافیک قشنگ و روشن به اتفاق با سرعت لود بالا  به به اتفاق در برگرفتن مفهوم و ماهیت اصلی سایت است.اگر چنین نباشد این تارنما دو باره از شاخص های مهم که گوگل جهت ارزیابی از آن ها استفاده می کند را از دست خواهد داد.bounce rate  و session duration

طراحی سایت حرفه ای
  وب سایت چیره دست باید عقیده بیشتری کاربران اینترنتی را جلب کند
نیل به این هدف نیازمند احصاء گیری از تجربه کاربران و تجزیه و تحلیل مخاطبان سایت است. به طور مثال باید بدانیم مخاطبان سایت  در چه ردیف سنی هستند،دستگاه هایی که برای اینترنت کاربرد می کنند از چه نوعی هستند منظور تارنما چه است و مخاطبان آن به دنبال چه چیزی هستند و .... تأثیر هریک از این موارد ممکن است  در طراحی و یا گونه پیاده سازی سایت چشم گیر باشد.
  محتوا در طراحی حرفه ای نقشی کلیدی ایفا می کند
نداشتن نادرست املایی،استفاده از فونت های پسندیده و به جا،چیدمان صحیح آیتم ها، تکراری نبودن  جملات و عبارت های کاربرد شده در متن  و .... .
  وب سایت باید به گونه ای باشد که بیننده بتواند تمام آن چیزی را که شما دوست دارید به راحتی پیدا کند
در مجموع تجربه تمامی مواردی که در رابط کاربری منعکس می گردند با اسم ux شناخته می شوند و سایتی موفق و حرفه ای طراحی شده است که ux را در مرکز پروا خود قرار داده باشد و آن را الی کران ممکن شفا ببخشد.
  باید همراه با موعد حرکت کند
همه چیز در حال گذار و تغییر و شفا است در این وسط تکنولوژی طراحی سایت و وب نیز با سرعت زیاد در حال گذار است. اگر چنین نباشد پس از گذشت چند سال، سال تولید تارنما را با یک نگاه می توان تشخیص عدل که حس احسان به مخاطب منتقل نخواهد کرد و در نتیجه این عدم انسجام کامیابی سایت پایین سؤال خواهد رفت. در اینجاست که بهترین فرصت برای رقبا جهت ورود  و  تسخیر بهره شما از بازار مهیا می شود.بنابراین مطمن شوید پروژه وب سایت شما به چهره خودکار بروز رسانی می شود.
  طراحی سایت چیره دست به گونه ایست که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز باره پروا پیمان دهد
موتورهای جستجو مثل گوگل نمی توانند سایت را هماهنند یک مخاطب ببینند و علاوه بر آن به جهت اینکه در هنگام جستجو نتایج ریزبین تری پرتو دهند نیازمند اطلاعات اضافه تری نیز هستند که شدنی است برای بیننده قابل نگریستن نباشد. به عنوان نمونه اگر تارنما شما حائز بخشی مشابه مقالات است گوگل نیاز دارد بداند تاریخ درج نوشتار و یا ویرایش آن چه زمانی است. در حالت عادی این موارد را برای گوگل اثر نمی دهیم ولی حالت درست این است که این موارد در زمان طراحی  و پیاده سازی کاربرد شوند.اگر تارنما شما محصولاتی پرتو می دهد  گوگل اخ دارد بداند کدام فرآورده شما از دید مشتریان بهتر است  و آن را در نتایجش منعکس کند  ولی  در حالت عادی  گوگل نمی تواند این موارد را تشخیص دهد  مگر اینکه مکانیزمی قرار داده شود تا گوگل از نتایج نظر سنجی مخاطبان سایت آگاه گردد. این شکل موارد را با تعریف  schema  می توان در تقسیم های گوناگون پوشش داد و تمامی این موارد از جمله نکاتی هستند که در بهینه سازی و سئو سایت  سایت مهم قلمداد می شوند.
 
همچنین شما می توانید در دوره تعلیم سئو نیز شرکت کنید لغایت ادب خویش در گویه سئو را افزایش دهید و خودتان سئوکار سایت خود باشید و یا از خدمات سئو کاربرد کنید.

  امروزه سایت موفق با شبکه های اجتماعی بستگی تنگاتنگی دارد
یک سایت چیره دست و موفق در شبکه های اجتماعی بسیار به اشتراک گذاشته می شود و در ضمن بسیاری از مخاطبان همنشین دارند رخداد های سایت مورد علاقه خویش را در شبکه های اجتماعی تعقیب کنند و یا بالعکس بعضی مخاطبان همنشین دارند ببینند در شبکه های اجتماعی  در مورد این وب سایت چه مطالبی است. یک مثال جهت بکار بگیری این مزیت نشان دیتا پست های شبکه های اجتماعی در وب سایت از راه  api شبکه اجتماعی مربوطه به صورت اتوماتیک است که در وب سایت های بیگانه بسیار باره استفاده پیمان می گیرد و این باره باید در طراحی تارنما لحاظ شود.در ایران اشتراک گذاری رویدادهای وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربری و مفید باشد.
 می بایست تجربه مخاطبان را تحلیل کند
مدتی بعد از مشاهده سایت توسط مخاطبان آن و مرور تقسیم های گوناگون آن لازم است  موارد پایین رسیدگی و متناسب با آن ها تصمیماتی اتخاذ شود:
-    صفحات ورود چه صفحاتی هستند؟ آن ها را اغلب باره توجه و بروز رسانی قرار دهیم
-    صفحاتی که کاربران پیش از بستن سایت در آن ها بوده اند چه صفحاتی هستند؟این صفحات حتما می بایست رسیدگی شوند چراکه شدنی است محتوای آن،عدم تکمیل آن و یا دیگر اشکالات موجود در آن مایه برونرفت کاربران شده باشند.
-    اکثریت مخاطبان سایت از چه دستگاه هایی کاربرد می کنند؟  ممکن است در کمپین تبلیغاتی خود بازنگری کنید.
-    اوج بازدیدها در چه ساعات و چه روزهایی هستند؟ شدنی است احتیاج باشد تغییراتی در موارد مختلف سپریدن دهید.
-    آمارگرفتن بازدید و تأثیرات آن را در سررسید آغاز کمپین تبلیغاتی با موعد قبل از آغاز آن بر روی نمودار اثر دیتا شود؟ نتیجه کمپین و تأثیرات آن را تحلیل کنید
 جهت کسب موفقیت نیازمند سرمایه گذاری، برنامه ریزی  و پژوهش و گسترش است
صرفا سفارش و طراحی سایت چیره دست  به خودی خود کافی نیست. متأسفانه در بسیاری از موارد در ایران می بینیم که  خرج ای هنگفت جهت طراحی سایت صرف می شود ولی به انگیزه عدم آگاهی و یا مشخص نبودن مسیرحرکت این وب سایت حرفه ای نه تنها موفق نمی شود بلکه حتی در مواردی آغاز به کار نمی کند.سایت حرفه ای نیازمند داشتن مسیری حرفه ای جهت حرکت و پیمودن راه نیز هست.باید وقت و نیروی کافی جهت مدیریت سایت و قبل برد اهداف آن  تعیین کرد.طراحی یک سایت حرفه ای  فقط وسیله  شروع کار است و به تنهایی هیچ وقت موفقیتی به به اتفاق نخواهد داشت.بنابراین نیروی کافی به اتفاق با داشتن تخصص مرتبط  در تمامی دسته های سایت  باید دیده شود.صرفا پرداخت هزینه طراحی وب سایت  چیره دست نباید به عنوان کل بودجه دسته اینترنتی و وب سایت شما باشد. بعد از شروع به شغل سایت می بایست جهت غنی سازی درونمایه و اطلاع رسانی های آن سرمایه گذاری لازم و نیروی کارآزموده آن را بکار گیرید.حداقل یک تن آشنا به اینترنت و تولید محتوا به چهره تمام وقت جهت مدیریت تارنما حتی در باره وب سایت هایی که زیاد ساده و بدون تعامل با بیننده هستند نیاز است  نه جهت کد نویسی صرفا جهت مدیریت درونمایه و قبل برد  اهداف سایت و مخاطبان آن و معرفی نیازهای آینده.


با رعایت این موارد به شما اطمینان می دهیم گام های لازم جهت موفقیت را برداشته اید.
اگر از مشترکین هستنید فقط  کافیست مورد واپسین،انجام را باره توجه قراردهید بقیه موارد مربوط به شرکت طراحی سایت شما است و کاملا رعایت شده اند.
 چرا باید در طراحی سایت خود از یک شرکت طراحی سایت چیره دست کمک بگیریم؟
داشتن وب سایت برای کسب و کارها در هر صنعتی زیاد مهم میباشد. وانگهی این راستی وجود دارد که فقط داشتن یک وب سایت ساده کافی نیست. در عوض یک وب سایت منحصر به فرد با کاربری آسان برای چشم وهمچشمی با رقیبان، مورد نیاز است.
به این ترتیب موفقیت آنلاین شما بستگی زیادی به نوع وب سایتی که برای کسب و کارتان طراحی میشود دارد. به همین انگیزه است که نحوه طراحی وب سایت شما بسیار اهمیت دارد. بنابرین وب سایت خویش را به شرکت حرفه ای طراحی سایت تهران بسپارید.
وجود یک وب سایت به کسب و کار شما کمک میکند الی :
•    دارای هویت درفضای اینترنت باشد.
•    به عنوان نقطه نخست تماس با کاربران یا مخاطبان گسترده تر باشد.
•    کمک میکند تا ایده ها و پیام های خویش را منتشر نمایید.
•    به کسب و کار دستور میدهد الی به مخاطبان اکثریت دسترسی پیدا کند و گسترده تر شود.
•    بازار ارشد و مفصل تری را فراهم میکند.
•    فرصت ارتباط با مخاطبان را فراهم می نماید.
•    امکان بستگی دو طرفه بین سوداگری و کاربرانش را فراهم میکند.
•    اشتراک گذاری ایده ها بین سوداگری و کاربرانش
•    امکان تبلیغات محصولات و خدمات کسب و کارها
•    مایه افزایش فروش و برگشت سرمایه میشود و جریان کسب درآمد را بهبود میبخشد.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی