اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۵۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

با افزایش تارنما های فروشگاهی و در ضمن افزایش رغبت مشتریان به این سبک سفارش، تارنما فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر پای بست، عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب سپریدن شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.


سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل سپریدن می شود. پیمان گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند کارایی خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از عقیده موتور های جستجو مشابه گوگل پسندیده باشد. طراحی سایت حرفه ای  به چهره صحیح و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و بعد از آن شما با قرار دادن محتوا پسندیده می توانید به منظور خویش (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
شرکت طراحی سایت وب وان با سهم گیری از نیروهای خبره و کارآزموده طراحی  تارنما را با رعایت اصول سئو سپریدن دیتا و سایت طراحی شده بدست این تیم، درباره سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت.
همچنین شما می توانید در دوره جامع تعلیم سئو وب وان نیز شرکت کنید لغایت دانش خویش در گویه سئو را افزایش دهید و خودتان سئوکار سایت خود باشید.

سایت فروشگاهی موفق
قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار دیتا و انتظارات احتمالی آنها را گمان بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین خاصیت های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و پسندیده برای محصولات، سادگی به کارگیری سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و ... می باشد.
 

امکانات باره دربایستن در طراحی سایت فروشگاهی
سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت پیوندیدن به درگاه بانکی     
اطلاع از خرید به چهره ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان سنجش محصولات
امکان فیلتر کردن محصولات بر بنیاد خاصیت های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی 
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ اتوماتیک سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت واحد های پولی
سیستم b2b
امکان درج قیمت متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان

طراحی سایت شرکتی

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
دسترسی آسان و تند به فرآورده در طراحی تارنما فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو نیرومند نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به تارنما و برند شما پرتو منفی گذاشته و گمان کردن اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. فلذا وب سایت فروشگاهی باید حائز ساختار استاندارد برای بخش بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در تارنما فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند شکیبیدن نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده بهره‌گیری شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
ثبت اسم کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این تقسیم از سایت باید دقت شود که یک فرم کبیر با داده های بسیار در روبرو کاربر قرار نگیرد. باید شماری اطلاعات اندک در تقسیم نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می تاب در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست ارائه کرد لغایت در مرحله خرید تنها چند فیلد پیمان دیتا شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به چهره مرحله به مرحله دریافت کنید.


جلب اعتماد مشتریان
در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp بهره‌گیری شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.   
امکان سنجش محصولات
مقایسه محصولات به نما مثل گرد از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خویش این امکان را می دهیم که بتواند خاصیت های چند محصول را با هم سنجش کرده و بهترین را برگزیدن نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. فلذا امکان سنجش محصولات احد از خاصیت های ضروری تارنما های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن نقطه نظر ها 
یکی سایر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهیاهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، دسته دیدگاه های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این تقسیم چندین برتری دارد که عبارتند از:
 
شما از این طریق می توانید محصولات خود را مورد رسیدگی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام احد از آنها را مشتریان بسیار نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خویش تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.
با این شغل مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند عقیده خویش را در این سرنوشت بیان می کنند و مشتریان سایر می توانند آن نظرات را مشاهده کنند لغایت با محصول آشنایی اکثریت به دست آورند. 
کسب و کار شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهیرونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در ارتباط قرار می گیرند و نگرش های خود را در مورد محصول بیان می کنند. 
جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به تعقیب محصول باره عقیده خود هستید لغایت آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن فرآورده اغلب کنید. به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد عقیده خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. برخی از سایت هایی که به چهره طراحی سایت فروشگاهی در آوش تک  پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم مترقی نمی باشد و به همین علت مشتری نمی تواند فرآورده باره عقیده خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته پروا بسیاری داشته باشید لغایت بتوانید محصولات سایت خویش را به فروش برسانید.

 
روش های خرید در طراحی وب سایت فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این طریق پرداخت باید آغاز به صورت آنلاین برگ خرید را پرداخت کرده و پس از آن کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال فقط روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، طریق پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به دلیل اینکه در این روش بردباری کلاهبرداری تفریق می یابد. این طریق به این چهره است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، خرج آن پرداخت می شود.
هزینه طراحی سایت فروشگاه اختصاصی
با توجه به استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه تارنما تعیین می شود. هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان الی چند صد میلیون تومان متغیر می باشد. به راستی قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است.

طبق رسم همیشگی اپل، این شرکت معمولا در نیمه دوم سال از محصولات مهم خود رونمایی می‌کند؛ اما مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر مسائل مرتبط با این کمپانی، معتقد است که کوپرتینویی‌ها در سال جاری قصد دارند این رویه را تغییر دهند و تعداد زیادی از محصولات ۲۰۲۰ اپل را در ماه‌های پیش رو معرفی کنند.

 

اپل AirTag 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

شواهد نشان می‌دهد اپل از مدتی قبل در حال کار روی یک گجت کوچک بوده است که قابلیت رهگیری تگ‌های دیجیتال را دارد. برای اولین بار کدهای مرتبط با این محصول به همراه نام آن «AirTag» در کدهای iOS 13 دیده شد. انتظار می‌رفت این شرکت در رویداد خبری اکتبر ۲۰۱۹ از این محصول رونمایی کند، اما تا به این لحظه خبری از معرفی AirTag شنیده نشده است.

 

مینگ‌چی کو معتقد است که اپل اکنون در تدارک معرفی این محصول در نیمه اول سال ۲۰۲۰ است و ممکن است در رویداد ماه مارس خود و یا در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 در ماه ژوئن از آن رونمایی کند. این تحلیل‌گر در توضیح این‌که AirTag چگونه کار می‌کند، پیش‌بینی می‌کند که این محصول به چیپ پهن‌باند U1 Ultra که در سری آیفون ۱۱ استفاده شد متکی باشد. این چیپ به کاربران امکان می‌دهد با دقت بیشتری نسبت به بلوتوث یا Wi-Fi سایر گجت‌ها را رهگیری کنند.

 

هدفون‌های بلوتوث رده بالا 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

مینگ‌چی کو پیش از این بخشی از برنامه اپل برای عرضه هدفون‌های بلوتوث رده‌بالا را فاش کرده بود، اما موضوعی که توجه ما را به‌ خود جلب می‌کند، امکان تولد محصولات جدید اپل در قالب برندی تازه است.

 

در فوریه ۲۰۱۸، کو از تلاش این کمپانی برای عرضه هدفون‌هایی با یک برند جدید و خارج از خانواده محصولات Beats خبر داده بود. او مدعی بود که این هدفون‌ها عمر باتری و کیفیت صدای بهتری نسبت به ایرپادز خواهند داشت و در فصل پایانی ۲۰۱۸ به بازار معرفی خواهند شد.

 

مدتی بعد در همان سال، بلومبرگ در همراهی با این فرد ادعا کرد که اپل قصد داشت از یک هدفون «رو گوشی» جدید و رده بالا به عنوان جانشین برند Beats رونمایی کند.

 

یک سال بعد، بار دیگر این ادعا مطرح شد و اعلام شد که اپل عرضه این هدفون بلوتوث را به نیمه دوم ۲۰۱۹ موکول خواهد کرده است تا وقت کافی را برای توسعه سیستم حذف نویز و یکپارچگی هدفون‌ها با دستیار صوتی سیری داشته باشد. در نهایت، این محصول در سال ۲۰۱۹ نیز معرفی نشد و ظاهرا طبق ادعای کو قرار است هدفون‌های بلوتوث رده بالای اپل در نیمه نخست ۲۰۲۰ رونمایی شوند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046359.html

به تازگی ویدئویی از گوشی تاشوی جدید سامسونگ به نام گالکسی زدفلیپ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی از نظر ظاهری تفاوتی با یک گوشی تاشوی کلاسیک ندارد، اما نمایشگر آن از وسط تا می‌شود.

 

 نمایشگر این گوشی بسیار باریک است ولی در زمان باز شدن طول گوشی کم و بیش زیاد خواهد بود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی دارای دو دوربین اصلی و یک دوربین سلفی است.

 

همچنین این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با دقت ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر شیشه‌ای باریک این گوشی با یک لایه  پلاستیک مستحکم پوشانده شده است. پردازنده این گوشی هم اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس بوده و دارای هشت گیگابایت رم است.

 

این گوشی دارای جک هدفون نیست،اما حافظه ۲۵۶ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این گوشی به طور رسمی هفته آینده عرضه شود و قیمت آن نیز کمتر از ۱۵۰۰ دلار نباشد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046425.html

بهینه سازی سایت که به اختصار به آن سئو نیز گفته می‌شود نقش بنیادین در ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو دارد. این فرمایش مایه شده است تا شاهد گسترش شیوه‌های بهینه‌سازی وب‌سایت باشیم. اشاعه این شیوه‌ها نیز به برپایی دو دسته‌بندی اصلی در بهینه‌سازی وب‌سایت انجامیده است:

سئو یا بهینه‌سازی داخلی (On Page SEO)
سئو با بهینه‌سازی بیرونی (Off Page SEO)
تکنیک های سئو off page و on page

در بهینه سازی درونی سایت، با مواردی سروکار داریم که باید آن‌ها را با توجه به موتورهای جستجو در داخل سایت لحاظ کرد. از سوی دیگر بهینه‌سازی بیرونی وب‌سایت مواردی را شامل می‌شود که اغلب به دیگر وب‌سایت‌ها وابستگی دارد و با بهینه‌کردن این موارد می‌توان رتبه سایت مورد نظر را ارتقا داد. با این حساب، بهتر است در فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت به رعایت موارد درونی و بیرونی در سئو توجه داشته باشیم.

سئو یا بهینه‌سازی درونی (On Page SEO)
به همگی کارهایی که در درون سایت یا بلاگ برای ارتقا رتبه سپریدن می‌شود، بهینه‌سازی درونی می‌گوییم. با این حساب بهینه‌سازی داخلی اولین چیزی است که هر مدیر وب‌سایتی باید به آن تسلط داشته باشد. در حین پروسه بهینه‌سازی داخلی، باید سایت دائما بررسی شده و برای ارتقا رتبه در موتورهای جستجو، قسمت‌های مختلف سایت بهینه‌تر شود.

on page seo یا سئو داخلی وب سایت

در بهینه سازی داخلی سایت باید به نقش مهم کلید‌واژه‌ها پروا داشت، کلید‌واژه‌ها همان عبارت‌هایی هستند که کاربر ممکن است آن‌ها را در موتورهای جستجو تایپ کرده در نتیجه به وب‌سایت شما هدایت شود.

عنوان و چکیده مطالب، اسم دامین و تصاویری که در وب‌سایت یا بلاگ حضور دارند نیز باید حتما بهینه‌سازی شوند. این بهینه‌سازی باید طبق اصول موتورهای جستجو انجام شود. درونمایه و مطالبی که در سایت پیمان می‌دهید نیز باید جذاب بوده و با سوژه اصلی وب‌سایت پیوسته باشند.

به طور خلاصه باید در بهینه‌سازی داخلی وب‌سایت، موارد زیر را در عقیده داشته باشید:

هدینگ یا خلاصه مطالب
عنوان صفحه
توضیحات متا (Meta description) و تگ‌ها
تصاویر
ساختار آدرس‌های URL و اطلاعات دامین
هدایت‌پذیری راحت کاربر در وب‌سایت و سرعت بارگذاری صفحه‌ها
محتوای جدید و باکیفیت
لینک‌های داخلی و بیگانه بهینه‌شده
اجازه دهید توضیحات بیشتری در خصوص بهینه‌سازی داخلی وب‌سایت مطرح کنیم:

بهینه سازی عنوان صفحه
مهمترین چیزی که در فرآیند بهینه‌سازی درونی وب‌سایت باید در عقیده گرفته شود تگ عنوان مطلب است. عنوان مطلب شما باید اختصار باشد این عنوان باید به نحوی نوشته شده باشد که بیننده بتواند مفهوم کلی متن را از عنوان آن متوجه شود. تگ عنوان توسط موتورهای جستجو نمایه می‌شود؛ در نتیجه این تگ، نسبت به سایر موارد در بهینه‌سازی وب‌سایت، برای موتورهای جستجو اهمیت اکثریت دارد. از طرف دیگر بهتر است عنوان شما جذاب و مخاطب‌پسند باشد لغایت از این روش کاربر به کلیک بر روی لینک مطلب و مطالعه آن دلگرمی شود.

تگ‌ مِتا
در تگ متا توضیحات اختصار را در خصوص وب‌سایت قرار می دهید. لازم به ذکر است که باید عنوان، کلید‌واژه و توضیحاتی که در تگ متا قرار می‌گیرد، با دیگر وب‌سایت‌ها تفاوت داشته باشد.

نوشتن محتوا
تولید محتوا نقش بسیار زیادی در جذب شدامد اغلب به سایت دارد؛ رهنمود می‌کنیم هر از برخی مواقع نوشته‌ها و اطلاعات جدیدی را در اختیار کاربران پیمان دهید، برای این نوشته‌ها باید کلید‌واژه متناسب تعریف شود الی شاهد ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو باشیم. از طرف دیگر، مطالب شما از لحاظ کیفیت نیز باید از سطح فوقانی برخوردار باشند و باید حرف‌های جدید و تازه‌ای برای کاربران داشته باشید.

بهینه سازی کلید‌واژه‌ها
همان‌‌گونه که اشاره کردیم برای پست‌ها و نوشته‌های خویش حتما کلید‌واژه‌های مربوطی را لحاظ کنید. پیشنهاد می‌‌کنیم بر خلاف باور عموم،‌ در به کارگیری کلید‌واژه‌ها زیاده‌روی نکنید.

بهینه سازی لینک‌ها
لینک‌های مطالب و قسمت‌های مختلف وب‌سایت باید بهینه‌‌سازی شده باشند. به کارگیری لینک‌های درونی و خارجیِ کارآمد به ارتقا رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو کمک زیادی می‌کند. ناگفته نماند لینک‌ها باید از منابع اصلی و معتبر گرفته شده باشند.

بهینه سازی تصویر
درست است که در بهینه‌سازی وب‌سایت، اغلب با متن سروکار داریم؛ ولی بد نیست بدانید تصاویری که برای متن‌ها پیمان می‌دهید نیز باید بهینه‌سازی شده‌ باشند. در بهینه‌سازی عکس ها باید حجم آن‌ها را بررسی کنید، حتما به نکویی می‌دانید که تصاویر کبیر و با حجم زیاد، زمان اکثریت برای بارگذاری می‌برند و در نتیجه، عکس ها وب‌سایت شما باید حتما حجم کم و کیفیت قابل قبولی داشته باشند.

نام‌گذاری این تصاویر نیز باید بر اساس اصول بهینه‌سازی و‌سایت سپریدن شده باشد. موتورهای جستجو تنها توانا به نگریستن متن در وب‌سایت‌ها هستند و عکس ها وب‌سایت شما را نمی‌بینند. برآیند اینکه می‌توان با استفاده از تگ‌های مخصوص، تصاویر را برای موتورهای جستجو قابل درک کرد.

سئو با بهینه سازی بیرونی (Off Page SEO)
بر خلاف بهینه‌سازی درونی وب‌سایت، رعایت سئو بیرونی باید از راه دیگر وب‌سایت‌ها اتمام شود. به‌عبارت دیگر در سئو و بهینه‌سازی بیرونی باید از لینک‌های بیرون از وب‌سایت کمک گرفت.

off page seo یا سئو بیرونی

این فرآیند دائم در جریان است و باید به صورت منظم لینک‌های جدیدی را با اولویت‌بندی اضافه کنید. دریافت لینک‌های باکیفیت برای وب‌سایت، مایه ارتقا رتبه آن در موتورهای جستجو می‌شود. ساخت و برپایی لینک‌های بیرونی به افزایش شدامد و‌ب‌سایت منجر خواهد شد.

فرآیند سئو بیرونی وب‌سایت را اغلب مواردی مانند حضور در شبکه‌های اجتماعی و ساخت لینک‌های بیرونی تشکیل می‌دهد.

ذکر این نکته نیز لازم است که در بهینه‌سازی بیرونی وب‌سایت تعداد لینک‌هایی که ایجاد کرده‌اید مهم نیست و کیفیت این لینک‌ها است که باعث ارتقا رتبه در موتورهای جستجو می‌شود. از طرف دیگر، افزودن لینک‌های بیرونی به وب‌سایت می‌تواند باعث ارتقا کیفیت وب‌سایت نیز بشود. لینک‌هایی که از سایر وب‌سایت‌ها به سایت شما دیتا می‌شود باید اعتبار خوبی داشته باشند. به‌عبارت دیگر، باید لینک‌هایی بیرونی را به وب‌سایت خود اضافه کنید که در مکان‌های بالای موتورهای جستجو پیمان دارند.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
این روزها کمتر کسی را می‌شناسیم که در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد. به خدمت اخذ شیوه‌های کارساز در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مایه می‌شود الی پروفایل تجاری شما جذابیت بیشتری داشته باشد و برآیند اینکه مخاطبین اکثریت را جذب کنید. بهینه‌سازی فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی یکتا از راه‌های کارساز در ارتقا تجارت آنلاین است.

بوک‌مارک‌ کردن شبکه‌های اجتماعی
بوک‌مارک‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند بین تعداد بسیار زیادی کاربر دست به دست شوند و برآیند اینکه ترافیک چشم‌گیری را عازم وب‌سایت شما خواهند کرد. موتورهای جستجو نیز وب‌سایت‌های برتر در زمینه بوک‌مارک شبکه‌های اجتماعی را نمایه می‌کنند، این امر هم به پیشروی کردن رتبه وب‌سایت شما کمک زیادی خواهد کرد.

از این شیوه صفحه‌های وب‌سایت خود را نیز می‌توانید بوک‌مارک کنید و بَک‌لینک این صفحه‌ها را به محتوای وب‌سایت پیوستگی دهید. این شیوه، سیاست خوبی برای ساخت و اعتبار بخشی به یک برند است، از سوی دیگر محتوایی که تولید کرده‌اید نیز بعد از به اشتراک گذاری میان کاربران به دست افراد زیاد زیادی خواهد رسید.

در پسین مفتوح هم باید تاکید نماییم که برای موفقیت وب‌سایت و ارتقا رتبه آن در موتورهای جستجو باید حتما سایت درون و بیرون بهینه‌سازی شود. رعایت اصول سئو داخلی و سئو بیرونی نقش حیاتی در موفقیت تجارت آنلاین شما خواهد داشت.

 کل بدنه مدل جدید رایانه مک از یک تکه شیشه خمیده شده تشکیل شده است. بخش اصلی این شیشه که نمایشگر را تشکیل می‌دهد به صورت تخت و یکپارچه طراحی شده و بعد از اتمام انحنا در پایین این صفحه شیشه‌ای بخشی برای نصب صفحه کلید و بخشی نیز به عنوان صفحه تراک پد در نظر گرفته شده است.

 

میزان این خمیدگی ممکن است قابل تغییر و باز تنظیم باشد تا بتوان زاویه نمایشگر را تنظیم کرد یا حتی آن را به طور کامل تا زده و بست. اما هنوز مشخص نیست اپل در این زمینه دقیقاً چگونه عمل خواهد کرد.

 

منابع نزدیک به اپل می‌گویند طراحی این رایانه جدید مک بیشتر مشابه با لپ تاپ است تا یک رایانه رومیزی. بدیهی است که برای تولید چنین رایانه‌ای مشکلات و دشواری‌های فنی زیادی وجود دارد و لذا به طور قطع نمی‌توان قضاوت کرد که اپل چه زمانی می‌تواند این رایانه را به تولید انبوه برساند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046031.html

 شرکت ایو که قبلاً هم نمایشگرهای فوق حرفه‌ای برای گرافیست‌ها و علاقمندان به بازی‌های ویدئویی تولید کرده، این بار نمایشگر جدیدی به نام ایو اسپکتروم تولید کرده و پیش فروش آن را آغاز کرده است.

 

مهم‌ترین مزیت این نمایشگر قابلیت نصب آن بر روی پایه به صورت عمودی یا افقی است تا کاربران مختلف بر حسب نیاز بتوانند از نمایشگر یادشده استفاده کنند. همچنین ارتفاع این نمایشگر را بر روی پایه می‌توان به راحتی تنظیم کرد.

 

نمایشگر ۲۷ اینچی مذکور با نسبت ۱۶ به ۹ و پشتیبانی از فناوری تفکیک و شفافیت رنگ HDR۱۰ عرضه می‌شود و محتوای آن هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی با زاویه حداکثر ۱۷۸ درجه‌ای قابل مشاهده است.

 

این نمایشگر در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که دقت دو مدل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است، اما نرخ تازه سازی صفحه آنها متفاوت و برابر با ۱۴۴ هرتز و ۲۴۰ هرتز است. مدل دیگری از این نمایشگر هم با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شود. قیمت این سه مدل به ترتیب ۳۴۹، ۴۸۹ و ۵۸۹ دلار است. تحویل این نمایشگرها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ انجام می‌شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046158.html

، فیس بوک اعلام کرده مشغول مقابله اخبار جعلی و محتوای مضر درباره ویروس کرونا است. این در حالی است که اخبار جعلی مختلفی درباره این بیماری مسری در فضای آنلاین منتشر می شود.

 

«کانگ شینگ جین»  مدیر بخش سلامت فیس بوک اعلام کرد این شبکه اجتماعی پست های حاوی ادعاهای جعلی و تئوری های توطئه درباره ویروس کرونا را که مقامات بهداشتی به آنها اشاره کرده اند حذف می کند.

 

فیس بوک روی پست هایی تمرکز می کند که افراد را از دریافت درمان های پزشکی منع می کند یا ادعاهای جعلی و خطرناک درباره درمان این بیماری ارائه می کند.

 

همچنین این شرکت فناوری با کمک نیروهای پیمانکاری کنترل صحت مطالب خود  از گسترش و انتشار پست های جعلی جلوگیری می کند. کاربرانی که برای دستیابی به اطلاعات درباره ویروس در فیس بوک جستجو می کنند، یا افرادی که روی هشتگ های مرتبط در اینستاگرام جستجو می کنند اطلاعاتی تاییدشده درباره ویروس را دریافت می کنند.

 

علاوه بر آن اطلاعات درباره شیوع ویروس کرونا در بالای صفحه کاربران فیس بوک و براساس راهنمای سازمان جهانی بهداشت ظاهر می شود.

 

این در حالی است که روز گذشته گوگل نیز اعلام کرد با کمک ابزار SOS Alertخود اطلاعات معتبر و قابل استناد را در صدرجستجوهای افراد برای ویروس کرونا نشان می دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046230.html

با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش گرایش مشتریان به این سخیف از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل پروا تبدیل شده است. عوامل زیادی هستی دارد که باعث میشود یک سایت فروشگاهی را “خوب” قلمداد کنیم. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به نوع ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری همیشگی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین شیوه پیشباز فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز راستگو است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

طراحی سایت فروشگاهی

وبسیما، سلیقه خریداران آنلاین را میشناسد

آگاهی وبسیما از متدهای طراحی یک وبسایت فروشگاهی و وانگهی آشنایی با همگی جنبه ها و بحران های کسب و کار آنلاین، این مجموعه را به انتخابی راهبردی و بی مثال در طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است. ما در وبسیما به وثیقه تجربه چند ساله طراحی وبسایت های حرفه ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در افزاینده کردن دیاگرام فروشتان و کسب کامیابی در این مقوله همراهی میکنیم.

آژانس خلاقیت وبسیما طی جلسات مشاوره تخصصی به شما کمک میکند الی ورودی مطمئن و استوار به این گستره داشته باشید. نخستین نقطه تماس مشتری با شما وبسایت شماست؛ بعد میطلبد که تمرکزی کامل در این گویه داشته باشید تا ضمن تثبیت برند کسب و کارتان، کیفیت را به کاربر القا کرده و آنها را به مشتریانی همیشگی تبدیل کنید. البته کامیابی کامل در این راه نیازمند استفاده از تکنیک های مختلفی ست که در تخصص تیم بازاریابی دیجیتال وبسیماست. از این رو برای شما گذرگاه صریح و هدفمندی را در دنیای آنلاین ترسیم خواهیم کرد.

سایت های فروشگاهی به سرعت رو به پیشرفت هستند و استانداردهای UI و UX آنها همواره در حال بهینه شدن می باشد. آژانس خلاقیت وبسیما نیز با تسلط کاملی که بر این سوژه دارد همواره جدیدترین امکانات یک سایت فروشگاهی که مایه افزایش فروش میشوند را در سفارشاتی که اخذ میکند اعمال می نماید. در ادامه به شناسایی اختصاری چند باره از معیارهای طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم:

پروموشن ها در صفحه اول
صفحه نخست یک سایت فروشگاهی ویترین اصلی آن است. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، جشنواره های فروش و… باید در چهارچوب جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان شناسایی شوند. بدین ترتیب کاربران با منوی جذابی از محصولات روبرو میشوند و آنان که پیشنهادات را پسندیده خود میدانند، خرید لذت بخشی را تجربه میکنند.

محصولات مرتبط و پیشنهادی
محصولاتی که با عنوان کالاهای مثل در صفحه یک فرآورده به کاربر توصیه میشوند، بخت نکوداشتن برای خریده شدن دارند. چرا که هم زحمت جستجوی بیشتر را از دوش کاربر بر میدارد، و هم خریدار دربایستن به تعبیه آن را در خویش دریافتن میکند. لذا هستی قسمت کالاهای پیشنهادی یکتا از تقسیم های ضروری در سایت فروشگاهی است.

طراحی فروشگاه اینترنتی

قابلیت جستجو و پالایه کردن محصولات
هر فرآورده مشخصات زیادی مثل بخش بندی، رنگ، ابعاد، وزن و… دارد که ممکن است با چند فرآورده سایر یکسان و یا با تعدادی متفاوت باشد. اینکه کاربر بتواند از وسط هزاران کالا، فرآورده مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، به کارایی قابلیت جستجو و فیلترگذاری محصولات بازمیگردد. وبسیما در طراحی سایت فروشگاهی یک باکس جستجوی قوی را تعبیه کرده الی خریداران بتوانند به شکلی سریع و راحت فرآورده یا محصولات باره عقیده خویش را پیدا کنند.

جزئیات محصولات
قسمت جزئیات فرآورده در واقع قابل مطالعه ترین بخش سایت فروشگاهی است. اینکه مشخصات کالا به چه چهره مطرح شود نقش مهمی در جایگاه سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو مثل گوگل دارد. شما میتوانید در این قسمت علاوه بر اطلاعات فنی محصول، مطالبی مثل دستورکار به کارگیری آن، شیوه ساخت کالا، روش تعمیر در چهره ویرانی و… را منتشر کنید الی بدین ترتیب بازاریابی محتوایی موثری برای سایت فروشگاهی خود سپریدن دیتا باشید.

روش های پرداخت متنوع
فراهم کردن روش های پرداخت گوناگون برای کاربر اعم از پرداخت آنلاین، حضوری یا… علاوه بر تسهیل روند خرید کالا موجب جلب اعتماد خریدار میشود.

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

لذا وبسیما در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بستری فراهم میکند تا کاربر با دست کم شمار تراکنش اقدام به پرداخت آنلاین کرده و کالای خویش را اخذ نماید. سیستم پرداخت فروشگاه های اینترنتی طراحی شده بدست وبسیما می تواند به درگاه همگی بانک ها و سیستم های پرداختی متصل شود.

نظرات کاربران
یکی از مواردی که افزایش اعتبار یک سایت فروشگاهی را به دنبال دارد، بها دادن به قسمت نظرات کاربران در ارتباط با فرآورده است. گفتگو بین کاربران باعث میشود که صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته شود و جایگاه خویش را در گوگل حفظ کند. فعال بودن تقسیم نقطه نظر ها تاثیر به سزایی در بازدید کاربران از سایت فروشگاهی شما دارد.

سبد خرید داینامیک
سبد خرید یگانه از پرکاربردترین تقدیر های سایت فروشگاهی می باشد. کاربر باید بتواند به راحتی نمونه ها سبد خود را حذف یا اضافه کرده و مشخصات آن ها را ویرایش کند. وانگهی تماشا هزینه نهایی فاکتور، تخفیف اعمال شده و… از مواردی است که باید در سبد خرید سایت فروشگاهی خوب در عقیده گرفته شود.

گزینه های روش ارسال
هرچه مسیر های اکثریت برای ارسال کالا به کاربر توصیه کنید، احتمال فروش نیز افزایش خواهد یافت. وبسیما نیز در طراحی سایت فروشگاهی طریق های گوناگون اخذ کالا را با بشمارآوردن هزینه های ارسال مربوطه پیاده سازی میکند. وانگهی می توانید روش های ارسال مجانی و زمانبندی ارسال را هم در این سیستم پرکار نمایید.

طبق رسم همیشگی اپل، این شرکت معمولا در نیمه دوم سال از محصولات مهم خود رونمایی می‌کند؛ اما مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر مسائل مرتبط با این کمپانی، معتقد است که کوپرتینویی‌ها در سال جاری قصد دارند این رویه را تغییر دهند و تعداد زیادی از محصولات ۲۰۲۰ اپل را در ماه‌های پیش رو معرفی کنند.

 

اپل AirTag 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

شواهد نشان می‌دهد اپل از مدتی قبل در حال کار روی یک گجت کوچک بوده است که قابلیت رهگیری تگ‌های دیجیتال را دارد. برای اولین بار کدهای مرتبط با این محصول به همراه نام آن «AirTag» در کدهای iOS 13 دیده شد. انتظار می‌رفت این شرکت در رویداد خبری اکتبر ۲۰۱۹ از این محصول رونمایی کند، اما تا به این لحظه خبری از معرفی AirTag شنیده نشده است.

 

مینگ‌چی کو معتقد است که اپل اکنون در تدارک معرفی این محصول در نیمه اول سال ۲۰۲۰ است و ممکن است در رویداد ماه مارس خود و یا در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 در ماه ژوئن از آن رونمایی کند. این تحلیل‌گر در توضیح این‌که AirTag چگونه کار می‌کند، پیش‌بینی می‌کند که این محصول به چیپ پهن‌باند U1 Ultra که در سری آیفون ۱۱ استفاده شد متکی باشد. این چیپ به کاربران امکان می‌دهد با دقت بیشتری نسبت به بلوتوث یا Wi-Fi سایر گجت‌ها را رهگیری کنند.

 

هدفون‌های بلوتوث رده بالا 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

مینگ‌چی کو پیش از این بخشی از برنامه اپل برای عرضه هدفون‌های بلوتوث رده‌بالا را فاش کرده بود، اما موضوعی که توجه ما را به‌ خود جلب می‌کند، امکان تولد محصولات جدید اپل در قالب برندی تازه است.

 

در فوریه ۲۰۱۸، کو از تلاش این کمپانی برای عرضه هدفون‌هایی با یک برند جدید و خارج از خانواده محصولات Beats خبر داده بود. او مدعی بود که این هدفون‌ها عمر باتری و کیفیت صدای بهتری نسبت به ایرپادز خواهند داشت و در فصل پایانی ۲۰۱۸ به بازار معرفی خواهند شد.

 

مدتی بعد در همان سال، بلومبرگ در همراهی با این فرد ادعا کرد که اپل قصد داشت از یک هدفون «رو گوشی» جدید و رده بالا به عنوان جانشین برند Beats رونمایی کند.

 

یک سال بعد، بار دیگر این ادعا مطرح شد و اعلام شد که اپل عرضه این هدفون بلوتوث را به نیمه دوم ۲۰۱۹ موکول خواهد کرده است تا وقت کافی را برای توسعه سیستم حذف نویز و یکپارچگی هدفون‌ها با دستیار صوتی سیری داشته باشد. در نهایت، این محصول در سال ۲۰۱۹ نیز معرفی نشد و ظاهرا طبق ادعای کو قرار است هدفون‌های بلوتوث رده بالای اپل در نیمه نخست ۲۰۲۰ رونمایی شوند.

 

بازگشت (احتمالی) AirPower

  اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

در مراسم رونمایی از آیفون X که در سپتامبر ۲۰۱۷ برگزار شد، اپل از یک پد شارژر بی‌سیم به نام ایرپاور رونمایی کرد که قابلیت شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپادز را داشت و وعده داد تا پایان همان سال آن را راهی بازار خواهد کرد. مدتی بعد اعلام شد که به دلیل داغ شدن بیش از حد این محصول در نمونه‌های اولیه، عرضه آن با مدتی تاخیر همراه خواهد شد اما در نهایت در سال گذشته میلادی اعلام شد که اپل از تولید و عرضه این پد شارژر بی‌سیم منصرف شده است.

 

طبق خبرهایی که در هفته گذشته منتشر شد، اپل هرگز به‌طور کامل از توسعه شارژرهای بی‌سیم دست نکشیده و مدتی است که به‌طور مخفیانه در حال توسعه یک پد شارژ کوچک بوده است که در لحظه فقط از یک دستگاه پشتیبانی می‌کند. ظاهرا این ابزار جدید هم مانند ایرپاور می‌تواند اپل واچ، آیفون و ایرپادز را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند.

خانواده آیپد پرو ۲۰۲۰

 

آیپد پرو 2020 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

در کنار محصولاتی که تا به‌حال نام بردیم، کوپرتینویی‌ها در چند ماه گذشته تبلت‌های پرچم‌دار خود را هم از یاد نبرده‌اند و در حال توسعه نسل جدید آیپد پرو بوده‌اند.

 

انتظار می‌رود تبلت‌های جدید از چیپ ‌A13X Bionic (نسخه ارتقا یافته A13 Bionic)، دوربین اصلی سه‌گانه در قاب پشتی و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی برخوردار باشند. این سیستم جدید از Face ID قدرتمندتر خواهد بود و به اپل در توسعه پلتفرم واقعیت افزوده کمک خواهد کرد.

 

آیفون ۹ 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

 

آیفون ۹ که پیش از این با نام آیفون SE 2 نیز شناخته می‌شد، آیفون اقتصادی امسال اپل است که قرار است با ظاهری مشابه آیفون ۸ ولی با سخت افزار مشابه آیفون ۱۱ عرضه شود. طبق شنیده‌ها، این آیفون ۳۹۹ دلاری به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی با پنل LCD، سنسور اسکنر اثر انگشت (Touch ID)، چیپ اپل A13 Bionic و حافظه رم ۳ گیگابایتی مجهز خواهد شد. در قاب پشتی نیز دوربین اصلی آیفون ۱۱ به همراه فلش LED حضور خواهند داشت. به علاوه، آیفون ۹ از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی خواهد کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046359.html

بازاریابی با یک تولید کننده آغاز می‌شود و به یک مصرف کننده آخر می‌یابد. همان فرآیندی است که توسط آن مشتریان از شرایط فرآورده باخبر می‌شوند و یا آن را به دست می‌آورند. بازاریابی فراتر از تبلیغات است. هر چند که تبلیغات هم می‌تواند بخشی از این روند باشد. هم‌چنین بازاریابی شامل رسانه‌ای است که از طریق آن یک محصول یا خدمات به به اتفاق تحقیقات به ثمر نشسته درباره چگونگی بسته‌بندی و روش‌های فروش آن باعث تبلیغات می‌گردد. کسب‌وکارها طبق شرایط خویش یکتا از گونه ها بازاریابی را انتخاب می‌کنند.

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک پایین اخذ کنید.


 فروش ویژه – ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان

ما در این قسمت به شما ۱۰ مدل رایج از گونه ها بازاریابی را معرفی می‌کنیم، که به ترتیب پایین است:
بازاریابی از طریق برندسازی و یا اسم تجاری
یکی از رایج‌ترین انواع بازاریابی مربوط به بازاریابی از طریق برندسازی است. محصولات و خدمات ارائه شده نیاز به تمرکز و جایگاهی در بازار هدف دارند. برای این منظور یک نام تجاری و یا همان برند لازم است لغایت بتوانند این جایگاه را بدست بیاورند، لغایت تبدیل به یک پروژه‌ی کامیاب گردند. نام تجاری و یا همان برند یک باره بازاریابی است که به عنوان پایه‌ای برای آگهی‌ها و تبلیغات آینده عمل می‌کند. نام بازرگانی کمک می‌کند که محصول یا خدمات ارائه شده جذاب‌تر شده و بیشتر در یاد بمانند. نام‌های تجاری بیشتر شامل اسامی متمایز، شعارها و همین‌طور طرح‌های گرافیکی مثل لوگو می‌گردند.

بازاریابی از طریق روابط عمومی
روابط عمومی گونه‌ای از تبلیغات است که توسط بیانیه‌ها، جوایز، کارهای کبیر و قابل پروا یک شرکت جمع‌آوری می‌شود. روابط عمومی از انواع بازاریابی می‌باشد که به همراه کمپین تبلیغات دوشادوش پیش می‌رود. این هم یکی از روش‌های تبلیغاتی برای برند خاصی می‌باشد که توسط برنامه‌ریزی ریزبین و از راه صدور بیانیه‌های مطبوعاتی و یا انتشارات رسانه‌های خبری و اطلاعاتی مشابه رادیو تلویزیون روزنامه انجام می‌پذیرد.

بازاریابی از راه توزیع تبلیغات
تبلیغات از طریق خریدن وقت از رادیو و تلویزیون یکتا از شایع‌ترین گونه ها تبلیغات است. بازاریابی برای مشتریان بالقوه از راه رادیو بر روی راز و صدا و عباراتی متمرکز می‌شود الی بتواند پروا سمعی مشتری را به محصول مورد عقیده جذب کند. ولی در عوض بازاریابی تلویزیونی می‌تواند به‌راحتی به مخاطبان برنامه‌های گوناگون از طریق جمعیت شناسی ارائه گردد و عموماً شبکه‌هایی مورد منظور این گروه پیمان می‌گیرد که از مخاطبین و جمعیت‌شناسی فوقانی برخوردار باشند.

مطلب پیشنهادی:  اهداف بازاریابی و تاثیرات آن در شفا روند پیشرفت بازاریابی و فروش محصول
بازاریابی خرید و یا بسته‌بندی
بسته‌بندی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول از نظر بازاریابی می‌باشد، که اغلب جایگاه محصولات دربازاریابی در شرکت اوش تک قفسه‌های فروش فروشگاه‌ها تعیین می‌کند. بسته‌بندی بیش‌تر از اینکه ظرفی باشد که محصول را حفاظت می‌کند، وسیله‌ای است که به شناخت اسم تجاری محصول، ایمنی مصرف کننده، تضمین مشتری و فرصت‌های خرده‌فروشی تاثیر بسزایی می‌گذارد. برای بسیاری از شرکت‌های مهم تجاری، بسته‌بندی شامل معرفی، تصویر و تبلیغات می‌باشد.

بازاریابی با حضور آنلاین
یکی از رایج‌ترین گونه ها بازاریابی که امروزه با پیشباز زیادی از سمت کسب‌وکارها مورد استقبال گرفته است، بازاریابی آنلاین می‌باشد. اینترنت و تمام ابزارهای جایگزین آن آخرین مدل و بی گمان برای بازاریابان است. حضور آنلاین تقریباً یکی از ضروریات قرن بیست و یکم و به عنوان بخشی از هرگونه کوشش بازاریابی به حساب می‌آید. بازاریابی می‌تواند در یک حوزه عظیمی از فرمت‌ها، وب‌سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه اتمام شود. همین‌طور می‌تواند برای سفارشی‌سازی و تبلیغات بر پایه درونمایه و تعامل مخاطبان امکانات زیادی برپایی کند.

بازاریابی مستقیم
هنگامی که تولیدکنندگان به‌صورت مستقیم با مصرف کنندگان تعامل می‌کنند، در بازاریابی مستقیم کمپانی کرده‌اند. هدف از این گونه تعامل این است که هیچ واسطه‌ای به‌عنوان شخص ثالث، مشابه اشکال فروش و یا عمده فروش در میانی نباشد. بازاریابی سر راست می‌تواند از راه پست، تلفن و اینترنت اتمام شود، زیرا شرکت‌ها، محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان خویش می‌رسانند و بدین ترتیب فروش می‌کنند.