اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

طراحی وبسایت

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

طراحی وب سایت اختصاصی
شرکت طراحی سایت با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی طبق نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و اخص را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف گوناگون ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای همگی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

چگونه خودمان طراحی وب‌سایت را شروع کنیم؟ - ویرگول

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی تارنما در شرکت می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری مقارن با ساخت سایت در سنجش با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این فرمایش مایه افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس، بنا به رسالت شرکت و پیشینه  نزدیک  به دو دهه خدمات تخصصی وب در ساحل طراحی وب با منظور ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی سپریدن می‌شود.

طراحی سایت اختصاصی چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند
نمایشگر ویدیو


هزینه طراحی سایت
قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به دیگر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد دربایستن است را به یکتا فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک تارنما هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.
خدمات خرید هاست و دامین چیره دست و پرسرعت را به صورت مجانی به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در چهره تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات مجانی هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه باعث می‌شود خرج طراحی وب و حفاظت و حمایت سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

طراحی وب سایت
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی تارنما ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و گسترش می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های به اتفاق و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از دسته دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات تارنما به شکل صحیح نمایش داده می شود.

 

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان بدست دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این برتری دیگر آن دسترسی راحت کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که مایه موفقیت راهبرد های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت
طراحی سایت اختصاصی در کمپانی با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت طهران با امکان جلسه حضوری
طراحی تارنما با php  یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
طراحی وب سایت ریسپانسیو  – بازتاب گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
عدم احتیاج به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به فرهنگ تخصصی به اتفاق با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و تعلیم حضوری به همراه جاسازی فیلم آموزشی
کد نویسی قالب سایت بر بنیاد اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
استفاده از ایده‌های روز برای طراحی تارنما خلاقانه
طراحی سایت

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی