اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

سئو سایت چیست

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ

سئو چیست
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به هدف بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق سپریدن میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از واژه ها بکار رفته در متن و درونمایه لغایت لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، برخی مواقع اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو گردآور تکاپو هایی است که در طراحی سایت، تعیین راهبرد محتوایی و فرآوری محتوا انجام میدهیم الی جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه واژه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر مکشوف که مساوی است با بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو، به عبارت سایر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم

مفهوم سئو تنها مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سنه بازپسین سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همجهت شده است.

ویدئوی تعلیم سئو چیست
در این ویدیو با چند مثال ساده می آموزیم که سئو چیست و چرا باید به این مفهوم توجه اخص ای داشته باشیم.
تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟
الگوریتم های جدید گوگل به اخص الگوریتم RankBrain کوشش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر موعد کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به برگزیدن کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد اما کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را درمان خواهد داد.

علاوه براین سررسید حضور کاربران در یک سایت لغایت جستجوی مجدد در گوگل اهمیت اخص ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود الی زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی همانند با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود. اگر اخ دارید بدانید تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست رهنمود میکنیم نوشتار RankBrain چیست را مطالعه کنید.

آکادمی وبسیما با برگزار دوره های حضوری در گویه دوره تعلیم سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو کلاه خاکستری به شما کمک میکند که مجموعه ای ارزشمند از نزاکت و تجربه را در زمانی اختصار کسب کرده و جایگاه خود را در نتایج جستجو شفا دهید.

سئو چیست

اهمیت سئو در چیست
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد عقیده خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید اغلب است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در گزین کردن کاربران پیمان میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین علت در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد اکثریت به سایت شما خواهند داشت و این فرمایش نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده بدست کاربران در موتورهای جستجو اهمیت فوقانی دارند، تجربه پرتو داده است که جذب بازدیدکننده بسیار از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از طریق های سئو بر هر نوع تبلیغ مزیت داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا موتورهای جستجو بیچارگی به سئو دارند؟
گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز بیچارگی به کمک کاربران دارد، آنها دائم در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در این گذرگاه وجود دارد که بیچارگی به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از حیث کاربران مخفی کرده و تمام سعی شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی لاغر تر بازدید و محبوبیت اکثریت داشته باشند.

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای فهم محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها بخت شما برای کسب جایگاه افزایش می یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای کامیابی باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به تقسیم آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید
استفاده از تکنیک های سئو درجهت خوشنودی مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید مینامند، ولی به کارگیری ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها در کناره عدم اهمیت به خوشنودی بازدیدکنندگان را شیوه کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را معرفی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد. برای دیدن بهتر نسبت به این مسئله مطالعه مقاله  ترفندهای سئو میتواند برای شما مفید باشد.

سئو کلاه سفید
سئو کلاه سفید

برای تماشا اینفوگرافیک کلاه سفید با سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟
سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و شیوه های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این پروسه داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

سه بازوی اصلی برای موفقیت در سئو چیست

1- سئو تکنیکال
استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشان گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای آغاز تکاپو های پیوسته با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد بیچارگی خواهیم داشت.

2- بازاریابی محتوا
فعالیت هایی شامل معرفی واژه ها کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و بخش بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. کامیابی در سئو بدون محتوا کم و بیش غیرممکن است.

3- لینک سازی هدفمند
رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند اما برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های کهنه تر شما نیازمند لینک سازی بیگانه برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ اعلان و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم.

مشاوره خدمات سئو

بهترین طریق برای یادگیری سئو چیست؟
فرآیند آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است. معمولا شما زمانیکه سئو سایت چیست به پیگیری نکته یا جستار خاصی هستید با یک نوشتار آموزشی در دامنه سئو مواجه میشوید که اطلاعات ریزبین ولی محدودی را در همان مقوله به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله شدنی است به جستار سئو علاقه مند شده و به پیگیری مقالات و آموزش های اکثریت باشید.

مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است اما یک ایراد بنیادین دارد. بعد از مدتی ذهن شما را مبتلا تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای بازدارندگی از این رخداد پیشنهاد میکنیم بعد از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش سئو باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح ذیل است:

1- مطالعه یک کتاب پایه

کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما تعلیم میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی تند با اصطلاحات رایج این دامنه آشنا شوید و راه درست برای شروع سئو را بیاموزید.

2- مطالعه مقالات یا نگریستن ویدئو تخصصی

پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت اکثریت گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی پیوسته با آن جستار را رسیدگی کنید.

3- کمپانی در دوره های آموزشی سئو

زمانیکه دانش و تجربه نسبی در مقوله سئو را کسب کردید سایر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله بخردانه نیست. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه فرهنگ خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید.

دوره جامع سئو monster

آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که پروسه یادگیری را در کمترین موعد ممکن و به چهره کاملا حرفه ای به پسین برسانید.

سوالات متداول سئو
در این دسته به سوالاتی که عموما در مورد سئو پرسیده میشود و دغدغه کسان در سررسید آشنایی با این حوزه است استجابت دیتا ایم:

1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر سررسید لازم است؟
پاسخ به این سوال برای هر سوداگری و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و تکاپو های پیشین سایت شما، کلماتی که منظور گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این موعد تعیین خواهد شد. شدنی است در یک دامنه بتوان در 3 ماه کامیابی های مهمی کسب کرد اما در گستره دیگری بیش از یک سنه زمان لازم باشد.

2- بها خدمات سئو چقدر است؟
سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در عقیده گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در بخش بندی های مختلفی دربرگیرنده بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … پیمان عدل و برای هرکدام خرج مشخصی اعلام نمود.

قدم نخست آنالیز ریزبین سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات باره احتیاج است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از بها ارائه نمود.

3- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟
یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در واژه ها کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان تکاپو رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما بخت استجابت پروژه را افزایش میدهد اما همانطور که خویش گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی