اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

هشتگ اینستاگرام چیست

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ

هشتگ دو کاربرد مشخص و مهم دارد که حتی یکی از این دو کاربرد هم برای این‌که خود را به به کارگیری آن خو دهید کافی است.

هشتگ پیش از هر چیز به بازدیدکننده فعلی عکس شما، روشنگری می‌دهد که شما با چه انگیزه‌ای پست گذاشته‌اید و مطلب شما چه پیامی دارد.

یک عکس مشخص با دو هشتگ گوناگون می‌تواند دو پیام کاملاً متفاوت داشته باشد. هشتگ #خاطرات پایین عکس یک رستوران، صرفاً به معنای بازبینی گذشته است. ولی هشتگ #امتحان‌ــ‌ـ‌‌ ‌کنید معنایی کاملاً متفاوت خواهد داشت.

کاربرد دوم هشتگ،‌ کمک به اینستاگرام است تا محتوای پست شما را بهتر تشخیص دهد.

این مسئله هم در پیشنهاد دادن پست (در قسمت Explorer) مهم است و هم باعث می‌شود کسانی که هشتگ مورد نظرتان را جستجو می‌کنند، پست شما را بیابند و ببینند.

ضمناً به خاطر داشته باشید که اگر هشتگ شما بیش از بی گمان عمومی نباشد، این شانس هم وجود دارد که کاربران زیادی آن هشتگ را فالو کرده باشند و در این صورت، شما بیشتر و بهتر دیده خواهید شد.

  از هشتگ زیاد بهره‌گیری نکنید

استفاده افراطی از هشتگ،‌ سه سخت جدی دارد.

نخست اینکه حس کاربران را بد می‌کند و خواندن متن را مشکل می‌کند.

دوم اینکه اثر می‌دهد که شما به صورت تهاجمی در سعی برای تبلیغ و گسترش صفحه خود هستید. این شغل اگر چه ممکن است برای یک صفحه‌ی تبلیغاتی، قابل پاسخ باشد؛ ولی برای برند یک فرد یا سازمان چندان دلخواه نیست.

سومین سخت هم این است که شدنی است پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.

[ درس مرتبط: اسپم چیست؟ ]

افزایش شمار هشتگ‌ها (تا کران متعارف) مفید است. اما به تدریج هزینه‌های استفاده از هشتگ، از منافع هشتگ‌گذاری فراتر می‌رود.

  همه هشتگ‌ها را دقیقاً در روشنگری عکس (کپشن) پیمان ندهید

هشتگ‌های بهره‌گیری شده در  هشتگ اینستاگرام چیست خود عکس یا در کامنت‌ها، تفاوت جدی با هم ندارند.

می‌توانید به تدریج در کامنت‌ها هشتگ اضافه کنید . تا ظاهر پست شما تمیزتر باشد.

  هشتگ ربایی نکنید

هشتگ ربایی یا Hashtag Hijacking یکتا از دشواری ها و چالش‌های جدی برای فعالان شبکه های اجتماعی است.

استفاده از هشتگ دیگران با هدف جلب مخاطبان آن‌ها یا سوار شدن بر موج هشتگ‌هایی که ترند شده‌اند، نمونه‌هایی از هشتگ ربایی محسوب می‌شوند.

[ درس مرتبط: هشتگ ربایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ ]

  استراتژی هشتگ داشته باشید

از هر کلمه‌ای به عنوان هشتگ بهره‌گیری نکنید.

اگر بازدیدکنندگان احساس کنند پراکندگی محتوای شما بسیار است یا این‌طور به آن‌ها القا شود که شما به هر وسیله‌ای برای رشد متوسل می‌شوید، شایستن فالو کردن اکانت‌تان تفریق پیدا می‌کند.

اگر خودتان را به شمار مشخصی از هشتگ‌ها و یک دسته‌بندی پسندیده اندک و مقید کنید، محتوای شما هم هم‌گرایی اغلب و بهتری خواهد یافت و صفحه‌ی شما هویت خاص خویش را پیدا خواهد کرد.

معمولاً از سه دسته هشتگ برای پست‌های اینستاگرام (و دیگر شبکه های اجتماعی) استفاده می‌شود:

  هشتگ برند روی تمام پست‌های شما ثبت می‌شود و برند شخصی شما یا سوداگری شماست.

  هشتگ کمپین در مدت‌های کوتاهی و مشخص، به خاطر یک پیکار یا اتفاق طراحی و رهنمود و کاربرد می‌شوند. گاهی اوقات به این نوع هشتگ، هشتگِ پروژه می‌گویند. چون کاربرد آن در سررسید مشخصی شروع می‌شود و پس از مهلت معینی هم به پایان می‌رسد.

  هشتگ توضیح با هدف طبقه‌بندی موضوعی یا انتقال بار احساسی مورد بهره‌گیری پیمان می‌گیرد.
استراتژی هشتگ داشته باشید

  قبل از برگزیدن هشتگ‌ها، آنها را در اینستاگرام جستجو کنید

همیشه ببینید که قبلاً چه کسانی از هشتگ‌های دلخواه شما استفاده کرده‌اند.

هم‌چنین ببینید که چه تعداد عکس با آنها تگ شده است.

وقتی یک هشتگ مشخص را جستجو می‌کنید، اینستاگرام هشتگ‌های دیگری را هم پیشنهاد می‌دهد. کمی وقت بگذارید و آن‌ها را هم بررسی کنید. شدنی است دیگران ایده‌های بهتری در مورد هشتگ داشته باشند.

ممکن است شما، از برای ابیات شعر، از هشتگ #شعر کاربرد کنید. اما ببینید که هشتگی به نام #شاعرانه هستی دارد که اکانت‌های بهتر و قوی‌تر از آن استفاده کرده‌اند. اکانت‌ها و پروفایل‌هایی که به سلیقه‌ی شما نزدیک‌ترند.

  هشتگ‌های نیچ (Niche) و ترند (Trend) را ترکیب کنید

بعضی کاربران اینستاگرام به اشتباه اندیشه می‌کنند که بهتر است همه‌ی هشتگ‌های آن‌ها ترند باشند. هشتگ‌هایی که صدها پست با آن‌ها تگ شده و در هر لحظه، چند تن سایر هم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

هشتگ‌های ترند ممکن است در لحظه‌ی اولیه‌ی انتشار پست شما، سودمند باشند و به بهتر دیده شدن آن کمک کنند. اما این را هم باید در خاطر داشته باشیم که عمر مفید آن‌ها کوتاه است.

اگر شما از هشتک #nofilter استفاده کنید، اگر صرفاً می‌خواهید به نظاره گر آگاهی دهید که عکس ویرایش نشده، کار راستی سپریدن می‌دهید.

اما اگر می‌خواهید با این هشتگ یا هشتگ‌هایی مانند nature# و animal# راحت‌تر در جستجوها دیده شوید، خوب است بدانید که عکسی که با #nofilter تگ می‌شود در کمتر از یک ثانیه از فهرست ده عکس اول خارج می‌شود.

به همین علت، همواره پیشنهاد می‌شود هشتگ‌های پرکاربرد را با هشتگ‌های خاص‌‌تر ترکیب کنید.

  می‌توانید برخی هشتگ‌ها را بعداً منزه کنید

همان‌طور که اشاره کردیم، برخی هشتگ‌ها (هشتگ‌های ترند) به انگیزه استفاده‌ی فراوان، طول عمر زیاد پایینی دارند.

مثلاً اگر از هشتگ night# بهره‌گیری کنید، پست شما پس از چند ساعت قطعاً ذیل هزاران عکس با همین هشتگ دفن خواهد شد.

پس می‌توانید به پست‌های قدیمی‌تر خود برگردید و هشتگ‌های زیاد عمومی را پاک کنید.

در این صورت، کسانی که بایگانی پست‌های شما را مرور می‌کنند، با کپشن‌های تمیزتری مقابل خواهند شد.

البته فرض ما این است که شما متعلق به هشتگ‌ها به امید بهتر دیده شدن بهره‌گیری کرده‌اید. چون اگر منظورتان انتقال بهترِ پیام بوده باشد، لزومی ندارد بعداً آن‌ها را منزه کنید.

  از سرویس‌های تحلیلی کاربرد کنید (Instagram Analytics Services)

سرویس‌های متعددی وجود دارند که روند افزایش و کاهش فالورها، تعداد پست‌ها، میزان درگیر شدن بیننده با هر پست و هشتگ های کامیاب و ناموفقی را که کاربرد کرده‌اید گزارش می‌دهند.

بعضی از این سرویس‌ها، حتی به شما پیشنهاد می‌کنند که چه ساعتی برای پست قراردادن یا مناسب‌تر است.

مثلاً به دیاگرام پایین توجه کنید:

insta-report-mrshabanli

در این اکانت، عکس‌ها عمدتاً در روزهای سه شنبه تا جمعه (و در ساعت‌های هفت صبح، دوازده نیمروز و یازده شب) آپلود می‌شوند.

اما کاربران صفحه ترجیحات دیگری دارند.

آنها روزهای شنبه و یکشنبه ساعت‌ هفت بامداد راحت‌ترند و اغلب به اینستاگرام سر می‌زنند و ساعت دو الی چهار بامداد خوابند و جمعه یگانه از فعال‌ترین روز‌هایشان است.

اگر اکانت اینستاگرام خود را به Business Account تغییر دهید، خویش اینستاگرام هم گزارش کمابیش نکویی را تحت عنوان Insights به شما ارائه می‌دهد.

اگر هم نمی‌خواهید اکانت‌تان را به Business تغییر دهید، یا قصد دارید سازمان‌یافته‌تر تکاپو کنید، می‌توانید به سراغ سرویس‌های اختصاصی بروید.

پیشنهاد ما این است که وقت کوتاهی برای رسیدگی سرویس‌های پایین بگذارید:

  Squarelovin

  SocialBakers

  UnionMetrics

HootSuite Analytics

  Preview App ( نسخه iOS /  نسخه اندروید)

برخی از این سرویس‌ها کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر، از مدل فریمیوم استفاده می‌کنند.

تمرین

۱- یک حوزه باره علاقه خویش را در اینستاگرام برگزیدن کنید و چند هشتگ متداول در آن دامنه را شناسایی و جستجو کنید. بنویسید که کدام را قابل پیشنهاد و کدام را غیرقابل رهنمود می‌دانید.

۲- یکی از صفحات مربوط به برندهای معروف ایران یا عالم را در اینستاگرام گزینش کنید و راهبرد هشتگ آنها را الی مرز امکان با دقت تحلیل کنید و برای بقیه دوستانبنویسید.

مطالب مرتبط با شبکه های اجتماعی، اینستاگرام و هشتگ گذاری

  سواد دیجیتال
  مدیریت رسانه
  طراحی تقویم محتوا
  چند ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام

  نکات و ایده هایی برای پست های اینستاگرام

  انتخاب بهترین هشتگ ها برای اینستاگرام

پیشنهاد عضویت درمی‌توانید به درس‌ها و آموزش‌های بسیاری از آنگونه موضوعات زیر دسترسی کامل داشته باشید:

  لیست درس‌هایایی هستند که تعلیم دیتا می‌شوند:

  دوره MBA (یادگیری منظم درس‌ها)

  فنون مذاکره چیرگی ارتباطی

  تصمیم گیری گسترش مهارت یادگیری

  مدیریت بازاریابی 

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی