اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ب.ظ

حتما شما هم تا به حال در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیج ها و صفحاتی را دیده اید که بسیار محبوب بوده و بیشترین لایک و کامنت را به خویش اختصاص می دهند. به نظر شما علت آن چیست؟ مهمترین انگیزه آن این است که ادمین این پیج به وظایف خویش به نکوداشتن مستحضر است و سعی میکند که تمامی آنها را به راستی انجام دهد. مدیریت پیج اینستاگرام در این نوشتار منظور داریم به شما بگوییم که وظایف ادمین اینستاگرام چیست و نقشه گذرگاه ادمین اینستاگرام شدن را در اختیارتان بگذاریم. با این نکات خواهیم آموخت که چطور ادمین اینستاگرام شویم. به اتفاق ما باشید.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

زمانی که هدف دارید در اینستاگرام فعالیت کنید و جزو محبوب ترین پیج ها شوید، باید طبق اصول معینی عمل کنید. برخی از مهمترین اصول را ما در ذیل برایتان ذکر کرده و توضیح خواهیم داد که بر بنیاد آنها بفهمید که ادمین اینستاگرام باید چه چیز هایی را بلد باشد تا بتواند از راه پیج خویش به درآمد برسد.

انتشار منظم پست و استوری

در اوایل تنها انتشار پست ملاک و سنجه بود! اما امروزه استوری نیز جزو مهمترین بخش هایی است که یک ادمین اینستاگرام باید به آن چیرگی داشته باشد و به چهره منظم در آن اقدام به انتشار درونمایه نماید. باید جستار پیج تان را کاملا درک کرده باشید و سپس ساعتی که بیشتر مخاطبان شما آنلاین می شوند را بفهمید الی در همان ساعات اقدام به انتشار درونمایه کنید. یکتا از مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام همین است و باید به صورت منظم این کار را سپریدن دهد.

محتوا سازی پیشه ای

موضوع دیگری که جزو وظایف یک ادمین اینستاگرام است، این است که کار محتواسازی را به نکویی آموخته باشد. اگر یک پیج می خواهد موفق نما شود، باید محتوایی یونیک و بی همتا داشته باشد. هدف از محتوای یونیک یعنی محتوایی که خود ادمین آن را فرآوری کرده و منتشر نموده و تا به حال کسی آن را فرآوری نکرده است. شما باید با توجه به موضوع پیج تان بهترین محتواها را بسازید؛ محتواهایی که از جملات و عکس ها یا فیلم هایی جذاب ساخته شده باشد که نظر اغلب کسان را به خود جلب کند.

افزایش فالوورهای پیج

امروزه فالوورهای فیک رواج پیدا کرده اند و خیلی از کسان از این فالوورها استفاده می کنند. ولی آنها از این موضوع غافل اند که فالوور هایشان فقط جنبه نمایشی دارد و به هیچ کاری نخواهند آمد. شما باید به فکر مسیر هایی باشید که فالوورهایی واقعی و پرکار دریافت کنید. اگر اصول محتوا سازی را آموخته باشید و وانگهی با قواعد کلی انتشار پست و استوری در اینستاگرام آشنا باشید، می توانید فالوورهایی راستین برای خودتان بگیرید. یکتا از با اهمیت ترین وظایف ادمین اینستاگرام را می تاب همین افزایش فالوور دانست.

افزایش لایک و کامنت پست ها

هر چقدر که فالوور داشته باشید، اگر کامنت و لایک نداشته باشید، پیج تان ارزشی نخواهد داشت. اگر محتواهایی جذاب بسازید، می توانید به تعداد کامنت ها و لایک هایتان بیفزاید. سعی کنید یک انبوهی و چالش در پیج تان به وجود آورید که برای کاربران جذاب است. به این شکل می توانید به شمار لایک ها و کامنت هایتان افزوده و کم کم مسیر های کسب درآمد را برای خود باز کنید. امروزه تبلیغات گرفتن توسط ادمین های اینستاگرام بسیار بسیار شده و اگر بتوانید پیجی کارآمد داشته باشید که لایک و کامنت بسیاری دارد، کسان زیادی هستند که برای تبلیغات به سراغ تان خواهند آمد.

حفظ امنیت پیج و فالوورها

یکی سایر از وظایف ادمین اینستاگرام این است که به حفظ امنیت پیج و کاربران خویش کمک کند. برای پیچ می تواند صفحه اش را به دست افراد با مهارتی که در این مقوله تکاپو می کنند بسپارد یا با ایجاد رمزهای قوی و کارهای مثل امنیت پیجش را تامین کند. برای حفظ امنیت کاربران، او باید کارهای مختلفی انجام دهد. به عنوان نمونه اگر یک پست جنجالی منتشر کرده که پایین آن کاربران یکدیگر را تهدید می کنند یا هر پیشه مانند ای، بهتر است که ادمین دخالت کرده و یا کامنت های آنها را پاک کند یا کاری کند که امنیت و تسکین فالوورها حفظ شود الی نخواهند که از پیج خارج شوند.

آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی

از جمله وظایف ادمین اینستاگرام می نا به آشنایی وی به نرم افزارهای گرافیکی اشاره کرد. از آنجا که اینستاگرام اغلب روی فیلم و عکس مانور می دهد و برای کاربران همین محتوا هاست که جذاب هستند، یک ادمین اینستاگرام باید بتواند با نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس به نکویی کار کند تا بتواند تصاویر و فیلم هایی جذاب ساخته و در پسندیدن کاربران خود قرار دهد. نرم افزارهایی مشابه فتوشاپ، پریمیر و افترافکت جزو مهمترین نرم ابزارها هستند که یادگیری آنها برای یک ادمین اینستاگرام بایسته است.

خلاقیت در تولید محتوا

هرگز فراموش نکنید که درست که فرآوری درونمایه جزو وظایف ادمین اینستاگرام است، اما محتوایی ارزشمند است که تکراری نباشد و در انتشار آن، ادمین از خویش خلاقیت به خرج دیتا باشد. مثلا فرض کنید که شما در باره یک سوژه جالب محتوایی ساخته و منتشر می کنید. هر چند که محتوای پیشین جذاب بوده باشد، پست بعدی شما باید در مورد محتوایی دیگر باشد. در غیر اینصورت مخاطبان از محتوای تکراری پیج شما خسته می شوند. همواره کوشش کنید که به طریق های مختلفی محتواهای جذاب بسازید و در برگزیدن کاربران پیمان دهید.

توانایی به کارگیری هشتگ های مناسب

استفاده از هشتگ های مناسب، میتواند به افزایش فالوورهای پیج و وانگهی افزایش کامنت و لایک آن کمک کند. برای هر پست باید هشتگ های مناسبی را جاسازی و قرار دهید. به واسطه ی این هشتگ ها، مخاطبان تان شما را پیدا خواهند کرد و وارد پیج شما خواهند شد. پس تا می توانید از هشتگ های پسندیده کاربرد کنید و در داخل هر پست خود، آنها را پیمان دهید تا به این شیوه بتوانید موفق شوید و پیج تان تبدیل به احد از بهترین پیج ها بشود. از آنگونه مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام همین سوژه است.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی