اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چندثانیه

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

گرفتن تیک آبی اصلا پیشه آسونی نیست، برای دریافت این تیک از طرف اینستاگرام یک سری شرایظی رو باید داشته باشید. تو این مقاله آموزشی یاد می گیریم، که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه شرایطی لازم هست که داشته باشیم، پس  میریم با هم گام به گام مراحل تقاضا تیک آبی رو یاد می گیریم و درخواست خودمون رو به اینستاگرام ارسال می کنیم.(در این نوشتار مثال متن ارسالی به اینستاگرام جهت درخواست تیک آبی هم موجود است….نگران هیچی نباشید….)

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در صورتی که تمایل داشتید می توانید فیلم و صوت آموزشی در رابطه با دریافت تیک آبی اینستاگرام را در پایان این مقاله نگریستن بفرمایید.[/box]
تیک آبی اینستاگرام برای چیست؟
مطمئنا شما هم افراد سرشناس زیادی را در اینستاگرام دیده اید، گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چندثانیه که پیروان و دوست داران زیادی برای این افزاد، پیج های فیک و فن پیج زده اند، گاها هنگام سرچ نام این افراد، پیج های فیک یا فن پبج ها، بالای اکانت اصلی پیمان می گیرند و در چنین شرایطی بی گمان تشخیص اکانت ریشه-بن-بیخ از فیک شغل سختی هست. (مثل تصویر زیر)

تیک-آبی-اینستاگرام-چیست
شاید بگویید از روی تعداد فالوور می توانیم این مورد را تشخیص بدهیم که کدامین اکانت جعلی و کدام ریشه-بن-بیخ است، ولی اگر فالوور ها، لایک ها و ویوها کل فیک باشند. آن موقع یک مقدار تشخیص پیج اصل از فیک شغل سختی می شود. اینستاگرام برای حل این سخت به پیج های اصلی تیک آبی می دهد، که شما اکانت واقعی را از اکانت های فیک و جعلی تشخیص دهید. به راستی تیک آبی اینستاگرام به ما نشان می دهد که کدامین اکانت معتبر است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]بیشتر بدانید:
تیک آبی نخستین باز در توییتر استفاده شد. توییتر با اینکار سعی داشت الی کسان نامی را از افراد عادی متمایز کند. بعد از توییتر سایر شبکه های اجتماعی هم مشابه اینستاگرام همین رویه را رفتند.[/box]

شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام
مسلما افرادی که می خواهند تقاضا تیک آبی به اینستا گرام بدهند یک سری شرایط را باید داشته باشند الی مشمول تایید اینستاگرام شوند، در این سرنوشت به چهره کامل رسیدگی می نماییم که اگر شما چه شرایطی را داشته باشید می توانید برای تقاضا تیک آبی اقدام کنید.

فالوور بالا، هم آره هم نه!
شاید شما با فالوور مختصر هم بتوانید، تیک آبی را بگیرید مثل تصویر پایین اما اگر فالوور بالایی داشته باشید احتمال دریافت تیک آبی افزایش می یابد.

How-To-Get-The-Blue-Checklist-On-Instagram
اما نکته مهم اینجاست که این تعداد فالوور نباید فیک باشند چون اینستاگرام کاملا این سوژه را متوجه می شود، چرا که وقتی شما فالوور فیک می زنید مطمئنا تعداد لایک، کامنت و ویوی پیج با تعداد فالوور هم خوانی نخواهد داشت. احتمالاً سوال برای شما پیش بیاید بعد به چه صورت می شود به فالوور بالا دست پیدا کرد، احتمالاً از عقیده خیلی کسان رسیدن به فالوور بالا یک چیز غیر قابل دسترس در اینستاگرام به عقیده برسد.

هیچ رمز و رازی برای رسیدن به فالوور بالا در پیشه نیست، تنها فرق شما با افرادی که شمار فوقانی فالوور دارند این هست که آنها کارهایی را کرده اند که شما آن کار و جنبش ها را انجام ندادید، مطمئنا اگر شما هم همان مسیری را بروید که دیگران طی کرده اند به همان فالوور بالا می رسید، حالا اگر بصورت کامل نقشه راه رسیدن به فالوور بالا در اینستاگرام را می خواهید بدانید، رهنمود می کنم نوشتار مربوط به افزایش فالوور راستین را مطالعه بفرمایید.

تولید درونمایه کنید
اگر دقت کنید افرادی که تیک آبی اینستاگرام را گرفته اند، بصورت منظم در حال فرآوری درونمایه هستند. از تولید درونمایه برای پست ها گرفته الی لایو و استوری، پس این نکته را بخاطر داشته باشید اگر می خواهید اینستا گرام به شما اعتبار بدهد شما هم باید این اپلیکیشن را همنشین داشته باشید و بصورت مداوم در آن کار و جنبش کنید. و به اینستاگرام اثر بدهید که اکتیو هستید.

اگر دقت کنید به محض این که اینستاگرام یک افکت جدید در سرنوشت استوری می گذارد کل افرادی که تیک آبی دارند یا فالوور فوقانی دارند از افکت های جدید یا قابلیت های جدید اینستا کاربرد می کنند که به اینستاگرام پرتو دهند که پرکار و اکتیو هستند.

و در واقع به شعار اینستا که میگه ” دچار تغییر بشید، یکنواخت نباشید” گرامیدن می گذارند. و در نتیجه اینستاگرام هم خواسته انها را برآورده می کند. البته این یکی از شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی هست، مسلما اگر شرط های سایر را رعایت نکنید و صرفا فقط کار و جنبش کنید چه بسا تاثیر چندانی برای شما نداشته باشد.

بیوگرافی در دانشنامه آزاد
داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا (دانشنامه آزاد) می تواند روی پرتو دادن اعتبار شما به اینستاگرام کارساز باشد، اما ادو نکته ذیل را در این خصوص باید رعایت کنید.

بیوگرافی باید به زبان انگلیسی باشد.
اطلاعات وارد شده کاملا راستین باشند.
اعتبار پیج خود را بالا ببرید
این مواردی که در پیوستگی گفته می شود. مایه می شود که اعتبار شما نرد اینستاگرام افزایش پیدا کند. 

1-آدرس وب سایت
اگر وب سایتی دارید حتما آدرس ان را در قسمت بیوگرافی پیمان دهید، دقت داشته باشید ار گذاشتن آدرس کانال یا گروه سایر شبکه های اجتماعی (مثل: تلگرام) خویش داری کنید. 

2-اتصال اکانت به سایر شبکه های اجتماعی
می توانید برای پرتو دادن اعتبار پیج، اکانت خود را به دیگر شبکه های اچتماعی مانند فیسبوک و توییتر وصل کنید.

برای این اتصل اکانت مراحل ذیل را سپریدن دهید:

برای پیوندیدن مراحل پایین را اتمام دهید:
روی سه نقطه بالا سمت راست بزنید
وارد سرنوشت تنظیمات اینستاگرام خود شوید
گزینه Account را گزینش کنید.
در این مرحله وارد linked account شوید.
و در پایان اکانت خود را متصل کنید
چطور-تیک-آبی-اینستا-را-بگیریم
چطور-تیک-آبی-اینستا-را-بگیریم
ارتباط سازی کنید
یکی از راه هایی موفقیت چه در سوشال مدیا چه در جاهای سایر که مایه می شود سرعت رشد شما افزایش پیدا کند، همین بحث پیوستگی سازی هست. با پیوستگی سازی اصولی رشد شما چندین برابر سرعت پیدا می کند و ممکن است یک گذرگاه یک ساله را یک ماهه بتوانید طی کنید

البته که کار سختی هست اما غیر شدنی نیست، برای دریافت تیک آبی می توانید با اینفلوئنسر ها، بلاگر ها و دیگر افرادی که تیک آبی دارند بستگی استوار کنید و اگر آنها در کامنت هایشان شما را منشن کنند، و یا شما را در پیخشان تبلیغ کنند احتمال دریافت تیک آبی شما افزایش پیدا می کند.

پیچاندن!
چاره ای ندارم حز گفتن این طریق چون گرد از کارهایی که باید انجام بدهید، همین عمل پیچاندن هست، در پیوستگی کاملا منظورم رو فهم می کنید. همانطور که در بالا اشاره شد یگانه از اصلی ترین دلایلی که مایه می شود یک پیج تیک آبی بگیرد، این هست که برای آن پیج، اکانت های جعلی و فیک زده باشند. که اینستا برای معلوم شدن اکانت اصلی از مابقی اکانت ها به آن تیک آبی می دهد.

فکر کنم فهمیدید چی میخوام بگم…

بله کاملا درست گمان زدید، باید برای خودتون اکانت فیک درست کنید، البته در آغاز نباید این جنبش را بزنید، صبر کنید یک مقدار فالوور هایتان افزایش پیدا کنند، پس از آن برای خودتان اکانت های فیک و فن پیج صحیح کنید.

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]اخطار!!
  اکانت های فیک را با آی پی های مختلف بسازید، یعنی با گوشی یا تبلت خودتون این اکانت ها رو نسازید و علاوه بر اون اینترنتتون رو برای ساخت هر اکانت عوض کنید.[/box]

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی