اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۲۱ اصل روانشناسی فروش

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۵۶ ب.ظ

فروش چیره دست با تحلیل احتیاج ها آغاز می شود.

✅اشخاص به دلایل خویش از شما خرید می کنند نه به دلایل شما.

✅مشتری احتمالی ، تنها زمانی از شما خرید می کند که بداند برادر او هستید و منافعش را رعایت می کنید.

✅ مشتریان معمولا روی رهنمود شما اندیشه نمی کنند ، به محض اینکه از دفتر یا محل کار مشتری خفته بیرون می روید او حتی فراموش می کند کسی همانند شما در این جهان زندگی می کند.

✅ هرگز انتظار نداشته باشید مشتریان به شما زنگ بزنند.

✅جواب نه مشتری احتمالی ، پاسخ رد به شخص شما نیست. مقاومت اولیه در برابر فروش هم مقاومت در مساوی شما نیست.

✅وقتی مشتری شما را ملاقات می کند ، اولین سوالی که به ذهنش می رسد اما آن را به زبان نمی آورد این است :⁉️آیا به من توجه و علاقه داری⁉️
اگر در چند دقیقه نخست ، به این سوال پاسخ آری ندهید ، مشتری به سرعت علاقه اش را برای بازرگانی با شما از دست می دهد.

✅۸۰ درصد فروش ها پیش از ۵ جلسه دنبال قطعی نمی شوند و فقط ۱۰ درصد فروشندگان برای قطعی کردن فروش بیش از ۵ بار تماس می گیرند بیش از ۵۰ درصد از فروشندگان بعد از یک بار تماس از خیر فروش می گذرند.

✅ وقتی کسی به شما جواب نه می دهد ، به شما به عنوان یک شخص پاسخ نه نمی دهد ، بلکه به پیشنهاد یا ارائه بها شما پاسخ نه می دهد.
✅ اگر پاسخ ” نه ” را شخصی تلقی کنید به این نتیجه می قبض که احتمالا اشکالی در شما وجود دارد و یا به این نتیجه می رسید که گناه به گردن فرآورده یا شرکت شماست. وقتی این گونه اندیشه می کنید ، به زودی دلسرد می شوید ، اشتیاق خویش را به فروش از دست می دهید.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ۱۱ مسیر حل ساده برای افزایش اعتماد به نفس
✅ روش دیگری که فروشندگان می خواهند از امکان شکست خوردن اجتناب کنند این است که به لحاظ جغرافیایی گستره تکاپو خود را وسیع می کنند. این فروشندگان ابتدا با یک سمت شهر تماس تلفنی بر پیمان می کنند و تلفن بعدی را بعدازظهر به سمت سایر شهر می زنند ، این کار سبب می شود که مدت جنبش آن ها در اتومبیل افزایش یابد. فروشنده وانمود می کند که دارد شغل می کند و این در حالی است که وقت را می کشد.

✅ وظیفه شما به عنوان یک فروشنده چیره دست این است که دوستی سایر را برای خویش بخرید. باید به مشتریان خویش مقاوم کنید که به آنها توجه دارید و برای آنها بهترین ها را طلب کنید.

✅ ۸۰ درصد تماس برای فروش ، با پاسخ نه روبه رو می شود که این هزاران انگیزه متفاوت دارد. اصل روانشناسی فروش این بدان معنا نیست که اشکالی در شغل فروشنده یا کالای مورد فروش هستی دارد. اشخاص از آن جهت نه می گویند زیرا به خرید کالای باره نظر دربایستن ندارند ، آن را نمی خواهند ، نمی توانند از آن کاربرد کنند ، نا پرداخت پولش را ندارند ، انگیزه ها دیگری هم می تواند در پیشه باشد.

✅ در جریان یک رسیدگی که چند سنه پیش در دانشگاه کلمبیا چهره گرفت معلوم شد که فروشندگان روزانه یک ساعت و نصف شغل می کنند. چرا فروشندگان تا این اندازه ناچیز کار می کنند؟ چرا الی این اندازه از روبه رو شدن با مشتری طفره می روند؟ پاسخ ساده ای دارد : ترس از رد شدن. ترس از رد شدن در دستور یک ” ترمز ” در ضمیر تاب خویش مستحضر است که اشخاص را عقب نگه می دارد.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  تکنیک های فروش در بازاریابی
✅به جای اینکه با ذکر خصوصیات و فواید محصولات مشتری را کلافه کنید ، سعی کنید موقعیت مشتری را درک کنید و به این پروا کنید که چگونه می توانید به بهترین شکل به او کمک کنید و نیازش را بر آورده سازید.

✅ رابطه مستقیمی وسط تصویر ذهنی شما (مجموعه باورهایی که در مورد خویش دارید )
و عملکرد و نشان بخشی شما هستی دارد.

✅ در کار هر فروشی ۲ گیر هستی دارد. این هر دو راهبند ، ذهنی هستند این ها بر این پایه اند ترس از شکست ، ترس از رد شدن و باره بی اعتنایی پیمان گرفتن.

✅ ترس از شکست در ذهن مشتری یگانه از موانع مهم بر سر راه خرید کردن است. پس در مشتری ایجاد اعتماد کنید و از خوف و دودلی او بکاهید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی