اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

استوری اینستاگرام (Instagram Stories)

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

پیش از این مقالات بسیار متعددی درباره شیوه به کارگیری اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. برخی از مقالات اخیری که در رابطه با استفاده از این شبکه اجتماعی دوست داشتنی ارائه شدند به شرح زیر هستند:
چگونگی ساختن گروه اینستاگرام و مدیریت موارد مربوط به آن
آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و افزودن مکان آن‌
اما امروز و در این مقاله منظور داریم که در مورد قابلیت نسبتا جدیدی که در این شبکه اجتماعی ارائه شده صحبت کنیم. این قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) نام دارد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در نوشتار “استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن” اطلاعات جزئی درباره این قابلیت ارائه کرده بوید»، اما در این نوشتار به شرح کامل آن و طرح سوالات پیوسته با این موضوع می‌پردازیم.

عملکرد قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) بسیار شبیه به قابلیت استوریز ارائه شده در برنامه اسنپ‌چت (Snapchat) است. قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به کاربر این امکان را می‌دهد لغایت مجموعه‌ای از پست‌های خود را با تاریخ انقضای 24 ساعته برای یک رخداد یا حکایت خاص در اکانت خود ارسال کند. به عنوان مثال انگاشت کنید که بامداد روز جمعه با دوستان خویش به کوهنوردی می‌رود و قصد دارید که پست‌های زیادی را در باره این روز در اکانت اینستاگرام خویش ارسال کنید. استوری ( Stories) اینستاگرام چیست؟ در این شرایط است که قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) عملکرد زیاد کاربردی خواهد داشت. شما می‌توانید یک حکایت یا استوری (Story) را آغاز کرده و در آن به ارسال مجموعه‌ای از پست‌های مرتبط با رخداد باره عقیده که در این مثال کوهنوردی بود، بپردازید. تمام پست‌های ارسالی شما تنها برای مدت زمان 24 ساعت در اکانت اینستاگرام‌تان باقی می‌مانند و پس از آن منقضی شده و بدین ترتیب از شلوغی و یکنواختی اکانت شما بازدارندگی می‌شود.

طبق بررسی‌های سپریدن شده مشخص گردید که قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به شدت از جانب کاربران مورد پیشباز پیمان گرفته است. ما در این نوشتار منظور داریم که درباره این ویژگی اینستاگرام صحبت کنیم و طی پرسش و پاسخ‌هایی به شر نحوه بهره‌گیری و تعامل با توانایی استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح دیتا شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها ارشاد دقیق‌تری بخواهید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و دشواری ها نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
9099070345
چگونه از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) استفاده کرده و یک عکس یا ویدیو را اشتراک‌گذاری کنیم؟
به هدف ایجاد یک استوری در اینستاگرام و ارسال عکس و ویدیوهای با تاریخ انقضای 24 ساعته در اکانت خویش مراحل زیر را طی کنید:

آیکون دایره در بر گیرنده علامت “بعلاوه” موجود در زاویه بالا و سمت چپ پیرامون اپلیکیشن اینستاگرام را لمس کنید. همچنین اگر در بخش فید (Feed) اینستاگرام باشیم، با کشیدن انگشت خویش به سمت چپ می‌توانید به قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) دسترسی یابید.
حال آیکون دایره موجود در تقسیم تحتانی صفحه را انتخاب کنید الی بتواند یک عکس یا ویدیو را ضبط نمایید. به قصد ضبط ویدیو باید انگشت خود را بر روی این آیکون پیمان دیتا و نگه دارید. وانگهی این امکان هستی دارد که ویدیو یا عکسی را از نگارخانه دستگاه خود انتخاب کنید.
پس از برگزیدن فایل مورد نظرتان، می‌توانید با به کارگیری آیکون سیاه رنگ حاوی حروف انگلیسی به پست مورد نظرتان نوشته اضافه کنید. با به کارگیری آیکون مشکی رنگ در بر گیرنده نماد مداد هم می‌توانید به پست دلخواه نقاشی اضافه کنید. بعد از اعمال دگرگونی ها مناسب، با برگزیدن گزینه Done وارد مرحله بعدی شوید.
با انتخاب گزینه Cancel در این مرحله می‌توانید از اشتراک‌گذاری آن صرف نظر کنید. با برگزیدن آیکون در بر گیرنده فلش رو به پایین موجود می‌توانید پست مورد نظر را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید. به منظور اشتراک گذاری پست در استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) کافیست که آیکون دایره حاوی تیک موجود را انتخاب کنید.
هنگامی که پستی را در استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) ارسال می‌کنیم، در چه قسمتی نمایش دیتا می‌شود؟
هنگامی که یک پست را در استوری خود ارسال می‌کنید، این پست در دو بخش مختلف نمایش داده می‌شود که به شرح ذیل هستند:

در پروفایل شما: هنگامی که به موجب هستی قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به ساخت یک استوری می‌پردازید، دایره رنگی در گوشه ها-کناره ها عکس پروفایل شما نمایان می‌شود. کاربران با لمس این دایره می‌توانند استوری یا حکایت شما را مشاهده کنند. پست‌هایی که در قالب یک استوری یا داستان در اینستاگرام اشتراک‌گذاری می‌شوند، به طور پیش فرض در بخش تصاویر اصلی اشتراک‌گذاری شده اکانت نمایش دیتا نخواهند شد.
در تقسیم فید: استوری شما در تقدیر فوقانی دسته فید پروفایل فالوورهای شما نمایش دیتا می‌شود و آن‌ها از این روش هم توانا به تماشا استوری باره نظرتان خواهند بود.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی