اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

معرفی ۱۰ مدل رایج بازاریابی کسب‌وکارها

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ق.ظ

بازاریابی با یک تولید کننده آغاز می‌شود و به یک مصرف کننده آخر می‌یابد. همان فرآیندی است که توسط آن مشتریان از شرایط فرآورده باخبر می‌شوند و یا آن را به دست می‌آورند. بازاریابی فراتر از تبلیغات است. هر چند که تبلیغات هم می‌تواند بخشی از این روند باشد. هم‌چنین بازاریابی شامل رسانه‌ای است که از طریق آن یک محصول یا خدمات به به اتفاق تحقیقات به ثمر نشسته درباره چگونگی بسته‌بندی و روش‌های فروش آن باعث تبلیغات می‌گردد. کسب‌وکارها طبق شرایط خویش یکتا از گونه ها بازاریابی را انتخاب می‌کنند.

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک پایین اخذ کنید.


 فروش ویژه – ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان

ما در این قسمت به شما ۱۰ مدل رایج از گونه ها بازاریابی را معرفی می‌کنیم، که به ترتیب پایین است:
بازاریابی از طریق برندسازی و یا اسم تجاری
یکی از رایج‌ترین انواع بازاریابی مربوط به بازاریابی از طریق برندسازی است. محصولات و خدمات ارائه شده نیاز به تمرکز و جایگاهی در بازار هدف دارند. برای این منظور یک نام تجاری و یا همان برند لازم است لغایت بتوانند این جایگاه را بدست بیاورند، لغایت تبدیل به یک پروژه‌ی کامیاب گردند. نام تجاری و یا همان برند یک باره بازاریابی است که به عنوان پایه‌ای برای آگهی‌ها و تبلیغات آینده عمل می‌کند. نام بازرگانی کمک می‌کند که محصول یا خدمات ارائه شده جذاب‌تر شده و بیشتر در یاد بمانند. نام‌های تجاری بیشتر شامل اسامی متمایز، شعارها و همین‌طور طرح‌های گرافیکی مثل لوگو می‌گردند.

بازاریابی از طریق روابط عمومی
روابط عمومی گونه‌ای از تبلیغات است که توسط بیانیه‌ها، جوایز، کارهای کبیر و قابل پروا یک شرکت جمع‌آوری می‌شود. روابط عمومی از انواع بازاریابی می‌باشد که به همراه کمپین تبلیغات دوشادوش پیش می‌رود. این هم یکی از روش‌های تبلیغاتی برای برند خاصی می‌باشد که توسط برنامه‌ریزی ریزبین و از راه صدور بیانیه‌های مطبوعاتی و یا انتشارات رسانه‌های خبری و اطلاعاتی مشابه رادیو تلویزیون روزنامه انجام می‌پذیرد.

بازاریابی از راه توزیع تبلیغات
تبلیغات از طریق خریدن وقت از رادیو و تلویزیون یکتا از شایع‌ترین گونه ها تبلیغات است. بازاریابی برای مشتریان بالقوه از راه رادیو بر روی راز و صدا و عباراتی متمرکز می‌شود الی بتواند پروا سمعی مشتری را به محصول مورد عقیده جذب کند. ولی در عوض بازاریابی تلویزیونی می‌تواند به‌راحتی به مخاطبان برنامه‌های گوناگون از طریق جمعیت شناسی ارائه گردد و عموماً شبکه‌هایی مورد منظور این گروه پیمان می‌گیرد که از مخاطبین و جمعیت‌شناسی فوقانی برخوردار باشند.

مطلب پیشنهادی:  اهداف بازاریابی و تاثیرات آن در شفا روند پیشرفت بازاریابی و فروش محصول
بازاریابی خرید و یا بسته‌بندی
بسته‌بندی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول از نظر بازاریابی می‌باشد، که اغلب جایگاه محصولات دربازاریابی در شرکت اوش تک قفسه‌های فروش فروشگاه‌ها تعیین می‌کند. بسته‌بندی بیش‌تر از اینکه ظرفی باشد که محصول را حفاظت می‌کند، وسیله‌ای است که به شناخت اسم تجاری محصول، ایمنی مصرف کننده، تضمین مشتری و فرصت‌های خرده‌فروشی تاثیر بسزایی می‌گذارد. برای بسیاری از شرکت‌های مهم تجاری، بسته‌بندی شامل معرفی، تصویر و تبلیغات می‌باشد.

بازاریابی با حضور آنلاین
یکی از رایج‌ترین گونه ها بازاریابی که امروزه با پیشباز زیادی از سمت کسب‌وکارها مورد استقبال گرفته است، بازاریابی آنلاین می‌باشد. اینترنت و تمام ابزارهای جایگزین آن آخرین مدل و بی گمان برای بازاریابان است. حضور آنلاین تقریباً یکی از ضروریات قرن بیست و یکم و به عنوان بخشی از هرگونه کوشش بازاریابی به حساب می‌آید. بازاریابی می‌تواند در یک حوزه عظیمی از فرمت‌ها، وب‌سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه اتمام شود. همین‌طور می‌تواند برای سفارشی‌سازی و تبلیغات بر پایه درونمایه و تعامل مخاطبان امکانات زیادی برپایی کند.

بازاریابی مستقیم
هنگامی که تولیدکنندگان به‌صورت مستقیم با مصرف کنندگان تعامل می‌کنند، در بازاریابی مستقیم کمپانی کرده‌اند. هدف از این گونه تعامل این است که هیچ واسطه‌ای به‌عنوان شخص ثالث، مشابه اشکال فروش و یا عمده فروش در میانی نباشد. بازاریابی سر راست می‌تواند از راه پست، تلفن و اینترنت اتمام شود، زیرا شرکت‌ها، محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان خویش می‌رسانند و بدین ترتیب فروش می‌کنند.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی