اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

هزینه ادمین پیج اینستاگرام

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ

ادمین اینستاگرام علاوه بر اینکه یگانه از واژگان رایج در این شبکه اجتماعی می باشد، بعنوان یک کار گاهی پردرآمد نیز شناخته می شود. شاید در باره شخصی که بدون خروج از خانه، درآمد ماهیانه مناسبی را کسب می کند، کنجکاو شده اید و از افراد کم و بیش به او در مورد شغل ایشان پرس و جو کرده و در استجابت متوجه شده اید که او ادمین پیج اینستاگرام است.

این درونمایه از سلسله مطالب واژگان اینستاگرام می باشد که به طور کامل چه از لحاظ لغوی و چه از نظر ماهیت، ادمین اینستاگرام را باره بررسی پیمان می دهد. Admin اینستا کیست و چه وظایفی دارد؟ حقوق ماهیانه او چقدر است و یک ادمین باید حائز چه چیرگی یا مهارت هایی باشد تا بتواند یک پیج را تحویل بگیرد…

معنی کلمه ادمین
ادمین اینستاگرام کیست؟
ادمین پیج
وظایف ادمین پیج اینستاگرام
حقوق ادمین پیج اینستاگرام
چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام
ادمین اینستاگرام کیست
 
معنی کلمه ادمین (Admin) در لغت
کلمه Admin در زبان انگلیسی کوتاه شده کلمه Administrator می باشد. از آنجا که در دنیای IT به وفور از این اصطلاح استفاده می شود، این کلمه به بازبینی زمان به فرم کوتاه امروزین دگرگون شد و با همین فرم تثبیت شد.

حتما شما در خانه یا محل کار خود یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ که از سیستم عامل ویندوز یا Mac کاربرد می کند، دارید و اصطلاح ادمین، بارها و بارها به گوش شما خورده یا آن را در تقدیر های گوناگون ویندوز یا مثلا Ubuntu دیده اید.

در ریشه-بن-بیخ هر شخصی که رایانه شخصی، لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت دارد، به شکلی یک ادمین به حساب می آید. اما کلمه ادمین در فارسی معادل چه کلمه ای است؟

Administrator در پارسی به معنی مدیر است و نظر به اینکه کلمه Admin کوتاهی شده Administrator می باشد، این اصطلاح نیز دقیقا به معنی مدیر بوده و تفاوتی با فرم کامل این واژه ندارد.

ادمین اینستاگرام کیست؟
این سوال از پایه اشتباه است. چرا که در پاسخ فقط می تاب از کارمندان کمپانی فیسبوک اسم برد. وقتی می پرسیم ادمین اینستاگرام کیست، منظور اصلی این سوال، اطلاع از مدیر سایت اینستاگرام می باشد.

همانگونه که اصطلاح Admin تا کنون بارها به گوش شما رسیده، احتمالا اصطلاح Webmaster نیز برای شما آشنا به نظر می رسد. Webmaster یعنی مدیر سایت. یعنی شخصی که یک سایت را بصورت کامل مدیریت می کند. محتوای جدید منتشر می کند، ظاهر سایت را تغییر می دهد، ایرادات آن را برطرف و به کامنت های کاربران سایت استجابت می دهد.

احتمالا یک سایت با عظمت اینستا، چندین Webmaster دارد و نمی توان به این سوال که ادمین اینستاگرام کیست، پذیرش ریزبین و مناسبی داد. پس اصطلاح صحیح چیست؟

همانگونه که می دانید بیش از یک میلیارد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی وجود دارد. هر حساب کاربری را یک پروفایل یا اکانت می گویند که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت، یک پیج اینستاگرام بحساب می آید.

بجای طرح سوال با عنوان “ادمین اینستاگرام کیست” یا “ادمین اینستاگرام چیست”، باید سوال خود را به: ادمین پیج اینستاگرام کیست یا چیست؟ تغییر دهید تا استجابت پسندیده آن را توسط آورید!

ادمین پیج (Instagram Page Administrator)
همانگونه که اشاره شد هر پروفایل، یک پیج یا صفحه منحصر به فرد در این رسانه اجتماعی محسوب می شود. تفاوتی نمی کند که پروفایل عمومی یا Public باشد یا خصوصی (Private). در هر دو حالت یک پروفایل اینستا، یک پیج بی همتا یا Unique است.

بدون محدودیت سنی، هر شخصی که در تلفن هوشمند خویش نسخه Android یا IOS اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده باشد، می تواند اقدام به ساخت یک پیج اینستا کند.

ناشناس یا سرشناس، برای اینستا تفاوتی ندارد. بجز چند تفاوت جزئی که بین پروفایل چهره های مردمی و سلبریتی با پروفایل های کاربران عادی هستی دارد، کل به یک شکل می توانند از امکانات این شبکه اجتماعی کاربرد کنند.

در فیلم هایی که حیات کسان با Life Style (سبک زندگی) متفاوت نسبت به افراد عادی جامعه (بیزنس من ها و افراد مشهور) را به تصویر می کشند، مشاهده کرده اید که این افراد بیشتر کارهای خویش را به افرادی که باره اعتمادشان هستند واگذار می کنند. در ریشه-بن-بیخ این افراد را بعنوان مدیر بخشی از سوداگری یا حرفه خویش در نظر می گیرند تا بدلیل کار و بار زیاد، بتوانند همه جوانب کسب و کار یا پیشه خود را تحت کنترل خود داشته باشند.

هنرپیشه ها، کسب و کارها، کسان سرشناس و در کل صاحبان پیج هایی که به دلیل کار و بار بسیار توانا به مدیریت پیج اینستاگرام خود نیستند، از افرادی که باره اعتمادشان است، بعنوان ادمین پیج خود کاربرد می کنند.

IGA که مخفف Instagram Page Admin  می باشد، یک ردیف شغلی بحساب آمده و به معنای ادمین پیج اینستاگرام است. مدیر یک صفحه در اینستا، وظایفی دارد که در قبال آن از کارفرمای خویش که صاحب پیج است، حقوق اخذ می کند. در ادامه به شرح وظایف ادمین پیج اینستا اشاره می کنیم.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام
مهمترین نکته ای که می تواند به درک بهتر واژه ادمین در اینستاگرام کمک کند، هزینه ادمین پیج اینستاگرام آگاهی از وظایف ادمین پیج اینستاگرام است. لغایت اینجا متوجه شدیم که کلمه Admin به معنای مدیر، و ادمین اینستاگرام یعنی شخصی که یک پیج در این شبکه اجتماعی را مدیریت می کند.


اکنون به وظایفی که یک مدیر پیج در ازای انجام دادن آنها از کارفرما یا همان صاحب اصلی پیج، حقوق اخذ می کند اشاره و در پیوستگی در باره میزان حقوق ایشان گفتگو می کنیم.

اگر شما جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی، پرکار اینستا باشید و از فالوور های پیج های افراد و کسب و کارهای مشهور این رسانه اجتماعی، مشاهده کرده اید که در Bio یا متن شناسایی پیج، قید شده که این صفحه توسط ادمین گردانیدن می شود. بعلاوه بخوبی با توانایی های یک پروفایل آشنا هستید.

شما می توانید در پیج خود

استوری بگذارید
عکس و فیلم منتشر کنید
در کانال IGTV خود، فیلم های اغلب از 1 دقیقه آپلود کنید
اگر کامنت پست شما فعال باشد، به کامنت ها استجابت دهید
با استفاده از شیوه های گوناگون شمار فالوور های خویش را افزایش دهید (مانند خرید فالوور )
و …
وظایف ادمین یک پیج در اینستاگرام نیز دقیقا همانند اقداماتی است که شما در مقوله توسعه پیج اینستای خودتان سپریدن می دهید. احتمالاً زمانی برسد که پیج شما نیز دربایستن به Admin داشته باشد.

وظایف ادمین در یک نگاه کلی
آپلود و انتشار محتوا دربرگیرنده عکس و ویدیو به چهره منظم
نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
پاسخ به دایرکت هایی که بدست فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده
پاسخ به کامنت های پست ها
حذف کامنت های توهین آمیز و بعید از ادب
گذاشتن استوری
پاسخ به بازتاب ها به استوری
افزایش لایک پست ها
افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با شیوه های گوناگون افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست )
افزایش فالوور واقعی
حفظ امنیت پیج و ممانعت از هک شدن آن
پویا نمودن پروفایل (تغییرات دوره ای در متن بایو و تصویر پروفایل)
تسلط نسبی به نرم افزار های گرافیکی مشابه Photoshop و illustrator
افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستا
تسلط نسبی به زبان انگلیسی
خلاقیت در برپایی محتوا
و …
عمده وظایف ادمین پیج اینستاگرام می باشد. توجه داشته باشید که میزان حقوق یک ادمین را شمار قابلیت های فرد مدیر تعیین می کند. ممکن است یک صاحب پیج کل موارد فوق را دربایستن نداشته باشد و در روبرو پیجی دیگر نیاز به ادمین با همه قابلیت های مذکور را داشته باشد.

تا اینجا با

مفهوم کلمه ادمین
ماهیت ادمین پیج اینستا
وظایف مدیر پیج
آشنا شدید. الان هدف داریم لغایت دست کم و حداکثر میزان حقوق یک مدیر پیج اینستاگرام را به اطلاع شما برسانیم تا اگر دربایستن به یک مدیر برای صفحه خود در این رسانه اجتماعی دارید، با اطلاعات کافی وارد گفتگو با فرد واجد شرایط شوید.

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است
در استجابت به سوال یادشده مبنی بر میزان حقوق رسیده ادمین پیج اینستاگرام، موقعیت جغرافیایی نقش مهمی را در مقدار حقوق رسیده ایشان ایفا می کند. همانند کل مشاغل که میزان پاداش آن در طهران نسبت به سایر شهرستان های ایران تفاوت چشمگیری دارد، حقوق ادمین اینستاگرام نیز در تهران بیشتر از سایر شهر های ایران می باشد.

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است
در پذیرش به این سوال که حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است باید اینگونه گفت که دستمزد مدیر یک صفحه اینستاگرامی در تهران کم و بیش دو برابر حقوق واصله در شهرستان در ازای اتمام وظایف همانند می باشد.

این رقم با توجه به بیچارگی کارفرما و وانگهی قابلیت های فردی شخصی که قرار است بعنوان مدیر پیج برگزیدن شود از پایه 700.000 تومان در شهرستان و 1.400.000 تومان در طهران پیش درآمد می شود.

با پروا به توضیحات دیتا شده می تاب گفت که دست کم حقوق با پایه مذکور در ازای وظایف پایه در عقیده گرفته می شود. این وظایف شامل:

آپلود محتوا و رعایت نظم در زمان منظم
پاسخ به پیام های دایرکت
نوشتن کپشن مبتدی
حذف کامنت های توهین آمیز
می باشد. هرچه شرح وظایف ادمین پیج وسیع تر باشد، میزان حقوق ادمین پیج اینستاگرام نیز توسعه می یابد. این باره را در نظر داشته باشید که نمی نا یک سقف مشخصی برای میزان حقوق مدیر در عقیده گرفت و این رقم می تواند تا 5 میلیون تومان در ماه و یا حتی بیشتر نیز باشد.

میزان حقوق ادمین پیج را تعداد وظایف تعریف شده و همچنین قابلیت های شخص مدیر تعیین می کند. اما حداقل حقوق برای مدیریت صفحه ای در اینستاگرام، 700.000 در شهرستان ها و 1.400.000 تومان در شهر طهران می باشد…

شاید شما جویای کار هستید و به مدیریت پیج های اینستاگرامی علاقمند. در ادامه به چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام می پردازیم. چه چیرگی هایی برای تبدیل شدن به یک ادمین پیج در اینستا مورد دربایستن شماست؟

چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام
هر تخصصی احتیاج به تمرکز دارد. تمرکز است که تخصص می آورد. چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام نیز دربایستن به تمرکز دارد چون پیمان است به تخصص شما تبدیل شود.

برای ادمین شدن برداشتن قدم های زیر را به شما توصیه می کنیم:

به اپلیکیشن اینستاگرام و همگی قابلیت های آن مسلط شوید.
کار با این شبکه اجتماعی از طریق وبسایت اینستا را بخوبی فرا بگیرید.
با شیوه عملکرد ربات فالوجت بخوبی آشنا شوید.
با روش های گوناگون افزایش فالوور بخوبی آشنا و از تمامی آنها کاربرد کنید.
با هشتگ و استعمال آن و نحوه به کارگیری هشتگ ها وانگهی انواع هشتگ بخوبی آشنا شوید.
کپشن های پست پیج هایی که متعلق به بلاگرها هستند را رصد کنید الی ایده های بکری بدست بیاورید.
استوری اینستاگرام را بخوبی فهم کنید.
با یک نرم اسباب گرافیکی مشابه Photoshop یا Illustrator پیشه کنید و به آن تسلط نسبی پیدا کنید.
در سطح اینترنت مقالات زیادی به انگلیسی و پارسی در گویه اینستاگرام وجود دارد. از آنها به مجانی بهره ببرید. توصیه می نماییم از منابع انگلیسی کاربرد کنید.
پیج های خلاق را فالو کنید تا دائم برگ جدید برای کارفرمای خود رو کنید.
افراد چیره دست پیشه خود را با کپی برداری آغاز کرده اند. شما هم در ابتدای راه ایده های خلاقانه را کپی کنید. ایرادی ندارد.
انواع پروفایل را بخوبی بشناسید.
از ابزار آمارگیر اینستاگرام حداکثر کاربرد را بکنید.
اینها چند قدم پایه وضعیت ادمین شدن در اینستاگرام می باشد. شما می توانید با جستجو در گوگل گذرگاه های بیشتری را نیز پیدا کنید. ولی در عقیده داشته باشید که خلاقیت و نوآوری می تواند وجه تمایز شما و در نتیجه مایه افزایش حقوق شما به عنوان ادمین یک پیج اینستاگرامی شود.

فالوکمپ گرد از ابزارهای کاربردی در مقوله افزایش فوری فالوور پیج های اینستا می باشد. در قالب یک ادمین می توانید از فالو کمپ بعنوان مرجعی برای خرید فالوور اینستاگرام (ساده ترین شیوه افزایش فالوور) ، خرید لایک فوری و افزایش بازدید پست و ویو IGTV پیج های تحت مدیریت خود بهره‌گیری کنید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی