اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

مفاهیم اولیه سئو چیست ؟

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ

مفاهیم اولیه سئو
به تازگی با مفاهیم سئو آشنا شدید؟ همنشین دارید بدانید چه فاکتورهایی بر کسب جایگاه در نتایج گوگل تاثیرگذار هستند؟ به جای راستی مراجعه کردید. در این سری مقالات با عنوان تعلیم سئو نوآموز هدف داریم فرهنگ اولیه باره دربایستن برای سئو را به شما آموزش دهیم. در تقدیر نخست به کوشش میکنیم با شناسایی مفاهیم اولیه سئو و عبارات رایج در آن دیدن بهتری برای شما ایجاد کنیم. و نخستین سوالی که باید به آن استجابت دهیم این است؛ سئو چیست؟

آموزش مفاهیم اولیه سئو - سئو چیست
آموزش مفاهیم سئو
نمایشگر ویدیو

 


در این ویدیوی آموزشی که نخستین آموزه از آموزش سئو مبتدی است مفاهیم سئو به شما آموزش داده میشود. این ویدیو چکیده ای از محتوای موجود در همین صفحه است.
سئو چیست؟
این عبارت مخفف Search Engine optimization یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که قصد اصلی آن کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل است. روزانه کاربران بسیاری واژه ها باره عقیده خویش را در گوگل جستجو میکنند و این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش میدهد. هر چقدر جایگاه شما در فهرست نتایج بالاتر باشد بخت اکثریت برای جذب کاربر خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است. همچنین میتوانید به نوشتار سئو چیست در سایت وبسیما مراجعه نمایید.

تکنیک های سئو گردآور ای از دانش، خ

برای موفقیت در سئو نیازمند تولید درونمایه هستیم، محتوایی که برای کاربر ارزشمند بوده و برای موتور جستجو قابل درک باشد. علاوه بر این راهبرد صحیح برای تولید و ارایه محتوا در کنار طراحی مناسب سایت میتواند بخت شما را برای کسب جایگاه بهتر افزایش دهد. ورود کاربر به سایت نخستین قصد ما و تبدیل بازدیدکننده به مشتری مهم ترین هدف خواهد بود که در مقالات بعدی به آن بیشتر می پردازیم.

سئو پیچیدگی و ظرافت زیادی دارد که نیازمند مطالعه ابدیت و دانش به روز است. نکته مثبت این است که شما دائم در حال رشد و یادگیری خواهید بود.

چرا به سئو بیچارگی داریم؟
موتورهای جستجو مشابه یاهو، بینگ، یاندکس و از کل مهمتر گوگل با ورود به سایت های اینترنتی محتوای آنها را رسیدگی کرده و طبق موضوع ارزش گذاری و رتبه بندی میکنند. برای این شغل از الگوریتم های پیچیده ای بهره‌گیری میشود که کسی از آن آگاهی ندارد بعنوان مثال فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها بیش از ۲۰۰ باره است.

کاربران اینترنتی برای یافتن محتوای باره نظر خود به موتور جستجو مراجعه کرده و از میانی نتایج نمایش دیتا شده پاسخ خویش را دریافت میکنند. تعداد جستجو در اینترنت یومیه در حال افزایش است و در حال حاضر بیش از ۷ میلیارد جستجو در روز اتمام میشود. هرچقدر بهره شما از این کاربران بیشتر باشد بخت بالاتری برای فروش محصولات، ارایه خدمات یا حتی اخذ تبلیغات خواهید داشت. برای جذب مخاطب بیشتر به سئو و حضور در صفحه اول گوگل وابسته خواهیم بود.

رتبه بندی نتایج در گوگل
چطور سایت خود را سئو کنیم؟ بهتر نیست به متخصص مراجعه کنم؟
در این سری مقالات شما را با اصول اولیه و دانش کاربردی سئو آشنا میکنیم و میتوانید خودتان پیشه بر روی سایت را نخست کنید. ولی همانند هر پیشه ی دیگری تجربه و فرهنگ تخصصی نقش مهمی در کامیابی شما خواهد داشت. اگر هدف دارید یک متخصص حرفه ای سئو باشید باید مطالعات خویش را اشاعه دیتا و هر روز تازه ترین اخبار و مقالات این پهنه را رصد کنید. همچنین بعنوان یک میانبر مطمئن و تند میتوانید در کارگاه های آموزش چیره دست سئو که توسط وبسیما برگزار میشود شرکت کنید.

اگر وقت و حوصله کافی برای این شغل را ندارید بهتر است به کارآزمودگان سئو و مشاورین شناخته شده در این زمینه مراجعه کنید و شغل را به آنها بسپارید. به طور حتم این پیشه هزینه های زیادی برای شما به به اتفاق خواهد داشت اما ممکن است در سنجش با زمانی که برای تعلیم و کسب تجربه صرف میکنید برای شما بصرفه باشد. در این مرحله مهم ترین شغل شما انتخاب درست کارآزموده یا مشاور سئو است.

تاثیر سئو بر رتبه بندی نتایج گوگل
کلمات رایج در سئو
در ادامه مقالات به طور حتم با عبارات اکثریت آشنا خواهیم شد اما برای آغاز بهتر است با مفاهیم ذیل آشنا شوید:

تفاوت سئو  On-page و Off-page
سئو On-page یا همان سئو درونی سایت به معنی بهینه سازی سایت شما برای درک بهتر توسط ربات های گوگل است. هر فعالیتی که در سایت خود انجام میدهید؛ از فرآوری محتوا گرفته لغایت طراحی صفحات و نسخه موبایل بر سئو تاثیر گذار خواهد بود و به آنها سئو درونی سایت میگویم. مهمترین بخش ها عبارتند از:

استفاده درست از تگ های متا
تعیین صحیح عنوان ها و تگ های هدینگ
تدوین ساختار پسندیده برای آدرس دهی صفحات
بهینه سازی عکس ها سایت
تولید محتوای اختصاصی و با کیفیت
طراحی نسخه موبایل سایت و ریسپانسیو بودن صفحات
بهینه سازی سرعت لود شدن صفحات
و بسیاری فاکتورهای دیگر که در تعلیم های پیش رو به آنها خواهیم پرداخت.

سئو Off-page یا سئو بیرونی مجموعه فعالیت های شما در خارج از سایت برای انتشار بهتر محتوا در اینترنت و ایجاد مسیرهای دسترسی بیرونی است. مهمترین فعالیت ما در بیرون سایت کسب بک لینک های ارزشمند است. هر سایتی غیر از سایت شما که به یکتا از صفحات شما لینک دیتا باشد یک بک لینک محسوب شده و میتواند بر جایگاه شما در نتایج گوگل تاثیرگذار باشد. شیوه های مختلفی برای کسب بک لینک ارزشمند هستی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

تبادل لینک
خرید بک لینک
ریپورتاژ آگهی
فعالیت در شبکه های اجتماعی
نوشتن محتوای ارزشمند و مرجع
ارسال نقطه نظر در سایت های مرتبط با سایت شما
لینک سازی صحیح تاثیر زیاد زیادی بر جایگاه شما خواهد داشت و همین فرمایش موجب شده در سنه های پسین تکنیک های مختلفی برای کسب بک لینک رایج شوند. کارایی این تکنیک ها بر نتایج گوگل به حدی بسیار بوده که این موتور جستجو برای ممانعت از کل مانع شدن آنها الگوریتم های جدیدی را معرفی کرده است. الگوریتم هایی به اسم های پنگوئن، پاندا و مرغ مگس خوار. این الگوریتم های سایت هایی که قوانین گوگل در لینک سازی را نادیده گرفته اند معرفی کرده و جایگاه آنها در نتایج گوگل را کاهش میدهند یا به عبارت دیگر سایت های غیرطبیعی را جریمه میکنند.

براساس همین طبیعی یا غیرطبیعی بودن روند کاری یک سایت مفهوم جدیدی به اسم سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه شکل گرفت که در پیوستگی به رسیدگی آنها میپردازیم.

تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست؟
این مفهوم از فیلم های وسترن سینمای کلاسیک اخذ شده است که معمولا نقش منفی فیلم ها کلاه سیاه به سر داشتند. در واقع تقابل خیر و شر در سئو است. البته این اسم گذاری را خیلی جدی نگیرید هدف مشخص کردن حد میان تکنیک های  استاندارد و تکنیک های فریبنده برای گوگل است.

تکنیک های کلاه سیاه عموما بر رشد تند سایت در نتایج گوگل تمرکز میکنند و توجهی به میزان رضایت کاربر نخواهند داشت. هدف اصلی از این پیشه کسب جایگاه بهتر اما غیرواقعی است و تلاش میشود از نقط سستی گوگل در تشخیص صفحات بهتر کاربرد شود. بعضی از تکنیک هایی گوگل یکراست به آنها اشاره کرده است به شرح زیر است:

ایجاد صفحاتی با محتوای اتوماتیک ‌و جمع آوری شده
ریدایرکت مخفیانه
تقلب در اثر گذاری محتوا
انجام جستجو رفتار تقلبی در گوگل
متن یا لینک پنهان شده در صفحه
محتوای ناچیز و بی ارزش
تکرار غیرمعمول کلمات در صفحه
و …
تکنیک های کلاه سیاه مدام در حال تغییر هستند و هر سررسید که گوگل گذرگاه حلی برای شناسایی این سایت ها پیدا میکند شیوه های جدیدی پیدا میشوند. در این روش شما خیلی تند رشد میکنند و به جایگاه پسندیده میرسید اما جایگاه شما بسیار لغزنده خواهد بود و هر روز شدنی است بدست گوگل جریمه شده و از فهرست نتایج حذف شوید.

تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه
در روبرو سئو کلاه سفید به تکنیک هایی گفته میشود که طبق اصول و قواعد اعلام شده بدست گوگل محتوای خویش را تعبیه و منتشر میکنند و از هر نوع گذرگاه میانبر خودداری میکنند. مهمترین پرتو های سئو کلاه سفید عبارتند از:

محتوای اختصاصی و با کیفیت
لینک سازی واقعی وسط صفحات درونی سایت
ارسال پست مهمان در سایت های مرتبط
لینک سازی راستین از راه شناسایی شما بدست سایت های دیگر
تکنیک های کلاه سفید معمولا موعد زیادی برای نتیجه گیری نیاز دارند و استراتژی بلند مدت محسوب میشوند ولی زمانیکه شما به نقطه موفقیت برسید حفظ و ارتقای آن بسیار آسان تر است.

تکنیک هایی نیز هستی دارند که در میان سئو کلاه سفید و کلاه سیاه قرار میگیرند که به آنها سئو کلاه خاکستری می گوییم. این تکنیک ها عموما به طریق های سیاه تقریبا  تر هستند اما به گونه ای برنامه ریزی و اجرا میشوند که گوگل قادر به فهم و تشخیص آنها از شیوه های سفید نباشد. آکادمی وبسیما کارگاه گزیده تر ای برای آموزش سئو کلاه خاکستری گردآوری کرده است که برآیندی از ادب و تجربه متخصصین این شرکت طی سالها تکاپو موفق بوده است.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی