اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

آموزش سئو عکس ها و بهینه سازی عکس ها در وردپرس
آموزش سئو عکس ها و بهینه سازی تصاویر در وردپرس
 تارنما وردپرسی شما از هر نوعی که باشد مطمئنا در جاهایی احتیاج است که از تصاویر در آن بهره‌گیری کنید. عکس ها مایه جذاب تر شدن مطالب شده و در سئو تارنما نیز کارایی گذار خواهند بود. در این مطلب به آموزش سئو تصاویر در وردپرس پرداخته و به شیوه هایی برای بهینه سازی تصاویر اشاره می کنیم که موجب برپایی تجربه کاربری بهتری می شوند.

همیشه از تصاویر بهره‌گیری کنید
تصاویر در چهره استفاده درست، موجب کمک به کاربران در درک بهتر مطالب می شوند. عبارت "ارزش یک عکس ها همسان با 1000 واژه است"، احتمالاً برای گوگل معنایی نداشته باشد، ولی برای شمایی که می توانید به جای 1000 کلمه، اطلاعات خود را فقط با یک تصویر ذکر کنید، ارزش زیادی خواهد داشت.

توصیه ما در این مسئله بسیار ساده است:  سئو عکس های سایت بهتر است که در هر مطلب خود، حداقل از یک تصویر کاربرد نمایید، به طوری که موجب جذاب تر شدن آن گردد. نظر به اینکه اهمیت جستجوی تصاویر روز به روز در حال بیشتر شدن است، این پیشه می تواند مایه افزایش ترافیک سایتتان نیز گردد. اگر محتوای سایت شما بیشتر از نوع عکس می باشد، اهمیت سئو تصاویر در آن دو چندان می شود.

ظاهر موتور جستجوی تصاویر گوگل در همین اواخر از نو ساخته شد و مبتلا تغییراتی گردید. در طراحی جدید آن، فیلترهای جدید، متا داده ها و حتی صفات عکس ها نیز دیده می شود. فیلترهای جدید گوگل اثر می دهد که این موتور جستجو نسبت به گذشته فهم بهتری از عکس ها دارد.

ظاهر جدید موتور جستجوی تصاویر گوگل
یافتن تصویر مناسب
استفاده از تصاویر واقعی دائم بر به پیشه بردن تصاویر استوک نخستینگی دارد. به عنوان نمونه صفحه درباره ما سایتتان مطمئنا بایست حائز تصویری از اعضای راستین تیم باشد. نه اینکه یک تصویر استوک از اینترنت دانلود کنید که چند نفر در یک شرکت بعید هم جمع شده اند.

مطالب سایت نیز بایست حائز تصویری باشند که با سوژه مطلب پیوسته است. اگر صرفا به خاطر اینکه افزونه سئو شما نسبت به خالی بودن دسته عکس ها آگاهی می دهد، دست به برگزیدن تصویر می زنید، روند اشتباهی را طی می کنید.

تصویر برگزیدن شده بایستی منعکس کننده سوژه نوشته باشد. همچنین سعی کنید که تصاویر را کم و بیش به محتوای مرتبط با خویش پیمان دهید. اگر صفحه شما داری تصویریست که انتظار کسب رتبه در آن را دارید، بهتر است که آن را در بالاترین قسمت صفحه پیمان دهید.

روش های جایگزین
اگر به انگیزه محدودیت هایی که دارید، نمی توانید خود دست به عکاسی بزنید، شیوه های تعویض بدون استفاده از عکس های استوک هستی دارد. به عنوان مثال تارنما flickr.com منبعی برای دسترسی به انواع عکس های معمولی است. دقت داشته باشید که در صورت استفاده، حتما به لینک صفحه عکاس اشاره کنید.

همچنین تارنما هایی مثل Unsplash نیز برای تهیه عکس پسندیده هستند. وب سایت های رایگان دیگری نیز از این قبیل وجود دارند. اما عکس های کل آنها لغایت حدی به عکس های استوک کم و بیش است.

استفاده از عکس ها متحرک نیز این ایام دوست داشتنی تر شده است، اما دقت داشته باشید که در استفاده از آنها افراط نکنید. هستی شمار زیادی از این تصاویر موجب پرت شدن حواس کاربران شده و در ضمن به علت افزایش حجم صفحات، بارگذاری آنها را نیز کند می کند.

آماده سازی عکس ها برای استفاده از آنها در نوشته ها
قدم بعدی پس از گزینش تصاویر، بهینه سازی آنها برای کاربرد در وب سایت است. در این فرآیند می بایست به نکات زیر دقت کنید:

انتخاب نام صحیح برای فایل تصویر
سئو تصاویر با اسم فایل پیش درآمد می گردد. حالت ایده آل در این مرحله اینست که گوگل بدون توجه به ماهیت تصاویر، از محتوای آن اخطار یابد. این پیشه با به کارگیری به پیشه بردن کلمات کلیدی طظلب در اسم فایل شدنی می گردد.

به عنوان نمونه اگر تصویر شما مربوط به میدان آزادی تهران است، سایر اسم فایل نبایست به شکل DSC4536.jpg باشد. بلکه اسم بهینه برای چنین عکسی، tehran-azadi-square.jpg است. البته نام تصاویر را می توانید با کاراکترهای فارسی نیز بنویسید، ولی رهنمود می کنیم که به انگیزه امکان پیدایش برخی از مشکلات در آینده، از این کار امتناع کنید.

ابعاد عکس در سئو تصاویر
سرعت بارگذاری صفحات در سئو و تجربه کاربری موثر هستند. هر چه سرعت تارنما اغلب باشد، سرعت نگریستن و ایندکس صفحات آن نیز بیشتر خواهد بود. عکس ها می توانند بر روی سرعت سایت در وردپرس در وردپرس کارایی به سزایی داشته باشند، مخصوصا زمانی که اقدام به آپلود یک تصویر حجیم در صفحه کنید.

به عنوان نمونه اگر ابعاد اصلی یک تصویر 2500*1500 بوده، ولی اندازه نمایش دیتا شده آن در صفحه 250*150 باشد، سرعت بارگذاری را بدون هیچ ضرورتی کند کرده اید. در چنین شرایطی بهتر است که اقدام به تغییر سایز و ابعاد تصویر کنید.

وردپرس در این شغل به شما کمک کرده و پس از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می کند. البته این موضع بدین معنی نیست که سایز فایل های برپایی شده بهینه باشد. وردپرس فقط اقدام به تغییر سایز آن می کند.

استفاده از تصاویر به چهره واکنشگرا
وجود چنین ویژگی در وردپرس بسیار ضروریست و خوشبختانه این سیستم مدیریت محتوا از نسخه 4.4 به بعد، خویش از این ویژگی حمایت می کند. با پرکار بودن چنین ویژگی، تصاویر سایت در صفحه نمایش های با اندازه های گوناگون به نکوداشتن نمایش داده می شود.

کاهش حجم فایل تصاویر
قدم بعدی در سئو تصاویر، بهینه سازی حجم آنها می باشد، به نوع ای که عکس ها بدون افت کیفیت در کم ترین حجم خویش ذخیره شوند. برای اتمام این شغل ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارند و از جمله آنها می تاب به ImageOptim، reduceimages.com، jpeg.io و compressjpeg.com اشاره کرد.

بعد از بهینه سازی عکس ها می توانید با به کارگیری ابزارهایی مشابه Google PageSpeed Insights یا Pingdom به آزمایش صفحات سایت بپردازید.

بهترین افزونه های وردپرسی برای فشرده سازی تصاویر
تفاوت بین ابزارهای آنلاین فشرده سازی و افزونه های وردپرسی ویژه این شغل در چیست؟ در چهره استفاده از افزارها کماکان احتیاج است که تصاویر را پس از فشرده سازی در وردپرس آپلود کرده و سپس از آنها بهره‌گیری کنید.

اگر متعلق به بخش افرادی می باشید که رغبت به داشتن همه امکانات در یک جا هستید، بهتر است که از پلاگین های فشرده سازی عکس ها در وردپرس بهره‌گیری نمایید. اغلب این گونه افزونه ها قادر به فشرده سازی تصاویر در هنگام آپلود آنها هستند و این خاصیت موجب برداشتن بار زیادی از روی دوش شما می گردد.

در پیوسته به معرفی پنج افزونه برتر فشرده سازی عکس ها در وردپرس پرداخته و نتیجه تست خود از آن ها را ذکر می کنیم. در این تست چهار تصویر تغییر ناپذیر (سه لغایت در فرمت JPEG و یگانه در فرمت PNG) را در پنج تارنما مختلف آپلود کرده و با به کارگیری این پنج افزونه آن ها را فشرده سازی نموده ایم.

افزونه WP Smush
افزونه WP Smush گرد از کهن ترین افزونه هاییست که برای فشرده سازی عکس ها در وردپرس هستی داشته است. برای استفاده از این افزونه نیازی به ثبت اسم نداشته و وانگهی قادرید که تمام عکس ها را در هنگام آپلود نیز به چهره مقارن فشرده سازی نمایید. پس با یک بار تنظیم آن، می توانید سوژه فشرده سازی تصاویر را فراموش کنید، چرا که این افزونه به صورت اتوماتیک کار خویش را در بک گراند انجام خواهد داد.

متاسفانه عیب این افزونه عدم فشرده سازی بهینه در نسخه مجانی آن است. فلذا خیلی آن را توصیه نمی کنیم. در تارنما این افزونه بیان شده که میزان فشرده سازی در نسخه Pro آن اغلب است، اما در تست هایی که ما از آن گرفتیم، خروجی آن خیلی تفاوتی با نسخه مجانی نداشت.

افزونه فشرده سازی تصاویر WP Smush
افزونه فشرده سازی عکس ها WP Smush Pro
افزونه فشرده سازی تصاویر WP Smush Pro
29.000 تومان 25.000 تومان
افزونه Compress JPEG & PNG images
این افزونه از آن وب سایت TinyPNG بوده و همانند نسخه آنلاین خود بسیار ساده است. برای فعالسازی این افزونه دربایستن به ثبت اسم در آن خواهید داشت و بعد از سپریدن این کار با خیال آسان می توانید به پیشه با وردپرس بپردازید، چرا که این افزونه توانا به فشرده سازی تصاویر به صورت اتوماتیک است.

افزونه وردپرسی Compress JPEG & PNG images
افزونه ShortPixel
اگر تا به حال با افزونه ShortPixel کار نکرده باشید، احتمالا از دید نتایج آن متعجب خواهید شد. این افزونه در تست های ما توانست که بیشترین فشرده سازی را روی تصاویر پیاده کند. در ضمن این افزونه دارای گزینه ای با نام glossy است که ویژه عکاسان چیره دست است. بسیاری از عکاسان چیره دست علاقه ای به قربانی کردن کیفیت عکس ها در برابر حجم آن ندارند و برآیند اینکه آنها می توانند از این گزینه بهره ببرند.

افزونه وردپرسی بهینه سازی عکس ها ShortPixel
افزونه Imagify
افزونه Imagify بدست تیم نامی سازنده افزونه WP Rocket تهیه و توسعه داده شده است. بعد از نصب و ثبت نام در این افزونه با گزینه هایی رو به رو خواهید شد. برای کسب بهترین نتیجه بهتر است که حالت aggressive را برگزیدن کنید.

یکی از گزینه های جالب این افزونه برگزیدن پوشه جداگانه ای برای ذخیره سازی نسخه اصلی تصاویر است تا چنانچه مشکلی پیش آمد، از آن ها بهره‌گیری کنید. نکته منفی در این افزونه این است که برای نگریستن میزان فشرده سازی مجبورید که در بخش مدیای وردپرس به حالت فهرست کردن سوئیچ کنید. جدا از این مسئله، Imagify افزونه بسیار خوبی ارزیابی می شود.

افزونه وردپرسی سئو تصاویر Imagify
افزونه EWWW Image Optimizer
افزونه EWWW Image Optimizer تنها افزونه ای بود که در نصب آن ممکن است مبتلا دشوار شوید. بعد از نصب آن خطاهایی به شکل عدم هستی کلید API یا احتیاج به exec() را شدنی است تماشا کنید. به هر حال این افزونه نیز همانند WP Smush حائز نشخه Pro است و نسخه مجانی آن چنگی به دل نمی زند. در صورت نیار به فشرده سازی اغلب می بایست نسخه Pro این افزونه را تهیه کنید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی