اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

کی از سوالاتی که همواره اثناء تاسیس و طراحی سایت برای عموم کاربران قبل میاد اینه که برای تاسیس سایت از چه سیستم مدیریت محتوایی(CMS) کاربرد کنیم؟ یا به عبارت ساده‌تر طراحی سایت با جوملا یا وردپرس؟ کدامیک بهتر است؟ برگزیدن هر کدوم از این سیستم های مدیریت محتوا جوانب مثبت و منفی خودش رو داره که باید به راستی اونها را رسیدگی کنید، چرا که در این بین هر یک از کاربران این پلتفرمها پیروان متعصب خودشون رو دارند و اگر بخواهید از این طریق به یک گزینش درست برسید ممکنه تا در وسط مسیر از این برگزیدن ناخشنود باشید، فلذا این خویش شما هستید که بر اساس نیاز، امکانات لازم، راحتی شغل با پلتفرم و… میتونید لغایت گزینش درستی را داشته باشید.

در این نوشتار قصد داریم الی با هم به تماشای یک پیکار که بین تیم وردپرس و تیم جوملا در حال برگزار شدن هست میشینیم لغایت ببینیم در چهار راندی که در برگزیدن بازی این دو تیم قرار میدیم کدوم تیم در پایان برنده میدان خواهد بود. راستی در بازی جوملا و وردپرس نیازی به جاسازی بلیط برای دیدار نداریم، کافیه لغایت جای خودتون بشینید و با هم به تماشای این بازی مهیج بین تیم وردپرس و جوملا بپردازیم 🙂 .

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را برگزیدن کنم؟
در آغاز باید گفت که هر دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا در راحتی پیشه با اونها، امکان سفارشی سازی مفصل و هستی منابع مناسب و پشتیبانی از وضعیت مناسبی در سطح عالم برخوردار هستند که همین جستار مایه شده تا دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا در سطح جهان به چشم وهمچشمی با هم بپردازند. هرچند که بر بنیاد آمارگرفتن منتشر شده از سوی وبسایت های مشهور استفاده از وردپرس در صدر پیمان داره و کاربران بیشتری را به خودش گزین کردن داده است و میشه گفت که وردپرس از نظر محبوبیت و تعداد بهره‌گیری کنندگان از آمار بالاتری در نمودار سنجش وردپرس و جوملا برخوردار هستش.

در حالی که هر یک از این سیستم های مدیریت درونمایه حائز مزایا و معایب خاص خودشون هستند، اما در عین حال هر دو این سیستم های مدیریت درونمایه می توانند الی برای ساخت سایت های نوین با خاصیت های به‌روز و استفاده از طراحی روز باره استفاده پیمان گیرند؛ بعد با وجود این مسئله ما چطور میتونیم بین دوراهی گزینش وردپرس یا جوملا احد از اینها رو برگزیدن نماییم و در نهایت از انتخابمون راضی باشیم و طوری نباشه که پس از مدتها فعالیت سایت از اون ناخشنود باشیم.

مقایسه وردپرس و جوملا در 4 راند!
قبل از اینکه به رسیدگی چک لیست هایی از مقایسه بین وردپرس و جوملا بپردازیم لازمه تا نکاتی رو دلخواه بگیرید و به عنوان یک سرآغاز چینی از بررسی تخصصی وردپرس و جوملا با اونها آشنا بشید.

اولین نکته ای که باید بدونید اینه که نه فقط وردپرس و جوملا، بلکه هیچ یک از سیستم های مدیریت محتوا رو نمیتوان به عنوان یک نرم افزار تلقی کرد و در عقیده گرفت، چرا که این سیستم های مدیریت محتوا هنگامی که بر روی وب سرور نصب میشوند این مفسرهای پایگاه دیتا هستند شروع به پیشه میکنند و در پایان یک سایت در خروجی برای ما نشون داده خواهد شد. وب سرور هم همونطوری که میدونید شما از یک شرکت شخص ثالث اون رو با عنوان هاست تهیه می‌کنید که موارد باره بیچارگی برای تاسیس سایت را در پسندیدن شما پیمان خواهد داد.

نکته دوم که باید بدونید اینه که برای استفاده از وردپرس یا جوملا باید از یک هاست پسندیده بهره‌گیری کنید لغایت پاسخگوی نیازهای شما بر بنیاد میزان ترافیک و سرعت پردازش اطلاعات شما باشه، برای این منظور میتونید از مقاله بهترین هاست وردپرس چه خاصیت هایی دارد؟ کمک بگیرید.

و در پایان اینکه همونطور که در عنوان پاراگراف مطالعه کردید در این نوشتار هدف دارم الی به بررسی و مقایسه وردپرس و جوملا در 4 راند بپردازم و ببینیم که طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا با جوملا؟ مزایا و معایب استفاده از جوملا و وردپرس چیست؟ که عبارتند از:

بهینه سازی وردپرس و جوملا برای موتورهای جستجو
مقایسه امنیت وردپرس و جوملا
میزان پتانسیل در سفارشی سازی وردپرس و جوملا
مقایسه میزان پتانسیل در مدیریت و کنترل محتوا با وردپرس و جوملا
وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را برگزیدن کنم؟

 

راند اول: سنجش بهینه سازی جوملا و وردپرس برای موتورهای جستجو
بهینه سازی و افزایش میزان سئوی سایت از مهمترین مسائلی هستند که میتونند تا منجر به این بشن سایت شما از موفقیت بالایی برخوردار بشه چرا که  کاربران اکثریت را میتونید از موتورهای جستجو گرفتن کنید که به راستی به تعقیب مطالب شما هستند لغایت از خدماتی که به اونها ارائه می‌کنید استفاده کنند.

سرمایه‌گذاری روی کدامیک بهتر است؟
هر وبسایتی خصوصا سایت‌های تولید درونمایه احتیاج به سرمایه گذاری مناسبی داره لغایت بتونه بازخورد پسندیده از اون رو گرفتن کنه، این سرمایه گذاری میتونه به دو صورت شکل بگیره:

سرمایه‌گذاری مستقیم: این نوع از طریق تبلیغات صورت بگیره که نیاز به این داریم الی به صورت مادام العمری که در حال کار و جنبش هستیم اون رو تامین کنیم لغایت درصدی از مشتریانمون رو اخذ کنیم که نمونه این گونه سرمایه گذاری تبلیغات در سایت‌ها و فروم ها هستند.
سرمایه گذاری غیرمستقیم: این نوع که برای ما مهمه و از اهمیت بالاتری برخوردار هستش به صورت غیرمستقیم از طریق موتورهای جستجو چهره خواهد گرفت، انگیزه اونم اینه که ما به صورتی در این نوع سرمایه گذاری کار و جنبش میکنیم که تمرکز بر روی رفتار موتورهای جستجو داریم و کاربرانی که از این طریق به وبسایت و سوداگری ما میرسند مطمئنا مشتری واقعی و نهفته ما خواهند بود و از طرفی هم در این گونه سرمایه گذاری نیازی نداریم که کلی هزینه بابت اون پرداخت کنیم.
حالا سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در جوملا بهتر است یا وردپرس؟
اگر شما بخواهید تا از طریق تبلیغات بازدیدکننده کسب کنید و شدامد خودتون رو بالا ببرید درصد خیلی کمی از این بازدیدها مشتری راستین شما رو ساختن خواهند عدل و به کاربر پایانی که همون مشتری شما خواهد بود میرسید. پس کوشش کنید تا در ابتدای شغل بر روی سئو و بهینه سازی سیستم مدیریت محتوای مناسب تمرکز کرده و حساب ویژه‌ای را مفتوح کنید و ببینید کدام یک از سایت سازهای وردپرس و جوملا در میزان سئو و بهینه سازی سایت میتونه موفق تر عمل کنه.

حالا اگه ما بیایم و به بررسی سئو و بهینه سازی وردپرس و جوملا بپردازیم جوملا یک لبه کوچکی از این بهینه سازی رو شامل میشه که این امکان را برای کاربران خودش فراهم میکنه الی مشابه تصویر زیر اقدام به افزودن متا توضیحات و کلمات کلیدی برای محتوا و مطالب فرآوری شده در وبسایت خودشون بپردازند.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را گزینش کنم؟

سئو قدرتمند مطالب با افزونه Yoast Seo وردپرس
در این میانی وردپرس از افزونه سئو وردپرس یا همون Yoast Seo برخوردار هستش که این امکان را در کمر بستن کاربران خودش پیمان میده لغایت با ارائه ویژگی های بسیار و قدرتمند بتونند الی در جهت افزایش میزان بهینه سازی وبسایت خودشون بپردازند. افزونه Yoast برای نشون دادن نمره به کاربران خودش برای اینکه نشون بده محتوای اونها به چه میزان بهینه است از یک سیستم نورپردازی خیلی ساده و پسندیده بهره‌گیری کرده که در اون از رنگ‌های قرمز، زرد و سبز برای دسته بندی درونمایه در سه سطح گوناگون از نظر بهینه سازی و سئو بهره‌گیری میکنه.

مقایسه سئو جوملا و وردپرس

علاوه بر این افزونه Yoast Seo این امکان رو به شما میده تا با بهبود وضعیت در هر سطحی که با نور قرمز یا زرد مشخص میکنه اقدام کنید و دقیقا کارهایی که توسط اون میتونید لغایت چک فهرست های لازم برای بهینه سازی محتوا رو به رنگ سبز تبدیل کنید رو برای شما شرح خواهد داد. اگر این باره کافی نبود و در بعضی چک فهرست ها نتونستید نمره ای رو اخذ کنید بر پای بست، خاصیت خوانایی نوشته میزان بهینه سازی نوشته شما برای موتورهای جستجو رو بهبود میبخشه لغایت بتونید به صورت بنیادی به نوشتن محتوای خودتون بپردازید.

سئو مطالب در جوملا با افزونه EfSEO
برای جوملا نیز در طی تست های صورت گرفته و میزان استفاده پلاگین EFSEO رو میتونیم به عنوان یک معادلی از افزونه Yoast SEO وردپرس در عقیده بگیریم لغایت به مقایسه دو افزونه پر قدرت برای هر یک از سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا بپردازیم. پلاگین EFSEO جوملا نیز امکاناتی رو برای شما فراهم میکنه الی بسیاری از چک فهرست های مثل که در وردپرس هم وجود داره را مشابه ویرایش اطلاعات متا نوشته، در انتهای اون به صورت سر راست وارد کنید و یا اینکه با استفاده از حالت خودکار به ساخت اطلاعات متا برای نوشته خودتون بپردازید.

بنابراین نتیجه ای که در راند اول از سنجش وردپرس و جوملا میتوان گرفت این است که وردپرس در گویه بهینه سازی و سئو از جوملا جلوتر قرار داره و راند نخست رو میتونیم با دادن یک نمره به وردپرس در مقوله سئو و بهینه سازی پیروز اول سنجش اعلام کنیم.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را برگزیدن کنم؟

راند دوم: امنیت وردپرس بهتر است یا جوملا؟
وقتی به گویه امنیت وردپرس یا جوملا میرسیم تنها باید به این بررسی بپردازیم که کدام یک قوی تر است و یا اینکه کدام یک ضعیف تر است. پس فقط سوالی که قبل خواهد آمد این است که کدام پلتفرم وردپرس و یا جوملا از امنیت بالاتری برخوردار است؟ برای رسیدن به استجابت این سوال لازم است تا برخی نکات را در نظر بگیریم تا به جواب این سوال که امنیت وردپرس بیشتر است یا جوملا برسیم.

تعداد حملات به یک پلتفرم مهم‌ترین مسئله است!
همونطور که میدونید وردپرس به انگیزه محبوبیت فوقانی که داره و به علت بالا بودن تعداد سایت های بهره‌گیری کننده از وردپرس نسبت به جوملا در زمینه امنیت بیشتر تحت الشعاع پیمان گرفته و همواره در طول بازه های زمانی خاصی اگر بخواهیم لغایت گزارش ها حملات به سایت ها رو رسیدگی کنیم وردپرس سهم بیشتری را به خودش برگزیدن داده است.

از سوی سایر وردپرس به انگیزه دارا بودن هزاران پلاگین در اندوختگاه وردپرس که هر کدوم از این افزونه ها امکاناتی رو برای شما فراهم میکنند به عنوان یک مشخصه مثبت در عقیده گرفته میشوند لغایت در سایت خودتون ازش استفاده کنید ولی در مقابل همین سوژه باعث میشه الی یک کابوس بزرگ برای سایت های وردپرسی از نظر امنیتی قبل بیاد، چرا که ما نمیدیونیم که آیا این افزونه ها قابل اطمینان هستند یا خیر؟ آیا با پسینیان نسخه وردپرس که از اون کاربرد می‌کنیم سازگاری کامل دارند یا نه؟ آیا به دلیل عبور کردن مدت زمان زیاد زیاد از آخرین به روزرسانی افزونه همچنان میشه به اون اطمینان داشت یا نه؟ اینها سوالاتی هستند که افزونه ها و در ضمن قالب های وردپرس مایه میشن الی امنیت وردپرس را در لبه پرتگاه پیمان بدهند؛ چرا که همین افزونه ها و قالب ها بخشی از طریق های نفوذ رو برای هکرها چنانچه به واقعیت کدنویسی نشده باشند فراهم میکنند که همواره اگر در جریان تازه ها افزونه های وردپرس بوده باشید شنیدی که افزونه هایی مایه شدند الی بسیاری از سایت های وردپرسی هک شوند که نمونه جدید اون افزونه احصاء وردپرس بوده است.

بر خلاف جوملا وردپرس به چهره پیشفرض از مواردی همانند استفاده از SSL در داشبورد خودش یا ورود به چهره دو مرحله ای برخوردار نیست و با تکیه بر افزونه ها و کدنویسی هایی که در اون سپریدن میگیره باید پس از نصب و پرکار سازی وردپرس اقدام به پیاده سازی این موارد امنیتی کنیم. درواقع میشه این نتیجه رو گرفت که اگر از وردپرس بهره‌گیری میکنیم در تقسیم امنیت بر روی افزونه ها باید تمرکز اکثریت داشته باشیم الی سطح امنیت اون رو بالا ببریم، چرا که بسیاری از موارد در حالت پیشفرض روی اون فعال نیستند.

اما جوملا با ارائه راهکارهایی مثل امکان استفاده از SSL و امکان استفاده از 2FA برای تایید دو مرحله ای در هنگام ورود به داشبورد سایت که به چهره پیشفرض در اون قرار داره بهتر عمل کرده و گردآور ای از موارد امنیتی اکثریت را ارائه می دهد.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را انتخاب کنم؟

پس در پایان در راند دوم سنجش وردپرس و جوملا به دلیل اینکه جوملا به چهره پیشفرض و بدون تکیه به افزونه ها و پلاگین ها بستر پسندیده تری برای امنیت رو فراهم کرده و هنگام استفاده از اون میزان نیازهای لازم برای استفاده از قابلیت هایی برای افزایش امنیت اون ممکنه کمتر باشه بهتر عمل میکنه پس میتونیم که برنده در راند دوم رو جوملا اعلام کنیم. هرچند که در حالت کلی برای هر دو پلتفرم ما دربایستن به پیاده سازی قابلیت های امنیتی گوناگون از طریق افزونه ها و کدنویسی های اون خواهیم داشت.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را برگزیدن کنم؟

راند سوم: مقایسه میزان پتانسیل سفارشی سازی وردپرس و جوملا
سفارشی سازی دو پلتفرم وردپرس و جوملا به این معنی هستند که یک کاربر تازه کار و آماتور به راحتی توانا باشه الی بدون دربایستن به نزاکت کدنویسی با استفاده از پوسته ها و افزونه هایی که هر دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا در گزین کردن اون قرار میده آسان تر عمل کنند. بعد در مورد پوسته ها و افزونه های باره بهره‌گیری چه برای وردپرس و چه برای جوملا میتونیم تا از طریق وبسایت های رسمی هر دو پلتفرم که به عنوان مخزن اونها رو میشناسیم به لیست عظیمی از این پوسته ها و افزونه ها دسترسی داشته باشیم. ولی در این بین این وردپرس هست کهفراوانی افزونه و پوسته در اون بیشتره و نسبت به جوملا کامیاب تر عمل کرده است.

برای رسیدن به این موضوع شما هیچ نیازی ندارید لغایت به این بخش از مقایسه وردپرس و جوملا که در این پاراگراف گفته شد گواهمندی کنید، کافیه تا خودتون یک مقایسه ساده سپریدن بدین. برای نمونه مقایسه یک ابزار خیلی ساده میتونه همین افزونه  Yoast SEO در وردپرس و EFSEO در جوملا باشه که در راند اول به اون اشاره کردیم.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را برگزیدن کنم؟

در همین حین، هنگامی که سفارشی سازی سایت مدنظر ما باشه قالب های وردپرس در یک طرف و قالب های جوملا هم در یک طرف دیگه پیمان دارند. علاوه بر این به علت راحت بودن یافتن قالب هایی با سطح بالا، با کیفیت، به کارگیری طراحی مدرن و به‌روز در درجه بالاتری نسبت به جوملا قرار داره و میتونید پوسته های مد نظر خودتون رو آسان تر تهیه کنید و از یک پشتیبانی خوب و مناسب‌تری برخوردار شوید.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را گزینش کنم؟

راند چهارم: مقایسه توانایی مدیریت و کنترل درونمایه در وردپرس و جوملا
اگر چه وردپرس اغلب با وبلاگ های ساده همراه است و اگر تاریخچه آن را بررسی کنیم در ابتدا به عنوان یک سیستم مدیریت وبلاگ بود که شروع به پیشه کرد ولی با گذشت زمان اکنون که میتونیم لغایت با به کارگیری وردپرس هر گونه سایتی را راه اندازی کنیم؛ این جستار نیز یک گذرگاه حل عالی برای صفحات فرود و سایت های گوناگون است الی بتونند با به کارگیری احد از سیستم های مدیریت محتوا اقدام به راه اندازی سایت خویش کنند.

جوملا هم به انگیزه پیچیدگی بالایی که داره مشهوره و بر بنیاد شمردن منتشر شده از انعطاف پذیری فوقانی برای راه اندازی هر نوع وبسایت برخوردار است. ولی تفاوتی که با وردپرس داره در اینه که منحنی یادگیری در جوملا برای کاربران مبتدی و آماتور زمان‌بر و طولانی است. درواقع شغل با جوملا برای بسیاری از کاربران که یا کدنویسی و گسترش وبسایت آشنا نیستند پیچیدگی خاص خودش را دارد.

با وجود اینکه هر دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا در سنجش با پتانسیل بالقوه‌ای که دارند مساوی هستند، میتوان خیلی دادگرانه گفت که وردپرس کاربران را قادر می سازد محتوای خویش را با آسانی نسبی و بهتری مدیریت کنند. هر کسی می تواند سیستم مدیریت محتوای وردپرس را نصب کند و وضعیت اضافه کردن نوشته در وردپرس، صفحات یا گونه ها پست های سفارشی را در پهنا چند دقیقه با استفاده از آموزش هایی که در سراسر هستی داره یاد بگیره، در حالی که این وضعیت در جوملا کمتر به چشم میخوره و برای یادگیری و شغل با اون به فرصت و مدت زمان اکثریت احتیاج داریم.

بنابراین با در عقیده گرفتن مسئله توانایی مدیریت و راحتی شغل با سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا به دلیل اینکه وردپرس آسان تر عمل میکنه و کاربر در طول مدت سررسید خیلی کمتری میتونه الی سایت خودش را مدیریت و سفارشی سازی کنه راند چهارم هم با پیروزی وردپرس به فرجام خواهد رسید.

پس با بررسی و مقایسه وردپرس و جوملا که در 4 راند به دست آوردیم وردپرس به دلیل کسب امتیازات بیشتر در هر زمینه پیروز کلی این میدان شد و برای برگزیدن یک سیستم مدیریت محتوای مناسب وردپرس بهترین انتخاب برای ما خواهد بود. چرا که سئو و بهینه سازی، میزان پتانسیل و افزایش سطح مانور در سفارشی سازی و توانایی بهتر مدیریت سایت از اولویت های ما هستند و اگر در گویه امنیت در حالت پیشفرض وردپرس نتونست تا نمره بهتری اخذ کنه اما همونطوری که در راند دوم اشاره شد از اونجایی که نیازه لغایت هر گونه راهکاری را برای افزایش امنیت در عقیده بگیریم و از اون کاربرد نماییم پس با این رویه میتونیم وردپرس رو هم از نظر امنیتی تامین کنیم.
نتیجه‌گیری
در برخی موارد، جوملا نسبت به وردپرس از میزان انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است. این سیستم میتونه الی دست شما رو در میزان سفارشی سازی بدون تکیه و بهره‌گیری بر پلاگین ها بازتر بزاره لغایت بتونید سایتتون رو بر اساس چیزی که دلخواه شما هست طراحی و پیاده سازی کنید و استفاده از افزوننه ها رو کمتر در اولویت خودتون پیمان بدهید. ولی با این حال ما صرفا یک برنده در این میدان مبارزه برای سنجش بین وردپرس و جوملا خواهیم داشت و اون کسی نیست جز وردپرس!

وقتی بخواهیم الی از دید سئو و بهینه سازی دو سیستم مدیریت محتوا را سنجش نماییم جوملا در این بین کمتر به چشم میاد. ولی در روبرو وردپرس راهکار ساده‌تری رو برای کاربران نوآموز و جدید در نظر گرفته که به دلیل محبوبیت بالاتر میتونه تا خدمات و حمایت بهتری در شغل با وردپرس را به کاربران جدید ارائه بده. در هر صورت، هر دو سیستم مدیریت محتوا در این بین پیروز هستند چرا که مهمترین نکته ای که در این مقاله هنوز به اون نپرداختیم نیازهای شما خواهد بود و این شما هستید لغایت بر اساس بیچارگی خودتون باید سیستم مدیریت محتوای مناسب خودتون رو گزینش کنید. اکنون به عقیده شما در ارزیابی صورت گرفته که بین وردپرس و جوملا در این نوشتار به اون پرداختیم الی چه بی گمان موافق هستید؟‌ به عقیده شما جوملا بهتر است یا وردپرس؟

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را برگزیدن کنم؟

راه‌یابی به فینال مسابقه بین وردپرس و جوملا
نیازهای ما اصلی‌ترین ملاک برای انتخاب جوملا یا وردپرس هستند. چرا که کل ما قصد داریم لغایت با یک ایده جدید و یا الهام گرفتن از ایده های سایرین و توسعه اونها بتونیم نسبت به راه اندازی یک سایت و سوداگری بپردازیم و موفق تر از سایرین عمل کنیم. فلذا باید بر اساس معیارهایی که در این 4 راند به اون اشاره شد و معیارهای شخصی که میتونه برای ما پیش بیاد به یک گزینش درست و درست برسیم.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ کدام را انتخاب کنم؟

اجازه بدین تا اشاره‌ای به یکی از این معیارهایی که میتونند برای ما مهم باشند داشته باشم؛ این معیار چیزی نیست جز صرفه اقتصادی و خرج هایی که برای وبسایتمون متحمل خواهیم شد. همه ما میدونیم که وردپرس و جوملا هر دو یک سیستم مدیریت درونمایه محبوب هستند که در سطح جهان هر کاربری بنا بر بنیاد همین معیارها و نیازهای خودش از یکی از این دو سایت ساز کاربرد میکنه، اما چیزی که ممکنه برای ما پیش بیاد اینه که در انتخاب وردپرس یا جوملا برای نهایی کردن طراحی سایتمون چقدر ممکنه لغایت برای ما هزینه بر باشه؟! برای تعبیه یک قالب و پوسته وردپرس بهتر است یا جوملا؟ در باره افزونه های وردپرس و پلاگین های جوملا چطور؟ پس ما لازم داریم تا از حیث اقتصادی هم به بررسی وردپرس و جوملا بپردازیم و ببینیم که کدوم یکتا از این سیستم های مدیریت محتوا برای ما خرج کتری خواهند برد.

با یک جستجوی ساده برای قالب متناسب با کسب و کار و سایت خودتون میتونید یک قیمت حدودی بگیرید و ببینید که وردپرس از نظر خرج برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. از طرف دیگه به انگیزه اینکه وردپرس دارای منابع آموزشی اکثریت نسبت به جوملا هستش کاربر بهره‌گیری کننده از وردپرس هر چقدر هم که تازه کار و آماتور باشه بهتر میتونه تا با تکیه بر همین آموزش های موجود در سطح اینترنت که قرار داره نسبت به دگرگونی ها و مدیریت سای خودش بپردازه و بدون کمک سایرین و صرف هزینه برای حقیر ترین تغییراتی که به وسیله همین تعلیم ها میتونه انجام بده نیازهای خودش را برطرف کند.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی