راهنمایی نهایی سئو 2020
📍برای شفاف سازی : این نوشتار یک قبل بینی معمولی از سئو در سنه 2020 نیست ، بلکه مهمترین روند سئو در سال اینده را شامل میشود. الان بهترین زمان برای راهبرد های جدید چیدن میباشد.
📌بنابراین اگر به پیگیری درمان سئو سایت خود در سنه جدید هستید ، این راهبری جامع را برادر خواهید داشت.
📍اتوریتی دامنه
اتوریتی گستره پیشتر در ارتباط با ی لینک ها بود اما سایر فقط مربوط به لینک ها نیست.
امروزه ، گوگل سایت شما را بر پای بست، تخصص ، اعتبار و قابلیت اطمینان ارزیابی می کند.
همچنین پهنه از عقیده E-A-T اعتبار سنجی می شود. از بسیاری جهات ، E-A-T Domain Authority 2.0 است.
📍دستورالعمل های مربوط به کیفیت گوگل در سال گذشته به طور جدی روی E-A-T متمرکز شدند.
📍اگر بخواهیم واضح تر باشیم :
در گوگل بررسی E-A-T سالها بخشی از دستورالعمل ها بوده است. ولی به نظر می رسد گوگل به بازبینی بیشتر بر E-A-T توجه میکند.
به عنوان مثال ، بخش” چگونه جستجو گوگل شغل میکند “ عنوان می کند که آنها می خواهند “منابع معتبر” را رتبه بندی کنند.
1- منابع معتبر
2- محتوای تخصصی و معتبر
( حتی E-A-T را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی کلیدی ذکر می کنند.)
📍در اینجا نحوه درست کردن E-A-T سایت شما آورده شده است :
🔆متخصص باشید (یا متخصص استخدام کنید)
اگر مترجمان آزاد را برای نگارش مطالب خود استخدام می کنید ، مبتلا سخت می شوید
دلیل این فرمایش است که گوگل می خواهد محتواهایی را که بدست کارشناسان معتبر در دودمان خود نوشته شده است ، به نمایش بگذارد.
آنها حتی لغایت آنجا پیش می روند که می گویند محتوای پزشکی باید بدست کارآزمودگان مراقبت های بهداشتی نوشته شود.
📌در واقعیت ، Google ممکن است از شکل جدیدی از نویسندگان Google استفاده کند الی بفهمد چه کسی در پشت یک تکه درونمایه قرار دارد … و اینکه آیا آنها متخصص در آن فضا هستند یا خیر.
بنابراین اگر می خواهید محتوای شما در سال 2020 رتبه بندی شود ، باید مطالبتان بدست افرادی که به گستره کاری چیرگی دارند، نوشته شود.
🔆شفاف باشید
گوگل احتمالاً روی سیگنالهای خارج از سایت متمرکز شده است تا E-A-T سایت شما را بفهمد.
به گفته کارمندان گوگل این دستورکار ها زمان زیادی را صرف ارزیابی خود سایت می کنند.
به عنوان نمونه ، راهنمایی ها به ما میگویند که:
📌 ما انتظار داریم ، اکثر تارنما ها اطلاعاتی در باره اینکه چه کسی سرپرست تارنما است ، سئو در سال 2020 و چه کسی محتوا را ایجاد کرده است ، و همچنین بعضی از اطلاعات تماس ( اطلاعات بیزنس و اصلی کمپانی ) را در گزین کردن کاربران بگذارد. )
📍به این معنی که موارد ذیل رعایت بشود :
داشتن اطلاعات کامل صفحات
به راحتی پیدا کردن صفحه تماس با ما
منابع و لینک های خارجی به منابع
خط مشی رازداری و شرایط خدمات
ذکر ریزبین نکات مربوط به نوشتار توسط نویسنده
🔆 مرجع باشید
بیشتر ارزیابی گوگل از E-A-T بیرون از وب سایت شما رویداد می افتد.که بخردانه است
هر فرد تصادفی می تواند ادعا کند که یک کارآزموده است. ولی آیا سایت های دیگر با شما موافق هستند؟ این یک داستان کاملاً متفاوت است
در واقع ، دستورالعمل های گوگل ذکر می کند که:
وقتی وب سایتی مطلبی انتشار میدهد، ولی منابع خارجی معتبری با آنچه تارنما می گوید مخالف هستند ، به منابع بیگانه اعتماد کنید.
📌پس توجه کنید ، علاوه بر ایجاد یک سایت عالی ، چگونه می توانید کاری کنید که افراد دیگری سایت شما را به عنوان منبع در سایت خویش شناسایی کنند؟
در مرحله اول ، شما باید در بسیاری از وب سایت های مورد اعتماد دیگران باشید لغایت از شما به عنوام مرجع یاد کنند.
📍چیزی شبیه به این می تواند به گوگل کمک کند الی شما را به عنوان یک کارآزموده در مورد جستار مشخص کند
دوم اینکه ، سایت شما به طور کلی باید با یک موضوع ویژه در وابستگی باشد، تا اعتبار وب سایت باید در باره آنچه نظرات کارشناسان می گویند سنجیده شود.
باز هم ، این موارد بیان شده به وضیعت خارج از سایت (off page )شما ربط دارد که به طور ویژه ، از نویسندگان دیگر در پهنه کاری مربوطه از شما اسم ببرند.
🔖افزایش جستجوی تصویری در گوگل
آیا جستجوی تصویری میتواند ، عاملی تغییر دهنده در سئو باشد ؟ هنوز نه . اما جستجوی تصویری گوگل در سنه 2020 افزایش پیدا خواهد کرد.
آنچه شما باید بدانید:
1️⃣جستجوی تصویری در حال اجرا شدن است.
2️⃣نسبت به گذشته کسان بیشتری جستجوی تصویری اتمام می دهند.
نگاهی به این آمار بیندازید:
1️⃣گوگل لنز 1 میلیارد بار استفاده شده است
2️⃣پینترست 600 میلیون جستجو تصویری در هر ماه اخذ می کند
3️⃣ 36درصد کاربران آمریکایی از جستجوی تصویری بهرهگیری میکنند.
📌فناوری جستجوی تصویری در کران دیوانه کننده ای خوب است
- ۹۹/۰۳/۳۱