اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

wifi چیست؟

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

WiFi طریق بیسیم برای ایجاد و اداره شبکه است که به آن شبکه سازی ۸۰۲.۱۱ و شبکه سازی بیسیم نیز گفته می شود . بزرگترین نقطه قوت WiFi ، سادگی آسان است . شما می توانید کامپیوترهای منزل یا محل کار خود را بدون نیاز به سیم به یکدیگر متصل کنید .


اگر در دفتر کار خویش یک شبکه داشته باشید ، طریق های بسیار زیادی برای پیوست کامپیوترهای شبکه شما به هم وجود دارد .
WiFi شیوه بیسیم برای برپایی و گردانیدن شبکه است که به آن شبکه سازی ۸۰۲.۱۱ و شبکه سازی بیسیم نیز گفته می شود . بزرگترین نقطه قوت WiFi ، سادگی آسان است . شما می توانید کامپیوترهای منزل یا محل کار خود را بدون احتیاج به سیم به یکدیگر متصل کنید . کامپیوترهایی که شبکه را تشکلیل می دهند می توانند الی بیش از ۱۰۰ فوت از هم فاصله داشته باشند .
در این مقاله ما در باره دو جنبه متفاوت WiFi بحث خواهیم کرد . نخست ما در رابطه با تکنولوژی پایه که امکان شبکه سازی WiFi را فراهم می کند بحث می کنیم .
سپس در باره سخت افزار باره بیچارگی برای ساخت شبکه WiFi توضیحاتی را ارائه می کنیم و سپس در راه درک مسائل مرتبط با تنظیم و دسترسی به یک WiFi hotspot در خانه به شما کمک می کنیم .

 

● شبکه Walkie_Talkie .

اگر می خواهید با شبکه سازی بیسیم در ساده ترین سطح آن آشنا شوید ، یک زوج Walkie_Talkie ارزان بها ۵ دلاری را در عقیده بگیرید . اینها رادیوهای کوچکی هستند که توانا به ارسال و گرفتن امواج رادیویی می باشند . وقتی در یک Walkie_Talkie گفتگو می کنید ، صدای شما بدست یک میکروفون گرفتن می شود . سپس به شکل یک فرکانس رادیویی کد گذاری می شود و بدست آنتن آن ارسال می گردد . Walkie_Talkie دیگر می تواند امواج ارسال شده را بدست آنتن خود دریافت کند ، صدای شما را که به شکل امواج رادیویی کد گذاری شده decode کند و آن را از یک بلند گو توزیع نماید .
یک Walkie_Talkie نمونه مثل این ، با قدرت سیگنالی در نزدیک ۰.۲۵ وات امواج را ارسال می کند و برد آنها می تواند و برد آنها می تواند به نزدیک ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ فوت برسد . بیایید انگار کنیم که شما منظور دارید دو کامپیوتر را با به کارگیری تکنولوژی Walkie_Talkie در یک شبکه به هم وصل کنید :
شما هر دو کامپیوتر با یک Walkie_Talkie تجهیز می کنید .
شما برای هر دو کامپیوتر روشی را برای مشخص نمودن اینکه آیا هدف ارسال یا گرفتن امواج را دارد معین می نمایید .
شما روشی را بمنظور تبدیل کد های باینری ( دودویی ) ۰ و ۱ ها به دو beep متفاوت که Walkie_Talkie بتواند آنها را ارسال و دریافت کند و بین beep ها و ۰ و ۱ ها عمل تبدیل به سپریدن برساند مشخص می کنید .
این سناریو عملاً کار می کند . فقط مشکلی که در این زمینه هستی دارد این است که نرخ تبادل دیتا بسیار آهسته و کند است . یک Walkie_Talkie ۵ دلاری برای کار با صدای انسان طراحی شده است ، فلذا شما نمی توانید حجم زیادی از داده ها را به این طریق ارسال کنید . احتمالاً ۱۰۰۰ بیت در ثانیه .

 

● تکنولوژی رادیویی WiFi .

رادیوهایی که در WiFi استفاده می شود خیلی با رادیوهای بکار رفته در Walkie_Talkie های ۵ دلاری متفاوت نیست . آنها از توانایی ارسال و گرفتن برخوردار هستند . آنها دارای قابلیت و توانایی تبدیل ۰ و ۱ ها به امواج رادیویی و سپس تبدیل آنها به ۰ و ۱ ها هستند .


سه تفاوت عمده بین رادیوهای WiFi و Walkie_Talkie ها وجود دارد :
رادیوهای WiFi که با استاندارد های ۸۰۲.۱۱b و ۸۰۲.۱۱g کار می کنند در ۲.۴GHz امواج را ارسال می کنند ، در صورتیکه آنهایی که از استاندارد ۸۰۲.۱۱a پیروی می کنند در ۵GHz امواج را ارسال می نمایند . Walkie_Talkie های عادی عموماً در ۴۹MHz کار می کنند . فرکانس بالاتر امکان نرخ های دیتا ای بالاتر را فراهم می کند .
بهترین هارداکسترنال‌های روزدنیاباقیمت عالی
حرفه ای ترین آکادمی کنکور آنلاین کشور

رادیوهای WiFi از تکنیک های کد گذاری مترقی تری استفاده می کنند که بنوبه خویش موجب نرخ های دیتا ای بالاتری می شود . برای ۸۰۲.۱۱a و ۸۰۲.۱۱g ، تکنیک بکار گرفته شده ، orth_ogonal freguency_division multiplexing (OFDM) نام دارد . برای ۸۰۲.۱۱b این تکنیک با عنوان : Complementary Code Kying(cck) شناخته می شود .

رادیوهای بکار رفته در WiFi از قابلیت تغییر فرکانس ها برخوردار هستند .
کارت های ۶۰۲.۱۱b میتوانند مسیقیماً بر روی هر یک از این سه باند ارسال شوند ، یا می توانند پهنای باند رادیویی در دسترس را به چندین کانال و hop frequency بین آنها تبدیل کنند . مزیت frequency hopping در این است که در مقابل نارسایی و پارازیت بسیار ایمن تر است و به چندین عدد از کارت های WiFi دستور می دهد بطور همزمان و بدون برپایی نابسامانی در کار هم با یکدیگر مکالمه کنند .
بدلیل اینکه آنها امواج را با فرکانس های زیاد بالاتری در مقایسه با Walkie_Talkie ها ارسال می کنند ، و بدلیل تکنیک های کدگذاری بکار رفته در آنها ، رادیوهای WiFi می توانند در هر ثانیه دیتا های بسیار زیادی را گردانیدن و کنترل کنند .
۸۰۲.۱۱b می تواند تا ۱۱ مگابیت در ثانیه ( اگر چه ۷ مگابیت درثانیه معمول تر است ، و ۸۰۲.۱۱b در صورتیکه نابسامانی زیادی وجود داشته باشد الی کمتر از ۱ یا ۲ مگابیت در ثانیه تنزل می کند ) را handle کند . ۸۰۲.۱۱g و ۸۰۲.۱۱a می توانند الی ۵۴ مگابیت در ثانیه را handle کنند ( اگر چه ۳۰ مگابیت در ثانیه معمول تر است ) .
شما ممکن است از اینکه نامگذاری از کجا نشات گرفته است دچار کنجکاوی شوید . انستیتوی مهندسان الکتریک و الکترونیک استانداردها را ایجاد می کند ، و آنها این استانداردها را به شکل منحصر به فردی عدد گذاری می کنند . استاندارد ۸۰۲.۱۱ شبکه های بیسیم را در بر می گیرد . حروف b،a و g به سه گونه استاندارد متفاوت اشاره می کنند :
۸۰۲.۱۱b اولین نسخه ای بود که به بازار مصرف قبض و کندترین و ارزان قیمت ترین در بین این سه استاندارد محسوب می شود . همانگونه که در بالا اشاره شد ، ۸۰۲.۱۱b در ۲.۴GHz ارسال می شود و می تواند الی ۱۱ مگابیت در ثانیه را کند .
۸۰۲.۱۱a نسخه بعدی این استاندارد بود که در ۵GHz عمل می کند و توانا است تا ۵۴ مگابیت در ثانیه را handle کند .
۸۰۲.۱۱g آمیزه ای از هر دو باره پیش است که در ۲.۴GHz عمل می کند ولی دارای سرعت ۵۴ مگابیت در ثانیه ای ۸۰۲.۱۱a است .
خوشبختانه ، تمام این تکنولوژی های رادیویی در کارت WiFi گنجانده شده است که کاملاً هم نهان است . به راستی ، WiFi ، یکی از ابتدایی ترین تکنولوژی هایی است که شما از آن استفاده کرده اید

 

● اضافه کردن WiFi به یک کامپیوتر .

یکی از بهترین چیزها در مورد WiFi سادگی آن است . تعداد زیادی از laptop های جدید با کارت WiFi توکار به بازار عرضه شده اند ـ ـ در بسیاری از موارد شما برای آغاز کار با WiFi مجبور به انجام هیچ کاری نیستید . وانگهی اضافه کردن یک کارت WiFi به یک laptop کهن تر یا به یک کامپیوتر رومیزی زیاد ساده است . کاری که باید اتمام دهید عبارت است از :
یک کارت شبکه ۸۰۲.۱۱b ، ۸۰۲.۱۱a یا ۸۰۲.۱۱g بخرید . ۸۰۲.۱۱g از مزیت سرعت های بالاتر و قابلیت کار و تطابق مناسب در تجهیرات ۸۰۲.۱۱b برخوردار است .
برای یک laptop ، این کار بطور معمول یک کارت PCMCIA که آن را در شکاف PCMCIA کامپیوتر قابل حمل خود قرار می دهید خواهد بود . یا می توانید یک آداپتور بیرونی کوچک خریداری کنید و آن را به یک درگاه USB وصل کنید .
برای یک کامپیوتر رو میزی ، شما می توانید یک کارت PCI که آن را در تو کامپیوتر نصب می کنید خریداری کنید و یا یک آداپتور بیرونی کوچک که می توانید از راه کابل USB آن را به کامپیوتر متصل کنید تهیه نمایید .
کارت را نصب کنید .
درایورهای کارت را نصب کنید .
به hotspot دسترسی پیدا کنید .
یک hotspot عبارت است از یک نقطه برای یک شبکه WiFi که یک جعبه کوچک است که به اینترنت متصل شده است . این جعبه دربرگیرنده یک رادیوی ۸۰۲.۱۱ است که می تواند بطور همزمان با بیش از ۱۰۰ کارت ۸۰۲.۱۱ صحبت کند . در حال حاضرWiFi hotspot های زیادی در مکان های مثل رستوران ها ، هتل ها ، کتابخانه ها و فرودگاه ها وجود دارد . شما وانگهی می توانید hotspot خودتان را به روشی که ادامه این مقاله خواهید رویت در منزل برپایی کنید .

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/wifi-technology.html

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی