اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

بهترین افزونه‌های وردپرس

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ

فزونه‌های زیادی در مخزن وردپرس موجودند که روز به روز بر احصاییه آن‌ها افزوده می‌شود. اما از بین همه آن‌ها تعدادی به عنوان بهترین افزونه‌های وردپرس شناخته می‌شوند. کل ما به عنوان صاحبان وبسایت باید بدانیم که این افزونه‌های منتخب در سنه کدام‌ها هستند. معمولا این افزونه‌ها بر پایه عقیده کارآزمودگان انتخاب شده و فاکتورهای استاندارد را برای بهره‌گیری دارند. یادتان باشد که دائم پیگیر بهترین پلاگین‌های وردپرس باشید تا بتوانید گزینه‌های استاندارد و قابل قبولی را گزینش کنید. حال اگر موافق باشید با هم دیگر به رسیدگی این افزونه‌های استاندارد و حرفه‌ای در سال 98 بپردازیم.
بهترین افزونه‌های وردپرس

یکی از انگیزه ها محبوبیت وردپرس هستی افزونه‌ها در دل آن است.  ابزار برتر سئو برای وردپرس  در غیر اینصورت وردپرس به تنهایی کارایی خاصی ندارد. این افزونه‌ها هستند که آن را تکمیل کرده و به شما یک وبسایت کامل تحویل می‌دهند. اما یک سایت وردپرسی به چه افزونه‌هایی نیاز دارد؟ آیا می‌دانید نصب بیش از حد و بدون آگاهی افزونه‌ها وبسایتتان را تخریب می‌کند؟ بعد لطفا بهینه شغل کنید.

امروز چند افزونه بایسته و استاندارد در سنه 1398 را که از نگاه کارآزمودگان بهترین افزونه‌های وردپرس هستند برایتان در نظر گرفتیم و می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم.
1- فرم‌ساز Contact form7
contact form7- فرم تماس 7
فرم تماس 7

همه ما وردپرسی‌ها با فرم تماس 7 آشنا هستیم و با نصب وردپرس با نخستین افزونه‌ فرمسازی که مواجه می‌شدیم فرم تماس 7 بود. به راستی این فرم‌ساز زیاد ساده امکانات پایه را برای برقراری بستگی بین شما و مشتریانتان امکان‌پذیر می‌سازد. البته این افزونه، حائز افزونه‌های جانبی برای مترقی شدن نیز دارد. مثلا می‌توانیم به کمک افزونه‌های جانبی آن فرم‌های چند مرحله‌ای ایجاد کنیم.
تنظیمات آن زیاد ساده بوده و پس از نصب، یک فرم پیش‌فرض برای شما ایجاد می‌شود که می‌توانید با کمک آن الگوبرداری کنید و فرم دلخواه خویش را بسازید. حالا با گرد از بهترین افزونه‌های وردپرس آشنا شدید، می‌توانید اطلاعات و آموزش کامل آن را در همیار وردپرس نگریستن کنید:
2- سئوی وردپرس با Yoast SEO
yoast seo- سئوی وردپرس
سئوی وردپرس

هر وبسایتی برای اینکه در موتورهای جستجو بهتر دیده شود باید عملیاتی را برای سئو سپریدن دهد. چند سالی‌ است که بهترین افزونه برای سئوی وردپرس افزونه yoast seo است. با این عملیات شما می‌توانید محتوای برپایی شده را بهینه کنید و با تمرکز بر روی کلمه کلیدی در گوگل رنک احسان کسب کنید. بروزرسانی فوق‌العاده منظمی داشته و امکانات زیادی از گذشته الی کنون به آن اضافه شده که به شما در بخش‌های گوناگون بهینه‌سازی وبسایت کمک می‌کند. ما آموزش کامل این افزونه را در همیار وردپرس برایتان تدوین کردیم:
3- مبارزه با اسپم‌ها با Akismet Anti-Spam
akismet- ضداسپم وردپرس
ضداسپم وردپرس

اسپم‌ها دائم در کمین وبسایت ما هستند و ما باید راه‌حل‌های اصولی را برای مقابله با آن‌ها بلد باشیم. افزونه Akismet نیز یکتا از بهترین پلاگین‌های وردپرس است که سابقه‌ای طولانی مدت داشته و باره قبول است. مدت زمانی کاربران وردپرس بیخیال شغل با آن شدند زیرا دشواری ها پیوست و حالت پرمیوم داشت اما راه‌حلی را نیز برای به کارگیری نسخه رایگان اکیسمت در همیار وردپرس به شما آموختیم تا بتوانید کماکان به شغل با این افزونه قدرتمند پیوسته دهید و اسپمرها را شکست دهید.
4- ساخت نقشه سایت با Google XML sitemap
xml sitemap- نقشه سایت
نقشه سایت

این افزونه نیز احد از ابزارهای مفید برای سئوی وردپرس است. به مرورگرها اجازه خواستن راحت‌تر مطالب موجود در وبسایتتان را می‌دهد و بهتر آن‌ها را نمایه می‌کند. به راستی گوگل به زبانی که ما می‌خوانیم و حالت دیداری که می‌بینیم عادت ندارد به همین انگیزه با کمک این افزونه ما همگی لینک‌ها و مطالب خود را بصورت XML درآورده و اینگونه گوگل به راحتی همگی مطالب ما را مشاهده کرده و ایندکس می‌کند. به محض اینکه این افزونه را فعال کنید، نقشه سایت برایتان ایجاد می‌شود. آموزش کامل شغل با آن را می‌توانید در همیار وردپرس ببینید.
5- افزایش سرعت وردپرس با WP Super Cache
super cache- حافظه کش
حافظه کش

به بازبینی زمان سرعت وبسایت با اتمام فعالیت‌های متعدد، اضافه شدن پست‌ها و برگه‌ها، اضافه کردن افزونه‌ها و سایر امور، کاهش مکشوف و باید مواظب این سخت باشیم. می‌گوییم مشکل! بله وقتی سرعت سایت مختصر می‌شود نباید انتظار داشته باشید کاربرانتان در آن باقی بمانند و صبر کنند. افزونه WP Super Cache احد از بهترین افزونه‌های وردپرس است که با حفظ کش، سرعت سایت را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. آموزش کامل پیشه با آن را نیز در همیار وردپرس برایتان در عقیده گرفتیم.
6- ساخت فروشگاه اینترنتی با Woocommerce
ووکامرس
ووکامرس

همه ما دیگر با افزونه ووکامرس آشناییم ولی این افزونه آنقدر گسترده است که گاهی یادمان می‌رود واقعا یک افزونه است. مطمئنا به عنوان یکتا از بهترین افزونه‌های وردپرس محسوب می‌شود که وظیفه ساخت انواع فروشگاه‌های اینترنتی را برعهده داشته و بروزرسانی‌های متعدد دارد. وانگهی از لحاظ پشتیبانی بسیار عالی عمل می‌کند. ما سری آموزش‌های ووکامرس را برایتان در همیار وردپرس در نظر گرفتیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را در مراحل ساخت و تکمیل فروشگاه اینترنتی خویش بخوانید.
7- بهینه‌سازی تصاویر با WP Smush

wp smush- بهترین افزونه‌های وردپرس

تصاویر از ملزومات هر پست و نوشته‌ای هستند زیرا به اتفاق شدن تصاویر با متن جذابیتی در خواستن ایجاد می‌کند. اما بهتر است تصاویری را که به شغل می‌برید بهینه‌سازی کنید. بله. تصاویر نیز احتیاج به بهینه شدن دارند و این‌کار با افزونه WP Smush در وردپرس امکان‌پذیر است. این افزونه عملکردی فوق‌العاده داشته و تصاویر را با فشرده‌سازی ناچیز حجم و بهینه می‌کند.
8- ساخت صفحات گرافیکی با Elementor Page Builder
elementor- صفحه ساز المنتور
صفحه ساز المنتور

گاهی نیاز به ساخت صفحاتی متفاوت با طراحی ویژه و خاصی داریم. برای این قصد می‌توانیم از صفحه‌ساز حرفه‌ای المنتور بهره‌گیری کنیم. با کمک المنتور می‌توانیم تمامی لندینگ‌ها و صفحات گوناگون را طراحی کنیم زیرا حائز المان‌های گوناگون و زیبایی است. این افزونه جدید است ولی از زمانی که روی پیشه آمده نظرات زیادی را به خویش جلب کرده است.
9- ویرایشگر متن TinyMCE Advanced
tinymce- ویرایشگر متنی وردپرس
ویرایشگر متنی وردپرس

اگر هنوز از ویرایشگر کلاسیک وردپرس کاربرد می‌کنید، برای اینکه بتوانید وابستگی بهتری با آن برپا کنید و امکاناتی نذیر رنگ فونت، اندازه فونت و… را به آن اضافه کنید لازم است از افزونه TinyMCE کمک بگیرید. به راستی یگانه از بهترین افزونه‌های وردپرسی است که باید در همان ابتدای پیشه آن را نصب کنید

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی