اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

سئو کلاه خاکستری

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) چیست؟ در این نوشتار کوشش می کنیم در خصوص سئو کلاه خاکستری و تکنیک های آن صحبت کنیم.مفهوم سئو برای همگان واضح است. البته اگه هنوز با سئو آشنا نیستید می توانید نوشتار مفاهیم اولیه سئو را مطالعه فرمایید.

سئو کلاه خاکستری چیست؟
سئو کلاه خاکستری به ترکیبی از کارهایی که در استراتژی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می شود اتلاق می گردد. در استراتژی سئو کلاه خاکستری اغلب با استفاده از راهکارهای سئو کلاه سفید پیشه سئو سپریدن می شود اما برای سرعت بخشیدن به روند رو به جلو سایت، از روشهای سئو کلاه سیاه به شکل محدود اما زمانبندی شده و با دقت اتمام می شود. در انتها هم اگر قرار باشد کار سئو به سپریدن برسد و سایر روی سایت لغایت مدتی کاری اتمام نشود، گردآور کارهایی که در قالب سئو کلاه سیاه سپریدن می شد را به مرور زمان از سایت حذف می کنند نه اینکه یک دفعه اقدام به اتمام ندادن آنها کنند.

چرا باید از سئو کلاه خاکستری استفاده کنیم
اکثر سئوکاران این ایام این راهبرد را برای سپریدن سئو سایتها بهره‌گیری می کنند. البته که سئو کلاه سفید بسیار دلخواه است اما معمولا در واژه ها پر چشم وهمچشمی با این راهبرد شاید بیش از یک سال طول بکشد الی شما بتوانید به جمع چند لینک نخست بیایید. ولی با ترکیبی از استراتژی سئو کلاه سفید و سیاه که ملقب به سئو کلاه خاکستری است می طاقت مدت موعد سپریدن سئو را لغایت چند ماه تفریق داد و این نوید را به کارفرمایان داد که این سئو خطرات سئو کلاه مشکی را ندارد، به شرطی که با مدیریت صحیح اتمام شود.

تکنیک های سئو کلاه خاکستری
در اینجا به بعضی از متداول ترین تکنیک های سئو کلاه خاکستری اشاره می کنیم.

۱. به کارگیری گستره های منقضی شده
در دنیای وب هر روز تارنما های زیادی ایجاد می شود، ولی به همان چهره نیز وب سایتهای زیادی دیگر قعالیت نمی کنند. شما می توانید بدست ابزارهای domain expire که هم در سایت nic.ir و هم سایتهای مثل خارجی هست فهرست آخرین حوزه های اکسپایر شده امروز را ببنید. بعد با یک رسیدگی ساده گستره هایی که با موضوع کاری شما گرد هستند را بخرید و سایتی کوچک روی آنها تولید کنید و با نوشتن چند نوشتار مرتبط به تارنما خود لینک دهید.

البته می توانید در این بین حتی گستره اصلی وبسایتتان را هم انتخاب کنید. در این باره می توانید مقاله کارایی اسم حوزه بر سئو را مطالعه فرمایید.

۲. حساب های شبکه های اجتماعی
با ساخت شبکه های اجتماعی و انتشار لینک صفحات سایتتان در آنها می توانید بهترین لینک سازی خارجی را انجام دهید. پیش از سپریدن این کار درباره هر شبکه اجتماعی که می خواهید در آن پروفایل و یا صفحه تجاری بسازید تحقیق کنید.

از شیوه نوشتار فهرست شبکه های اجتماعی خارجی می توانید با بهترین شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان آشنا شوید.

۳. بازطراحی سایت
طراحی دوباره سایت باعث می شود کدهای سایت شما از نو نوشته شود و از نظر گوگل اینکار یعنی بروزرسانی و بروزرسانی برای شما جایگاه بهتر به ارمغان خواهد آورد. البته با توجه به دگرگونی ها الگوهای طراحی و الگوریتم رنک برین، اگر این تغییرات با استانداردهای UI و UX همراه شود و بازطراحی بر مبنای بالای بودن سرعت سایت نیز به اتفاق گردد، تاثیرش صدچندان خواهد شد.

۴. برپایی کامنت
در سایت خویش امکان درج نقطه نظر را اضافه کنید. درج نگرش می تواند صفحه شما را بروزرسانی کنید. در ضمن برای استجابت به مخاطبان اگر استجابت به صفحه ای دیگر ربط دارد لینک آن را در کامنت بگذارید. کامنت گذاری فقط به سایت خودتان بر نمی گردد. می توانید با کامنت گذاری در سایت های پربازدید و استفاده از اسم و خدمات خود و حتی با دادن آدرس سایت، جایگاه بهتری برای سایتتان رقم بزنید.

۵. لینک سازی به چهره آگهی
خرید بک لینک از عقیده موتورهای جستجو خطاست. ولی اینکار باعث بالا رفتن اعتبار شما می شود. مهمترین نکات در بک لینک عبارت است از:

تدریجی بک لینک دادن (هر روز نهایت ۵ بک لینک از سایتهای مختلف)
از سایتهای پر بازدید و دارای آتوریتی بالا بک لینک گرفتن
فالو و نوفالو بودن بک لینک
مرتبط بودن سایتی که متعلق به بک لینک می گیرید با موضوع سایت شما

برای ارتباط با آوش تک کلیک کنید.
اگر منظور لینک سازی دارید بهترین روش رپورتاژ اعلان است.
در این خصوص نوشتار ساخت بک لینک را مطالعه کنید تا با روشهای جامع لینک سازی در سئو کلاه خاکستری آشنا شوید.

۶. بالا بردن کاربران صفحات وبسایت در شبکه های اجتماعی
در گزینه دوم اشاره کردیم که برای وبسایتتان در هر شبکه اجتماعی یک صفحه ایجاد کنید و لینکهایتان را در آنجا انتشار دهید. حال اگر این صفحات مشترکینی داشته باشند که روی لینک های شما کلیک کنند ارزش شغل شما صد چندان خواهد شد. برای اینکار باید اصول کار و کار و جنبش در هر شبکه اجتماعی را یاد گرفته و با به کارگیری آن اقدام به جذب مشترک یا همان فالوور بکنید.

اگر قصد دارید این پیشه را چیره دست سپریدن دهید توصیه می کنم حتما به تقسیم خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی مراجعه فرمایید.

۷. استفاده از کلمات کلیدی و واژه ها مرتبط با آن در متن
سعی کنید از واژه ها کلیدی و واژه ها مرتبط با آنها در متن و عناوین صفحه خویش کاربرد کنید. این کار مایه می شود گوگل متوجه شود که شما دارید در چه خصوص صحبت می کنید. مثلا وقتی شما در خصوص سئو مطلب می نویسید، سعی کنید چند بار از طراحی سایت و بهینه سازی و موتور های جستجو نیز گفتگو کنید الی بار مطلب شما بیشتر شود.

در این خصوص توصیه می کنم حتما مقاله تعلیم سئو کلمه کلیدی را مطالعه فرمایید.

۸. قراردادن لینک شما در ایمیل خبرنامه سایت های دیگر
یک روش دیگر برای جذب بازدید، استفاده از خبرنامه سایت های مرتبط یا پربازدید برای جذب بازدید و مشتری است. این یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است. زیرا که هم می تواند مشتری را به سایت شما بیاورد، هم اینکه مایه می شود شما بازدید فوق العاده ای از این تبلیغ بگیرید.

۹. ساخت پروفایل در وبسایت های معروف
ساخت پروفایل در سایتهایی مانند آمازون یا ترلو می تواند با دادن لینک برای شما همراه باشد. با اینکار شما یک پروفایل ساخته اید و می توانید در آن درباره خود و فعالیتتان صحبت کنید و در تقسیم تماس آدرس وبسایت خود را وارد نمایید.

یکی از بهترین سایتهایی که شما می توانید در آن به اینکار بپردازید انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ می باشند. این سایتها هم به زبان پارسی و هم به زبان های دیگر هستی دارند و شما با کمی پیشه در آنها می توانید از طریق بخش امضاء و آدرس سایت در پروفایتان، و حتی درج جستار اقدام به لینک سازی و معرفی سایت خویش کنید.

۱۰. خرید ورودی گوگل
یکی سایر از تکنیک های سئو کلاه خاکستری خرید ورودی گوگل در بعضی از سررسید های سال است. فرض کنید عید نوروز می شود! یا اینکه به یک جای سال میرسیم که تعطیلاتی پشت سر هم داریم. اگر سایت شما یومیه ۵۰۰ بازدید داشته باشد در چنین مواقعی از سال حائز افت شدید ورودی می شود و این روی رنک و جایگاه سایت شما کارایی می گذارد. چرا؟

یک سایت موفق و رو به جلو وبسایتی است که ورودی های آن یا نسبت به قبل برابر یا بالاتر باشد، اگر افت داشته باشید یعنی کاربران از سایت شما خوششان نمی آید و گوگل فکر می کند علاقه آنها نسبت به سایت شما مختصر می شود. در این مواقع بهتر است بازدیدی به اندازه افت احتمالی خریداری کنید تا در آن زمان بعد رفت نکنید.

برای اینکار می توانید از تبلیغ در گوگل و یا خرید ورودی گوگل استفاده کنید. این که شما از جه روشی بهره‌گیری می کنید بسته به میزان به کارگیری استراتژی های کلاه دورنگ متفاوت خواهد بود. در این بین مطالعه مقاله چگونه در گوگل تبلیغ کنیم نیز خالی از لطف نیست.

۱۱- لینک سازی داخلی با طراحی پسندیده و عناوین مناسبتر!
وقتی دارید لینک سازی داخلی می کنید حتما لینک هایی بسازید که کاربران روی آنها کلیک کنند. این کار را با ساخت دکمه اتمام دهید یا در متن بنویسید حتما نوشتار فلان را مطالعه فرمایید یا برای فهم بهتر این موضوع نوشتار فلان را مطالعه کنید. لینک سازی داخلی موقعی پاسخ می دهد که کاربران مراجعه کننده به سایت نیز روی آنها کلیک کنند.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی