اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

آیفون ارزان به زودی رونمایی می شود

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ق.ظ

طبق گزارش ها به نظر می رسد آیفون SE۲ وارد مرحله تولید آزمایشی شده و پیش بینی می شود در ماه مارس با نام iPhone ۹ رونمایی شود.

 

آیفون SE۲در حقیقت جانشین آیفون SE است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عرضه شد.  پیش بینی می شود این دستگاه با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

 

به گفته کارشناسان تولید انبوه این آیفون از اواسط ماه جاری میلادی(فوریه) آغاز می شود. علاوه بر آن گزارش های مختلف حاکی از آن است که این دستگاه به جای آیفون SE، آیفون ۹ نامیده می شود. آیفون ۹ برای عرضه در کشورهایی با اقتصاد نوظهور مانند هند در نظر گرفته شده و به همین دلیل قیمت آن به نسبت بقیه آیفون ها ارزان تر است.

 

این دستگاه مجهز به پردازشگر A۱۳ همراه ۳ گیگابایت RAM، لمس ۳ بعدی و  قابلیت های لمسی دیگر است. همچنین طبق گزارش ها آیفون ۹ دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی با طراحی مشابه آیفون ۸ است. با این وجود احتمال دارد لبه های باریکی روی دستگاه دیده شود. علاوه برآن بریدگی روی نمایشگر وجود دارد. اما دوربین دستگاه نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است.

 

کارشناسان معتقدند عرضه آیفون ۹ کمک می کند کل فروش آیفون در ۲۰۲۰ میلادی از ۲۰۰ میلیون دستگاه فراتر شود.

 

منیع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046529.html

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی