اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

۳۰ ایده‌ برای شروع تولید محتوا

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ق.ظ

ممکن است این سؤالی باشد که وقتی با واژۀ «محتوا» روبه‌رو می‌شوید، در ذهنتان شکل بگیرد. یکباره کاملاً هم صحیح می‌گویید. برای کسی که می‌خواهد فعالیتی جدی‌ در حوزۀ درونمایه داشته باشد، پیدا کردن ایده‌های کاربردی شغل ساده‌ای نیست.

اما پروا داشته باشیم پیمان نیست از همان نخست کار تخصصی و زمینۀ خاصی را در قبل بگیریم و برای آن درونمایه فرآوری کنیم.

می‌توانیم برای اینکه عضلات فرآوری محتوایی‌مان را قوی‌تر کنیم در باره موضوعات عمومی و البته کاربردی درونمایه تولید کنیم.

ضمناً اگر در فرآوری محتوا دچار اهمالکاری و تعلل هستید می‌توانید این مطلب را هم بخوانید: ۳۰ شیوه غلبه بر اهمال‌کاری در تولید محتوا

در اینجا ایده‌هایی را مطرح می‌کنم که احتمالاً بتواند برای آغاز تولید درونمایه کمک‌کننده باشد:

ایده‌هایی برای شروع تولید محتوا:
۱
دسته‌بندی پربیننده‌ترین پست‌هایی که تابه‌حال تولید کرده‌اید
۲
فهرستی از مزایای یک حرفه یا فعالیتی که در آن تخصص دارید
۳
نوشتن مرور کتاب
نوشتن مرور کتاب یکتا از گونه ها روش‌های فرآوری محتوا برای به روز کردن وبلاگ و وب‌سایت شماست. این گونه درونمایه می‌تواند از چند پس دارای اهمیت باشد:

نوشتن مرور برای کتاب‌هایی که در راستای سایر مطالب رسانۀ شماست، کمک می‌کند تا انسجام مطالب بیشتر شده و ارتباطی قوی‌تر بین انواع محتوای منتشر شده در رابطه با جستار کتاب شکل بگیرد.
نوشتن مرور کتاب، اعتبار سایت شما را افزایش می‌دهد. نگاه علمی و تخصصی که به به اتفاق نگارش بازبینی کتاب ایجاد می‌شود به‌هیچ‌عنوان قابل چشم‌پوشی نیست.
از آنجایی که با نگارش بازبینی کتاب، از افکار و نقطه نظر یک نویسنده حرف می‌زنید که جدای از دنیای فکری شما کتابی را منتشر کرده است، فرصتی خواهید داشت تا بخشی از اعتبار آن مؤلف را به رسانۀ خود اضافه کنید. این امکان در صورتی برایتان فراهم می‌شود که محتوایی درخور و مفید در رابطه با کتاب باره عقیده بنویسید.
وقتی کتابی را با مخاطبان خود به بحث می‌گذارید، موقعیتی ایجاد می‌کنید لغایت از نقطه‌ای واحد به یک درونمایه تغییر ناپذیر نگاه کنید. می‌توانید از این فرصت برای آشنایی هر چه بیشتر با نقطه نظر مخاطبان خویش بهره ببرید.
وقتی مرور کتابی را می‌نویسید که می‌دانید خواندن آن برای هرکسی امکان‌پذیر است، با دقت و تمرکز بیشتری خواهید نوشت. این موقعیت و حساسیت ایجادشده به پیگیری آن، کمک می‌کند لغایت عضلات نویسندگی شما در جهت نکویی تقویت شود.
چند نکته درباره نوشتن بازبینی کتاب:

تا کران امکان بازبینی کتاب‌هایی را بنویسید که پیوسته با دیگر محتوای فرآوری شده در رسانۀ شما باشد. این پیشه باعث می‌شود همپوشانی خوبی بین مطالب ایجاد شود و همین‌طور حس بهتری برای بیننده برپایی می‌کند چراکه انسجام مطالب در رسانۀ شما او را از سردرگمی بعید می‌کند و می‌تواند ارتباطی بخردانه بین مطالب مختلفی که منتشر می‌کنید را پیدا کند.
نوشتن بازبینی کتاب به معنای نوشتن چکیده کتاب نیست. قرار است با نگارش بازبینی کتاب، نتیجه‌ای را که از خواستن یک کتاب استحصال کرده‌اید عنوان کنید. نوشتن بازبینی کتاب، مجالی برای نقد و بررسی کتاب خوانده ‌شده از نقطه نظر شخصی شما ایجاد می‌کند.
 

تولید محتوای ارگانیک یعنی به آنچه وجود دارد، نظر و نقطه نظر شخصی خود را بتابانید. کلیات را می‌شود از هر کسی شنید؛ این دیدگاه شخصی شماست که ارزشمند است.

با تولید محتوا فرصتی برای ارائۀ افکار خویش پیدا می‌کنید. نقد و رسیدگی آنچه دیده و شنیده‌اید و انتشار آن در قالب محتوایی مفید، کمک می‌کند الی به‌مرورزمان عضلات فکری شما تقویت شوند و در فرآوری درونمایه صاحب سخیف شوید.

 

برای کتاب‌هایی مرور بنویسید که برای اظهارنظر کردن درباره‌شان محدودیت خاصی نداشته باشید. ازآنجایی‌که نوشتن بازبینی کتاب فرصتی برای ارائۀ نظر شخصی شماست و قرار است مخاطب را با افکار و دیدگاه شما آشنا کند، نگارش بازبینی برای کتاب‌هایی را گزینش کنید که برای انتشار جهان‌بینی و گونه نگاهتان به دنیا، کمک‌کننده باشند.
کتاب‌های گوناگون را هرکسی می‌تواند بخواند ولی آنچه چنین محتوایی را متمایز می‌کند، تأکید شما بر مطالبی از کتاب است که منظور دارید به بهانۀ آن‌ها، حرف دلتان را بزنید.
هدف را فراموش نکنید. هدف شما از نوشتن مرور کتاب، تولید محتوایی ارزشمند برای مخاطبانتان است تا از این طریق، معرفی خوبی درباره دیدگاه شخصی خود داشته باشید. قرار نیست با نگارش مرور یک کتاب ناب-سره آن را تبلیغ کنید. بعد با تمرکز بر این قصد بنویسید که محتوایی مرتبط، ارزشمند و جذاب تولید کندی که بیننده بتواند صدای شما از پس‌زمینۀ نوشته به‌خوبی بشنود و حرف شما را بفهمد.
حتی اگر می‌خواهید به سلیقه و کمر بستن خویش بازبینی کتاب بنویسید، قبل از هر چیز اصول نگارش بازبینی کتاب را یاد بگیرید و پس اقدام کنید. آشنایی با قوانین نگارش بازبینی کتاب کمک می‌کند لغایت محتوایی استاندارد فرآوری کنید که جوابگوی بیچارگی بیننده باشد.
۴
پرسیدن سؤالات مهم از مخاطب
خیلی وقت‌ها دغدغۀ ذهنی ما، مسئلۀ هزاران تن دیگر هم هست.

پس اگر سؤالی در ذهن دارید که برایتان مهم است، چرا آن را با دیگران مطرح نکنید؟

یکی از اهداف مهم در تولید محتوا، برپایی فرصتی برای بستگی برقرار کردن با مخاطب است. پرسیدن سؤالات مهم فضایی برای اشتراک‌گذاری افکار ایجاد می‌کند. چنین فضایی مایه اعتمادسازی و ایجاد همدلی در مخاطب می‌شود.

از بهترین گونه ها محتوا، محتوایی است که دیگران را به همکاری فرامی‌خواند. مشارکتی که آورده‌ای برای آن‌ها دارد و بدون اجبار، تمایل به هم‌صحبتی برپایی می‌کند.

ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که «بهتر است چه سؤالاتی مطرح کنم الی درگیری اکثریت برپایی کند و درنهایت به محتوایی مفید تبدیل شود؟»

هر یک از موارد ذیل می‌تواند پاسخی برای این سؤال باشد:

سؤالاتی که صرفاً یک دغدغۀ شخصی نیستند و شاید مسئلۀ خیلی از افراد دیگر هم هستند.
سؤالاتی که این‌قدر مطرح نشده‌اند که به کلیشه‌ای تبدیل‌شده باشند که سایرین را فراری می‌دهند.
سؤالاتی که پذیرش بسته (بله یا خیر) ندارند و دعوتی برای اشتراک‌گذاری افکار و اندیشه‌های سایرین هستند.
سؤالاتی که در چهره در میان گذاشتن و به اشتراک گذاشته شدن می‌توانند به راه‌حل‌هایی مفید ختم شوند که ارزشی برای زندگی بیننده ایجاد می‌کنند.
سؤالاتی که در راستای سایر محتوای تولیدشده در رسانۀ شما هستند و به‌نوعی تکمیل‌کنندۀ مطالب منتشرشده از طرف شما هستند.
سؤالاتی که می‌توانید با عنوان کردن تجربیات شخصی و نقطه نظر خود به‌عنوان راه‌حل آن‌ها، اعتبار اکثریت نزد بیننده برای خویش فراهم کنید.
بهترین سؤالات آن‌هایی هستند که درگیری ذهنی ایجاد می‌کنند. شاید سایرین بارها و بارها در خلوت خود به این نوع سؤالات فکر کرده‌اند و تولید محتوایی از طرف شما مبنی بر این سؤالات، بهانه‌ای می‌شود برای اینکه دغدغه‌های ذهنی بیننده مجالی برای عنوان کردن و به بحث گذاشته شدن پیدا کند. این نوع درگیری‌های ذهنی، به انگیزه هم‌حسی که ایجاد می‌کنند، میزان وفاداری مخاطب را به سرانۀ شما افزایش می‌دهند.

نتیجۀ تولید محتوا باید به کاری مشارکتی ختم شود. مشارکتی که بین شما و مخاطبتان شکل می‌گیرد و تمرکز آن بر روی مهم‌ترین مسئله‌ای است که درونمایه مطرح می‌کند.

پرسیدن سؤالات مفید چنین مشارکتی را به‌سادگی ایجاد می‌کند. خیلی از اوقات دیگران منتظر تلنگری از طرف بقیه هستند تا حرفشان را بزنند. پرسیدن سؤال، این محیط‌ را برای بیان کردن و مشارکت در فکر و اندیشۀ دیگران فراهم می‌کند.

۵
نوشتن راهنمای خرید برای محصولی تخصصی
محتوایی که مخاطب را برای بهتر سپریدن دادن کارها ارشاد می‌کند، دائم محتوایی جذاب بوده و هست.

محتوایی که هزینه‌های مخاطب را به هر شکل تفریق می‌دهد و گذرگاه را برایش صاف می‌کند، محتوایی درگیر کننده، جذاب و سودآفرین است.

فهرست‌ها، راهنمایی‌های خریدوفروش، خلاصه‌ها و جمع‌بندی‌ها، گونه ها محتوایی هستند که می‌توانند در وقت، انرژی، پول و دیگر هزینه‌های بیننده صرفه‌جویی کنند و به همین انگیزه همش با بخت زیادی روبرو می‌شوند.

نوشتن راهنمای خرید برای محصولات تخصصی هم گرد از شکل‌های فرآوری درونمایه است که چنین ارزشی برای مخاطب ایجاد می‌کند.

برای نوشتن چنین راهنمایی، بهتر است به چند نکته توجه کنهید:

اهمیت عنوان نویسی را فراموش نکنید. از کلمات کلیدی برای عنوان نویسی استفاده کنید الی جذابیت محتوای شما از همان پیش درآمد برای خوانده محرز شود.
صادقانه بنویسید. در قبال بیننده خویش رئیس هستید بعد الی حد امکان بدون جانب‌داری خاصی محصولی را شناسایی کنید.
حتماً در متن بنویسید که عقیده شخصی خویش را عنوان می‌کنید یا اگر احیاناً از فرآورده موردنظر استفاده نکرده‌اید و به هر روش دیگری به آن آشنا شده‌اید، این موضوع را متذکر شوید. این کار باعث می‌شود اعتبار محتوای شما نزد مخاطب اغلب شود.
اگر دربارۀ محصولی تخصصی می‌نویسید، بیننده خاصی را در نظر بگیرید که سطح دانش، آگاهی، تخصص و نیازهای او برایتان روشن است. رو به سمت چنین مخاطبی بنویسید لغایت نوشتۀ شما خواندنی و درگیر کننده باشد.
ازآنجایی‌که نوشتن راهنما پیمان است کمک‌کننده باشد تا حتماً امکان محتوایی ساده فرآوری کنید. از پیچیدگی‌های زبانی خودداری کنید و متنی صمیمی و دوستانه بنویسید که واقعاً کمک‌کننده باشد و بیننده را به هدفش  نزدیک  کند.
محصول را از زاویه‌های گوناگون ببینید. خودتان را به‌عنوان فردی نوآموز در نظر بگیرید که اطلاعات خاصی در باره محصول ندارد. آن‌وقت سؤالات مخالفی را مطرح کنید که شدنی است به ذهنیت مخاطب عام برسد. سعی کنید با دقت به تمام این سؤالات جواب دهید الی دغدغۀ ذهنی بیننده را الی حد زیادی رفع کنید.
تولید محتوا در هر زمینه‌ای باید سرگرم‌کننده، جذاب و درعین‌حال مفید باشد. تنوع در فرآوری محتوا را فراموش نکنید و هرازگاهی گریزی به مسائل دوستانه‌تر بزنید.

کار کردن روی مسائل تخصصی و شناسایی محصولات مختلف، می‌تواند زیاد مفید و ارزشمند باشد اما برای اینکه ستیز اکثریت با پرماسیدن بیننده خویش برپایی کنید لازم است دربارۀ مطالب متنوع بنویسید. نمی‌توانید همش با دیدن تخصصی و رسمی بنویسید و چشمداشت داشته باشید مخاطب با لذتی بی‌پایان مطالب شما را تعقیب کند. بین مطالب مختلفی که عرضه می‌کنید، سرگرمی و جذابیت اکثریت ایجاد کنید.

برای اینکه محتوای تخصصی شما خواندنی‌تر شود، هرازگاهی محتوای غیرتخصصی فرآوری کنید. این شغل مایه نزدیکی شما به مخاطبتان می‌شود و بخت رویت محتوای تخصصی را افزایش می‌دهد.

۶
فهرستی از مواردی که بهتر است در حیات شخصی یا شغلی از آن‌ها اجتناب شود
تولید درونمایه در زمینۀ مواردی که:

هشداردهنده هستند،
آموزش می‌دهند،
نکته‌ای مهم را یادآور می‌شوند،
دغدغه‌ای عمومی را به بحث می‌گذارند،
مسائلی شخصی را مطرح می‌کنند،
مسائل شغلی مهم را مطرح می‌کنند،
ترس از دست دادن را تحریک می‌کنند،
همیشه مفید، جذاب و خواندنی هستند. بعد فراموش نکنید از تجربیات شخصی و کاری خود با مخاطبانتان حرف بزنید.

همیشه لیست بازدارنده‌ها و امکان از دست دادن‌ها برای ملت جذابیت دارد و آن‌ها را کنجکاو می‌کند.

 ایده جذاب برای تولید محتوا

پس بجاست که وقتی چنین کنجکاوی را تحریک می‌کنید، پاسخی درخور برای آن ارائه دهید. تولید چنین محتوایی ساده به نظر می‌رسد ولی بهتر است با نهایت دقت و تمرکز به آن مشغول شوید لغایت بیننده را مایوس نکنید و دست روی مسائلی نگذارید که در بلندمدت، یأس برایش ایجاد کند.

بهتر است دغدغه‌هایی را عنوان کنید که در فضای زندگی و کاری امروز، پررنگ‌تر از همش مطرح است و همین‌طور مسائلی که با گذشت زمان، همچنان به‌عنوان دغدغه‌ای جدی باقی‌مانده‌اند.

فهرست‌ها، سؤالات، نکات مهم، ازجمله محتوای همیشه سبز هستند. چنین محتوایی ارزش بازنشر و به اشتراک‌گذاری اکثریت دارد.

وقتی در مورد مسائلی می‌نویسید که دغدغۀ عموم مردم هستند و مدت‌هاست که اندیشه آن‌ها را به خویش مشغول کرده‌اند، درواقع در حال تولید محتوای همیشه‌سبز هستید؛ یعنی محتوایی که به‌مرورزمان هم کهن نمی‌شود و بدون اینکه تاریخ انقضای آن فرابرسد، موردتوجه عموم ملت پیمان می‌گیرد.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی