اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

Treehouse ارائه دهنده طراحی وب سایت ، گسترش وب و دوره های آموزشی توسعه iOS است. دوره های آموزشی شامل جاوا اسکریپت، وردپرس، SEO، PHP، طراحی تارنما و دوره های بسیار دیگری نیز تعلیم دیتا می شود.
چیزی که مایه برتری Treehouse در مقابل دیگر سیستم های آموزشی می شود، ارائه آزمونها و بحران های تعاملی است. بعد از تکمیل هر دوره به شما مدرک ارائه می شود.

بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت

3. Lynda.com

Lynda.com یک مرکز تعلیم آنلاین پیشرو برای کمک به افرادی است که مایل به یادگیری فن آوری های جدید، مهارت های خلاق، پژوهش ها سوداگری و غیره هستند. و کل اینها بدست استادان پیشرو در این صنعت، تدریس می شود.

Lynda.com دستور کنترل دوره را به شما می دهد، می توانید دوره را در کامپیوتر ببینید و یا با موبایل خویش به یادگیری ادامه دهید. و در ضمن می توانید دوره های تعلیم دیده خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با بیش از 1000 دوره، غیر از دوره های طراحی سایت ،  Lynda.com دوره های چیرگی در کسب و کار، محصولات مایکروسافت، سیستم عامل، شبکه و موضوعات دیگر را نیز ارائه می دهد.

بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت

4. Udemy

با بیش از 30000 دوره و بیش از 7 میلیون فرهنگ آموز در سراسر جهان، Udemy به عنوان یک پیشرو در بازار آنلاین یادگیری است. دوره های آموزشی بر اساس درخواست در دسترس است، پس شما می توانید آنها را، در هر زمان و در هر دستگاهی نگریستن کنید.
Udemy طیف وسیعی از دوره های موجود به 80 زبان مختلف، از آنگونه جاوا اسکریپت، SEO، عکاسی، HTML5، گسترش برنامه iOS، جاوا و بسیاری دیگر را ارائه می دهد.

بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت

5. Packt Publising

Packt Publishing در سال 2004 با قصد ارائه آموزش کارساز در زمینه توسعه نرم افزار تاسیس شد. و با شناخت تغییر نوشتن مردم در ارتباط با آموزش آنلاین، امروزه فعالانه اقدام به فرآوری ویدو های آموزشی مستمر کرده است.
دوره های تعلیم ویدئویی اعم از CSS، JS، طراحی سایت و بسیاری سایر را ارائه می دهد. آموزش طراحی سایت آنلاین در آوش تک  آنها در ضمن بعضی از بهترین کتاب های گسترش وب موجود در بازار از آنگونه JQuery ، وردپرس، جاوا اسکریپت، HTML5، CSS3 و غیره را عرضه می دارند.

بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت

6. Level Up Tuts

Level Up Tuts به طور همیشگی به چهره هفتگی، فیلم های آموزشی جدید تولید می کنند. کل دوره های آموزشی به طور کامل مجانی است. تعلیم ها دربرگیرنده HTML5 ،Sass ،CSS3، دروپال، وردپرس و بسیاری دیگر است. Level Up Tuts مکانی عالی برای اشخاصی است که مایل به یادگیری مهارت های جدید بدون نیاز به پرداخت خرج هستند.

بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت

7. KillerSites

KillerSites پیشینه یک دهه آموزش طراحی سایت با مهارت های عملی به دانش آموزان را دارد. آنها دوره های تعلیم ویدئویی را برای مبتدیان ارائه می کنند. این ادوار شامل آموزش کامل ادوبی وب، وردپرس، برنامه نویسی وب و غیره است.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی