تغییر جهت در الوپیک: آغاز حرکت به سوی سرویسهای کسبوکار محور
شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۳۱ ق.ظ
روزهای پایانی سال گذشته بود که استارتاپ «الوپیک» با ارائه یک سوپراپلیکیشن، نوید چندین سرویس جدید را به مشتریان خود داد و اسامی آنها را با لوگوهای گوناگون در سوپراپ خود درج کرد. الو پست، الو تاکسی، الو مارکت و الو فود، همین سرویسهای جدید بودند. حال با گذشت نزدیک به یک سال، به نظر میرسد الوپیک تغییرات دیگری را تجربه میکند و بعضی از این سرویسها حذف و جای خود را به سرویسهای تازهای دادهاند که از رویکرد جدید الوپیک برای تغییر مدل درآمدزایی خبر میدهد.
در جدیدترین نسخه سوپر اپلیکیشن الوپیک، سرویسهای «الو فود» و «الو مارکت» حذف شدهاند و در عوض میتوان دو سرویس جدید یعنی «الو فروش» و «پیک اختصاصی» را مشاهده کرد. سرویسهای جدید، رویکردی B2B دارند و راهکارهایی تازه هستند برای استفادهی سایر کسبوکارهای اینترنتی و حتی کلاسیک
منبع:
- ۹۸/۱۱/۰۵