اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

طراحی سایت شرکتی

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

طراحی سایت شرکتی یکی از راه های تماس شرکت ها با متقاضیان خدمات و کالاهای شان در دنیای اینترنت، و مارکتینگ می باشد. چنانچه خواهان طراحی وب سایت شرکت خودتان هستید و یا کارمند بخش فروش و بازاریابی شرکت هستید، با یک مشاوره عالی مجانی در خدمت شما هستیم.

چرا نیاز به طراحی وب سایت شرکتی داریم؟ طراحی وب سایت شرکتی مهم ترین ابزار برای برندینگ آنلاین بازرگانی شما می باشد.
یک سایت شرکتی مهارت ای در حقیقت، ویترین شرکت شما در فضای اینترنت است، یک سایت مهارت ای می تواند، نمایانگر و معرف شرکت شما برای کاربران در سطح اینترنت محسوب شود.
،امروزه اکثر کاربران در ابتدا به صورت آنلاین با یک برند و کسب و کار آشنا می شوند و تصویری از برند شرکت در فضای حقیقی ندارند.

بعد شما با طراحی سایت شرکتی مهارت ای می توانید ذهنیت زیاد مثبتی را برای کاربران فضای مجازی درمورد شرکت خود برپایی کنید.
شبکه های اجتماعی فوق العاده اند، ولی اعبار آن ها برای یک شرکت کافی نیست. چنانچه رسمی بودن شرکت برایتان اهمیت دارد حتما باید یک سایت شرکتی داشته باشید.
اختصاصی کردن شبکه های اجتماعی به نحوی که هم متن، هم تصویر، هم ویدیو و هم صوت در یک جا قرار گرفته باشند، تنها و تنها و تنها برای شما خصوصی شده باشند تا حدودی سخت و یا شدنی نمی باشد. ولی در یک وب سایت شما همه این موارد را دارید.
کارت ویزیت ها، تراکت ها، تبلیغات بصری عالیست ولی زمانیکه شما نماینده ای برای معرفی شرکت تان داشته باشید. سایت شما نماینده شرکت شماست

پشتیبانی فنی مداوم طراحی وب سایت شرکتی
یکی از اصول اساس و شعار تیمطراحی سایت و سئو آوش تک ارائه خدمات و پشتیبانی فنی بعد ازطراحی سایت شرکتی می باشد.
تیم ما تماس دائم و کارساز با مشتری و همچنین پاسخگویی در مقابل خدمات ارائه شده را وظیفه خود می داند و به آن افتخار می کند.
ازاین بابت اطمینان داشته باشید که سایت شرکتی طراحی شده توسط تیم آوش تک همواره پشتیبانی خواهد شد تا گمان شما از این بابت آسوده باشد.

وب سایت شرکتی چیست و چرا همه شرکت ها باید یک وب سایت خوب داشته باشند ؟
 

سایت شرکتی ، عنوان سایت های هست که برای ارگان ها و شرکت ها یا برند ها هستفاده میشود که غالبا جنبه معرفی ، نمایش مثال کار ها و خدمات و ... را دارد . این سایت معمولا جنبه ی تبلیغاتی و معرفی یک ارگان را در فضای مجازی دارند . همچنین راه ارتباطی خوبی برای مشتریان با شما هست .

طراحی سایت شرکتی در تهران
طراحی سایت شرکتی در تهران یکی از خدمات اصلی و مهم  در تهران و ایران هست . با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه ی IT  و اینترنت ، بیش از 90% کاربران برای ارزیابی ، مقایسه یا آشنایی با زیادی از مواردی که در روز با آن مواجه هستند به اینترنت و مخصوص جستجو در گوگل میپردازند . فرض کنید شما فروشگاه عینک آفتابی دارید. و روزانه کاربران با جستجو در گوگل و ورود به سایت شما با برند شما آشنا شده و حتی محصولات شما را خرید کنند.

این عقیده زیاد لذت بخش هست . زیر شما با کمترین خرج یک جایگاه خوب در اینترنت و گوگل پیدا کرده اید که به صورت مداوم و 24 ساعته برای شما بازدید کننده ارسال می شود . این مهم زمانی محقق میشود که شما یک سایت خوب با طراحی زیبا و کاربر پسند به همراه زیر ساختی بهینه شده برای موتورهای جستجو داشته باشید و همه محصولات و خدمات خود را به خوبی در ان معرفی کرده باشید . شرکت مفتخر هست که شما را از ابتدا تا انتهای این مسیر با طراحی یک سایت مهارت ای و اختصاصی و بهینه یاری دهد . شما میتوانید مثال کار های سایت های شرکتی ما در اینجا مشاهده کنید .

امکانات سایت شرکتی 
سایت های شرکتی معمولا دارای بخش های زیر هستند : 

صفحه ی نخست
در این صفحه ی نمای کلی از شرکت ، شعار ، بهترین مثال کار ها ، خدمات و اطلاعات ارتباط قرار میگیرید .

صفحه ی مثال کار ها
در این قسمت همه مثال کار های آن ارگان بر پایه گروه بندی قرار داده میشوند و هر کدام از مثال کار های دارای جزییات غالبا می باشنند که در آن شرح کامل از آن فعالیت به چشم میخورد .

صفحه ی خدمات
لیست همهی خدماتی که شرکت رائه میدهد به صورت کامل شرح داده شده اند

صفحه ی کالری
در این صفحه تصاویر مربوط به محصولات و خدمات شرکت و یا گواهی نامه ها و ... غیر می تواند وجود داشته باشد .

صفحه ی درمورد ما
این صفحه می تواند دارای قسمت های گوناگون از جمله توضیح در باره ارگان ، تاریخ آغاز فعالیت و ... می باشد.

همچنین این صفحه می تواند دارای قسمت تیم ما باشد که اعضای آن ارگان را بر پایه مرتبه در ارگان طبقه بندی کرد .این قسمت دارای لینک شبکه های اجتماعی و توضیح مختصر به همراه تصویر اعضا می تواند باشد .

صفحه ی ارتباط با ما
این صفحه دارای آدرس شعب گوناگون شرکت ، اطلاعت ارتباط ، اطلاعات شبکه های اجتماعی و فرم ارتباط باما  هست که کاربران میتوانند از طریق این فرم نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیر مجموعه ارسال کنند . همچنین یک نقشه گوگل برای نمایش شعبه های گوناگون ارگان موجود هست .

 

همانظور که مشاهده کردید یک سایت شرکتی میتواند بخش های گوناگونی داشته باشد . سایت های شرکتی که شرکت طراحی می کنند دارای قسمت های  غالبای نسبت به موارد ذکر شده هست .همچنین قابل توسعه می باشد . اگر متقاضی در خوهست امکانات اضافه یا سیستم های اختصاص داشته باشد شرکت ما می تواند نیاز شما را به راحتی برطرف نماید .همچنین امکانات اضافب که در سایت های شرکتی ما وجود دارند به شرح زیر هست .

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی