اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

تعرفه طراحی پست اینستاگرام

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ق.ظ

طراحی پست اینستاگرام امروزه به یکتا از دغدغه‌های مهم کسان در گویه کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است. هر روز پس از بیدار شدن از خواب نخستین کاری که سپریدن می‌دهیم چک کردن شبکه‌های اجتماعی و گردشی در میانی صفحات آن است. یگانه از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام است که در بین همه‌ی اقشار جامعه برای خود جا باز کرده است. اینستاگرام به علت اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی سوداگری پیدا کرده است. اغلب برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خویش را در معرض دیدن میلیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام پیمان می‌دهند.

قرار دادن پست‌ها به شیوه‌ای صحیح و جذاب و طراحی پست اینستاگرام نخستین قدم برای داشتن یک کسب‌وکار کامیاب است. اما چطور؟ چه چیزی لازم است لغایت یک تبلیغ به حقیقت شکل بگیرد؟ چه چیزی در جذب بیننده اینستاگرام نقش دارد؟ چه مواردی قبل از هر چیزی در چشم بیننده جلب پروا می‌کند و او را ناچار به درخواست اطلاعات بیشتر از پست کرده و در نهایت به احضار کپشن می‌کند؟ هدف شما در تبلیغ یک برند و رسیدن به سوددهی در کسب و کارتان پیدا کردن استجابت این سوالات است. یاراپلاس در این مقاله با پذیرش به این سوالات گذرگاه شما برای رسیدن به هدفتان را صریح می‌کند.

نقش پست‌های اینستاگرامی در رونق کسب‌وکار
اینستاگرام یک اپلیکیشن جذاب است که فضای مناسبی را برای تبلیغ در پیج اینستاگرام شما فراهم کرده است. این شبکه اجتماعی تصویر محور بوده و شما با قرار دادن چند پست و استوری می‌توانید فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. برند و محصولات خویش را تبلیغ کنید و آن‌ها را در معرض شناخت و معرفی به بیننده قرار دهید. به کارگیری یک شیوه‌ی بی همتا و خاص، به شهرت و محبوبیت صفحه‌ی کاری شما می‌افزاید. یگانه از اصلی ترین مکمل ها پس از طراحی سایت  فروشگاهی، طراحی یک پیج حرفه اینستاگرام است.

نکات طراحی پست اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید با دریافت یک عکس از محصولتان بدون پروا به جذابیت تصویر و صرفا جهت نمایش کالا می‌توانید به فروش و رونق سوداگری خود بیفزایید دشوار در اشتباه هستید و از همین حال که بدانید که بازده چندانی نخواهید داشت. پیمان دادن یک عکس به صورت ساده و خام در اینستاگرام، فرآورده شما را به یک عکس زودگذر از نگاه نظاره گر تبدیل می‌کند. عکسی که شما برای تبلیغ فرآورده خویش کاربرد می‌کنید باید بسیار جذاب و قشنگ باشد لغایت بتواند مشتری را به خرید آن دلگرمی کند.

طراحی پست اینستاگرام چیست؟
یک پست تبلیغاتی را داخل پیج اینستاگرام  انگاشت کنید که دوستتان برای شما می‌فرستد. بیشتر آن‌ها عکس ها ادیت شده‌ای هستند که نگاه بیننده را نوازش می‌کند. برای نمونه پیج هایی که هدفشون جذب فالوور اینستاگرام و فروش درون اینستاگرام است همگی برای طراحی گرافیکی پست های خود کلی خرج و وقت می‌زارند. در واقع یک طراحی گرافیک قشنگ که در اینستاگرام همان طراحی لی اوت اینستاگرام نامیده می شود هم بیننده‌ را به خرید فرآورده شما تشویق می‌کند و هم او را ترغیب به ارسال کردن پست برای سایرین و معرفی آن می‌کند.

تفاوت طراحی گرافیکی پست اینستاگرام و طراحی لی اوت اینستاگرام چیست؟
منظور از طراحی لی اوت اینستاگرام گزینش 9 یا 15 پست پشت سر هم هست که دارای یک هویت بصری باشد و همگی از یک قاعده مشابه رنگ بندی یا ترتیب پست ها درون پیج اینستاگرام شما فرمانبرداری کند. اما در طراحی پست شما تنها یک پست گرافیکی برای پیج خویش سفارش میدهید و ممکن است از قواعد گرافیکی یا محتوایی پیج شما پیروی نداشته باشد.

به عبارتی یک طراحی گرافیکی پیج اینستاگرام لذت بخش می تواند  مایه تبلیغات غیر سر راست و مخفیانه برای فرآورده شما شود.. باید اعتراف نماییم اولین چیزی که مخاطب را جذب می‌کند یک پست گرافیکی شکیل و چشم نواز داخل پیچ اینستاگرام شما است. طراحی پست های  اینستاگرام با توجه به اصول آن، همان چیزی است که بیننده را به سمت پیج اینستاگرام شما می‌کشد. به فرآورده فرصت شناسایی خود را می‌دهد و در نتیجه مایه افزایش فروش و افزایش فالوور واقعی و هدفمند پیج اینستاگرام شما می شود.

هر محصول، شیوه‌ی طراحی پست اینستاگرام ویژه به خویش را می‌طلبد ولی در نهایت قصد این است که فرآورده شما در رویت مخاطب برجسته شود. این طراحی‌ها برای عکس، ویدئو، استوری و … متفاوت سپریدن می‌شود.

طراحی گرافیکی عکس برای پیج اینستاگرام
عکس‌هایی که برای پست یا استوری اینستاگرام طراحی می‌شوند باید منظور شما را در دید نظاره گر برجسته‌تر از سایر درونمایه موجود در عکس اثر دهند. به عبارتی عکس نباید پروا مخاطب را از اصل موضوع و قصد شما منحرف کند. به تصویر کشیدن هدف و ارائه‌ی اطلاعات لازم و کافی در یک عکس بیننده را بیشتر جذب می‌کند. این به این معنی است که تبلیغ محصولات و خدمات در قالب عکس بازخورد بیشتری داشته و از طریق آن بهتر می‌توان با مخاطب بستگی استوار کرد.

طراحی ویدئو برای اینستاگرام
ویدئو اختصاصی اینستاگرام  60 ثانیه هستند. قابلیتی که اینستاگرام در گزین کردن شما پیمان دیتا این است که می‌توانید فیلم‌هایی که بیش از 60 ثانیه هستند را به چند قسمت تبدیل کرده و هر کدام را در 60 ثانیه برش دهید. سپس همه‌ی قسمت‌ها را در یک پست در گزین کردن بیننده قرار دهید.

در قرار دادن پست‌های ویدئویی دست شما برای ارائه‌ی هدف بازتر است و فرصت بسیار بیشتری را برای القای منظور خویش به بیننده دارید. اما نکته‌ی قابل توجه در اینجا این است که عکس بیننده‌‎ی زیاد اکثریت نسبت به فیلم دارد. فیلم به علت تاخیر در ارائه‌ی مفهوم و دربایستن به صرفِ وقت بیشتر بیننده‌ی کمتری می‌گیرد. اما از طرف دیگر اگر پیج شما دارای محتواهای آموزشی است، می‌‍توانید از آپشن سایر اینستاگرام به نام IGTV بهره‌گیری کنید که قابلیت به اشتراک گذاری فیلم‌های طولانی به صورت یکپارچه بدون دربایستن به کراپ و برش است.
به طور کلی فرآوری محتوا اینستاگرام کارایی مستقیم بر میزان ترقی سوداگری شما در این شبکه اجتماعی دارد.

روش‌های طراحی پست اینستاگرام

طراحی ویدئو با عکس هم می‌تواند شیوه نکویی برای جذب مخاطب باشد. در این روش عکس‌ها با استفاده از تکنیک های ساخت موشن‌ گرافیک و با پروا با المان ‌های جذابیت‌بخشی به تصاویر، در قالب یک فیلم به مخاطب ارائه می‌گردند.

طراحی استوری برای اینستاگرام
در استوری علاوه بر طراحی عکس می‌توان یک فیلم 15 ثانیه‌ای نیز برای ارائه مفهوم طراحی کرد. استوری در دید برخی مخاطبان اولویت دارد و بسیاری از کسان قبل از دیدن پست‌، استوری‌های خود را چک می‌کنند. پس توجه به استوری می‌تواند شما را در گامی جلوتر از رقیبانتان قرار دهد.

هدف طراحی پست اینستاگرام چیست؟
طراحی پست اینستاگرام با منظور افزایش مخاطب و ترغیب بیننده برای خواندن بقیه‌ی مطلب سپریدن می‌شود. تعرفه طراحی پست اینستاگرام استفاده از اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، شما را راحت‌تر به این هدف می‌رساند. گرد از فواید طراحی پست اینستاگرام افزایش دنبال کننده است.این دسته و توضیحات یگانه از تقدیر ها و زیر مجموعه های مدیریت پیج اینستاگرام است.

نکته‌ای که در این سرنوشت می‌توان به آن اشاره کرد این است که گاهی میان فعالیت‌های روتین پیج، یک شغل  هم چالشی پیمان دهید. در کارهای چالشی طراحی پست به صورتی انجام می‌گیرد که بیننده هم خویش درگیر پست می‌شود و هم با تگ کسان دیگر و به چالش کشیدن آن‌ها میزان بازدید پیج را افزایش می‌دهد. پس می‌توان گفت طراحی زیبا می‌تواند علاوه بر ارائه سوژه و انتقال هدف، به گسترش صفحه‌ی شما نیز کمک می‌کند.

افزایش فالوور شما پس از طراحی پست های اینستاگرام
چند نکته برای تعلیم طراحی پست اینستاگرام
تا زمانی که وارد حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات به وسیله‌ی اینستاگرام نشده‌اید متوجه چشم وهمچشمی شدید پیج‌ها در جذب بیننده نخواهید شد. طراحی مناسب یک پست، گام اول در جذب مخاطب است و برگ برنده‌ی شما خواهد بود. در این تقدیر یاراپلاس نکاتی را در مورد یک طراحی هوشمندانه و جذاب برای تولید محتوا اینستاگرام در برگزیدن شما پیمان می‌دهد.

یک پست اینستاگرامی باید اغوا کننده باشد و احساساتی همچون حس تحسین، کنجکاوی، لذت، صمیمیت، تسکین و … را برانگیزد. برای اینکار در پست می‌توان از مبالغه و نوآوری نیز کاربرد کرد.

شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت خویش یک سخیف خاص را برای پیج خویش اتخاذ کنید. این روند مستلزم مجموعه‌ای ایده است که شما در میان آن‌ها زیباترین را انتخاب کنید. برای مثال پست‌های شما از عقیده شکل هندسی می‌تواند متفاوت باشد یعنی عکس مورد عقیده را در یک قاب قرار دهید و کل عکسهای پیج در این قالب قرار گیرد. برای نمونه می‌توانید از یک قاب دایره‌ای، لچک و … سهم گیرید.

برای دانلود عکس های جذاب می تونید از سایت پینترست کاربرد کنید.

رنگ پست‌های شما می‌تواند نشانه از پیج شما را در خویش داشته باشد. برای مثال پست‌ها می‌تواند سفید، سیاه، سیاه_سفید و یا رنگی باشد. یا اطراف قاب را به این رنگ‌ها آراسته کنید. این نکات می‌تواند مشابه مهر پیج شما عمل کند و پست‌های شما شناخته شده شوند و نشانی از شغل شما باشند. این موضوع بر جذابیت کار شما و انحصاری بودن پیج شما می‌افزاید.

قدرت استفاده از پرسش و پاسخ در دل یک تصویر اینستاگرامی پست شده باعث به بحران کشیدن ذهن مخاطب شده و همین ستیز ذهنی بیننده را به سمت خواستن و توجه کردن به مطلب نوشته‌ی شده‌ی شما در کپشن سوق می‌دهد. به راستی قدرت طراحی شما در تصاویر است که تعداد مخاطبین اینستاگرام را افزایش دیتا و آنها را بر پست شما میخکوب کرده و مکلف به توجه می‌کند.

ترکیب کردن عکس و نوشته یگانه از راه‌های جذب کننده و همینطور در صورتی که شما بخواهید چالشی خواهد بود. یک جمله‌ی جذاب روی تصویر بیننده را برای پرماسیدن باقی ماجرا مصر می‌کند و ادامه‌ی راه را با شما همراه خواهد بود.

لوگو و آدرس سایت و یا پیج خود را می‌توانید در گوشه‌ی تصویر طراحی کنید چون در چهره کپی شدن مطلب، می‌توانید مخاطب را به سمت پیج خود هدایت کنید.

در متونی که کپشن می‌شوند استفاده‌ از ایموجی است که مطلب شما را دوست‌داشتنی ‌تر می‌کند. در متنها صرفا نوشتن کلمات بیرون از حوصله‌ی بیننده است و مطلب نوشته شده‌ی شما خوانده نشده یا نیمه خوانده شده خلاص می‌شود. به کارگیری زبان ایموجی صمیمیت با مخاطب را حفظ کرده و جَوی دوستانه به مطلب می‌بخشد.

استفاده از ویدئو و به کار گیری اصول طراحی لوگو  برای پیمان دادن طرح نهایی خودتان در گوشه‌ی تصویربه این خاطر است که این ویدئو مطمئنن کپی یا ریپست خواهد شد و این لوگو با آدرس پیج مسیر بیننده را به سمت صفحه‌ی شما صاف می‌کند، یک برگ برنده برای پیج شما خواهد بود.

چگونگی یادگیری طراحی پست اینستاگرام
شما می‌توانید با یادگیری کامل فوتوشاپ جلوه‌های زیبایی را برای پست‌های خود خلق کنید. یادگیری فوتوشاپ چه بسا نیازمند هزینه‌ی وقت باشد اما یک بخت خوب برای موفقیت در ارائه محصولتان را به شما ارائه می‌دهد.

طراحی پست اینستاگرام با لوگو اینستاگرام
ایده‌های خلاقانه در طراحی پست اینستاگرام
نظرسنجی در قالب یک ستوری طراحی شده بسیار بیشتر از یک استوری ساده جلب توجه می‌کند و در فالوور شما این احساس را برپایی خواهد کرد که برای جلب رضایت او و اهمیت نظر اوست که وقت گذاشته‌اید و یک طراحی زیبا را ارائه داده‌اید، به جای یک ستوری ساده و خسته کننده!

نشان دادن پشت صحنه‌ی کاری در طراحی یک پست سرگرم کننده و جلب رضایت مخاطب کمک می‌کند. در هر کسب و کاری که هستید کوشش کنید در طراحی پست‌هایتان بیننده را از پشت صحنه‌ی کاری خویش مطلع سازید و با این کار اعتماد مخاطب را گرفته و فضایی صمیمی را برپایی کنید.

طراحی پست‌های مناسبتی را با رنگ‌های شاد و تصویرهایی به اشتراک بگذارید که حداقل لبخندی را به بیننده هدیه کرده باشید و این تصویر در جاهای دیگر و توسط کاربران بهره‌گیری شده و در پیمانه بزرگتری به اشتراک گذاشته شود.

همانطور که گفتیم عکس محصولات باید به شیوه‌ای به اشتراک گذاشته شود که برجسته‌تر از دیگر محتویات موجود در تصویر جلوه کند.  مات کردن زمینه‌ی تصویر به نسبت فرآورده دلخواه ما می‌تواند این هدف را برای ما به انجام برساند. ایجاد کردن یک تضاد رنگی بین فرآورده و محتویات پیمان داده شده در تصویر نیز کارایی مثبتی به به اتفاق خواهد داشت.

بعضی مواقع طراحی یک پست بی‌ربط به سوژه پیج می‌تواند پیج را از یکنواختی خارج کند. اگر این پست در حوزه‌ی علایقتان طراحی شود صمیمیت و اعتماد مخاطب را به خود معطوف می‌کنید.

تم بی همتا در شناخته شدن شما خیلی کارساز است چند تم را به عنوان مثال  به شما معرفی می‌کنیم:

با طراحی پست اینستاگرام لایک های شما افزایش پیدا میکند.
تم موزاییکی پست‌ها:
در این طریق پست‌ها را در دو رنگ یا به هر شیوه‌ی خلاقانه‌ی دیگری می‌چینید. برای مثال ارائه پست به چهره یک در میان آبی و زرد تم موزاییکی به پیج داده و در نخستین بار ورود جذابیت خود را به نمایش میگذارد.

تم رنگین‌کمانی پست‌ها:
رنگ پست‌هایی را که برای مخاطب ارائه میدهید در هر رده متفاوت کنید. یعنی هر سه پست یک رنگ داشته و در همه این رنگها طیف رنگین‌کمانی را به پیج دهند.این کار در ابتدای ورود مخاطب، خوش‌سلیقگی شما را برای مخاطب نمایش می‌دهد.

محتوای پست اینستاگرام
محتوای یک پست اینستاگرامی باید اغواکننده باشد و احساساتی همچون حس تحسین، کنجکاوی، لذت، صمیمیت، تسکین و … را در مخاطب برانگیزد. برای اینکار می‌توان از مبالغه و ابتکار نیز بهره‌گیری کرد. این بخش از اصلی ترین فعالیت هایی است که آژانس های دیجیتال مارکتینگ در پکیج های اینستاگرام مارکتینگ برای مدیران کسب و کارها ارائه میکنند.

به طور کلی با رعایت اصول بیان شده در این مقاله صفحات مخصوص کسب و کار خویش را به روز و منظور مند تر کنید که اصطلاحا به این نوع از خدمات، مدیریت پیج اینستاگرام گفته میشود. کارایی رعایت تک تک این موارد را در رونق کسب وکار خود می توانید به طور مشهود ببینید.

زیر سقف آژانس های دیجیتال مارکتینگ مشهد چه خبره!؟
قبل از این که بگیم یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چطور شد که به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تبدیل شد باید بدانیم واژه ی دیجیتال مارکتینگ اصلا از کجا آمده؟

فضای دیجیتال، فضایی با پتانسیل بالا برای جذب فرصت های بی شماریست، از این فرصت ها می توانیم برای تبدیل بیننده به مشتری، افزایش فروش، هوده بیشتر و در نهایت رشد قابل توجه کسب و کارمان استفاده کنیم، ولی لازمه کامیابی در این مسیر دانش و آگاهی به گستره ی خاصی است که به آن اصطلاحا “دیجیتال مارکتینگ” گفته می شود.

شماری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در مشهد با این اهداف و نتیجه محور در حال کار و جنبش اند.

هزینه طراحی پست اینستاگرام
امروزه اینستاگرام به یگانه از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا تبدیل شده است که مملکت ما نیز از این قائده مستثنی نیست و ایرانیان بسیاری اینستاگرام را بهترین شبکه اجتماعی حال آماده می‌دانند. به علت پیشباز بسیار ملت ایران از اینستاگرام، کسب و کارهای زیادی از این موقعیت بهره‌گیری کرده و محصولات و یا خدمات خود را در پیج‌های اینستاگرامی عرضه می‌کنند.

به همین دلیل طراحی پست اینستاگرام در بین افراد اهمیت بسیاری پیدا کرده است. پست‌های اینستاگرامی به چهره عکس و ویدیو هستند که در پیوستگی توضیحی درباره آن‌ها آورده شده است.

نمونه پیشه طراحی پست اینستاگرام تم آبی

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی