اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

تبلیغات اینستاگرام

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام هر روز نسبت به روزهای ماضی از اهمیت بیشتری برخوردار می‎شود. با پروا به گزارش فوربز تعداد تبلیغ کنندگان در اینستاگرام در 6 ماه ماضی بیش از دوبرابر شده است! انگیزه آن این است که اینستاگرام بهترین پلت فرم رسانه اجتماعی برای مشارکت مشتریان محسوب می‎شود. ولی چه چیزی باعث می شود الی تبلیغات اینستاگرام اهمیت پیدا کند و بازاریابان چگونه می توانند برای تبلیغات از آن بره مند شوند؟
اگر منظور دارید از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام برای افزایش درآمد، رونق کسب و کار و یا حتی بهبود برندینگ شخصی خویش استفاده کنید، برای تعلیم تبلیغات در اینستاگرام مطالعه این مطلب را سخت به شما رهنمود میکنیم. مطمئن باشید با مطالعه کامل این مطلب اطلاعات کاربردی و مفیدی در این گویه به دست خواهید آورد.
 

 
راهکار اول:از ابزارهای رایگان اینستاگرام مستفیض شوید
یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در برگزیدن کاربرانش قرار داده است، ساخت اکانت بازرگانی است که به فالوورهای شما این امکان را می دهد که فقط با گزینش یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند. علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به دیتا های مربوط به موشکافی کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان کاربرد کنید می توانید با ساخت یک حساب بازرگانی در اینستاگرام متوجه شوید که کاربران شما چقدرجذب محتوا و برند بازرگانی شما شدند.
 

 
راهکار دوم:در پیج های کبیر و پر طرفدار تبلیغ کنید
تبلیغات در پیج های بزرگ و کارایی گذار یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن کسب و کار و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن نکات تبلیغات اینستاگرام می توانید بازدهی تبلیغات را افزایش دهید. شیوه های تبلیغ در اینستاگرام به شرح ذیل است:
تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
همان طور که می دانید با هربار نمایش نماهنگ در اینستاگرام به شمار بازدیدهای آن نماهنگ اضافه می شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ ویدئویی خویش را با مدت زمان یک دقیقه طراحی کنید و در پیج های پر بیننده به نمایش بگذارید. در این شیوه خرج تبلیغات بر اساس تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد و کمینه تعرفه آن، 12000تومان به ازای هر 1000 بار بازدید است.
تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام
تبلیغات ثابت، از طریق های مرسوم تبلیغاتی در سراسر جهان محسوب می شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده سازی است. در این روش پست تبلیغاتی شما که می تواند عکس و یا ویدئو باشد، در دیگر پیج ها نمایش دیتا می شود. خرج تبلیغات نیز با پروا به مدت موعد نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به سوژه پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.
 

 
نکات مهم تبلیغات در اینستاگرام
نکته ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن پروا کنید این است که متاسفانه بسیاری از کسان سودجو با استفاده از نرم افزارها و دیگر روش های غیر واقعی، تعداد فالوورها، لایک ها و بازدیدهای ویدئوهایشان را افزایش می دهند و با پذیرفتن تبلیغات و اخذ هزینه های گزاف و یا حتی ناچیز تر از عرف بازار، مردم را فریب می دهند. لذا حتما برای تبلیغ به این نکته پروا کنید که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. برای ارزیابی کیفیت پیج ها میتوانید از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید.
سرویس تبلیغات موبایل موبودید یکی از چیره دست ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات کلیکی و بازدیدی در تلگرام است که می تواند به طور تخصصی شما را یاری کند. موبودید با ارزیابی کیفیت پیج های پر بیننده و محبوب، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام را با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی سپریدن می دهد و برای تبلیغات ساعتی در اینستاگرام پکیج های مختلفی ارائه دیتا است که برای اخذ اطلاعات بیشتر در ارتباط با بها ها و پکیج ها میتوانید به سایت موبودید مراجعه کنید.
قدم نخست : بازاریابی درونمایه در اینستاگرام ! تعیین راهبرد محتوا
نوع درونمایه تعیین کننده اصلی تبلیغات دراینستاگرام و راهبرد بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای اینستاگرام شما پیوسته به بازار منظور شما نباشد(برای مثال : پیج شما مشاور املاک باشد و محتوای خوراکی یا خنده دار تولید و بارگذاری کنید)، به سختی میتوانید در اینستاگرام کامیاب شوید.

برای کامیابی در اینستاگرام ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید رو تعیین کنید. شما باید بدانید که می خواهید با چه نوع عکس ، ویدئو . …. میخواهید چکاد های اینستاگرام رو پیروزی کنید. براتون چندتا نمونه از فرآوری محتوا میزنم که بهتر درک کنید:

تولید محتوای محصول محور برای اینستاگرام

تولید محتوای سرگرمی ، فرهنگی ، هنری برای برند سازی

ترکیب محتوا

تولید محتوای اینفلوئنسری

محتوای تولید شده توسط کاربر

قدم دوم : راهبرد بازاریابی اینستاگرام  برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا
بعد از تعیین راهبرد درونمایه نوبت به مواردی مانند زمانبندی ارسال پست ها و ایجاد مسیر کارهایی برای همکاری کاربران در پست ها برای توسط آوردن تعامل بیشتر میشود . با پروا به الگوریتم های جدید سال ۲۰۲۰ اینستاگرام پست هایی که در ساعت نخست میزان مشارکت و تعامل بیشتری از سمت کاربران گرفتن کنند بیشتر از بقیه پست ها دیده میشوند و مطمعنا مخاطب اکثریت پیدا میکنید.

قدم سوم: راهبرد بازاریابی اینستاگرام ایجاد و ویرایش مدیا
راه های بسیار بسیار زیادی برای فرآوری محتوای اینستاگرام اکنون چه محتوای تبلیغ در اینستاگرام چه محتوای فروش در اینستاگرام یا … باشد در ذیل بهترین راه های فرآوری درونمایه برای اینستاگرام را به شما عزیزان مععرفی میکنم:

بهترین روشها و ابزارهای تولید درونمایه برای اینستاگرام :
میخوام همین ابتدای شغل سورپرایزتون کنم !!!!!!!!!  یه سایت فوق الهاده بهتون شناسایی میکنم که هرجور پستی بخواید به راحتی باهاش طراحی کنید

سایت خیلی خیلی باحال به نام canva.com

قدم چهارم: راهبرد بازاریابی اینستاگرام محتوای جذاب تر
اولین و مهمترین تبلیغات اینستاگرام استوری ها هستند. با ساحل گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت است ، استوری اینستگرام فرصتی عالی برای شما فراهم میکند که لغایت با بازار منظور خویش بستگی برپا کنید ، به نوع ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی روش ها است و وانگهی محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

استفاده از استوری ها خیلی خوب است زیرا باعث میشود پیج شما را بالای صفحه ی پسین های کاربران پیمان دهد. جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده میشوند اما دائم در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در استوری به چهره مکرر با به روز رسانی های تند یا حتی تخفیف ها میتواند مایه شود که بیشتر توسط پیگیری کنندگانتان دیده شوید.

بعدی اینستاگرام Live است. البته اگر شما دست کم شمار کمی تعقیب کننده ی مقاوم ندارید این بهترین استراتژی نیست، ولی اگر این کار را کنید میتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند استوری، ویدیوهای Live، به چهره پش فرض برای پیگیری کنندگان شما پیش از همه ی استوری ها و بالاتر از کل ی پست ها نمایش داه میشوند.

از اینستاگرام Live برای پیش نمایش تاسیس خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا میزبانی Q & A  با پیروان خود، کاربرد کنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط پایدار می کنند، متصل می کند، و این یک مسیر آرمانی برای برندینگ و ایجاد هویت اسم بازرگانی و ایجاد ارتباط با تعقیب کنندگانتان است.

و در ته اینستاگرام گونه رسانه ی Carousel خویش را برای کل ی کاربران منتشر کرد که به این معنی است که شما میتوانید گونه ها رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داستان مناسب هستند.

قدم پنجم: راهبرد تبلیغات اینستاگرام بهینه سازی برای کسب درآمد
راه های زیادی وجود دارد که بتوانید اکانت اینستاگرام خویش را برای کسب درآمد از اینستاگرام بهینه سازی کنید.

یکی از این گذرگاه ها ارائه کوپن های تخفیف یا تخفیف گذاشتن بروی گونه ها یا خدماتتان برای مدت محدود

یکی دیگر از طریق های جلب اعتماد و بهینه کردن اکانت برای کسب و کار اینستاگرامی طراحی و داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است وقتی مشتری میفهمد که شما یک سایت دارید مطمعنا با اطمینان بیشتری از شما خرید میکند

قدم ششم: استراتژی برگذاری مسابقات اینستاگرامی
در مسابقه اینستاگرامی شمار زیادی از افراد کمپانی می‌کنند و هر یک از آن‌ها بارها و بارها نام برند شما را می‌بینند. با این همه مزایا چرا از یک پیکار اینستاگرامی برای برندسازی کسب‌وکار استفاده نمی‌کنید؟ قطعاً گرد از بهترین راه‌ها برای افزایش مخاطبان یک کسب‌وکار، برگزاری پیکار اینستاگرامی است و با به کارگیری آن می‌توان به گسترش کسب‌وکار پرداخت.

برای بازاریابی یک کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام باید کوشش کنید مخاطبان خویش را به چالش بکشید و با استفاده از روش‌های گوناگون آن‌ها را به همکاری در صفحه خود دعوت کنید. ایجاد مسابقه اینستاگرامی، ایجاد نوعی بحران و مشارکت برای کاربران است که می‌توانید علاوه بر افزایش تعامل کاربران، به افزایش پرسونای مشتری کسب‌وکار خویش نیز کمک کنید. برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی موفق، باید بعضی چهارچوب‌ها و قوانین را رعایت کنید الی بتوانید به بیشترین کامیابی در کمپین خویش برسید. این چهارچوب‌ها چه چیزهایی هستند و چگونه می‌توان آن را در یک مسابقه اینستاگرامی پیاده‌سازی کرد؟ در دسته بعدی به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

چگونه یک پیکار اینستاگرامی برگزار کنیم؟
برگزاری پیکار اینستاگرامی نیازمند پرماسیدن بعضی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه‌ریزی‌شده باشد لغایت بتواند شما را هدفتان برساند! قصد شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟ داشتن منظور نخستین قدم برای راه‌اندازی یک پیکار اینستاگرامی است

قدم هفتم: استراتژی جذب مشتری اینستاگرام تبلیغات
انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما
اگر شما بدانید که چه گونه تبلیغاتی در اینستاگرام هستی دارد و این تبلیغات کجاها نمایش دیتا می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را آغاز کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر بنیاد اهداف سوداگری خودتان چه گونه کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این گونه کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید نام برند یا کسب و کارتان توسط کسان بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به چهره مکرر نمایش دیتا شود، توصیه می‌شود از این گونه کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز پسندیده است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای اخذ کلیک برای وبسایت خویش و در ضمن برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران پیمان دهید، رهنمود می‌کنیم. شما در ضمن می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار قصد افزایش دهید.

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما تعقیب آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بی گمان بهترین گزینه است.

علاوه بر گونه ها کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم پسندیده خود را داشته باشید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی