اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

چگونه یک برند معتبر بشویم

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ

در دنیای امروز  از ساده‌ترین لغایت پیچیده‌ترین محصولات صنعتی یا فرهنگی برای کامیاب شدن در بازار رقابت تنگاتنگ موجود، باید بتوانند به عنوان یک «برند» خودشان را معرفی و ثابت کنند و در بسیاری از مواقع تقسیم زیادی از سرمایه خریداران یا متقاضیان یک محصول، فقط صرف خریدن یک نام ویژه می‌شود تا کیفیت راستین اجناس!

با این پیشگفتار ما در این مطلب می‌خواهیم مژده بدهیم که هرکسی باشید با هر اندازه‌ای از نزاکت و مهارت، می‌توانید برند شخصی خودتان را داشته باشید؛ یک خانم خانه‌دار با برندی اختصاصی در آشپزی  و یک آقای سایر با برندی ویژه و چشمگیر در بیمه یا پزشکی! این بازی جذاب و جدی، بسته به پندار و خلاقیت شما می‌تواند تا هزاران باره گوناگون و متفاوت ادامه داشته باشد. هیچ محدودیتی وجود ندارد فقط کافی است بخواهید و برند شدن برای‌تان دغدغه باشد، برند شدن ممکن می‌شود. دکتر دهقان،  مؤلف و استاد مهارت‌های حیات به شما می‌گوید چطور برند شخصی خودتان را بسازید.

برند شخصی یک ترکیب جادویی
شاید جالب باشد بدانید یک برند شخصی را ترکیبی از عوامل درونی و فردی همانند نظام فکری، ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف سازنده آن برند همراه نمودهای بیرونی مشابه چهره، زبان بدن و شبکه ارتباطات شخص یا افرادی که در آن پرکار هستند، شکل می‌دهند. «برند» شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده و در واقع استحصال کسان از یک نام معتبر است؛ یعنی مخاطبان با دیدن، شنیدن یا هرگونه ارتباطی با یک برند خاص، صفات و ویژگی‌های آن برند در ذهن و قلب‌شان تداعی می‌شود؛ بنابراین برند شخصی شما نشان می‌دهد شما چه کسی هستید؟ چه کار می‌کنید و چه چیز متفاوت و متمایزی در شما وجود دارد؟

برند شخصی به چه دردی می‌خورد؟
دکتر دهقان در مورد اهمیت برندسازی می‌گوید: «انسان‌ها همواره از آغاز پیدایش، درصدد بوده‌اند تا به کمک نمادها و دیگر عوامل، نشان و اثری از خویش را بر پیشانی تاریخ ثبت کنند. امروزه برندها، نمودی از هویت محصولات و حتی انسان‌ها به شمار می‌روند و اهمیت برند در شکل‌گیری ارتباطات و جریان‌های پیوسته با کسب و کار، غیرقابل انکار است. حالا خبر خوب این است که برند تنها در انحصار محصولات و سازمان‌ها نیست و اشخاص نیز می‌توانند برندی شخصی برای خویش داشته باشند و از مزایایش کاربرد کنند؛ ضمن اینکه بدون هیچ شکی برندسازی روی اعتبار و خوشنامی کسان کارایی بسزایی دارد که نتیجه این پروسه در پایان شهرت درآمدزایی است.»

از کجا شروع کنیم؟
اولین قدم برای آغاز برندسازی این است که نسبت به خودتان شناخت کافی داشته باشید؛ یعنی بدانید ضعف‌ها و توانایی‌ها، مهارت‌ها و ناتوانی‌های شما دقیقا شامل چه چیزهایی است. باید بدانید کجای زندگی ایستاده‌اید و همنشین دارید کجا باشید و از همه مهم‌تر اینکه هدف‌تان از برندسازی چیست؟ در همان پیش درآمد تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید. دانش‌ها و مهارت‌های‌تان را بنویسید و از خویش بپرسید در کدام‌شان می‌توانم بهترین باشم و خلاقانه و جدا حرکت کنم؟

تصویری که مردم از من دارند چه بوده و حالا تصویری که برادر دارم از من و برندم داشته باشند، چیست؟ ارزش‌ها و ضدارزش‌هایم چه چیزهایی هستند؟ با سؤال کردن این سوالات از خودتان روی خودشناسی و ارزیابی و شناخت عملکردتان به‌طور دقیق‌تر تمرکز می‌کنید و اهداف‌تان هم به‌تدریج به چهره کلی مشخص می‌شوند، در مراحل بعد هم با توجه به هدفگذاری‌های صورت گرفته، استراتژی شما برای رسیدن به قصد شکل خواهد گرفت.

شناخت مخاطب مهم است
دکتر دهقان در مورد اهمیت مخاطبان یک برند می‌گوید: «جایگاه‌سازی و تثبیت برند در واقع تصوری است که شما در ذهن یا حتی قلب بیننده در مورد خویش خلق می‌کنید و برند شخصی، دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید سایرین – یک رئیس، همکار، دوست، مشتریان و مخاطبان احتمالی  یا حتی شریک حیات – در باره شما احساس کنند. به بیان سایر جایگاه‌سازی برند، بیان‌‌کننده این نیست که شما دقیقا چه کسی هستید، بلکه بیان و تفسیری از تصویر شما در ذهن «مخاطبان» شماست.

با این توضیحات صریح است که در برندسازی شخصی، شما باید خودتان را به سایرین شناسایی کنید و اینکه چگونه از سوی دیگران درک شوید، بستگی به اهداف شما و طیف مخاطبان برند شما دارد. به‌طور نمونه آیا مخاطبان برند شما خانم‌های خانه‌دار هستند یا مردان بازنشسته؟ مخاطبان شما در کدام رده تحصیلی و اجتماعی پیمان داشته و از برند شما چه توقعی دارند؟ این سوالات و هزاران سوال جزیی و کلی سایر می‌تواند روی برنامه‌ریزی شما برای جذب مخاطبان و شناسایی برندتان تاثیر زیادی داشته باشد؛ پس همان‌طور که شناخت شما از خود و برندتان مهم است، شناخت صحیح و دقیق‌تان از مخاطبان هم اهمیت اخص دارد چون قطعا با همان شیوه که می‌شود به سادگی، یک جوان 19 ساله را جذب کرد نمی‌شود روی مخاطب میانسال اثرگذار بود.

استراتژی و دیگر مخلفات
بعد از گذر از مراحل خودشناسی، مخاطب‌شناسی و تعیین اهداف، حال که باید برای رسیدن به هدف‌تان نقشه استراتژی تولید محتوا دقیقی داشته و مطابق یک زمان‌بندی واقع‌بینانه قدم به قدم به منظور نزدیک شوید. ناگفته پیداست هر برندی اندیشه یا محصولی را عرضه می‌کند؛ پس باید به فرآوری محتوا دست بزنید و بعد به شیوه انتشار گسترده این درونمایه فکر کنید؛ محتوایی که باید خلاقانه، خاص و ارزشمند بوده و باید به لحاظ سر و شکل ظاهری و نوع ارائه هم با اهداف‌تان همسو باشد.

برای مثال شما نمی‌توانید درحالی که برندی در حمایت از محیط زیست هستید پیام‌های‌تان را روی لوح‌های چوبی ارائه دهید! چه بسا این نوع ارائه قابل توجه باشد اما با اهداف شما در یک امتداد نیست؛ بعد در مرحله طراحی راهبرد با دقت بر قصد و نوع مخاطبان، شبکه ارتباطات و آنچه برای توسعه و تبلیغ ایده‌تان در دسترس دارید، باید نقشه درستی کشیده و زمان‌بندی هم داشته باشید.

 

اهمیت برندسازی

فراموش نکنید برند شدن، یعنی دیده شدن و برای دیده شدن باید «دیدنی» باشید

 

ولی افتاد مشکل‌ها. . .
درست از همان معاش که تصمیم گرفتید برند شخصی داشته باشید باید بدانید تمام گفتار، رفتار، پوشش و در کل تصویر بیرونی شما در فضای حقیقی و مجازی باید به دقت در راستای تقویت اهداف‌تان بازنگری شده و در صورت لزوم اصلاح شود چون وقتی قرار است دیده شوید اگر کلام و تصویر شما خوشایند یا در راستای شعارها و اهداف‌تان نباشد، خودتان نخستین ضربه مهلک را به برند خودتان زده‌اید؛ بنابراین بخشی از استراتژی شما برای رسیدن به هدف، مربوط به مدیریت ظاهری و نوع برقراری رابطه شما با دیگران است. عادات و رفتارهای نادرست خودتان را اصلاح کنید و روی کارایی و عواقب هر حرکت راستین یا مجازی‌ روی برندتان ریزبین باشید.

مردم زیاد باهوش هستند؛ پس قبل از اینکه در مرکز دیدشان قرار بگیرید خودتان را اصلاح کرده و بدانید تصویر بیرونی و درونی شما باید در یک امتداد باشد و در صورت تناقض داشتن، دیر یا زود شکست می‌خورید؛ یعنی اگر عاشق پول هستید نمی‌توانید برندی برای ترویج ساده‌زیستی داشته باشید و اگر ساده‌زیست هستید ساختن برند لاکچری، کار شما نیست!

ایده را در زرورق بپیچید. . .
فراموش نکنید برند شدن، یعنی دیده شدن و برای دیده شدن باید «دیدنی» باشید. ملت برادر دارند هر روز با یک پدیده پسین مواجه باشند و این هنر شماست که همیشه به روز شوید و به ورطه تکرار نیفتید؛ ضمن اینکه دانش، ایده یا به‌طورکلی محتوایی که ارائه می‌کنید باید دائم در زرورق خلاقیت و نو‌آوری بپیچید تا به چشم بیایید و بدرخشد. خلاق باشید و بدانید برای برند شدن داشتن خلاقیت، شرط بسیارمهم و کارسازی است.

دست‌اندازها کجاست؟
هرقدرجایگاه، موقعیت و اهداف شما بزرگ‌تر باشد، دشمنان‌تان هم بزرگ‌تر خواهند بود؛  پس خودباوری و عزت نفس کافی داشته باشید الی در اثر مخالفت‌ها سست نشوید؛ ضمن اینکه باید بدانید پروسه برندسازی با رمل و اسطرلاب و درجا قبل نمی‌رود بلکه یک روند زمان‌بر و حتی هزینه‌بر است. باید شکیبا و مقید به برنامه‌ریزی‌های‌تان باشید و با گام‌های کوچک به سوی کامیابی قدم ‌بردارید. مساله این است که در هر پیشه و زمینه‌ای، افراد زیادی فعال هستند اینکه بین آن کل شما شاخص باشید، نیازمند کوشش پیوسته و خستگی‌ناپذیر است.

باید به بهترین نماینده از رشته‌ای که در آن برند هستید، تبدیل شوید؛ فلذا باید در مقوله تقویت مهارت‌ها و گسترش ادب خودتان به ‌طور مداوم فعال باشید. دقت به رقیب‌ها و برندهای همانند برند شما هم تقسیم مهمی از گام‌های همیشگی برای برندسازی موفق است. شما می‌توانید از رقبای‌تان مدل (اروپایی) گرفته و از کوچه‌های میانبر به جاده اصلی برسید؛ البته بی‌تردید برای اینکه از رقبا موفق‌تر باشید باید چیزی اغلب از آنها برای ارائه داشته باشید.

روابط نیرومند یا سرمایه زیاد؟
اگر بخواهیم کلید قفل برندسازی را در یک کلام شناسایی کنیم باید بگوییم شاه‌کلید قفل برند، برپایی پیوستگی با دیگران یا به عبارت بهتر شبکه‌سازی ارتباطات برای معرفی و جذب دیگران به برند تازه‌کار است؛ پس کوشش کنید به ‌طور همیشگی ارتباطات جدید ایجاد کنید و همواره به دنبال توسعه‌ آن باشید. به مراکزی که می‌توانند به شما برای رسیدن به اهداف‌تان کمک کنند، فکر کنید و مجموعه‌ای از کانال‌های ارتباطی با مردم را در فضای راستین و مجازی در کنار خود داشته باشید. خیلی وقت‌ها بیچارگی به صرف خرج زیادی نیست فقط کافی است ارتباطات درستی داشته باشید؛ آن وقت افرادی پیدا می‌شوند که داوطلبانه و مجانی به کمک‌تان بیایند.

حالا بدرخشید
همان‌طور که گفتیم به قصد نشان‌ دادن تخصص، مهارت یا تفکر خود باید «تولید محتوا» در هسته‌ فعالیت‌های برندسازی شما پیمان گیرد؛ پس از آشکارکردن دیدگاه‌های خود نترسید و بر اشتراک‌گذاری فرهنگ خویش تمرکز کنید. از گونه ها رسانه‌ها مانند وب‌سایت، پادکست، کتاب الکترونیکی و چاپی برای تولید محتوای خود استفاده کنید.

گاهی ارائه‌ یک عکس باکیفیت و پسندیده به برپایی اعتبار و اعتماد کمک بزرگواری می‌کند؛ بعد از گرافیک و تاثیر شگفت‌انگیزش غافل نشده و لغایت جای ممکن محتوای‌تان را خوش‌آب و رنگ ارائه کنید؛ ضمن اینکه باید بدانید در عالم امروز، تبلیغات رسانه‌ای نقش مهمی را ایفا می‌کنند پس از هر فرصت و بستری برای تبلیغ ایده‌ها و محتوای خویش کاربرد کنید. داشتن سایت، وبلاگ و حضوری هوشمند و فعال در اینستاگرام، تلگرام و وایبر امکان تبلیغات کم‌هزینه‌ای را برای‌تان فراهم می‌کند که تاثیرات گرانقیمت و مغتنمی دارند؛ پس همین امروز شروع کنید، حقیقت برند شخصی شما چیست؟

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی