اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

تکنیک فروش حرفه ای

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

تکنیک های کلامی برای فروش حرفه ای 
مهارت های ارتباطی می توانند فرصت های فروش را برای شما افزایش دهند. درمان در سوال هایی که می پرسید و ترقی و ارتقای مهارت های کلامی و شفاهی می توانند به ساخت یک تصویر قوی از شما در ذهن مشتری کمک کند و اعتماد آن ها را بیش از دائم جلب کند.تمامی چیرگی های کلامی و شفاهی فروش و تکنیک های فروشندگی چیره دست در این تقسیم از موفقیت نمور جمع آوری شده است. 
مهارت های سوال سؤال کردن از مشتری 
پرسیدن سوالات پسندیده و هدفمند می تواند به تشخیص علایق مشتری برای خرید محصولات و انتقال آن ها به پروسه فروش کمک کند . گونه ها مختلفی از سوالات هستند که به شما در فرآیند فروش اجناس کمک می کنند. 

سوالات بسته 
سوالات بسته به جواب ساده بله یا خیر احتیاج دارند . مثلا :آیا دنیال یک تلویزیون خوب می گردید؟ 

سوالات بسته برای موارد زیر مورد استفاده هستند : 

 فهمیدن حقایق
 نزدیک کردن بحث و یا راهنمایی کردن
 جمع آوری اطلاعات پایه از مشتری که مایه می شود سوالات باز را از آن ها بپرسید . 
سولات باز 
سوالات مفتوح احتیاج به شرح دادن دارند . مثلا :به دنبال چه نوع محصولی می گردید ؟ 

سوالات باز برای موارد ذیل کاربرد می شوند : 

 جمع آوری اطلاعات خاص و مشخص برای تعیین مایحتاج و خواسته های مشتری
 ساخت روابط کارساز با مشتری و آسان تر وابستگی برپا کردن با او 
مهارت های فروش 

سوالات کاوشگرانه 
سوالات کاوشگرانه در باره یک سوژه خاص است تا اطلاعات بیشتری را در پسندیدن ما پیمان دهد . مثلا :فکر می کنید که چه گونه تلویزیونی مناسب دیوار پذیرایی شما باشد ؟ 

سوالات کاوشگرانه برای موارد پایین بهره‌گیری می شوند: 

 به دست آوردن اطلاعات خاص برای درک کامل نیازهای مشتری
 پرده برداری و تشخیص شیوه فکر و عقاید مشتری 
سوالات تاییدی 
سوالات تاییدی برای بررسی این که بفهمید آیا متوجه حرف مشتری شده اید یا خیر ، طراحی شده است. مثلا:کدام یک از این ویژگی ها بیشتر به درد شما می خورد ؟ 

سوالات تاییدی برای بررسی این هستند که بتوانید اطلاعات را به حقیقت از مشتری بگیرید و مطمئن شوید که این پیشه را درست سپریدن داده اید . 

خلاصه ای از سوالات تاییدی 
خلاصه ای از سوالات تاییدی برای بررسی این است که مطمئن شوید سخن مشتری را متوجه شده اید . مثلا:پس ترجیح شما مدل بعدی در این طیف است ؟ 

خلاصه ای از سوالات تاییدی برای موارد ذیل به پیشه می روند : 

 رسیدگی صحیح فهمیدن دربایستن های مشتری
 رسیدگی فواید فهمیدن نیازهای مشتری 
مهارت های کلامی 
فروشنده های موفق به پیگیری راهی هستند که ارتباطی کم و بیش را با مشتری پایدار کنند و یک مکالمه کارساز بر اساس اعتماد و فهم متقابل با آن ها داشته باشند . مهارت های مکالمه شامل موارد ذیل است : 

 پرسیدن سوالات غیر مواجهه ای برای نشانه دادن این که شما به نیازهای مشتری توجه دارید 
 گفتگو کردن با علم و آگاهی کامل در باره فرآورده و یا سرویسی ویژه 
 نشانه دادن هیجان و گرمی 
 اجتناب از تعصب و یا کلیشه 
 تنظیم یک استایل شفاهی برای گفتگو کردن با مشتری 
 گفتن حقایق 
 نشانه دادن چیزهایی که آن ها را مطمئن کند حرفشان را متوجه شده اید 
 استجابت و تایید عقاید مشتری 
 اصلاح نکردن حرف مشتری و یا میانی حرف او پریدن 
 پاسخ دادن به علائم بی حوصلگی و کلافگی مشتری 
 دیپلماتیک بودن 
 ساخت یک گفنگوی اختصار برای یک درجه پسندیده از صمیمیت 
مهارت کلامی

مهارت های آوایی 
ارتباط گیرنده های خوب می دانند چیزی که می گویند اهمیت اقلیت از طوری که آن را بیان می کنند، دارد . بعد از صدای خویش برای تاثیرگزاری بیشتر کاربرد کنید و این شغل را از طریق راهکارهای ذیل اتمام دهید : 

 تنظیم تن صدا برای داشتن یک مکالمه مناسب 
 تنظیم ارتفاع صدا برای تضمین واضح بودن کلام ، و آسان شنیده شدن آن بدست مشتری 
 گفتگو کردن با تن صدای استوار برای پرتو دادن آرامش و اعتماد به نفس 
 کاهش سرعت کلام برای وضوح و تسکین بیشتر 
 نرمش پذیری در صدا متناسب با نوع پیام برای نشانه دادن هیجان، دریافتن مشترک، هیجان و جاذبه 
 تلفظ واضح کلمات 
 تفاوت ایجاد کردن در کیفیت و شدت صدا برای افزایش هیجان 
 انتقال معنی با به کارگیری صدا برای تقویت پیام رسانی 
طبق گفته های آلبرت مهرابیان ، مهارت های ارتباطی تو فردی به سه فاکتور محدود می شوند : 
 ذکر واژه ها و سخن 

کلام یعنی هر آنچه که بیان می کنید . در صورتی که در مرطوب گفته ایم چیزهایی که می گویید ، بخش عظیمی از ارتباط شما را برپایی می دهند و بالا زیر رفتن صدای شما و زبان تن پسندیده در ساحل آن هر دو جزء مهارت های غیر کلامی محسوب می شوند . 

 بالا ذیل رفتن صدا 

این که چگونه چیزی را بیان می کنید ، از صدای خود بهره‌گیری می کنید، در این دسته قرار می گیرد . بالا ذیل کردن صدا یکتا از عوامل مهم ارتباطی می باشد . 

 زبان بدن (بصری) 

طرز ایستادن ، حالت چهره و ژستی که استفاده می کنید ، در این دسته پیمان می گیرد . 

زبان تن 

برجسته بودن

فاکتورهای غیر کلامی در مدل ارتباطی اثر دهنده احساسات و عقاید فرد می باشد . زمانی که شخصی چیزی را ذکر می کند، زبان تن و بدن صدای او در ذکر سخن او موثر هستند و برآیند اینکه هیچ گونه سازشی بین چیزی که می گویند و چیزی که به سایرین انتقال می دهند، هستی ندارد . این یک راز است که چگونه با کسان گوناگون از طریق پیوستگی غیر کلامی وابستگی پایدار کنیم . کل حرف ما در باره تعامل که در آن فاکتور غیر کلامی بسیار برجسته است . 

هم خوانی 

جدا از تعامل ، پیوستگی وانگهی به واقعیت هایی در باره فاکتورهای شفاهی و غیر شفاهی مربوط می شود که از یکدیگر پشتیبانی می کنند و باید در جهت و همخوان با یکدیگر جنبش کنند . وقتی فردی چیزی می گوید ، باید نیرومند و قانع کننده باشد اما نه به خاطر خود سخن و حرف هایی که می زند ؛ بلکه به خاطر تن صدا و زبان بدنش . زمانی که هیچ همخوانی بین روایت و حالات بدنی وجود نداشته باشد ، فرد شنونده هیچ صداقتی را در کلام پرماسیدن نمی کند و اصلا قانع نمی شود . کل ما در ناخوداگاه خویش و به طور غیر ارادی بیشتر روی فاکتورهای غیر کلامی تمرکز می نماییم که همش برجسته تر از گونه ها کلامی و شفاهی می باشند. 

به چند مورد مهم توجه کنید 
اولویت بندی اهداف
زمان بندی اهداف
هدف گذاری در سوداگری و زندگی
تمرین خو های خوب و نهادینه کردن آنها
مطالعه کتاب های مفید در کسب و کار
ایجاد ارتباطات قوی و اثربخش برای رسیدن به اهداف
موارد ذکر شده را همیشه در کسب و کار و حیات خویش به پیشه برید و بدانید که به کدام سمت و سو خواهید رفت .با استفاده از چند مفهوم ساده ولی کاربردی و موثر، چیرگی های غیرکلامی خود را می توان با چیرگی های کلامی به اتفاق کرد الی فروشی بیشتر ، بهتر و ماندگاری سپریدن دهید . در کناره کل روشهایی که لغایت کنون با آنها آشنا شدید به همگام سازی مهارت های کلامی و مهارت های غیرکلامی،که در راستای خدمت به مشتریان، گام هایی اثربخش و ماندگار خواهند بود کمی اغلب پروا کنید : 

اگر بخواهید کاری را انجام دهید، راهش را پیدا می کنید و اگر نخواهید که انجامش دهید، بهانه اش را... .با انجام دادن کارهای ساده و رعایت چند نکته می تاب علاوه بر رشد کسب و کار خود، یک حس خوب را نیز در خود، مشتری و دیگر ذینفع ان نهادینه کرد .

1 برای سلام کردنیش قدم باشید 

اولین و مهمترین تکاپو در شروع پیوستگی با مشتری است ، یعنی پیش از اینکه مشتری سلام کند و یا سوالی بپرسد ، به او درود کنید و این جملات را بیان کنید :

سلام، بفرمایین در خدمتم

سلام، روزتون بخیر

سلام، خوش آمدید

و جملات اثربخش دیگر... 

برخورد با مشتری

با تبسم با مشتری تصادف کنید 

اگر با صورت ای گشاده رو و لبخند با مشتری ،شروع به گفتگو می کنید، اهمیت هستی مشری را به خویش او گوشزد می کنید ، اینکه به ارزش انسانی او آگاه هستید و حس نکویی از حضور او در مغازه یا فروشگاه خویش دارید.بسیاری از مفاهیم با حرکات چشم ها و به طور کلی صورت مابه مشتری منتقل می کند و این چهره در ذهن مشتری ها ماندگار می شود .از سوی دیگر اگر با صورت ای ترشرو و غمگین با مشتری صحبت کنید ، ناخشنودی خودرا از حضور مشتری منتقل می کنید و اینکه مشتری هرچه زودتر خرید کند و برود را به او می فهمانید. بنابراین مراقب حرکات و نگاه خود باشیم و همواره با ارج و حس علاقه با مشتری گفتگو کنید.مثلا اگر مشتری به سمت سایر فروشگاه می رود کوشش نکنیم که با نگاه خویش او را تعقیب کنید. بگذاریم آسان باشد و گزینش خویش را مطابق با تشخیص خویش انجام دهد.

در ته نیز مشتری را با احترام و گفتن جملاتی همچون روز خوش ، به امید دیدار ، سپاس از حسن انتخابتون و ... بدرقه کنید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی