اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

ابزارهای تبلیغاتی و تکنیک ها

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

تبلیغات واژه آشنایی است که همه شما در حیات روزمره خودتان با آن آشنا هستید. از موعد های زیاد بعید آدمی با گونه ها مختلفی از تبلیغات در زندگی خود مواجه بوده است. به معنای عام تبلیغات گرد از طریق های ارتباط با مشتری در جهت رسیدن به فروش فرآورده و ارائه خدمات می باشد. البته باید بگویم این ارتباط به معنای گفتگو و یا دیدار دو نفره نیست. به عنوان مثال بسته بندی محصولات، تخفیفات فصلی و غیره نیز به نوعی احد از گونه ها شیوه های تبلیغ به آمار می رود. با پیشرفته‌تر شدن جوامع بشری و حیات رو به رشد ملت گونه ها ابزارهای تبلیغاتی نوین هم از طریق رسیدند که می نا به شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و غیره اشاره نمود.

هدف از نگارش این نوشتار رسیدن به مفهوم تبلیغات و آشنایی با انواع ابزارها و تکنیک های تبلیغ نرم افزار انگیزه ها  و روش های آن است الی با رسیدگی هر کدام، به شناسایی بهترین افزار تبلیغاتی بپردازیم. در صورتی که هر سؤالی در گویه تبلیغات و بهترین شیوه تبلیغات داشتید می توانید تا انتهای این نوشتار با ما به اتفاق باشید الی پاسخ سؤالات خودتان را بگیرید.

انواع ابزارهای تبلیغاتی را بشناسیم!
یکی از انحاء و تکنیک های مؤثر که می توانید از راه آن اقدام به گسترش خدمات، محصولات و یا نظرات کنید، تبلیغات نامیده می شود. در عصر حاضر تبلیغات زیادی را از طرف کمپانی ها در گوشه ها-کناره ها خویش می بینیم که هر کدام کوشش دارند تا برندشان را شناسایی کنند. در واقع شما از طریق این روش ها می توانید تمامی اطلاعات مرتبط با کسب‌وکار خودتان را به دیگران نشانه دهید و به نوعی از این روش آن ها را به سمت خرید و یا استفاده از خدمات‌تان ترغیب کنید.

انواع ابزارهای تبلیغاتی

لازم است بدانید که آگهی‌ها به نوعی مکمل فروش محصولات و یا ایده های شما هستند. تبلیغات این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا اطلاعات واقعی مربوط به محصول و خدمات‌تان را در قالبی هیجان انگیز و وسوسه‌کننده به دیگران نشان دهید.

این ایام یکتا از رموز کامیابی در گونه ها کسب و کارها، ارائه تبلیغات خاص و هیجان انگیز است. بسیاری از تبلیغات همانند تلویزیون، مجلات، اینترنت و غیره می توانند تأثیرات زیادی را روی افراد بگذارند و صاحبان سرمایه را به منظور اصلی‌شان یعنی فروش بیشتر و رشد کسب‌وکارشان، برساند.

C:UsersmastiDesktopتلویزیون-اینترنتی.jpg

افراد زیادی وجود دارد که در روند تبلیغات با هم مشارکت دارند و بر اساس تخصصی که دارند یک گروه تبلیغاتی را برپایی می دهد. مثلاً:

کارشناسان در حوزه مدیریت
کارشناسان در پهنه فرآوری محتوا
کارشناسان در گستره عکاسی پیشه ای
کارشناسان در گستره فیلمبرداری
کارشناسان در دامنه ویرایش متن و . . .
کارشناسان در پهنه بازیگری
کارشناسان در گستره جلوه ها بصری و شنیداری
و . . .
3 بخش‌ مختلف تبلیغاتی
تبلیغات به سه تقسیم گوناگون تقسیم بندی می شود:

1. تبلیغ کننده

افراد و یا سازمان هایی که مایل به تبلیغ محصولات، کالاها و یا خدمات هستند.

2. نمایندگی مجاز

شرکت‌هایی که تبلیغات جذاب و منحصربه‌فرد فرآوری می کنند و همواره در پی خلق ایده‌های جدید هستند.

3. رسانه

پلتفرم های ارتباطی که رسانه های مؤثر و اخص را برای به اجرا درآمدن تبلیغات شناسایی می‌کنند.C:UsersmastiDesktopsocial-media-arrow-hand.jpg

اهداف در تبلیغات
تبلیغات برای رسیدن به اهدافی صورت می گیرد که در نهایت منجر به فروش محصول و یا برند باره عقیده و یا به کارگیری خدمات می شود. در این دسته از نوشتار به ذکر بعضی از این هدف‌ها خواهیم پرداخت. از جمله ی این اهداف شامل:

اطلاع رسانی به مخاطبان
ترغیب کردن مشتری به استفاده از خدمات و یا محصولات مورد نظر
یادآوری به مشتری با ذکر این مسأله که در آینده به آن بیچارگی پیدا می کند.
یادآوری به مشتری با ذکر این مسأله که از چه مکانی بایستی این محصولات را تعبیه نمایند.
تشویق نمودن مشتریان به خرید از محصولات مدنظر تبلیغ کننده به جای خرید از محصولات رقبا
حفظ و تثبیت فرآورده در ذهن مشتری که منجر به خرید وی از آن فرآورده می گردد.
آموزش شیوه پیشه محصول به مشتری
صحبت کردن در مورد خدمات و مزایایی که محصول برای مشتری دارد.
تشویق و ترغیب مشتری برای بر قراری تماس با سرنوشت فروش محصول در شرکت باره نظر
کاهش استرس و ترس و ایجاد حس اطمینان در مشتری برای خرید محصول باره نظر
و ...
C:UsersmastiDesktop1-36.jpg

معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی
ابزارهای تبلیغاتی که پیش از به وجود آمدن اینترنت در اطراف ما وجود داشت اغلب اندک به ابزارهای تبلیغاتی محیطی بود که جنبه چاپی داشتند. ولی بعد از ورود اینترنت به دنیای کسب‌وکارها تبلیغات رنگ جدیدی به خویش گرفته و انواع و اقسام روش‌های جدیدی به وجود آمدند. در پیوستگی به معرفی بهترین روش‌های تبلیغاتی می‌پردازیم.

1. تبلیغات چاپی

اولویت اصلی در یک تبلیغ خوب، متفاوت بودن و خاص بودن آن می باشد. گاه قبل می آید که کسان از اعلان های دیجیتالی و اینترنتی خسته شده و این قبیل اعلان ها به یک روش کسل کننده و حوصله بر تبدیل می گردد. اینجاست که متفاوت بودن دارای اهمیت می شود و استفاده از برگه های چاپی که قابل لمس می باشند بهترین گزینه به حساب می‌آیند. تبلیغات چاپی به سه گونه متفاوت تبدیل می شوند که شامل:

تبلیغ در گونه ها بروشورها و فیش های کوچک:
این گونه طریق مناسب تبلیغاتی می باشد که فرد آگهی دهنده می‌خواهد اطلاعات زیادی را در باره محصول یا خدمتش بدهد. این گونه از تبلیغ را می توان در مجلات، روزنامه ها، جزوات و غیره هم کاربرد کرد. ولی به دلیل اینکه در این موارد بخت دیده شدن‌‎شان کمتر است، آن ها را به طور کاملاً مجزا ارائه می کنند.

آگهی های دوره ای:
آگهی های دوره ای یک مثال از تبلیغات چاپی می باشد که در غالب مجلات، جراید و غیره به چهره مقطعی و طی مدت زمان مشخص توزیع می‌شوند.

پست مستقیم:
آگهی های پست سر راست نمونه ای سایر از تبلیغات چاپی می باشد که به طور مستقیم توسط فعالان بازاریابی در گزین کردن کسان قرار می گیرد. اگر از روش های خلاق و مبتکرانه در این نوع از تبلیغ استفاده شود می تواند مشتریان را درگیر کرده و مقوله را برای موفقیت بازاریابان فراهم می‌کند.

2. تبلیغات چریکی
سال های زیادی است که از تبلیغات چریکی به عنوان گرد از مهم‌ترین آلت تبلیغ در بین سایر انحاء استفاده می گردد. رسانه محیطی نام دیگری است که به تبلیغات چریکی اطلاق می شود. در تبلیغات چریکی دو مورد زیر زیاد اهمیت دارند:

مکان
زمان
C:UsersmastiDesktopba90adb2726ed1a83ae6fdf0ccfdcfc6_zisopmUsh4ptzxEAuQuhdS.jpg

یکی از اصلی‌ترین مواد سازنده تبلیغات چریکی ایده های خلاقانه و نوآورانه است. این نوع از تبلیغات به شما این فرصت را می‌دهد لغایت به طور سر راست از راه گفتگو کردن و رسانه های اجتماعی به هدف خویش که می‌تواند فروش محصولات اغلب می باشد، دست یابید.

3. تبلیغات آنلاین
هر گونه تبلیغاتی را که اینترنت در آن دخالت داشته باشد و از راه آن اجرا شود، تبلیغات آنلاین (تیلیغات دیجیتال) می‌گویند. شما می‌توانید در محیط‌هایی همانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، واتس آپ و غیره به مشتریان آنلاین دسترسی داشته باشید و تبلیغ کنید. حال تبلیغات آنلاین یا دیجیتال به چهره های مختلف و با ابزارهای متنوع سپریدن می‌شود که در پیوستگی به مهمترین ابزارهای تبلیغات آنلاین می‌پردازیم:

Image result for ‫تبلیغات آنلاین‬‎

1.3. تبلیغات تلفن همراه
C:UsersmastiDesktopSocial_Media_Bootcamp_Linkedin_Snapchat_Instagram_Facebook_Twitter_Pinterest_iPhone_Mobile_Hand.jpg

تلفن‌های همراهی که قابلیت پیوست به اینترنت و نصب شبکه هایی همچون تلگرام، توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و غیره را دارند ابزار مهمی در تبلیغات به حساب می‌آیند. این گونه از تبلیغات تلفن همراه در کنار مزایای گوناگونی که دارند، ایرادهایی را هم دارند و ممکن است نتیجه ای وارونه داشته باشند و باعث شوند تا مشتریان خودتان را از دست بدهید. به همین خاطر یکتا از دلنازک ترین و سخت ترین شیوه های تبلیغاتی هستند.

2.3. تبلیغات نامشهود
تبلیغات نامشهود به آن بخش از تبلیغات گفته می شود که به طور غیر سر راست انجام می‌شود. این نوع از تبلیغات را به صورت غیر سر راست در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیون و یا ماهواره ها می‌بینیم. این تقسیم از تبلیغات به صورت ذیل پوستی و بدون اینکه متوجه چیزی شوید اتمام می‌شود. به عنوان مثال زمانی را در نظر بگیرید که مشغول تماشای یک سریال تلویزیونی هستید و نوشیدنی ها و خوراکی هایی را می بینید که مربوط به یک نوع برند ویژه هستند.

3.3. بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازید
نصب بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازدید جز روش‌های به‌روز و جدید است که پیروان خاص خودش را دارد. برای اینکه در وب‌سایت‌های پر بازدید اقدام به سفارش بنر تبلیغاتی کنید، لازم است تا اول یک وب‌سایت برای خودتان طراحی کنید. پس اطلاعات خودتان را که شامل عدد تماس و نشانی سایتتان است، در بنر سفارشی وارد کنید.

نکات مهمی که باید پیش از سفارش بنر در نظر بگیرید دربرگیرنده موارد زیر است:

پربازدیدبودن وب‌سایت
خلوت‌بودن صفحه ی وب‌سایت
با رعایت کردن این نکات بنر تبلیغاتی شما در معرض رویت عموم قرار می‌گیرد و می‌تواند بازخورد بالایی هم داشته باشد.

4.3. تبلیغات در وب‌سایت‌های کلیکی
انجام تبلیغات و سفارش بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌هایی که کاربران زیادی دارد، نمونه‌ای از تبلیغات هزینه‌بر و گران است. ولی چندی وب سایت های کلیکی هستی دارند که می توانید در آن ها  بنرهای تبلیغاتی با هزینه بسیار پایینی سفارش بدهید. خرج در این گونه از تبلیغات در وب‌سایت‌های کلیکی به این شکل است که شما در ازای هر کلیکی که کاربران می کنند، لازم است لغایت هزینه‌ای را پرداخت کنید. اگر می‌خواهید تا با تبلیغات کلیکی بیشتر آشنا شوید، به صفحه تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

5.3. ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یگانه از طریق های تبلیغاتی است که بسیار ارزان و به‌صرفه است. می توانید از این گونه شیوه تبلیغاتی در مناسبت های مختلف و در طی بازه زمانی مشخص و متناوب کاربرد کنید. علاوه بر این می‌توانید در زمان تخفیف‌های فصلی و یا ورود جنس‌های جدید و به‌روز، با ارسال یک ایمیل به کاربران آن‌ها را آگاه کرده و پروسه تبلیغاتی خودتان را از این روش اجرا کنید.

C:UsersmastiDesktopwhat-is-email-marketing.jpg

شاید این سؤال برای شما قبل بیاید که چگونه می توانیم به آدرس ایمیل کاربران دسترسی پیدا کنیم؟ در پذیرش به این سؤال باید بگوییم، که شما به دو روش می توانید آدرس های ایمیل کاربران را داشته باشید:

هنگامی که کاربران به وب‌سایت شما سرمی‌زنند و یا از شما خرید می‌کنند آدرس ایمیل آن ها را بردارید.
مبلغی هزینه را به شرکت های خاصی برای دریافت شمار زیادی آدرس ایمیل پرداخت کنید.
لازم به بیان است که ایمیل‌مارکتینگ تأثیر زیاد زیادی در تبدیل مشتریان خفته به بالفعل دارد.

6.3. تبلیغات ویدیویی
شاید در نگاه اول فکر کنید که تبلیغات ویدئویی همان تبلیغات تلویزیونی هستند. ولی باید بگوییم که این طرز فکر اشتباه است و تبلیغات ویدئویی با تبلیغات تلویزیونی کاملاً تفاوت دارد. این روش از بازاریابی به این چهره است که از محصولات تبلیغ شونده فیلم های اختصار گرفته می شود و بعد آن ها را در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام و غیره به اشتراک می گذارند.

C:UsersmastiDesktopااا.jpg

همچنین می‌توان تبلیغات ویدئویی را بین فیلم‌ها و سریال‌های پرمخاطب و یا سایت های پربازدید به اشتراک گذاشت. این طریق از تبلیغ تأثیر به‌سزایی در جذب مخاطبان دارد. به قصد آشنایی اغلب با شیوه تبلیغ از طریق ویدیو، به صفحه چرا و چگونه از بازاریابی ویدئویی بهره‌گیری کنیم؟ مراجعه کنید.

7.3. تبلیغات در نرم افزارهای دیگر
یکی از روش‌های تبلیغاتی جدید، تبلیغات در نرم‌افزار است. به این چهره که وقتی شما یک برنامه نرم افزاری رایگان نصب می کنید، پیام‌های تبلیغاتی زیادی را از این نرم‌افزار گرفتن می‌کنید. این گونه از تبلیغات نرم‌افزاری تعداد زیاد زیادی از کاربران را پوشش می‌دهد و تأثیرگذاری خاص خودش را هم دارد.

8.3. درج آگهی در وب‌سایت‌های تخفیفی
وب‌سایت‌های تخفیفی مکانی برای جذب بیشتر مشتری است. در این شیوه تبلیغ‌کننده‌ها محصولاتی را ارائه می‌کنند که تخفیف چند‌درصدی دارند. همان‌طور که می‌دانید تعداد این گونه از وب‌سایت‌های تخفیفی روز‌به‌روز در حال افزایش است و گویه برای تبلیغاتی از این قبیل اغلب فراهم می‌شود.

9.3. تبلیغات پیامکی
یکی از روش‌های کارساز در جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر، تبلیغات پیامکی به حساب می‌آید. تبلیغات فرآورده و خدمات از طریق ارسال پیامک زیاد تند و ارزان است و کارایی شگفت‌انگیزی را روی رونق سوداگری شما دارد. امروزه بسیاری از سایت ها با ارائه یک پنل اس ام اس قدرتمند، شما را در ارسال پیامک متعدد به مشتریان کمک می‌کنند. پنل پیامکی گرد از موثرترین روش‌ها در تبلیغ محصول و پیوستگی با مشتری به احصاییه می‌آید که ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی هم دارد. یکتا از شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامک، سامانه ملی پیامک است که گونه ها و اقسام بسته ها را با تعرفه پسندیده در برگزیدن شما پیمان می‌دهد. به قصد آشنایی اغلب با پنل پیامکی، پیشنهاد می کنیم به نظام ملی پیامک مراجعه کنید.

4. استفاده از وسایل نقلیه‌ی پرتردد در سطح شهر
C:UsersmastiDesktop10820_478.jpg

تبلیغات با به کارگیری وسایل نقلیه پرتردد همچون مترو اتومبیل و غیره در سطح کلان‌شهرها، جزء تبلیغات محیطی به حساب می‌آیند که البته بسیار هم گران هستند. تأثیر زیادی که این طریق در فروش محصولات دارد مایه شده تا بسیاری از شرکت‌های معتبر و کبیر این روش را ترجیح بدهند. چند مثال از این تبلیغات را در پیوسته می‌بینید:

نصب‌کردن برچسب‌هایی روی بدنه تاکسی‌ها که نام و برند شرکت‌ها روی آن‌ها نوشته شده
نصب کردن برچسب‌هایی روی اتوبوس های شهری که اسم و برند شرکت‌ها روی آن‌ها نوشته شده
نصب کردن برچسب‌هایی روی اتوبوس‌های بین شهری که اسم و برند شرکت‌ها روی آن‌ها نوشته شده
و ...
خصوصیات یک شیوه تبلیغاتی موثر
C:UsersmastiDesktop142730_368.jpg

روش‌ها و ابزارهای تبلیغاتی که کاربرد می‌کنید باید علاوه بر حرفه ای و قدرتمند بودن خصوصیات و ویژگی‌هایی را داشته باشند که به عنوان یک مزیت رقابتی به حساب بیاید. در این تقسیم از نوشتار بعضی از ویژگی‌های مهم روش‌های تبلیغاتی را می‌گوییم:

برخورداری از سرعت بالا و پسندیده برای انتقال پیام به افراد گوناگون
استفاده از جلوه‌های بصری قشنگ و خلاقانه در روش‌های تبلیغاتی
به‌ کار‌بردن ایده‌ها و نظرات خلاقانه و کاربردی و در عین حال به یادماندنی در تبلیغات
ساخت و ایجاد تبلیغ بر اساس نیازهایی که مخاطبان دارند نه صرفاً بر حسب سلیقه تبلیغ‌کننده
برخورداری از عنوانی جذاب و محتوایی عالی و متفاوت
ارائه پیشنهادهای فروش به صورت غیر سر راست و زیر پوستی
6 قانون که باید در اثناء به کارگیری روش های تبلیغاتی رعایت نمایید!
برای اینکه تبلیغ شما بیشترین تاثیر را روی بیننده بگذارد و در نهایت بازخورد بالایی داشته باشد، احتیاج است تا اصول و مواردی را در اثناء آماده‌سازی و جاسازی متن و سایر جزییات آن رعایت کنید؛ مثلاً:

رک و راست بودن: یگانه از اصول در هنگام نگارش متن های تبلیغاتی ساده و قابل فهم بودن آن است. طوری که همه مخاطب‌ها با هر نوع میزان تحصیلاتی بتوانند مفهوم تبلیغ شما را درک کرده و آن را بفهمند. شما باید به گونه ای بنویسید که متن شما در عین سادگی و خوانایی، حسی از احمق بودن را هم به مخاطب القا نکند.
آوردن ریشه-بن-بیخ پیام در نخست متن به هدف اثرگذاری بیشتر: زمانی که می‌خواهید پیام خود را به احد از روش‌های تبلیغاتی ارسال کنید، باید دقت کنید الی ریشه-بن-بیخ پیام را در همان ابتدای پیشه به بیننده برسانید. به راستی شما با این کار مخاطب را غافلگیر کرده و اصل مطلب را یک‌راست می‌گویید.
بعد از اینکه فرآورده یا برند خودتان را معرفی کردید، باید بی درنگ خاصیت ها و مزیت های آن را بگویید الی در ذهن بیننده ثبت شود.

حاشیه نرفتن: به یاد داشته باشید که در اثناء تبلیغ محصولاتتان، به کار بردن هرگونه مطلب یا حرکت اضافی به ضرر شما است و باعث می‌شود الی از طرف مخاطب طرد بشوید.  دقیقاً به همین دلیل است که اکثر تبلیغات تلویزیونی، قمر مصنوعی ای، رادیویی و غیره اغلب از 1 دقیقه درازا نمی‌کشند؛ چراکه می‌دانند حاشیه رفتن به زیان آن‌ها تمام می‌شود.
به خاطر داشته باشید هنگامی که به کارگیری یک واژه در تبلیغات شما مفهوم را به طور کامل به مخاطب می رساند، به پیشه بردن دوباره ی آن اشتباه محض است.

صحبت کردن با مخاطبان با روش‌های مستقیم: برخی از تبلیغ‌کننده‌ها در روش‌های تبلیغاتی خویش طوری رفتار می کنند که انگاشت مخاطبان‌شان تندیس هستند. این شغل اشتباه است. باید مخاطب‌ها را مورد خطاب پیمان بدهیم و به طور سر راست با مشتری حرف بزنیم. انگار که هر روز با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شویم.
استفاده از منطق و احساس در روش‌های تبلیغاتی: افزودن چاشنی احساسات و منطق اثربخشی تبلیغات شما را بالا می‌برد. هر چند شیوه های منطقی در مقایسه با احساسی موثر نیستند اما استفاده از آن ها در کناره تبلیغات احساسی می تواند مفید باشد؛ به عنوان نمونه: «ببینید کودکان چگونه در ساحل شما آرامش می گیرند وقتی از محصولات ما کاربرد می کنید.»
استفاده از پاراگراف‌های کوتاه و مفهومی: در روش‌‌های تبلیغاتی که نوشتاری هستند، از پاراگراف‌های کوتاهی و مفهومی کاربرد کنید. به کارگیری پاراگراف‌های طولانی تنها بیننده را سردرگم می‌کند و هیچ تأثیری در روند فروش شما نخواهد داشت.
C:UsersmastiDesktopبازاریابی-چریکی.jpg

معرفی بهترین افزار برای تبلیغات
یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات نظام ملی پیامک است. چنانچه در مقوله بازاریابی فعالیت می‌کنید و یا صاحب کسب‌و‌کار بزرگی هستید، می‌توانید از این دست موزه در جهت رسیدن به اهداف خود که فروش اغلب محصولات‌تان است، بهره‌گیری کنید.

انواع ابزارهای تبلیغاتی به کمک پیامک

ملی‌پیامک با صدها نوع برند و شرکت همکاری کرده و تاثیرات قابل توجهی را روی کسب‌وکارهای مختلف داشته است.

شاید این سؤال در ذهن شما به وجود بیاید که ملی‌پیامک دارای چه ویژگی‌ها و امتیازاتی است که آن را نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی ارجح‌تر کرده است؟ در این قسمت بعضی از این ویژگی‌ها را می‌گوییم:

قابل اطمینان بودن ملی پیامک نسبت به سایرین
صداقت در روایت و عمل و شفاف بودن
اولویت اصلی ملی پیامک در گام ابتدا تعلیم دادن به کاربران می باشد.
تیم پشتیبانی نیرومند که به صورت شبانه‎‌روزی آنلاین هستند و نظرات و سؤالات شما را پاسخ می‌دهند.
کار کردن با پنل ملی پیامک زیاد آسان و آسان است و می توانید بدون زحمت کار کردن با آن را آغاز کنید.
امکانات منحصر به فرد نظام ملی پیامک
همان‌طور که گفته شد، ارسال پیامک گرد از روش‌های کارساز در تبلیغات به شمار می‌آید که پنل‌های اس‌ام‌اس به راحتی این پیشه را برای ما انجام می‌دهند. در وسط انواع پنل‌های اس‌ام‌اس، نظام ملی‌پیامک یکتا از بهترین پنل‌های اس‌ام‌اس را دارد. در پیوستگی به تعدادی از امکانات سامانه ملی پیامک اشاره می‌کنیم:

امکان ارسال پیامک از روی نقشه
امکان ساختن دفترچه تلفن مشتری به چهره گروه‌بندی
امکان ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
امکان رسیدگی هوشمند پیامک های دریافتی
امکان عضویت هوشمند مشتری به دفترچه تلفن
امکان ارسال پیامک صوتی تکی و گروهی
و...
کلام آخر
تبلیغات گرد از اصول اساسی در پیشرفت و موفقیت کسب‌و‌کارها به حساب می‌آید. برای اتمام تبلیغ، می طاقت از انواع ابزارهای تبلیغاتی سنتی و نوین کاربرد کرد. امروزه با ترقی دنیای تکنولوژی، روش‌های آنلاین زیادی برای تبلیغ هستی دارد که می توانیم از آنها برای فروش اغلب فرآورده و خدمات‌مان بهره‌گیری کنیم. هر کدام از این روش ها و ابزارهای تبلیغاتی دارای ویژگی ها و امتیازهای منحصر‌به‌فردی هستند.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی