اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

1.مخاطبت را از زیر سنگ هم که شده پیدا کن!

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ

قبل از هر حرکتی، آغاز بیننده خویش را بشناسید. نخستین درس از تعلیم درآمد از اینستاگرام این است که مشخص کنید که چه کسانی جامعه قصد شما هستند. توجه کنید که هدف من افزایش فالوور نیست. من درباره یک مرحله عقب‌تر با شما صحبت می‌کنم. جذب فالور یعنی اینکه بیننده پیوسته را جذب کنید، ولی شناخت بیننده یعنی اینکه بدانید اصلا چه کسی بیننده شماست! در بخش‌های بعدی درباره افزایش فالور نیز با شما گفتگو خواهم کرد. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید مورد پسند جامعه هدف شما قرار بگیرد و پُست‌هایتان باید برای آنها جذاب باشد. وقتی ندانید مخاطب شما به چه چیزی علاقه دارد، چطور می‌توانید او را دلشاد کنید؟ در ادامه چند سوال ساده برایتان حاضر کرده‌ام که با برآوردن به آنها می‌توانید در آینده از رقیبانتان جلو بیفتید.

چه کسانی از محصولات و خدمات شما بهره‌گیری می‌کنند؟
چه کسانی بعدها می‌توانند جامعه هدف شما پیمان بگیرند؟
در چه ردیف سنی پیمان دارند و جنسیت آنها اغلب کدام است؟
به چه چیزهایی علاقه دارند؟
اطلاعات باره بیچارگی آنها کدام است؟
از چه محتوایی اغلب خوششان می‌آید؟
آموزش درآمد از اینستاگرام

پیشنهاد من این است که سعی کنید برای این مرحله نمونه استراتژی برای اینستاگرامحسابی زمان بگذارید. برای کسب درآمد از اینستاگرام باید بدانید که مشتری شما کیست؟ زمانی که پاسخ این سوالات را ریزبین و مفصل می‌نویسید، می‌بینید که راهبرد اینستاگرام شما دارد کم‌کم خودش را نشان می‌دهد! هیچ چیز همانند شناخت مخاطبان نمی‌تواند شما را در دل آنها جا کند. از بین کسانی که شما را همنشین دارند و کسانی که اهمیتی برایتان قائل نیستند، کدام یک با بردباری اغلب مشتری شما خواهد شد؟ پس برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، نسبت به علایق و نیازهای مخاطبانتان بی‌تفاوت نباشید.

ویژگی‌های مخاطبم را از کجا بفهمم؟
اگر یک کمپانی منسجم هستید، می‌توانید اطلاعات مشتریان را از پایگاه دیتا (Data base) و یا بخش فروش بگیرید. پایگاه داده مقولۀ زیاد مهمی در کسب و کار است. اتفاقا ما یک مقاله زیاد کامل و مرتبط به نام هوش بازرگانی در امروزین داریم.
اگر یک سوداگری کوچک هستید، پس خودتان باید اطلاعات مشتریانتان را داشته باشید. کوشش کنید همان‌ها را جمع و جور کنید و از دل آنها علایق مخاطبانتان را پیدا کنید. به لیست کسانی که از شما خرید می‌کنند و یا به محتوای شما علاقه دارند، نگاه کنید.
اگر اخیر سوداگری خویش را شروع کرده‌اید، بهترین منبع شناخت مخاطبان برای شما، پیج رقبایتان است. آنها را پیدا کنید و فالوئینگ‌ها، فالوورها، لایک‌کنندگان و کسانی که برایشان کامنت می‌گذارند را رسیدگی کنید.  این افراد برای کسب و کار شما مشابه یک سرمایۀ گرانبها هستند.
به صفحه آمارگرفتن (Insight) اینستاگرام خود بروید و آمار خویش را ببینید. آنجا می‌توانید بفهمید چه چندی کاربر با چه سنی به صفحه اینستاگرام شما آمده‌اند. جنسیتشان چیست و از کدام شهرها هستند.

  • aram212 kala

نظرات  (۱)

مطلب مفیدی بود. با تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی