اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

گوگل دقیقا چگونه کار می‌کند؟

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

گوگل دقیقا چگونه کار می‌کند؟
با وجود اینکه گوگل روزبه‌روز الگوریتم‌های خود را آپدیت می‌کند، پیچیده‌تر می‌شود و شغل را برای طراحان سایت، سئوکاران و دیجیتال مارکترزها سخت‌تر می‌کند، اما یک چیز است که در تمام این آپدیت‌ها و فرآیندهای پیچیده و دشوار گوگل کماکان قرص و پابرجا باقی مانده است، پژوهش واژه ها کلیدی یا keyword research . ولی بیایید پیش از شروع مقاله به یک سوال مهم پذیرش دهیم.


گوگل یک موتور جست‌وجو است که در یک دست وب‌سایت‌ها را دارد و در دست دیگرش کاربران. کاربران نیازهای خود را در نوار ابزارش جست و جو می‌کنند و گوگل متناسب با این مایحتاج وبسایت‌ها را شناسایی می‌کند. پس لازم است گوگل بفهمد کار و جنبش سایت شما چیست و بیچارگی کدام تقسیم از کاربران را برطرف می‌کند. این اهمیت واژه ها کلیدی است. در این مقاله من فرایند پژوهش واژه ها کلیدی متناسب با کسب و کارتان را به شما آموزش خواهم داد. اما پیش از هرچیز یک تعریف ساده از سرچ کلمات کلیدی.

تحقیق کلمات کلیدی به چه معناست؟
واضح است که سرچ کلمات کلیدی یا keyword research زمانی استفاده می‌شود که کاربران عبارات مشخصی را در نوار دست موزه موتورهای جست و جو وارد می‌کنند. مهم‌ترین سود فرهنگ “تحقیق کلمات کلیدی” این است که شما دربایستن کاربرانتان را تشخیص می‌دهید. اکنون که بر این پای بست، استراتژی محتوای سایت و وبلاگ و حتی بالاتر از آن راهبرد بازاریابی خود را می‌توانید پایه ریزی کنید. حالا که معنای تحقیق کلمات کلیدی را فهمیده‌اید، حتما می خواهید بدانید که چگونه اینکار را اتمام دهید. من مرحله به مرحله Keyword Research را به شما تعلیم خواهم داد.

تحقیق کلمات کلیدی چگونه انجام می‌شود؟
قدم اول: از تمام موضوعاتی که به کار و جنبش شما مرتبط‌اند و مهم هستند، یک لیست تعبیه کنید.
برای آغاز اینکار پیش درآمد به عباراتی اندیشه کنید که از همه مهم‌ترند و شما رغبت دارید در آن عبارات در صدر نتایج جست و جوی گوگل قرار بگیرید. برای مثال اگر شما یک وبلاگ نویس باشید، این موضوعات همان موضوعاتی است که شما قصد دارید در وبلاگتان در مورد آنها بنویسید.

خودتان را به جای مشتری بگذارید، به نظرتان با سرچ کردن کدام موضوعات پیمان است به سمت سایت شما هدایت شوند؟ مثلا اگر شما یک شرکت دیجیتال مارکتینگ هستید، موضوعات شما چیزهایی از قبیل “ایمیل مارکتینگ”، “سئو”، “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی” و چیزهایی از این قبیل هستند.

قدم دوم: موضوعات خود را به واژه ها کلیدی تبدیل کنید
تا اینجا موضوعاتی که می‌خواهید روی آنها فوکوس کنید را پیدا کرده‌اید. اکنون که وقت این است که متناسب با این موضوعات چندی عبارات کلیدی گمان بزنید. این عبارات، عبارت‌هایی هستند که مشتریان منظور شما سرچ خواهند کرد. در همان نمونه شرکت دیجیتال مارکتینگ عبارات کلیدی شما چیزهایی از این دست هستند:

ایمیل مارکتینگ چیست؟
بازاریابی از راه شبکه های اجتماعی
نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی
هزینه تبلیغات گوگل ادوردز
و بسیاری عبارات مشابه
البته دقت کنید که این قرار نیست لیست نهایی واژه ها کلیدی شما باشد. اینها عباراتی هستند که شما انگاشت می‌کنید اگر بر اساس آنها درونمایه فرآوری کنید، مشتریان بالقوۀ خویش را پیدا خواهید کرد.

یکی از بهترین راه‌هایی که شما را در پیدا کردن واژه ها کلیدی یاری خواهد رساند، بررسی چگونگی کنونی سایتتان است. برای اینکار شما به ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس یا وبمستر تولز دارید. این ابزارها به شما کمک می‌کند ببینید که بیشترین ورودی سایت شما از راه چه کلماتی بوده‌اند و کدام صفحات شما بیشترین سرچ را در موتورهای جست و جو داشته اند. شما از راه این افزارها می‌توانید بفهمید که سایت شما با کدام کلمه‌های کلیدی بیشترین ورودی را گرفته‌اند و بر این پای بست، کلمات کلیدی پیوسته با بیزینس خود را بیابید. این کار را در مورد تمام زمینه‌های خدمات و محصولات خود انجام دهید.

قدم سوم: عبارات مرتبط را در گوگل سرچ کنید
این مرحله یک مرحلۀ خلاق از جست و جوی کلمات کلیدی مرتبط برای شماست. البته از کلمۀ خلاقیت نترسید. قرار نیست پیشه خاصی اتمام دهید. شما کافی است عبارات باره نظر در حوزۀ تکاپو خویش را به گونه ها اقسام حالت‌های مختلف در گوگل سرچ کنید. با سرچ کردن هر عبارت در گوگل در تقدیر زیر با گزینه‌های پیشنهادی گوگل پذیرفتنی می‌شوید. همانطور که در تصویر پایین می‌بینید این عبارات، بیشترین سرچ را در زمینۀ سرچ شما پرتو می‌دهند. فلذا شما با ادبیات کلی کاربرانتان و نحوۀ سرچ کردن آنها آشنا خواهید شد. برای نمونه در تصویر پایین من عبارت “گوگل ادوردز” را در باکس گوگل سرچ کردم. گزینه‌های پیشنهادی گوگل به این صورت بود.

 

جست و جوی واژه ها کلیدی

قدم چهارم: واژه ها کلیدی طولانی یا Long-tail keyword  سوداگری خود را پیدا کنید
اگر هنوز تفاوت کلمات کلیدی اصلی و عبارات کلیدی را نمی‌دانید اجازه بدهید تا برای شما توضیح دهم. واژه ها کلیدی اصلی سوداگری

جست و جوی کلمات کلیدی

شما عموما واژه ها اختصار و متداول‌تری هستند. مثلا فرض کنید شما یک وبسیات فروش آنلاین موبایل دارید، “موبایل” برای شما یک واژه کلیدی اصلی و کلی حساب می‌شود.در روبرو کلمات کلیدی اصلی، ما عبارات کلیدی یا کلمات کلیدی طولانی وجود دارند. این کلمات کلیدی طولانی همانطور که از نامشان پیداست، طولانی‌ترند و شمار سرچ آنها کمتر از واژه ها کوتاه هستند. در همین نمونه “خرید موبایل آیفن” کلمه کلیدی طولانی محسوب می‌شود.

 

دقت کنید که از قدرت کلمات کلیدی طولانی غافل نشوید، درست که این کلمات سرچ کمتری دارند، اما نسبت به کلمات کلیدی کلی مثلا :موبایل” بسیار هدفمندتر هستند. چراکه طیف گسترده‌ای از کاربران به دلایل مختلفی می‌توانند موبایل را سرچ کنند. این افراد الزاما به پیگیری خرید موبایل نیستند، بنابرین طیف وسیعی از این کاربران به دنبال سایت شما و خرید موبایل نیستند. اما کاربرانی که “خرید موبایل آیفن” را سرچ می‌کنند، بی گمان به دنبال خرید موبایل هستند و گمان کردن اینکه به مشتریان شما تبدیل شوند، بسیار بیشتر است. علاوه بر این سایت شما در واژه ها کلیدی طولانی بسیار راحت‌تر از واژه ها کلیدی کلی می‌تواند بالا بیاید. بنابرین معرفی این کلمات کلیدی طولانی در حوزۀ بیزینس شما از نان شب واجب‌تر است.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی