اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

ساخت لیست نهایی کلمات کلیدی

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ق.ظ

محاسبه شاخص KEI
با استفاده از چوب جادویی سئو یعنی شاخص بازدهی کلمات کلیدی (KEI: Keyword Efficiency Index) مشخص می‌شود که از هر واژه یا عبارت انتظار چه شمار ورودی از موتورهای جستجو را باید داشته باشید. هرچقدر این شاخص بالاتر باشد واژه ها کلیدی پسندیده تر هستند.

عوامل موثر در کیفیت واژه ها کلیدی به شرح ذیل است:

ارتباط (R: Relevance)
در واقع همان میزان ارتباط کلمات کلیدی شما با مطالب موجود در صفحه و آن چیزی که به کاربران ارائه می دهید است.

ما کلمات کلیدی را با توجه به این فاکتور به سه دسته بخش می نماییم و براساس میزان وابستگی آنها با سایت نمره ی 1، 2 و یا سه برایشان قصد می کنیم و در یک ستون متمایز در فایل اکسل در مقابل  هر کلمه کلیدی یادداشت می‌کنیم.

1 برای بستگی زیاد

2 برای وابستگی متوسط

3 برای ارتباط کم

تعداد جستجو (Sv: Search Volume)
که نشانگر شمار دفعات جستجوی واژه ها کلیدی مورد نظر بدست کاربران در درازا یک ماه می‌باشد.

ابزارهای پسندیده گوناگونی برای این پیشه موجود است برای مثال با استفاده از Wordtracker و جستجوی واژه باره نظر (برای نمونه free ecard) نتایجی همانند به عکس پایین به شما نمایش می‌دهد که در آن تعداد جستجوی ماهانه برای کلمه مورد عقیده بدست کاربران و وانگهی کلمات کلیدی پیشنهادی دیگری قابل نگریستن است. برای نمونه واژه کلیدی free ecard در هر روز 11384 بار و نتیجتا 347201 بار در ماه نمایش داده می‌شود.

تعداد-جستجوی-کلمات-کلیدی
تعداد جستجوی واژه ها کلیدی

نکته ای که در این بخش باید به آن پروا کنید آن است که این دست موزه واژه ها کلیدی پارسی

انتخاب کلمات کلیدی

را حمایت نمی‌کند و بهتر است که برای یافتن کلمات کلیدی پسندیده پارسی در این دسته از سرویس مجانی Google Adwords بهره‌گیری کنید که زبان فارسی را بخوبی حمایت می‌کند و واژه ها کلیدی دیگری را نیز به شما توصیه می‌دهد.

در سرانجام ستون دیگری به فایل اکسل اضافه می‌کنیم و نتایج این بخش را برای هر واژه کلیدی در آن قرار می‌دهیم.

رقابت (C: Competition)
به شما پرتو می‌دهد که چه شمار از رقیبان صفحه خود را برای این کلمات کلیدی سئو کرده‌اند. به راستی تمام سایت‌هایی که واژه ها کلیدی مثل به شما دارند رقبای آنلاین شما در جذب کاربران هستند. برآیند اینکه کلمات کلیدی که رقبای کمتری برای شما به به اتفاق دارند شاخص بالاتری خواهند داشت و برای شما کلمات کلیدی مناسب‌تری هستند.

تشخیص میزان رقابت مسیر ساده‌ای دارد. در موتور جستجوی گوگل واژه ها کلیدی باره نظرتان را جستجو کنید و با پروا به تصویر ذیل این معیار را توسط خواهید آورد. در ماضی مطلبی در این بلاگ منتشر شده با عنوان موتور جستجوی گوگل – 11 نکته کاربردی که رجوع به آن می‌تواند برای انجام بهتر این مرحله به شما کمک کند.

رقابت در کلمه کلیدی
رقابت در کلمه کلیدی

در ستون دیگری از فایل اکسلی که جاسازی کردید نتایج این دسته را برای هر کلمه کلیدی در روبرو آن قرار دهید. در نهایت جدولی به شکل ذیل خواهید داشت:

جدول واژه ها کلیدی
جدول کلمات کلیدی

 

ارتباط بیشتر، شمار جستجوی بیشتر و رقبای کمتر

شاخص شما را برای کلمات کلیدی افزایش می دهد

 

در ادامه به محاسبه شاخص هر کلمه کلیدی یا KEI میپردازیم:

در ساختاره کلاسیک که به شکل زیر است میزان ارتباط نقشی ندارد.

فرمول تعیین شاخص
فرمول تعیین شاخص

ولی با به کارگیری ساختاره جدید به شکل زیر می‌توانید نقش ارتباط با محتوا را نیز در فرمول لحاظ کنید و برآورد مناسب‌تری توسط آورید.

فرمول بهینه برای تعیین شاخص
فرمول بهینه برای تعیین شاخص

حالا ستون دیگری به فایل اکسل اضافه می‌کنیم و با به کارگیری فرمول گذاری در اکسل که در شکل نمایش داده‌ایم به محاسبه شاخص بازدهی کلمات کلیدی می‌پردازیم.

لیست پایانی کلمات کلیدی
لیست پایانی واژه ها کلیدی

انتخاب بهترین واژه ها کلیدی
در ابتدا تمام واژه ها کلیدی را بر پای بست، شاخص بازدهی مرتب کنید، همانطور که قبلا اشاره کردیم بالا بودن شاخص بازدهی نشانگر واژه کلیدی مناسب تر است.

شما برای افزایش بازدید سایتتان از موتورهای جستجو نیاز به کلمات کلیدی زیادی ندارید. 5 کلمه کلیدی برتر را گزینش کنید و به آنها رنگ سبز دهید سپس 30 واژه کلیدی پسندیده بعدی را انتخاب کرده و با رنگ زرد مشخص کنید و 65 واژه کلیدی بعدی را بعنوان مکمل با رنگ قرمز جدا کنید.

  • aram212 kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی