اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

تصویر جدیدی از گلکسی Flip Z فاش شد

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۲۸ ق.ظ

پست توییتری جدیدی از مکس وینباخ (کسی که پیش از این جزییات گوشی گلکسی اس ۲۰ را افشا کرده بود) جزییات دقیق‌تری از سامسونگ گلکسی Z در نمای ظاهری و سخت‌افزار را نمایش می‌دهد؛ صفحه‌نمایش داینامیک AMOLED با پوششی از پنل شیشه‌ای فوق باریک (UTG) که ظاهرا در نقطه‌ای که تا می‌شود دارای یک خط تا است. به‌نظر می‌رسد این نقطه‌ای تازه برای دستگاه‌های تاشدنی باشد اما راه‌حل جدید باید بسیار بادوام‌تر از گلکسی فولد سامسونگ عمل کند.

این گوشی سامسونگ دارای یک حسگر اثر انگشت جانبی نیز خواهد بود و به‌گفته‌ی وینباخ، بر‌خلاف گمانه‌زنی‌ها که پردازنده گوشی را اسنپدراگون ۸۵۵ حدس می‌زدند، گلکسی Z از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد. نکته‌ی دیگر صفحه‌نمایش اضافی یک اینچی است که وظیفه‌ی نمایش سرعت شارژ گوشی، اطلاعات باتری، زمان و تاریخ را به عهده خواهد داشت و همچنین قرار است در نقش منظره‌یاب دوربین نیز عمل کند.

Galaxy Z Flip

گلکسی Z همچنین دارای دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به دو لنز عریض و فوق عریض خواهد بود. سرعت شارژ باسیم، ۱۵ وات عنوان شده، درحالی‌که قابلیت شارژ بی‌سیم نیز برای این گوشی تأیید شده است. از میزان سرعت شارژ بی‌سیم اطلاعاتی در دست نیست.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/25/344712/samsung-galaxy-z-flip-two-12mp-camera/

  • aram212 kala

نظرات  (۱)

آسوکالا سوپرمارکت انلاین

https://www.asokala.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی