اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز

اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز
مجموعه: متفرقه اینترنت و کامپیوتر


نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

نرم افزار شبیه سازی اندروید روی ویندوز



شاید برای برخی عجیب باشد که با وجود تنوع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، کسی بخواهد نرم‌افزارها یا بازی‌های این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کند، ولی دلایل مختلفی را برای این کار می‌توان برشمرد: اجرای بازی‌های سنگین بدون نیاز به گوشی سطح بالا، صفحه‌ بزرگ‌تر مانیتور در مقابل فضای کوچک صفحه‌ گوشی یا تبلت، استفاده از ماوس و کیبورد برای کاربری راحت‌تر و حتی آزمایش سریع نرم‌افزارها برای توسعه‌دهندگان.



بر این اساس، کاربران زیادی کنجکاوند بدانند چه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌‌های اندروید در کامپیوترهای شخصی و ویندوز وجود دارد؟ در این مطلب تعدادی از بهترین این روش‌ها را شرح می‌دهیم.



محیط داخلی بلواستکس بر اساس اندروید 5 (آبنبات چوبی) طراحی شده و استفاده از tabها برای اجرای چند برنامه‌ همزمان، کاربری آن را بسیار بالا برده است. همچنین با تعبیه‌ پلی‌استور گوگل در این شبیه‌ساز، اپ‌ها براحتی و بدون دردسر قابل دانلود و نصب هستند. از دیگر ویژگی‌های بلواستکس می‌توان به دکمه‌های خاصی برای آپلود فایل نصبی یک برنامه (APK)، گرفتن اسکرین‌شات و حتی تکان‌دادن دستگاه اشاره کرد!


Remix OS Player

شبیه‌ساز دیگری که با قدرت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کند، Remix OS Player است که توسط شرکت Jide توسعه یافته است.

این نرم‌افزار، نسخه‌ جدیدتری از اندروید (مارشمالو) را به نسبت بلواستکس شبیه‌سازی می‌کند و مانند آن داخل خود پلی‌استور را برای دانلود و نصب اپ‌ها قرار داده است.



Remix OS Player هم بیشتر بر اساس اجرای بازی‌ها توسعه یافته است و به کاربر اجازه می‌دهد با نگه داشتن دکمه‌های کیبورد به‌جای حرکات روی صفحه‌ لمسی، بازی را با لذت بیشتری انجام دهد! این شبیه‌ساز همچنین امکان اجرای چند بازی یا برنامه را به‌صورت همزمان دارد.



منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/android-apps2-windows.html

کلمات کلیدی

لپ تاپ های گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion سامسونگ معرفی شدند

 

سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده و با طراحی ظاهری جدید و سخت افزار بهبود یافته، اوایل سال 2020 به بازار عرضه می شوند.

گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion اولین لپ تاپ های سامسونگ هستند که به نمایشگر QLED مجهز می شوند. سازنده کره ای از این نمایشگر در تلویزیون های گرانقیمت خود استفاده می کند. به گفته این شرکت استفاده از نمایشگر QLED دقت رنگ بیشتر و روشنایی بیشتر (حداکثر 400 نیت در حالت معمولی و 600 نیت با فعال کردن حالت Outdoor Mode) را به ارمغان می آورد.

 

گلکسی بوک فلکس

هر دو محصول مورد بحث از جدیدترین پردازنده نسل دهم اینتل برخوردارند. گلکسی بوک Flex از پردازنده 10 نانومتری سری آیس لیک و گلکسی بوک Ion از پردازنده 14 نانومتری سری کامت لیک بهره می برد. دوام باتری در هر دو لپ تاپ تا 9 ساعت اعلام شده است.

به لطف تاچ پد جدید Wireless PowerShare تعبیه شده در لپ تاپ ها می توان گوشی، ساعت هوشمند یا ایرباد را به طور بیسیم شارژ کرد. قلم اس پن گلکسی بوک فلکس همانند قلم گلکسی نوت 10 از ژست های حرکتی پشتیبانی کرده و کاربر می تواند به کمک جسچرها لپ تاپ خود را کنترل کند.

دیزاین هر دو لپ تاپ مورد بحث تغییرات بزرگی نسبت به نسل های قبلی داشته است و هر دو تماماً از جنس فلز هستند. طراحی نسل قبلی با گوشه های گرد جای خود را به گوشه های تیز داده و حاشیه نمایشگر در هر دو محصول کمتر شده که به کوچک‌تر شدن ابعاد آنها کمک کرده است.

 

گلکسی بوک Ion

هر دو لپ تاپ گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion در سایز 13 و 15 اینچی و حداکثر با حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه SSD از نوع NVMe با ظرفیت 1 ترابایت به بازار عرضه می شوند. برای مدل های 15 اینچی می توان کارت گرافیک خارجی انویدیا MX250 را سفارش داد.

سامسونگ مشخصات سخت افزاری دقیق و همچنین قیمت نهایی این محصولات را اعلام نکرده و فقط به تاریخ عرضه حدودی آنها در اوایل سال 2020 اشاره کرده است

 

منبع : https://digiato.com/article/2019/10/30/رونمایی-سامسونگ-از-گلکسی-بوک-فلکس-ion/

  • aram212 kala

نظرات  (۱)

طراحی انواع سایت وردپرسی فروشگاهی، خبری، شرکتی در کرج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی